ducati 749 või japsi toodang???
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: ducati 749 või japsi toodang???
Kommionu kirjutas:Oil-Cooled kirjutas:nõrk disain, drag racinguga läheb ta ruttu. Olen näinud Ducati sidureid mis on normaalse sportliku sõiduviisiga 5000km järel omadega läbi...
Tõsiselt juhmi motohuvilise jutt....
drag racinguga saab iga originaalsidur enne starti otsa!
Väga vinge sidur peab olema, mis sportliku sõiduviisiga 5000km vastu peab!
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Re: ducati 749 või japsi toodang???
Õige õige ...tule kiirendus võistlustele ka kindlasti selle siduri see aasta selle ja luba ,et sõidad terve aasta nende kettastega
tramm66 kirjutas:muideks väga hea tervise juures ja isegi juba jonni pärast ei vaheta, eks näis kaua võib
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
-
- Postitusi: 3833
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 162 korda
- Tänatud: 89 korda
Re: ducati 749 või japsi toodang???
korke kirjutas:Õige õige ...tule kiirendus võistlustele ka kindlasti selle siduri see aasta selle ja luba ,et sõidad terve aasta nende kettastega
jood jälle v ?
Re: ducati 749 või japsi toodang???
samas vehtus on lihtne ja kettad 2500,- korv 2500,-
Re: ducati 749 või japsi toodang???
Kas mitte Ducatil pole üldjuhul kuivsidur? See ju oluliselt tundlikum libisemise-libistamise jm kulumise suhtes st kestab oluliselt vähem sellise tegutsemis puhul kui märgsidur.
-
- Postitusi: 976
- Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
- Tsikkel: ZX12R turbo
- Asukoht: Tallinn / Eesti
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: ducati 749 või japsi toodang???
mega1 kirjutas:samas vehtus on lihtne ja kettad 2500,- korv 2500,-
mina vahetaks selle siduri vea tekkimisel (no kui võimalusi on siis juba enne vea tekkimist) aftermarket slipper siduri ja barnett ketaste vastu.
enda rattal plaanis kuna ilmselt korv veidi väsima hakanud, sest vahel on raske "leida vaba käiku", muidu libisemist ja lahutamis probleeme justkui pole täheldanud - kas see viga võib olla "loksuga" kulunud korvist tingitud?
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
Re: ducati 749 või japsi toodang???
kui kolin on ka suur siis kindlalt on kettad korvi söönd
-
- Postitusi: 976
- Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
- Tsikkel: ZX12R turbo
- Asukoht: Tallinn / Eesti
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: ducati 749 või japsi toodang???
kolin on suur küll aga see ju neil kõigil, mul veel "lahtine" kaas ka, et tööhäält eriti kõvasti kuulda oleks. ehk mis ma öelda tahan - hääled on samad võrreldes ajaga mil veel seda probleemi ei esinenud. aga igaljuhul plaan sidur vahetada, nii et ega vahet polegi.
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
-
- Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: ducati 749 või japsi toodang???
pacaan kirjutas:mina vahetaks selle siduri vea tekkimisel (no kui võimalusi on siis juba enne vea tekkimist) aftermarket slipper siduri ja barnett ketaste vastu.
48 hambaga korv ja slipper sisse (kõige alumine siit): http://www.dragbike.ee/pood/?p=1&id=46&item=461
see on ikka väga broo asi....
-
- Postitusi: 976
- Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
- Tsikkel: ZX12R turbo
- Asukoht: Tallinn / Eesti
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: ducati 749 või japsi toodang???
jepp, STM oli mul ühel tonnisel gixxeril ja ei saanud nuriseda, toimis ideaalselt.
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
-
Teema algataja
Re: ducati 749 või japsi toodang???
Sõbrad, teate, mida veel ei saa Ducatiga teha?
temaga ei saa krossi sõita, mäkketõusu teha, vee peal ka ei seisa, et ei saa ka veesporti teha... Ja rekkade võidusõidul ei saa ka osaleda, sest kaal on liiga väike... Et jah, ei teagi, mis nüüd edasi saab sellest elust...
-
- Postitusi: 129
- Liitunud: 27 Aug 2004, 10:42
- Tsikkel: Ducati ST2 "Kati"
- Asukoht: Pärnumaa
Re: ducati 749 või japsi toodang???
Harrionu, vaata rekkasport on küll see, kus osalemine väga keerukas (no see massiteema siis), ülejäänud Sinu nimetet aladega saaks ju mõningase ümberehituse järel tegeleda küll kui üks Ducati doonoriks võtta.
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Re: ducati 749 või japsi toodang???
tuleb japsi peale üle minna ja ducatid jätta moekatele peenetele x-baari külastajatele ?
harrionu kirjutas:Sõbrad, teate, mida veel ei saa Ducatiga teha?
![]()
temaga ei saa krossi sõita, mäkketõusu teha, vee peal ka ei seisa, et ei saa ka veesporti teha... Ja rekkade võidusõidul ei saa ka osaleda, sest kaal on liiga väike...Et jah, ei teagi, mis nüüd edasi saab sellest elust...
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
-
Teema algataja
Re: ducati 749 või japsi toodang???
olen kuulnud ja lugenud paarist kohast et ducati ei pidanud nii vastupidav olema, kui japs? milles see avaldub, mis tal siis nii väga rohkem laguneb? peale siis selle siduri
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: ducati 749 või japsi toodang???
e1986 kirjutas:olen kuulnud ja lugenud paarist kohast et ducati ei pidanud nii vastupidav olema, kui japs? milles see avaldub, mis tal siis nii väga rohkem laguneb? peale siis selle siduri
Kohaliku Ducati diileri oma sõnade järgi töötab Ducati OK kui sa sõidad ainult ilusa ilmaga, hoiad teda soojas garaazis ja teed iga hoolduse täpselt ettenähtud intervallide järgi.
Kui sa arvad et saad oma Ducatit õues räästa all hoida ja ootad et ta stardib iga ilma ja temperatuuriga (ehk siis ruunata nii nagu keskmist japsi) siis sa pettud tast varsti.
Näide: Ühel tuttaval kelneril siin on kollane 748 millel on juba teine mootor. Esimene hakkas ühe vihmase sõidu ajal esimeses silindris kinni hoidma. Mõnekümne sekundi pärast toimus kõva pauk ja kolvikeps tuli alt läbi karteri välja. Kutil vedas et ta suutis tsikli veel rataste peal tee turvaribal seisma saada.
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
-
- Postitusi: 129
- Liitunud: 27 Aug 2004, 10:42
- Tsikkel: Ducati ST2 "Kati"
- Asukoht: Pärnumaa
Re: ducati 749 või japsi toodang???
Kas need "paar kohta" siis tõesti kõiki võimalikke lagunemiskohti ära ei nimetanud? Või on tegemist klassikalise võimendusega stiilis "tuttava tuttava tuttava rattal oli mingi teema"?
Legendid sellistest igast otsast laialikukkuvates Ducatidest on tekkinud vanemate ja eriti kotletiks sõidetud isendite varal. Uuemad mudelid ei jää töökindluselt küll japside toodangule alla.
Jutt sellest, et Ducati sõidab aint ilusa ilmaga ja vajab üksnes soojas garaazhis hoidmist on BS. Jah, paljud omanikud teevad seda, sest Ducati on keskmisest tiba kallim eksklusiivne ratas ja seetõttu omanike hoolitsev suhtumine ka mõistetav. Ja on olemas ka tegelasi, kes oma Ducatiga sõidavad aastaringselt, hoiavad ratast õues jne. Mina olen enda isendiga sõitnud miinuskraadidega ja ka lausvihmaga. No stardib iga ilmaga. Külmkäivitus, eriti peale pikemat seismist, on muide palju parem kui kui eelmisel rattal (divekas).
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: ducati 749 või japsi toodang???
saabastegakass kirjutas:Kas need "paar kohta" siis tõesti kõiki võimalikke lagunemiskohti ära ei nimetanud? Või on tegemist klassikalise võimendusega stiilis "tuttava tuttava tuttava rattal oli mingi teema"?
Legendid sellistest igast otsast laialikukkuvates Ducatidest on tekkinud vanemate ja eriti kotletiks sõidetud isendite varal. Uuemad mudelid ei jää töökindluselt küll japside toodangule alla.
Jutt sellest, et Ducati sõidab aint ilusa ilmaga ja vajab üksnes soojas garaazhis hoidmist on BS. Jah, paljud omanikud teevad seda, sest Ducati on keskmisest tiba kallim eksklusiivne ratas ja seetõttu omanike hoolitsev suhtumine ka mõistetav. Ja on olemas ka tegelasi, kes oma Ducatiga sõidavad aastaringselt, hoiavad ratast õues jne. Mina olen enda isendiga sõitnud miinuskraadidega ja ka lausvihmaga. No stardib iga ilmaga. Külmkäivitus, eriti peale pikemat seismist, on muide palju parem kui kui eelmisel rattal (divekas).
See on tore et sinu eksemplar hästi töötab, aga ma arvan et inimene kes on ligi 20 aastat neid müünud teab millest ta räägib.
Siin mida Motorcyclenews.com ütleb erinevate Ducatide kohta:
748:
Bought new and maintained by experts with a money-no-object approach problems would still arise with the Ducati 748. Get an abused motorcycle or skimp on maintenance and four figure bills will haunt your dreams and could become reality with this motorcycle. Check cam belt changes have been done and be aware rocker arms can fail.
900SS:
Older Ducati 900SS were notorious for snapping the head bolts in the engine and bending the bolts that push the rear spindle back when adjusting the chain. Clutch can be grabby and fail. Later motorcycles were better but don’t count on low cost trouble free motoring with a Ducati 900SS.
916, 996, 998:
The Ducati 916, 996 or 998 is not a motorcycle to buy or run on a shoestring. Electrical problems are not uncommon, especially if the battery’s gone flat at some point. Ignoring oil changes would be insane. Cambelts need changing every two years – go for the best available when getting this done. Servicing is expensive if done properly – and keep a few bob in reserve just in case.
999:
The 2005 onwards Ducati 999 is not only faster, but likely to be more reliable, with a tweak to aid cam belt cooling on the engine, plus the deep sump motor standard across the range. Servicing is crucial on the Ducati 999 - every two years it requires a 14 hour workshop check and replacement of cambelts, fork oil, fluids etc. Neglected Ducati 999 models will break down - sooner rather than later. The overall build quality on the post 2005 motorcycles is a tad higher somehow, as if Ducati were really trying to make people fall in love with the Ducati 999 model.
749:
Early Ducati 749s are not quite as reliable as later motorcycles. Like all Ducatis it needs quality, regular servicing (although most have). 2004 onwards saw a new electrical system plus a new management chip which eliminated the tickover stalling problem this motorcycle suffered with.
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
-
- Mode
- Postitusi: 969
- Liitunud: 23 Dets 2004, 17:12
- Tsikkel: KTM
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 24 korda
Re: ducati 749 või japsi toodang???
Ostke, Sõitke ja Ärge Mölisege.
Kes mett teeb, see mett sööb!
-
- Postitusi: 543
- Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
- Tsikkel: 90º V2
- Asukoht: lapikese keskpaik
- Kontakt:
Re: ducati 749 või japsi toodang???
mnjaaaa, egas selliste "kõiketeadjatega" ei julgegi rääkida, näe võtavad varrukast iga ratta kohta teadmisi ja infot. Aga nõustun igati Efendiga - ostke, sõitke ja ärge mölisega. Või õigemini oleks õigus siis sõna sekka ütleda, kui seda omanud oled.
Enda Duci kogemused küll ei ole tuhandeid ja tuhandeid kilomeetreid pikad, kuid need mitmed sajad km pole ka mind ümbermõtlema pannud, vaid pigem respekti suurendanud itaallaste suhtes. Hmmm, ja vihmasajus ei lagunenud/ligunenud ka ratas ära, käima läks, rattad ei tulnud alt ära ja kahest silindrist kaks ikkagi veel töötasid
(kummalisel kombel hoopis üks tuttav kurtis hoopis, et tema japs ei tahtnud vihmase ilmaga kõikse paremini startida
)
If the MTS1200 engine is not enough for you then I dont know what else to say. Nothing combines the handling, power, versatility & comfort of MTS 1200ST.
Re: ducati 749 või japsi toodang???
selle teema puhul meenub mulle pc versus mac sõda. tõenäoliselt kui enamus tsikliste sõidaksid ducatidega ja mõni üksik cbr-ga oleks asi täpselt vastupidine ainult et cbr omanik saaks lisaks eksklusiivsusele ja sellele kulutatud lisaraha eest ka legendaarse vastupidavuse. samas japside vastupidavus on kindlasti osalt legendaarne tänu sellele et neid on legendaarselt palju valmistatud. legendaarselt palju on japse valmistatud kuna legendaarselt palju inimesi on aru saanud et selle raha eest on tegemist parima valikuga. ka mäki kasutajaid on 3% arvutikasutajaist kuigi kui lugeda mõnda teemat mac vs pc tundub et neid on vähmalt 50/50 kui mitte enamus. hea muidugi et ducati olemas on sest muidu oleks tsiklipark nagu nõukogude autopark mitmekesisust silmas pidades.
-
- Postitusi: 976
- Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
- Tsikkel: ZX12R turbo
- Asukoht: Tallinn / Eesti
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: ducati 749 või japsi toodang???
minu arust on asi lihtne - tuleb omada lihtsalt (vähemalt) kahte ratast.
millest vähemalt üks oleks Ducati (või Agusta või Benelli või ... ühesõnaga, midagi hingele)
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
-
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
Re: ducati 749 või japsi toodang???
pacaan kirjutas:minu arust on asi lihtne - tuleb omada lihtsalt (vähemalt) kahte ratast.
millest vähemalt üks oleks Ducati (või Agusta või Benelli või ... ühesõnaga, midagi hingele)
ei ei
ikka kolme - üks oleks croom, teised sõitmiseks
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
Re: ducati 749 või japsi toodang???
417 kirjutas:pacaan kirjutas:minu arust on asi lihtne - tuleb omada lihtsalt (vähemalt) kahte ratast.
millest vähemalt üks oleks Ducati (või Agusta või Benelli või ... ühesõnaga, midagi hingele)ei ei
ikka kolme - üks oleks croom, teised sõitmiseks
Mul piisaks bikest ja endurost. Kui raha oleks laialt käes, siis võtaks itaalia bike.
-
- Mode
- Postitusi: 969
- Liitunud: 23 Dets 2004, 17:12
- Tsikkel: KTM
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 24 korda
Re: ducati 749 või japsi toodang???
Veider arusaam, et itaalia rattad on kallimad kui jaapanlased.
Kes mett teeb, see mett sööb!
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Re: ducati 749 või japsi toodang???
korralikud ja head itaalia rattad on siga kallid
efendi kirjutas:Veider arusaam, et itaalia rattad on kallimad kui jaapanlased.
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
-
- Mode
- Postitusi: 969
- Liitunud: 23 Dets 2004, 17:12
- Tsikkel: KTM
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 24 korda
Re: ducati 749 või japsi toodang???
2008 R1 - 194900.-
2008 CBR1000RR - 199000.-
2008 GSXR1000 - 180000.-
2008 ZX10-R - 180000.- (hetkel 148000.-)
2008 RSV1000R - 158900.- (hetkel 130000.-)
2008 RSV1000R Factory - 189900.- (hetkel 150000.-)
2009 RSV4 - 227000.-
2008 Ducati 1098 - 275000.- (hetkel 229000.-)
Tonniste hinnavõrdlus, niipalju kui hetkel leidsin.
Kes mett teeb, see mett sööb!
Re: ducati 749 või japsi toodang???
efendi kirjutas:Veider arusaam, et itaalia rattad on kallimad kui jaapanlased.
Julgen arvata, et see arusaam tuleneb suures osas matemaatilistes põhjustel. NImelt näiteks uus 600 klassi Ducati ehk siis 848 maksab 219 500.+ esinduse andmetel, samas selle klassi benchmark CBR600, esinduse andmetel 159 000.-
2003 749 Biposto aga maksab 79 000.- Sama ajajärgu jaapanlaste üks hitt GSXR600 keskeltläbi 10 000 odavam.
Kui teha nüüd jämedakoeline arvutus 219 500 - 79 000 saame vastuseks 140 500.
Sama tehing jaapani numbritega on 159 000-69 000 90 000.
Lihtsate arvutustega saab palju veidraid asju seletada !
-
- Postitusi: 982
- Liitunud: 26 Mai 2007, 19:55
- Tsikkel: Kawasaki Z900
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: ducati 749 või japsi toodang???
racerx kirjutas:Julgen arvata, et see arusaam tuleneb suures osas matemaatilistes põhjustel. NImelt näiteks uus 600 klassi Ducati ehk siis 848 maksab 219 500.+ esinduse andmetel, samas selle klassi benchmark CBR600, esinduse andmetel 159 000.-
2003 749 Biposto aga maksab 79 000.- Sama ajajärgu jaapanlaste üks hitt GSXR600 keskeltläbi 10 000 odavam.Kui teha nüüd jämedakoeline arvutus 219 500 - 79 000 saame vastuseks 140 500.
Sama tehing jaapani numbritega on 159 000-69 000 90 000.Lihtsate arvutustega saab palju veidraid asju seletada !
Selline lihtne arvutus ei pruugi mitte midagi näidata. Sest sinu loogikat järgides, peaks meil olema enamus kaherattalisi HD märgiga.
Enda kogemustest võin järeldada, et ostes omale esimest ratast, siis pole nagu kuulnudki millestki muust kui jaapani nelikust(yamaha, honda, suzuki, kawasaki).
Let the good times roll.
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: ducati 749 või japsi toodang???
Ah, mis siin seletada. Ducati ebatöökindlust on võimalik ju parandada: kruvi Suzuki TL1000 mootor sisse:
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.