Re: Tuula T200 1961
Hark on õigetpidi all siis, kui ratta telg on kahvli pöördtelje mõttelisest pikendusest eespool.
Hark on õigetpidi all siis, kui ratta telg on kahvli pöördtelje mõttelisest pikendusest eespool.
joel kirjutas:. Aga ilmselt oli tegu tõesti teist tüüpi hargiga, kui siinkirjutajal, sest selle viimase pildi parempoolseimal rolleril ei ole see kaar sugugi nii püsti, kui teemaalgataja rattal. Või siis lihtsalt petab ära pildi peal... Mul peaks mingeid pilte oma jaost ka kuskil olema. Võin õhtul kodus otsida.
See kaar on püsti siis kui raskust peal ei ole raskusega peaks natuke madalamale vajuma. Minu tuulal oli enne esimene ots niipidi koos ja on ka nüüd, ning minu raamat näitas ka sedapidi =) äkki tõesti annab seda harki teistpidi panna, ma niigi komplekteerisin seda esiotsa suht kaua kõik võimalikud jupid panin alguses tagurpidi alustades õõtsast ja rattast endast (kirusin end päris kaua)
Ja silindripea on vist tõesti 90 kraadi nihkes, ma panin ikka vana loogikaga jahutuse sõidusuunda jooksma, selle vea peab ära parandama, kõigepeaqlt raamatust igaksjuhuks üle kontrollima.
Ei tea kui palju Tuula Turistist erineb aga sellel küll esikahvel teist pidi all.. võrdlesin siinu pilte siin ja enda omasi esiotsast raam päris sama pole aga esiotsa ehitus väga sarnane.. mõtle selle peale kui sa raami peale korpuse paned siis kuidas see kahvel sul niipidi olles seal porika all liikuma hakkab.. ega vastu ei hakka käima kusagilt?
paar küsimust kah
mis krdi rehvid nendel nõuka rolleritel all olid? vaatasin mõõtmeid ja no krt ei loe välja, ainult et 100 on laius, aga mitu tolli velg on ja kui kõrge rehv?
Kuidas amordid lahti käivad et õli vahetada? kui sa seda teinud oled muidugi..
ja milline on tänapäevane küünal mida tasub mootorisse kruttida.. vana nõukaaegne on läbi omadega mootor on siis sama mis su tuulal..
Kas jätad vana elektri süsteemi alles või kavatsed miskit ümber ehitada-juhtmeid vahetada?
kaugel on üldse asi?
4.00 10" oli vist või 3.50, kloostrimetsa motopoes on veel ussr rehve saada, ütleb sulle kohe mis mõõdus käib. Kiige on mul ees õigetpidi all. Küünlaid saab vene omasid kloostrimetsast 15 eek oli vist. Elektrisüsteem jääb originaal, sest venelased kasutasid paksu vask juhet ja see on igati korralik, kui juba pärast 20-30 aastat esimesest käivitamisest ilusti tööle läks, mõned uued juhtme otsad jootsin ja muidugi puhastasin kõik klemmid. Amordid on sellistel vene asjadel kahtlased, ma leian et neid pole küll mõtet lahti võttaet õli vahetada, naguniijuba tehasest tulnuna töötab põhimõtteliselt vaid vedru peal, mu tuulal need kuskilt ei lekkinud ka. Muidugi kui ma kuskilt leiaksin originaal amordikatted siis vahetaksin need ära, aga esialgu jäävad need. Gondlid on veel vaja siledaks ajada ja värvida, paar alumiinium detaili käsitsi töödelda ja läikima lüüa, kroom detailidele peab varsti järgi minema ja siis kõik kokku vaja panna. Esitule reflektor on veel puudu, peab kuskilt veneauto poest otsima. Nipetnäpet on veel aga augusti lõpus äkki saab juba sõita.
Tänud!
peab sealt kloostrimetsa poest siis läbi käima.. äkki on neil veel üht teist seal..
100-254 (4.00-10) on ainukesed numbrid peal, et siis 100 laius ja R10? kusjuures rehvidel veel protektor nagu krossikal, aga krt kumm on plastmassiks muutunud ajaga.. mõõdud tahangi teada et otsida tellida mõned kaasaegsed rehvid et asfaldil ka pidamist oleks..
leidsin ka mingi juhise-joonise kuidas amorte lahti võtta.. ex peab mõtlema jah kas tasub õli vahetada või mitte, pärast on äkki muresi igasugu tihenditega..
a mis su praegustel amordikatetel viga on? pildilt paistsid ok..
mul aga tuleb el. süsteem põhjalikult üle vaadata, kui ma tatikana sellega ringi vurasin siis oli tal laadimisega probleeme.. akku tuluke küll kustus aga ei laadinud.. võibolla oli akku probleem, krt seda mäletab
kuidas selle sõitmisega on? oled uurinud palju selle uuesti arvele võtmine maksab, kuigi see roller aga kuubikuid ju 200 seega peavad ülevaatus ja kindlustus kah olema vist.. mul krt see jama et ei leia dokumente üles enam, ratas oli isa nimel ennem kui see registrist kustutati (oli mingi aegumise kampaania 90ndatel)
või äkki piisab raami ja kere numbrist ja vanamehega arki minna ja vaatavad kusagilt arhiivist ja saab uuesti arvele? peab vist neti avarustes nats surfama
aga edu!
loodan et saan endaoma kah veel see aasta sõitma, siis teeks äkki koos paar kiiremat
Teen millalgi taastamise kohta teema kah, kui rohkem aega leian..
Bad Boy X kirjutas:Tänud!
peab sealt kloostrimetsa poest siis läbi käima.. äkki on neil veel üht teist seal..
100-254 (4.00-10) on ainukesed numbrid peal, et siis 100 laius ja R10? kusjuures rehvidel veel protektor nagu krossikal, aga krt kumm on plastmassiks muutunud ajaga.. mõõdud tahangi teada et otsida tellida mõned kaasaegsed rehvid et asfaldil ka pidamist oleks..
leidsin ka mingi juhise-joonise kuidas amorte lahti võtta.. ex peab mõtlema jah kas tasub õli vahetada või mitte, pärast on äkki muresi igasugu tihenditega..
a mis su praegustel amordikatetel viga on? pildilt paistsid ok..
mul aga tuleb el. süsteem põhjalikult üle vaadata, kui ma tatikana sellega ringi vurasin siis oli tal laadimisega probleeme.. akku tuluke küll kustus aga ei laadinud.. võibolla oli akku probleem, krt seda mäletab
kuidas selle sõitmisega on? oled uurinud palju selle uuesti arvele võtmine maksab, kuigi see roller aga kuubikuid ju 200 seega peavad ülevaatus ja kindlustus kah olema vist.. mul krt see jama et ei leia dokumente üles enam, ratas oli isa nimel ennem kui see registrist kustutati (oli mingi aegumise kampaania 90ndatel)
või äkki piisab raami ja kere numbrist ja vanamehega arki minna ja vaatavad kusagilt arhiivist ja saab uuesti arvele? peab vist neti avarustes nats surfama
aga edu!
loodan et saan endaoma kah veel see aasta sõitma, siis teeks äkki koos paar kiiremat![]()
Teen millalgi taastamise kohta teema kah, kui rohkem aega leian..
Kloostrimetsas on nii öelda läänekaid ka või siis uuemaid rehve, sellises mõõdus, samamoodi tondi motopoes, olid isegi odavamad vist, aga kuna ma ajan võimalikult originaali taga siis valisin ussr-id. Arvele võtmine on nagu ikka esmane registreerimine kunagi oli 1200 vist, nüüd üle 2000, kui aus olla siis pole uurinud, mul vanad vene paberid alles, sama nimi isegi sees mis mul ainult sünniaasta on vale =) ehk siis vanaisa nimele tehtud dokumendid. Aga kui sul dokumendid kadunud siis lähedki lihtsalt arki isaga ja räägid loo ära, seejärel peaks saama ilusti arvele võtta. Ma kunagi võtsin ühe ilma dokumentideta minski arvele, kirjutasin suvalise sõbraga ostumüügi lepingu, sinna sisse, et dokumendid on ajas kaduma läinud ning siis viisin avalduse arki, läks paar nädalat aega kuni politsei kontrollis ega varastatud pole ja siis sain ilusti arvele. esimesed amordikatted on alumiiniumist ja kõvasti oksüdeerunud ning kriimustatud ma lihvisin ja poleerisin neid natuke, läksid ilusamaks küll aga tagumistel on plastik katted, pole enam nii kenas seisus aga õnneks terved. Vot jah arvele võetakse see kui mootorratas. Aga see ongi õige motoroller, mitte mopeed =) Kindlustus ja ülevaatus tulevad ka kindlasti, palju selle kindlustus ikka maksab kilovatte pole ollagi pluss kahe rattaline odavam ka. Kui valmis saad siis võiks ühe pühapäeva õhtuse retro põristamise teha küll, täidaks tänavad kahetaktilise põrina ja sinise suitsuga
Kaugel asi on? Kas sõidad ringi juba? mõni uus pilt äkki..
Pole midagi teinud, varem töö segas ja nüüd ootan ikka veel maarli taga ,et ta need gondlid käsile võtaks, kiire aeg tal praegu. Sõitma saab vist alles järgmisest hooajast
Nuh, kas asi värvitud? mis värvi tuleb kui saladus pole?
Ma sain enda oma valmis ja töökorda, aga sõita veel ei saa.. pole suutnud veel üles leida vanad dokumendid, numbrimärki mul kah pole nii et peab millalgi hakkama arki põrandaid kulutamas käima. regamise tasu kah nii kõrgeks ajatud krt..
muidu kui ilm lubaks teeks veel see aasta lustisõitu kusagil
Bad Boy X kirjutas:Nuh, kas asi värvitud? mis värvi tuleb kui saladus pole?
Ma sain enda oma valmis ja töökorda, aga sõita veel ei saa.. pole suutnud veel üles leida vanad dokumendid, numbrimärki mul kah pole nii et peab millalgi hakkama arki põrandaid kulutamas käima.regamise tasu kah nii kõrgeks ajatud krt..
muidu kui ilm lubaks teeks veel see aasta lustisõitu kusagil
Ei ole veel värvitud, aga hakkab looma juba. Hetkel maarlitel nii palju tööd ja kuna mul veel on aega järgmise hooajani asjaga, siis pole mõtet neid tagant kiirustada, kaua tehtud kaunika jne Tuleb selline sinakas roheline, nagu originaalis oli, kõrgläikes. Muidu pooled gondlid lihvitud ja siledaks aetud mingisugune kruntki on peal. See arvele võtmine on jah paras kirves, lihtsal tüle tuhande krooni otsa väänatud, riik tahab ju kiirelt rikastuda ja olla üks euroopa rikkaim.
Pikk vaikus, aga nüüd on mingitki tulemust näidata, muidu sai vahepeal pisitöid tehtud, lihvitud ja poleeritud alumiinium detaile, parandatud elektri skeemi osasid, puhastatud igasuguseid pisi detaile jne jne, aga nüüd siis on juhtunud ka midgai suurt, enamvähem pildi saab valmis rollerist, kuigi teha on veel palju aga need kõik sellised pisemat sorti nokitsemised.
Pikalt ei hakka kirjutama, kuid pilte jagan küll. Mainiksin veel niipalju, et asi on veel poolik, paljud detailid veel külge keeramata. Ja esiratas, siin arutati et kord on ühtepidi siis jälle teistpidi kahvel, no ma siis pöörasin teistpidi kuna alguses tundus ratas kuidagi liiga ees, nüüd siinsetel piltidel näha, et kui kahvel suunaga taha siis jääb esiots nii kõrge, teiseks esivedrustus ei tööta korralikult vaid hakkab "põrkama", kavatsen ratta pöörata siiski tagasi algsesse asendisse. Sellest saab aimu kui vaadata esimesi pilte ja nüüd viimaseid.
Vabandan ebakvaliteetsete piltide eest ja silmariivava segaduse eest mis ümber rolleri.
Kui asi täiesti valmis palun kellegil parema kvaliteediga pilte teha!
Hehe hakkab looma juba..
loodan et kevadeks valmis on, saab tänavad sinise tossuga täita
mu enda pillil oli kah nii et esiots jäi kuidagi kõrgeks kui peale istusin ja ka muidu pehme tundus, asja uurides siis selgus et olin esi ja taga amordid kohtadega vahetanud.. need muidu samad ainult vedrus on vahe, taga on see jämedam ja jäigem.. vahetasin kohtadega ja asi korras..
Esihark peab olema raudselt nii, nagu alguses. Kui netist näiteks Tuulade pilte otsid, siis näed, et on olemas mõlemapidist esiharki. Kahjuks peast ei tea, mis aastal muutus. Muidu tubli töö!
Tuulad ja Viatkad on moodu läinud. Meil on neid tükki 3, millest 1'ga keegi tegeleb.
Nu nii
Kas liigud ringi juba sellega?
Kohe kohe on hakkamas igasugused vanatehnika lustisõidud kah
Eile tegin esimesed tiirud maaall garaazi tunnelis. Numbrit veel ei ole, tehniliselt on sõidukorras aga mõned detailid on puudu. Näiteks ära ussitanud kummi tihendid külje gondlite vahel ja jalutama läinud jalgade alused kummid . Kuna ma soomes tööl suvel siis ei ole väga aega tegeleda sellega, loodan suve lõpu poole ikka ametlikult mõned ringid teha.
ülistiilne aparaat
tubli töö
Mõned päevad tagasi pakuti pärnukandis külgkorvi müügiks. Paraku oli hinnasoov selline... kurtnalaadalik/soomlaslik - 7000.
Ja pilt tänasest postimehest: http://f.postimees.ee/f/2010/05/17/369042t41h0759.jpg
Väga ilusti korda tehtud erakordselt kole roller. Respect minu poolt (rolleri looja tuleks ausalt hauast välja kaevata ja avalikult põletada)
Hitchiker kirjutas:Väga ilusti korda tehtud erakordselt kole roller. Respect minu poolt (rolleri looja tuleks ausalt hauast välja kaevata ja avalikult põletada)
Tuulal ei ole minu arvates eriti häda midagi, aga Turist on küll mõnus tank.
Päris ilus tuli välja
Mulle küll Turist meeldib ja selline Tuula nagu Janisel kah, sellest uuem mudel millel esiporikas nagu nokk ei istu aga üldse. maitse asi..
Minu Turisti testdrive nädalavahetusel aga ebaõnnestus.. kuna peale karbussi õigeks seadistamist kandus tagarattale nii meeletu hobujõud et velg tegi rehvi sees paar tiiru nüüd ees uue siselohvi paigaldus ja üritan uut katset ikka täispumbatud rehvidega teha
grahv kirjutas:Mõned päevad tagasi pakuti pärnukandis külgkorvi müügiks. Paraku oli hinnasoov selline... kurtnalaadalik/soomlaslik - 7000.
Ja pilt tänasest postimehest: http://f.postimees.ee/f/2010/05/17/369042t41h0759.jpg
See mul isa tuula pildil ja see on kah külgkorviga