Re: KTM või YAMU või=?
Need japsi-austria 450 käivad k6ik hästi edasi,vali see,mis k6ige rohkem meeldib.Kui 450 lahjaks jääb ja vaatad rohkem 530 poole,siis husakal peaks 650 kerge endurovariant ka olema,hoia ainult kinni.
Need japsi-austria 450 käivad k6ik hästi edasi,vali see,mis k6ige rohkem meeldib.Kui 450 lahjaks jääb ja vaatad rohkem 530 poole,siis husakal peaks 650 kerge endurovariant ka olema,hoia ainult kinni.
Vaata ka seda pilli http://www.husqvarna-motorcycles.com/_v ... pstry=198_
Ei ole küll päris kergenduro aga mitte ka mammut, just sinna kuskile vahepeale.
Habanero sõidab ka TE610IEga, hooldusvälbad on väga pikad (sama, mis "tavalistel" ratastel) ning ma ei tea, et tal siiani oleks ühtegi probleemi rattaga olnud. M
no kurat kui uue ratta jõuad osta,pead ka hooldada jõudma ja seda nad tahavad kõik
Artemide kirjutas:Ühesõnaga mul on uut võimsamat ratast vaja
. Nõuded on et ta ei vajaks sellist hooldus ja kütet nagu mu praegune ja oleks võimalikult sarnane ehituse, tehnika(v.a. mootor) ja ''manöövardavuse'' poolest. Kui ma praegu sõidan aasta ära mingi circa 3,4 kolviga ja komplekt(kolv, rõngad, sõrm, ja sõrmelaager)maksab 1200, siis kuidas oleks selle 530 puhul. Praegu läheb kolvidele aastas mingi 5k, õli bensuseguks sitaks ja niisama õli ja õhufiltri vahetus ka normaalselt. Aastane läbisõit jääb kuskile 5k kanti ma arvan.
minu ratas hetkel läbinud 80h (2500km)ja kolvi vahetasin ära 65h pealt kuna sai korralikult uputada ja peen liiv va raip suutis läbi filtri sisse minna,lasin Jälgimäel teha tegelt hoopis nuka vahetust(08.a.ratastel oli sünniviga juures,et ei tahtnud starterist käivituda)ja siis Mauno avastas,et oleks tore ka kolb ära vahetada ja ise veel imestas,et kuidas saab võimalik olla,et 65h ja kolb kaputt,avastas samas aga ka kohe,et kolb oli pealt liivane ja siis oligi asi selge.Kogu pott mis vahetasin,kolb,tihendid,nukk ja veel mingi pudipadi läks kokku 9K koos km-iga,õli vahetan kastis 10h ja mootoris 5-7h tagant.muidugi vana porgand ei saa oma sõidumõnult ja manööverdamiselt üldse võrrelda,öö/päev,530ga (üli kerge manööverdada,metsas puude vahe näit)on lust sõita võrreldes 525ga,amordid töötavad,mootor veab ühtlaselt algusest lõpuni v.s 525-el on mingi magus moment kus rebib julmalt,esinurk on nihutatud ettepoole,raskuskese madalamale viidud jne.mina soovitan seda ratast kindlasti kuigi yamut pole proovinud
Sellel polle meil ju teenindust, või on ?
Aga selline BMW äkki ?
Piipz kirjutas:Vaata ka seda pilli
http://www.husqvarna-motorcycles.com/_v ... pstry=198_
Ei ole küll päris kergenduro aga mitte ka mammut, just sinna kuskile vahepeale.
Habanero sõidab ka TE610IEga, hooldusvälbad on väga pikad (sama, mis "tavalistel" ratastel) ning ma ei tea, et tal siiani oleks ühtegi probleemi rattaga olnud. M
Piipz kirjutas:Vaata ka seda pilli
http://www.husqvarna-motorcycles.com/_v ... pstry=198_
Ei ole küll päris kergenduro aga mitte ka mammut, just sinna kuskile vahepeale.
Habanero sõidab ka TE610IEga, hooldusvälbad on väga pikad (sama, mis "tavalistel" ratastel) ning ma ei tea, et tal siiani oleks ühtegi probleemi rattaga olnud. M
Jaa, sel pillil hooldevälp tõesti pikem aga mina isklikult valiks siis juba TE510 mudeli mis tükk maad kergem tundub kui vähe
konarlikumal pinnasel sõita (olen mõlema pilliga sõitnud).
Te510 manuaal näeb ette küll 16h tagant õlivahetust aga isiklikult olen siiski vahetanud tihedamini arvestades, et õlivahetus on odavam kui remont. Samas paistavad vähemalt viimased ka vastu pidavat kõikidele karjääri kärnatamistele ja piksepini uputamistele. Nagu eelnevalt kirjeldatud exc, on ka see pill võimeline taluma teadaolevalt vähemalt 250h kasutamist ilma, et
isegi klappe tuleks sättida.
See eelnev jutt oli lihtsalt infoks, ei suru kellelegi midagi peale, igaüks katsugu ikka ise valida
klappe võiks ikka mõne korra regullida.
No kontrollida tuleb ikka aga mida sa neid regullid kui vahed on paigas?
Teema tegija postitustest loeb küll välja, et peale KTM'i muu küll ei sobi . Võta lihtsalt suurem exc ja sa ei pea pettuma.
Ise soovitaksin sul valida 400EXC, 450EXC või 530EXC vahel, neil kõigil küll kaal üks kuid hinnad ja sooritusvõime erinevad. Neil kõigil ka elektri starter mis on vägamugav selliste rataste puhul,(ei ole uurinud küll kas teistel sikkli tootjatel ka on).
Samuti oleks mõistlik enne käia proovisõidul, et hiljem ei mõtleks, et oleks võinud.
Edu.
Maailmas on rattas KTMi mootoriga aga igalt poolt parem kui KTM:
http://motoracing.ee/enduro/enduro-rr-4 ... acing.html
Seal on nii palju "best of the best" juppe alla pantud, et kui KTMile eraldi kõik osta, pille hind oleks kuskil 200000 lähedal. See Beta on ainult natuke kallim kui KTM. LeoVince sumps, D.I.D. veljed, Marzocci amordid jne...
Küll iga konn oma soo kiidab, aga need on faktid
Timofei, ma tahaks ikka väga teada, mis sellel Betal peale LeoVince ikka VEEL nii head peal on (teistega võrreldes)
Timofei kirjutas:Maailmas on rattas KTMi mootoriga aga igalt poolt parem kui KTM:
Seal on nii palju "best of the best" juppe alla pantud, et kui KTMile eraldi kõik osta, pille hind oleks kuskil 200000 lähedal. See Beta on ainult natuke kallim kui KTM. LeoVince sumps, D.I.D. veljed, Marzocci amordid jne...
Küll iga konn oma soo kiidab, aga need on faktid
Ära rohkem peale võta!
Ma ei näe peale sumpsi midagi, mille poolest see KTM-st parem oleks. Lisaks kõigele kasutab vana mootorit, mis EXC-del vist 2006 viimati peal oli (võis ka 2007 olla).
Võrreldes uue 530 moooriga on too ikka tõsine ajalugu.
Excelid on ktm-l tehasest al ning marzoccit küll ei oska tahta
Kui KTM nende juppidega 200K maksaks, miks siis beta nii odav on?
Ta rääkis, et kui need jupid ERALDI osta, siis läheks 200 000.- .
mx77 kirjutas:Timofei, ma tahaks ikka väga teada, mis sellel Betal peale LeoVince ikka VEEL nii head peal on (teistega võrreldes)
Lingil on kõik eesti keeles kirjutatud.Seal on kõik alumiiniumi osad kasutatud mis poodides müüakse eraldi hullude hinnade eest (DICE, Renthal...). Esiamordi hoidjad (traversid visst) eesmärgiks. Tagumine hammasrattas kahest osast, süsinikkiust tehtud mootori ja raami kaitsmed ning õhuvõtusüsteem. See pole mingi reklaam - mina olen nähnud mõlemmad (KTM ja Beta), erinevus on olemas.
Ei tea mootoride vanusest midagi, mella, võibolla on need vanad...
Mul on ükskõik missugust tsikli valib teema looja, aga ütlesin oma arvamust.
P.S. KTMi disain meeldib mullegi natuke rohkem ja porgandi värv on populaarsem muidugi
PPS veelkord: iga mees kiidab oma tsikli siin teemas.
Prets kirjutas:Ta rääkis, et kui need jupid ERALDI osta, siis läheks 200 000.- .
miks peaks ebavajalikke juppe juurde ostma hakkama? kaasaegne KTM on niigi piisavalt hästi varustatud. Kui, siis ostaks ehk teise summuti, aga see on pigem maitseasi.
mella kirjutas:Prets kirjutas:Ta rääkis, et kui need jupid ERALDI osta, siis läheks 200 000.- .
miks peaks ebavajalikke juppe juurde ostma hakkama? kaasaegne KTM on niigi piisavalt hästi varustatud. Kui, siis ostaks ehk teise summuti, aga see on pigem maitseasi.
Ei tea miks neid müüakse poodides. Pole kunagi ostnud neid... Aga kui arvestad kõik, beta on odavam kui ktm+lisad
Neid juppe ameeriklased visst ostavad.
Olen nõus et kõik on maitse asi, seega jatame teema looja rahul, las ta valib. Aga siin oli märgitud kõik enduurokate tootjad Eestis, aga Beta nimikirjas puudus. Pole õige. Viga parandatud
Otsus läks KTMi kasuks, nüüd jääb üle ainult oodata kuni ratas kohale jõuab. Tänud abi eest.
No tundub, et oled juba paar aastat oled seda rattast omanud. Mida oskad selle kohta siis rääkida ja soovitada? Endalgi väike plaan sama isend soetada ja sellega linnas sõitma hakkata. Kas on siis väga kulukas pidada võrreldes 125ga?