2. leht 3-st
Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust
Postitatud: 21 Nov 2009, 17:14
Postitas Burn7
mayhem kirjutas:selles kaalukategoorias hinnaklassis alternatiivi ei ole kui tahad ratast millega vajaduse korral exc vendadega samal rajal püsida ja näiteks mööda kruusa-metsateid pärnust-võrru põmmutada
No on ju alternatiivi XR650'ne näol. Sobib täpselt sellistesse tingimustesse. DRZ400't tasuks kah vaadata.
Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust
Postitatud: 21 Nov 2009, 17:58
Postitas mayhem
ei võrdleks õhkjahutusega xr-i lc4-ga. drz on juba exc klassi pill tulede ja viledega "krossiratas".
Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust
Postitatud: 21 Nov 2009, 18:23
Postitas Burn7
Võrdlen jah, ja sa väidad, et need 2 minu pakutud isendit ei sobi nendesse tingimustesse.? Ülimalt hästi sobivad. Pareminigi kui lc4. DRZ'i välp ikka pikem kui EXC'l
Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust
Postitatud: 21 Nov 2009, 18:27
Postitas Raigo
Burn7 kirjutas:Võrdlen jah, ja sa väidad, et need 2 minu pakutud isendit ei sobi nendesse tingimustesse.? Ülimalt hästi sobivad. Pareminigi kui lc4. DRZ'i välp ikka pikem kui EXC'l
ja kehakaal ka samas augus, mis LC4.
Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust
Postitatud: 21 Nov 2009, 18:43
Postitas Mait.V
mayhem kirjutas:ei võrdleks õhkjahutusega xr-i lc4-ga. drz on juba exc klassi pill tulede ja viledega "krossiratas".
XR on ju vesijahutesega 
Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust
Postitatud: 21 Nov 2009, 18:44
Postitas Raigo
Siin vist aetakse sassi XR650L ja 650R
Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust
Postitatud: 21 Nov 2009, 20:32
Postitas Arrokas
mul lc 4 640 pabrite järgi 2004 kuigi mootor vist 2002. Väga hea ratas kui spordimees pole, kannatab sõita mudas, kruusal, krossirajal (Maardu ja Saku nõuavad härja võhma aga kõval pinnal ok )ja supermoto ratastega ka asfaldil. Päris ironbuti sõitma pole mõtet minna, kuigi hädaga saaks ka selle läbitud. Hüppata 10-15 m. hüppeid kui nõlv olemas pole probleem , sirgele maandub raskelt. enduuro või offroadi harrastajale igati sobiv ratas .
Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust
Postitatud: 22 Nov 2009, 14:06
Postitas yeekim
Kuna värskelt üks LC4 soetatud, siis praegu on küll ainult positiivne hinnang masinale.
Negatiivsena tooks välja iseenda, kes veel rauaga pole kokku kasvanud.
Väike palve kah: Kas keegi saaks mulle saata pildi Mikuni karpa tühjenduskruvist? Mingi toorik on mul olemas ja tahaks täpsemalt teha korraliku.
edu
Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust
Postitatud: 22 Nov 2009, 16:47
Postitas Loff
Et hakkab see "Kellele ema, kellele tütar" jutt pihta. Eks ma panen kõik siin kuuldu kõrvataha ja vaatan, mis saab. Siiamaani on teist palju abi olnud! 
Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust
Postitatud: 22 Nov 2009, 18:31
Postitas racerx
sellel teemal on siin bikeris kõvasti kirjutatud, kuid teema meeldiv ning kordamine tarkuse ema 
XR650R ja L on erinevad tsiklid. XR650 L on lihtne trailimise pill, et siis siuh sauh seljakott moosipirukatega kaasa ning kuhugi vaikselt neid metsa sisse näksima oravatega võidu. LC4 on säärase meelelahutuse moodsam vorm mis ühtlasi tähendab ka seda, et kõige selle fancy juurde nagu vesijahutus, upsidedown ning race ready kleepekad on lisandunud vajadus teostada tsikli juures teatava regulaarsusega hooldust mille sagedus läheneb laisa entusiasti nivool peaaegu kleepekani "tüütu".
Kui LC4 tüüpi tsikliga üritada püsida EXC ja teiste meeste tempos, läbides samu radu jne siis on ta hooldusintervall ka samasugune. Hooldusintervalli juures on number üks ikkagi kasutusviis, alles seejärel tehnilised omapärad v.a erandlikud juhtumid.
Ehk siis kuskil mööda offroadi radu seigeldes kus kergete enduropillidega tüübid suristavad kolmandaga kerge pöörde ja mõnusa hooga on LC4 algaja juhi käes esimene käik ja keemise äärel mootor, mis omakorda tähendab antud olukorras kaks korda lühemat hooldusintervalli sellesama tootja exc mudeliga võrreldes näiteks.
XR650R on jällegi liiga spetsiifiline. Sellest pillist magusa väljavõtmiseks on vajalik kogemused ning kaine mõistus. EXC ja WR meestega jällegi offroadi rajal võidu ei sõida. Kipub veidi raskeks minema. Sellele pillile on avarust vaja mõõdukas koguses ehk siis tegemist on nii-öelda lukskaubaga mis oma elemendis viib nirvaanasse, kuid paljudes tavapärastes oludes mitte midagi sellist, et vaimustunult hulluda.
Kõige lihtsam on alla anda ning mitte teha seda hea tsiklileidmise teed nii keeruliseks vaid õppida teiste vigadest. Kui on offroadi huvi siis alla 80 kg kodanik 250 või äärmisel juhul 450, raskem mees 450 ja peale WR, EXC, CRFX jne. Valikut ja katsetamist on kõvasti alates Husabergidest, Shercodest lõpetades kindla kaubaga suurest viisikust.
Vastu saad kõige suurema valikuga meelelahutuse alates sõpradega koos sõitmisest, krossiradade külastused, lärmi võistlused jne jne.
Plusspoolele veel, lõppkokkuvõttes saad ka ise aru kui idiootne on mingil külavaheteel kohalikke hirmutada ja tolmupilvi üles lasta tsiviliseeritud rajakülastuste asemel mis kordades rohkem pakuvad.
Numbriga tsikliga on võimalus lihtsalt end kohale transportida ning selle kõva sadulaga harjud kiirelt, sest mehed ei nuta 
Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust
Postitatud: 22 Nov 2009, 21:00
Postitas bitter
Ot mis "kõva sadul" ??
Ma küll kõigest pühapäevasõitja aga pole küll aru saanud, et nt EXC või WR-i sadul kõva oleks
. Muidugi raudperse üritusel pole osalenud ka. Hardenduro sadula pehmus on täiesti teisejärguline asi sest istuda niikuinii sisuliselt ei saa. Need vähesed hetked, kui saad tagumikku toetada, oled niigi Õnne Junnis, sadula kuju ja mugavus ei tule pähegi.
Edit: TTR-i pole proovinud, LC4 sadul on küll mõnus lai diivan võrreldes EXC omaga.
Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust
Postitatud: 23 Nov 2009, 10:11
Postitas Loff
Ei tea veel öelda, aga TTR'i sadul oli enam vähem, 200km ühe jutiga läbi ajada ei olnud probleem. Ei usu, et see LC4 sadul kõvem on.
Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust
Postitatud: 23 Nov 2009, 10:25
Postitas Raigo
Loff kirjutas:Ei tea veel öelda, aga TTR'i sadul oli enam vähem, 200km ühe jutiga läbi ajada ei olnud probleem. Ei usu, et see LC4 sadul kõvem on.
Ma enda rattaga küll 200 km jutti sõita ei tahaks.Mul ilma tasakaalustuseta mootor. 
Samas primo sõitis enda LC4 ADV ka peaaegu 900 päevas
.
Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust
Postitatud: 23 Nov 2009, 10:39
Postitas Primo
Sest mul on "comfort iste"

Peale 900km päevas tuld andes selle rattaga võib kannilt vabalt suitsule tuld võtta
Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust
Postitatud: 24 Nov 2009, 11:28
Postitas Kalvar
tere, ise piilusin ka seda Loffi poolt vaatamas käidud LC 4 ja ja Husat. Olles omanud eelnevalt 3-me LC 4-ja tahaks siiski kergemat pilli ja mõtlesin Husabergi kasuks kuid nüüd Lärmi jutt enne 2004 a sündinud rataste kohta tegi ettevaatlikuks. Kuna plaan edaspidigi kärnatamistest osa võtta ja seda kergema rattaga siis vist vaatan ikka EXC poole (SX vist jääb liiga karmiks?). Kel midagi on võiks pakkuda, eelarve ca 30000 eek, raha sulas olemas.
Kalvar
+3725224477
Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust
Postitatud: 24 Nov 2009, 16:25
Postitas Loff
Kalvar kirjutas:tere, ise piilusin ka seda Loffi poolt vaatamas käidud LC 4 ja ja Husat. Olles omanud eelnevalt 3-me LC 4-ja tahaks siiski kergemat pilli ja mõtlesin Husabergi kasuks kuid nüüd Lärmi jutt enne 2004 a sündinud rataste kohta tegi ettevaatlikuks. Kuna plaan edaspidigi kärnatamistest osa võtta ja seda kergema rattaga siis vist vaatan ikka EXC poole (SX vist jääb liiga karmiks?). Kel midagi on võiks pakkuda, eelarve ca 30000 eek, raha sulas olemas.
Kalvar
+3725224477
Kas mõtled seda LC4: http://www.mototehnika.ee/webcache_kasu ... ka_ee.html
MIs seal siis oli? Midagi halba kah silma/kõrva hakkas?
Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust
Postitatud: 24 Nov 2009, 22:03
Postitas Kalvar
ei, hoopis see: http://bike.motors24.ee/vehicles/174799 ... =price.ASC,
aga noh see oleks samas jälle uuele LC4 ringile minek niiet võtan siiski ikka miskit kergemat enduurotamiseks. Arvan, et vaim ja füüsis selleks valmis 
Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust
Postitatud: 24 Nov 2009, 22:49
Postitas Loff
Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust
Postitatud: 24 Nov 2009, 23:15
Postitas Raigo
Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust
Postitatud: 24 Nov 2009, 23:25
Postitas yeekim
Kas sellel on juba suur paak?
Küsiks ka vahepauna kohta-on's vajalik ja kas AM sumpaga kaob vajadus selle järele?
edu
Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust
Postitatud: 24 Nov 2009, 23:43
Postitas Raigo
Mulle tundub küll,et on suur paak- loe: üle 9L
Minu rattal näiteks seda vahepauna pole. Mul selline sumps:
Ja see oli ikka väga lärmakas. Ma igatahes lasin summuti otsa sõela tagasi keevitada.
Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust
Postitatud: 24 Nov 2009, 23:58
Postitas Loff
ants01 kirjutas:Kas sellel on juba suur paak?
Küsiks ka vahepauna kohta-on's vajalik ja kas AM sumpaga kaob vajadus selle järele?
edu
Suur paak jah!
Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust
Postitatud: 25 Nov 2009, 08:57
Postitas Rat-Roy
Milleks see vahepaun üldse vajalik on? Ise arvan, et vaevalt see sinna niisama riputatud on.
Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust
Postitatud: 25 Nov 2009, 09:48
Postitas mella
Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust
Postitatud: 25 Nov 2009, 09:53
Postitas Ekskavaator
Minu rattal on ka see vahepaun. Sees on ainult perfotoru .
Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust
Postitatud: 26 Nov 2009, 00:29
Postitas Loff
Ära tõin!
Oi oli seiklus. Algas asi sellega, et tööjuurest sai enam vähem õigel ajal minema (16:15). Helistasin siis müüjale, et hakkasime sõitma Tartust. Selle peale vana ütles, et sõitke aeglaselt, et ta saab alles 2-2.5 tunni pärast Pärnust tulema. Nii kell 18:00 olime siis KIlingi-Nõmmel. Poest väike pirukas ja jook, kõht täis ja helistasin müüjale, teatades, et oleme kohal. Vastuseks sain, et hakkas Pärnust tulema, poole tunni pärast kohal. Olime seisnud poe ees juba üle tunni - mingid vana käisid poes ja poest välja tulles kommisid: "Need juba pikemat sega siin passinud, ei tea kas ootavad bensiini vä?"...wtf? Jõudis siis müüja kohale 15 minti hiljem, kui oli lubanud! See selleks. Läksime siis ratast üle vaatama. Ratas jummala tip-top, veeti kotitäis pabereid kah välja, "KTM RACING" kirjadega must kott. Sisuks siis Saksa dokumendid ja igasugu brožüüre ja värki, hooldusraamat kah muidugi. Esimene hooldus on tehtud 27.05.97 1114 km. Järgmine 03.05.02 7498 km. Peale väikest proovisõitu ratas bussi ja kinnitama. Kinnitamise käigus üks "koormarihm" läks lihtsalt pooleks. Ei imesta kah, sest see maksis 36.-. Sai ostetud kunagi muuks otstarbeks. Aga õnneks sai tööjuurest kaasa võetud ka 2 korralikku 5000kg koormarihma. Ostu-müügi lepingu täitmisel oli vaja müüja isikukoodi, kuna Saksa poolse ostu-müügi lepingus oli teine kodanik (sõber tõi ratta Saksast ja võla katteks siis anti ratas müüjale)......ühesõnaga jälle mingi aeg läks i.k. taga ajamisele. Ok leiti kood üles, raha loetud, minekule. Kell oli siis 20:45. Enne tagasisõitu veel kinnitusrihmade kontroll, kõik OK, tuld! Otsapidi juba Viljandis. Väike tankimine ja edasi. Hakkasime linnast välja saama, kui roolis olnud sõber ütleb, et väike kontrollpeatus, et pidur on vist peal. Katsume ümber bussi ketaste trummlite tempi. ja ennäe esimene juhipoolne ratas eritab kärsahaisu. Mis teha? Ratas alt ja heebliga pidurikolvid sisse väänata. Selle aja peale kui saime ratta üles tungitud, oli asi juba maha jahtunud ja käis vabalt ringi. Tung alt ära ja Tartu poole tuld ilma pidurdamata. kell 23:00 olime Tartus.
Ratas ise on nagu uus. Leegitorud on kergelt sinakad ja läigivad kroomise läikega, mootoriblokk ei ole saabastega ära hõõrutud - nagu uus. Ketijooks nagu uus. Tundub, et läks õnneks.
Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust
Postitatud: 26 Nov 2009, 00:38
Postitas yeekim
Palju õnne!
Minu otsingud viisid Kohtla-Järvele, Narva, Laitsesse ja Pärnu taha!
Ehk siis ühe ratta ostu jaoks üle 1000 km
Aga Sa mõtle feeling'ule, mida sõites saad...
edu
Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust
Postitatud: 26 Nov 2009, 11:11
Postitas Rat-Roy
Õnne jah!
Mind ennast pani muigama just ratta läbisõit a´la 8000 km. No eelmine omanik pidi seda ratast ikka tõsiselt vihkama, kui nii vähe suutis 12 aastaga läbi kärutada või siis oli jälle tegemist nunnadele kuuluva KTMiga, millega korra aastas jommispeaga vastu kiriku seina sõideti.
Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust
Postitatud: 26 Nov 2009, 11:14
Postitas yeekim
Rat-Roy kirjutas:Õnne jah!
Mind ennast pani muigama just ratta läbisõit a´la 8000 km. No eelmine omanik pidi seda ratast ikka tõsiselt vihkama, kui nii vähe suutis 12 aastaga läbi kärutada või siis oli jälle tegemist nunnadele kuuluva KTMiga, millega korra aastas jommispeaga vastu kiriku seina sõideti.
Vastupidi, eelmine omanik oli oskaja mees!
Nimelt on antud rattal odo esirattalt ja jeekim sõitis enamus ajast tagarattal
edu
Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust
Postitatud: 26 Nov 2009, 11:25
Postitas mx77
Õnne, väga kena ja vist hästi hoitud ratas. Mootori karterite kulumatuse järgi võib tõesti hinnata läbisõitu reaalseks. Ega kunagi ei tea, mis võib olla väikese läbisõidu põhjus - haigus, surm, whatever.