Yamaha YZ450F
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Re: Yamaha YZ450F
Oled ikka nii kindel et yhe palju, ja milles see vahe siis kui sa tegelt ka nii tark oled.
-
Teema algataja
Re: Yamaha YZ450F
mx77 kirjutas:ühepalju! või on sul teisi andmeid?
Ei ole mingeid andmeid esialgu, aga sa võid siis käsi sydamel väita et õlivahetuse välba pikkus sõltub sees olevast õlikogusest.
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Yamaha YZ450F
kuule, sulle ju anti mõned postid ülevalpool õlikogused mõlemitele mudelitele. kas on kirjalikku tõendit vaja?
-
Teema algataja
Re: Yamaha YZ450F
mx77 kirjutas:kuule, sulle ju anti mõned postid ülevalpool õlikogused mõlemitele mudelitele. kas on kirjalikku tõendit vaja?
Selge sinujutujärgi vahetan kylje kaaned ära et saada õlikogus suremaks aga jääks määrimisejaoks normi ja ongi nii et võin õli iga 10h tagant vahetada.
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
-
Teema algataja
Re: Yamaha YZ450F
mx77 kirjutas:kas sa oled rumal või mängid sellist?
mille kaani sa siis endale panema hakkad?
Jah tunnistan et olen selle kohabealt rumal, sest muidu ma vist ju ei kysiks siit.
aga neid kaani järgi pingis teaga pole mingi lennukiteadus, oleme ikka elus arenguga CNC pinkideni juba ju jõudnud.
-
Teema algataja
Re: Yamaha YZ450F
kalde kirjutas:mx77 kirjutas:kas sa oled rumal või mängid sellist?
mille kaani sa siis endale panema hakkad?Jah tunnistan et olen selle kohabealt rumal, sest muidu ma vist ju ei kysiks siit.
aga neid kaani järgi pingis teaga pole mingi lennukiteadus, oleme ikka elus arenguga CNC pinkideni juba ju jõudnud.
Mis kuradi pärast sul vaja neid kaani teha? Endurokal on kiirem ülekanne, samal kiirusel vähem pöördeid=vähem kulumist.
Arvad, et suurema õlikogusega säästad midagi? Vahet pole kas vahetad iga 5h tagant 1,7l õli või iga 10h tagant 3,4. Õlikulu ikka sama suur ju
Re: Yamaha YZ450F
Mehed, kui nüüd ausolla, siis minu arust ei ole tegu ei õlikoguse ega ka mingite ülekannetega. Ütleme nii, et võtame näiteks 450 08 kawasaki, vahet ei ole kuidas sa põristad või pealekeerad ikkagi lõppkokkuvõttes on kolvil heal juhul mõra või lihtsalt kaob kompressioon ära. Minu arust on selle Yamu puhul tegu, erinevate silindri ja kolvi materjalidega. Lihtsalt kuna WR'is kasutatav metall ei lähe nii kuumaks ja tänu hõõrdumisele ka ei paisu/kahane nii palju on välp pikem. Ning YZF'is kasutatav silindri ja kolvi materjal aga paisub rohkem. Seepärast on ka kolvivahetused ja muud välbad erinevad.
-
Teema algataja
Re: Yamaha YZ450F
No tuli ikka lõpuks ka midagi sellist millel tehniliselt tõepõhi all, tänud KoVaL73. Andestust aga miks targutavad need inimesed vahele kes tegelikult asjast 15% teavad, need võiksid vaikselt lugeda ja mitte ise kaasa oma mõtetuid arvamusi kirjutada.
Ja vabandust aga see õlijutt koguseliselt ikka suht kahtlane, kulla kaas sõitjad kas te ikka olete kuulnud õlidest miss sõidavad 100000 juba, tulge ikka vahel toast välja ja uurige millega tõsisemad inimesed tegelevad.
Re: Yamaha YZ450F
KoVaL73 kirjutas:Mehed, kui nüüd ausolla, siis minu arust ei ole tegu ei õlikoguse ega ka mingite ülekannetega. Ütleme nii, et võtame näiteks 450 08 kawasaki, vahet ei ole kuidas sa põristad või pealekeerad ikkagi lõppkokkuvõttes on kolvil heal juhul mõra või lihtsalt kaob kompressioon ära. Minu arust on selle Yamu puhul tegu, erinevate silindri ja kolvi materjalidega. Lihtsalt kuna WR'is kasutatav metall ei lähe nii kuumaks ja tänu hõõrdumisele ka ei paisu/kahane nii palju on välp pikem. Ning YZF'is kasutatav silindri ja kolvi materjal aga paisub rohkem. Seepärast on ka kolvivahetused ja muud välbad erinevad.
Kogu austusega sinu vastu, aga praegu sa paned Yamu kohalt küll puhast BS-i .
WR450F ja YZ450F kolvid ja silindrid on tehasest tulnud täpselt ühed ja samad (2003-2005 näiteks).
Kui huvi on kontrollige http://www.ronayers.com/, siit saab vaadata osa koodi alusel, millistel ratastel veel kasutatakse.
WR ja YZF vahe on põhiliselt hooratta massis, käikude pikkuses ja ilmselt ka süüte MAP-is ja karpas. Lisaks amordid erinevas seades ja WR-il lisaks tulede jaoks mähis plus tuled ja viled. Ise vahetan oma rattal 15 tunni tagant õli ja võiksin lisada siia ka pilte mootori sisust ilma kulumisjälgedeta aga sellel pole ilmselt mõtet.
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Yamaha YZ450F
kalde kirjutas:No tuli ikka lõpuks ka midagi sellist millel tehniliselt tõepõhi all, tänud KoVaL73. Andestust aga miks targutavad need inimesed vahele kes tegelikult asjast 15% teavad, need võiksid vaikselt lugeda ja mitte ise kaasa oma mõtetuid arvamusi kirjutada.
Ja vabandust aga see õlijutt koguseliselt ikka suht kahtlane, kulla kaas sõitjad kas te ikka olete kuulnud õlidest miss sõidavad 100000 juba, tulge ikka vahel toast välja ja uurige millega tõsisemad inimesed tegelevad.
Minu poolest võid sa kasvõi 200 000 ühe õliga kütta.
Sa võiks meile ka paljastada oma lõpmatu teadmistepagai allika .
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Yamaha YZ450F
saqu kirjutas:KoVaL73 kirjutas:Mehed, kui nüüd ausolla, siis minu arust ei ole tegu ei õlikoguse ega ka mingite ülekannetega. Ütleme nii, et võtame näiteks 450 08 kawasaki, vahet ei ole kuidas sa põristad või pealekeerad ikkagi lõppkokkuvõttes on kolvil heal juhul mõra või lihtsalt kaob kompressioon ära. Minu arust on selle Yamu puhul tegu, erinevate silindri ja kolvi materjalidega. Lihtsalt kuna WR'is kasutatav metall ei lähe nii kuumaks ja tänu hõõrdumisele ka ei paisu/kahane nii palju on välp pikem. Ning YZF'is kasutatav silindri ja kolvi materjal aga paisub rohkem. Seepärast on ka kolvivahetused ja muud välbad erinevad.
Kogu austusega sinu vastu, aga praegu sa paned Yamu kohalt küll puhast BS-i
.
WR450F ja YZ450F kolvid ja silindrid on tehasest tulnud täpselt ühed ja samad (2003-2005 näiteks).
Kui huvi on kontrollige http://www.ronayers.com/, siit saab vaadata osa koodi alusel, millistel ratastel veel kasutatakse.
WR ja YZF vahe on põhiliselt hooratta massis, käikude pikkuses ja ilmselt ka süüte MAP-is ja karpas. Lisaks amordid erinevas seades ja WR-il lisaks tulede jaoks mähis plus tuled ja viled. Ise vahetan oma rattal 15 tunni tagant õli ja võiksin lisada siia ka pilte mootori sisust ilma kulumisjälgedeta aga sellel pole ilmselt mõtet.
Põhierinevus on muidugi süütemapis, see tõmbab ikka võimsust ja max pöördeid kõvasti alla.
-
Teema algataja
Re: Yamaha YZ450F
saqu kirjutas:KoVaL73 kirjutas:Mehed, kui nüüd ausolla, siis minu arust ei ole tegu ei õlikoguse ega ka mingite ülekannetega. Ütleme nii, et võtame näiteks 450 08 kawasaki, vahet ei ole kuidas sa põristad või pealekeerad ikkagi lõppkokkuvõttes on kolvil heal juhul mõra või lihtsalt kaob kompressioon ära. Minu arust on selle Yamu puhul tegu, erinevate silindri ja kolvi materjalidega. Lihtsalt kuna WR'is kasutatav metall ei lähe nii kuumaks ja tänu hõõrdumisele ka ei paisu/kahane nii palju on välp pikem. Ning YZF'is kasutatav silindri ja kolvi materjal aga paisub rohkem. Seepärast on ka kolvivahetused ja muud välbad erinevad.
Kogu austusega sinu vastu, aga praegu sa paned Yamu kohalt küll puhast BS-i
.
WR450F ja YZ450F kolvid ja silindrid on tehasest tulnud täpselt ühed ja samad (2003-2005 näiteks).
Kui huvi on kontrollige http://www.ronayers.com/, siit saab vaadata osa koodi alusel, millistel ratastel veel kasutatakse.
WR ja YZF vahe on põhiliselt hooratta massis, käikude pikkuses ja ilmselt ka süüte MAP-is ja karpas. Lisaks amordid erinevas seades ja WR-il lisaks tulede jaoks mähis plus tuled ja viled. Ise vahetan oma rattal 15 tunni tagant õli ja võiksin lisada siia ka pilte mootori sisust ilma kulumisjälgedeta aga sellel pole ilmselt mõtet.
Ja väidad et kindlalt pole kolvi ega rõngaste materjali vahet we. või on see sul interneti uurimustöö.
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Yamaha YZ450F
kuule, mis vahet on see kust sa varuosade koodid võtad, kas internetist või käid autoga yamaha keskuses kohapeal.
üldiselt on ikka nii et kui on sama varuosakood siis on tegemist ka sama jupiga.
-
Teema algataja
Re: Yamaha YZ450F
mx77 kirjutas:kalde kirjutas:No tuli ikka lõpuks ka midagi sellist millel tehniliselt tõepõhi all, tänud KoVaL73. Andestust aga miks targutavad need inimesed vahele kes tegelikult asjast 15% teavad, need võiksid vaikselt lugeda ja mitte ise kaasa oma mõtetuid arvamusi kirjutada.
Ja vabandust aga see õlijutt koguseliselt ikka suht kahtlane, kulla kaas sõitjad kas te ikka olete kuulnud õlidest miss sõidavad 100000 juba, tulge ikka vahel toast välja ja uurige millega tõsisemad inimesed tegelevad.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Minu poolest võid sa kasvõi 200 000 ühe õliga kütta.
Sa võiks meile ka paljastada oma lõpmatu teadmistepagai allika.
No ma ei hakka sellega suurustama et on oluline tehnilike koolitus aste, ja et olen tegelenud rallikrossis automehaanikuna ja teadmised tehnikaspordis nimelt õlide määrde omadused, mootori kolvikäigud, surve astmed jne aga ma ei pea ennast nyyd teistest paremaks aga ei salli nende inimeste jutte kes istuvad kontorilauataga ja tehnikast on ainult kuulnud midagi ja usuvad ylemaailma myygimeeste sitta, nende arust oleks normaalne vast kui iga 10 minuti tagant õli vahetada ja kolbi või yldse tervet ratast.
Aga kuna ostsin endale Yamaha YZ450Fi ja uurin nagu teie teadmisi.
-
Teema algataja
Re: Yamaha YZ450F
mx77 kirjutas:kuule, mis vahet on see kust sa varuosade koodid võtad, kas internetist või käid autoga yamaha keskuses kohapeal.
üldiselt on ikka nii et kui on sama varuosakood siis on tegemist ka sama jupiga.
Aga mis vahet on meestel ja naistel, mõlemad tulevad ju yhest august.
-
- Postitusi: 165
- Liitunud: 17 Nov 2008, 18:18
- Tsikkel: KX125;IT250;KXF250;KLE500;SX45
- Asukoht: Pärnumaa
Re: Yamaha YZ450F
Olen jälginud seda 3lk. täielikku vingumist sm. kasutaja Kalde poolt.Olen imestanud,et tõesti üritatakse talle rahulikult asja selgitada,kuid tundub,et ta kas ei taha või teeb nägu,et ei taha asjast aru saada......
p.s. Muuseas küsiks kas antud kasutaja on oma esipiduri probleemi suutnud lahendada? Minule tundub,et mitte....
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Yamaha YZ450F
Tahaks küll sulle hirmsasti väikse ekasmi korraldada teemadel mis on seotud mootori tuuninguga aga las ta olla .
Kelle mehaanik muidu oled ka?
-
Teema algataja
Re: Yamaha YZ450F
Heinz36 kirjutas:Olen jälginud seda 3lk. täielikku vingumist sm. kasutaja Kalde poolt.Olen imestanud,et tõesti üritatakse talle rahulikult asja selgitada,kuid tundub,et ta kas ei taha või teeb nägu,et ei taha asjast aru saada......
p.s. Muuseas küsiks kas antud kasutaja on oma esipiduri probleemi suutnud lahendada? Minule tundub,et mitte....
Sinule võib ju tunduda et mitte aga, pean sulle kurvastuseks ytlema et sa ei viitsinud ilusti lugeda seal eespool ju kirjas et mis oli viga ja milleks to kysimus ka. Aga häkki ytled siis ka oma keniaalse vastuse, sellese kysimusse.
-
- Postitusi: 165
- Liitunud: 17 Nov 2008, 18:18
- Tsikkel: KX125;IT250;KXF250;KLE500;SX45
- Asukoht: Pärnumaa
Re: Yamaha YZ450F
"No ma ei hakka sellega suurustama et on oluline tehnilike koolitus aste, ja et olen tegelenud rallikrossis automehaanikuna ja teadmised" ......................
.................ja mees ei suuda pidureid ära õhutada. MIDA VEEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Re: Yamaha YZ450F
kalde kirjutas:Aga kuna ostsin endale Yamaha YZ450Fi ja uurin nagu teie teadmisi.
Patoloogiline juhtum....
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
-
- Postitusi: 165
- Liitunud: 17 Nov 2008, 18:18
- Tsikkel: KX125;IT250;KXF250;KLE500;SX45
- Asukoht: Pärnumaa
Re: Yamaha YZ450F
kalde kirjutas:Sinule võib ju tunduda et mitte aga, pean sulle kurvastuseks ytlema et sa ei viitsinud ilusti lugeda seal eespool ju kirjas et mis oli viga ja milleks to kysimus ka. Aga häkki ytled siis ka oma keniaalse vastuse, sellese kysimusse.
Ma pean kurvastusega teatama,et oma krossikad olen ise üles ehitanud kasutades antud margi manuale ja seega tean mis kuhu ja kui palju-sama soovitaks ka antud kasutajale-osta manual ja tee põhimõtted selgeks,et selliseid GENIAALSEID foorumiarendusi vähem oleks....
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Yamaha YZ450F
Heinz36 kirjutas:"No ma ei hakka sellega suurustama et on oluline tehnilike koolitus aste, ja et olen tegelenud rallikrossis automehaanikuna ja teadmised" ......................
.................ja mees ei suuda pidureid ära õhutada.MIDA VEEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ma tean ühte rallikrossi sõitjat kes ei osanud mulle isegi seda öelda palju ta tsikkel maksis.
-
Teema algataja
Re: Yamaha YZ450F
Heinz36 kirjutas:kalde kirjutas:Sinule võib ju tunduda et mitte aga, pean sulle kurvastuseks ytlema et sa ei viitsinud ilusti lugeda seal eespool ju kirjas et mis oli viga ja milleks to kysimus ka. Aga häkki ytled siis ka oma keniaalse vastuse, sellese kysimusse.
Ma pean kurvastusega teatama,et oma krossikad olen ise üles ehitanud kasutades antud margi manuale ja seega tean mis kuhu ja kui palju-sama soovitaks ka antud kasutajale-osta manual ja tee põhimõtted selgeks,et selliseid GENIAALSEID foorumiarendusi vähem oleks....[/quote
jah aga keegi ei käse sul ju kirjutada ja veelvähem lugeda.
-
- Postitusi: 1059
- Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
- Tsikkel: Mõni Ducati
- Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
- Tänatud: 94 korda
- Kontakt:
Re: Yamaha YZ450F
kalde kirjutas:Heinz36 kirjutas:Olen jälginud seda 3lk. täielikku vingumist sm. kasutaja Kalde poolt.Olen imestanud,et tõesti üritatakse talle rahulikult asja selgitada,kuid tundub,et ta kas ei taha või teeb nägu,et ei taha asjast aru saada......
p.s. Muuseas küsiks kas antud kasutaja on oma esipiduri probleemi suutnud lahendada? Minule tundub,et mitte....Sinule võib ju tunduda et mitte aga, pean sulle kurvastuseks ytlema et sa ei viitsinud ilusti lugeda seal eespool ju kirjas et mis oli viga ja milleks to kysimus ka. Aga häkki ytled siis ka oma keniaalse vastuse, sellese kysimusse.
Motomehaanika keenius Kalde, häkki õpid remondivahelt õigekirja kah vähe.