Re: Aprilia mx125 '06
Pole siiani lahti võtnud, kardan, et karpa viga ja on klapilehed katki või läbi. Aga noh, talv ees, on aega veel seda parandada. Garaaži vaja soojapuhurit ainult.
Pole siiani lahti võtnud, kardan, et karpa viga ja on klapilehed katki või läbi. Aga noh, talv ees, on aega veel seda parandada. Garaaži vaja soojapuhurit ainult.
Phah, viitsimist endal ikka ei ole. Viin esmaspäeval Varstasse, eks siis saab teada, mis viga on.
Tuli välja, et tuleb välja vahetada silku, kolb, keps ja väntvõll. Nii toredad on ikka itaalia sikklid. Õlipump ei tööta vist korralikult.
xjorma kirjutas:Tuli välja, et tuleb välja vahetada silku, kolb, keps ja väntvõll. Nii toredad on ikka itaalia sikklid. Õlipump ei tööta vist korralikult.
Ega see, et sul õlipump ei pruugi töötada, ei tähenda et Itaalial, kui tootjal midagi halba oleks. Eks teinekord ikka midagi rikki läheb, ka jaapanlastel. Seekord juhtus asi lihtsalt sinuga, sinu sikkliga.
Ega muidugi, tegelt austria mootor. Rotax. Lihtsalt bad luck, pole midagi teha.
mis õli kasutasid?
tegelikult pump on jaapani oma vist mitte austria
Castrol tts oli eelmise omaniku poolt sees vist. Ma ise pole seda paaki veel tühjaks sõitnud.
Ma nüüd ei teagi, kas panna originaal osad või näiteks polini 160cc. Mis te arvate? Kas see hakkab muudele osadele?
vahest on silindri taastamine odavamv kui uued, saatmine võtab muidugi aega
Silindri üksikult parandamine on liiga kallis, sest Eestis alumiinium silindreid ei parandata.
Kuna sul terve mootor vaja välja vahetada, siis arvatavasti odavam mingi komplekt osta...
Nojah, 2 asja tegelt. Vänt ja keps on koos ja silku komplekt koos kolviga.
http://www.google.ee/search?q=Nikasil+r ... =firefox-a
hinnad tunduvad mulle täitsa mõistliud orig sil hinna kõrval ja mõnest kohast saab õiges mõõdus wiesco kolvi ka kaasa, siis jääks vähem muud mudru tellida.
asi mida ma ei tea on aga saatmiskulud.
Päris kulukaks lähen väntvõll, keps plus silindri kit. endal läks 170 silindri kit 550 euri ja sul veel muud asjad ka.
Njaa, aga leidsin itaalia ebayst normaalse hinnaga õnneks.
http://www.adrenalin-pedstop.co.uk/p/It ... -3373.aspx mis sellisest tootest arvate? Teistele osadele ei hakkaks?
xjorma kirjutas:http://www.adrenalin-pedstop.co.uk/p/It ... -3373.aspx mis sellisest tootest arvate? Teistele osadele ei hakkaks?
Pöörlev mass on võibolla suurem ja siis laagrid kuluvad kiiremini. kui karburaatori düüse mitte vahetada siis võib vägagi kiirelt hakata kuluma.
xjorma kirjutas:http://www.adrenalin-pedstop.co.uk/p/It ... -3373.aspx mis sellisest tootest arvate? Teistele osadele ei hakkaks?
vaata ostu puhul seda ka, et saad kaasa kõik vajalikud jubinad. mõnikord on nii, et sa ei saa kaasa näiteks silindri pead vms ja 125 oma ka 140'se otsa ei istu. ja , et kõik muud vajalikud kaasa saaks.
xjorma kirjutas:Tuli välja, et tuleb välja vahetada silku, kolb, keps ja väntvõll. Nii toredad on ikka itaalia sikklid. Õlipump ei tööta vist korralikult.
Ma tean, mis Sa tunned, mul oli rs 125 sama mootoriga ja jooksis ka kokku 6000km peal. Krdi itaallane, õlitust ei olnud ja muu jama, jaapanlane ikka lollikindlam. Aprilial hea disain ja minek aga töökindlus on soovida...
ratas kirjutas:xjorma kirjutas:http://www.adrenalin-pedstop.co.uk/p/It ... -3373.aspx mis sellisest tootest arvate? Teistele osadele ei hakkaks?
Pöörlev mass on võibolla suurem ja siis laagrid kuluvad kiiremini. kui karburaatori düüse mitte vahetada siis võib vägagi kiirelt hakata kuluma.
Mul nagunii originaalist suurem karpa kõvasti. Aga jah, seal silindripead pole. Seda vaatasin praegu, aga ma ei leidnud ka juurde sellele seda.
Kui ma ei eksi peaks athena ka ETX'ile midagi tootma, www.athena-ad.com seal kusagilt peab otsima
Keegi eestis väntvõlle taastab ka?
Nüüd käisin varstas ja öeldi, et paar nädalat läheb veel. Saadavad silku hollandisse, kus pannakse uus nikasili kiht peale ja kolb kaasa. Kepsu ja asjad vahetavad ise ära. Väntvõll ise ei ole vigane. Soovitati, et ise hakkaksin segama õli ka nüüd, aga noh, väga ei viitsi. Pump ise vist otsa ei andnud, suurem karpa oli töö teinud sellega, et õli liiga vähe ja bena liiga palju peale. Aga varsta meestele kiitus, soovitan teistelegi. Väga viisakad ja tunnevad oma asja hästi.
õlipumba kaane all on 2 joont mis peaksid joonduma, alati võib natuke rohkem õli lubada. tark oleks küttesegu ka kindlaks teha kui sissesõit tehtud.
mis karburaator on kasutuses kas 34 või mõni krossika oma?
kui palju silindri taastamine+kolb ning transpordi kulud maksavad?
Dell'orto 34 on, jep. Eks saan kätte, siis uuri seda pumba värki. Õlipumbad ise peaks olema suht töökindlad, aga jah, ma hakkan nüüd kontrollima iga päev seda.:D Mingi 300 euri vist läheb parandus kokku silku ja vända taastamisega. Varsta väga hea, kiidan ja hakkan sealt aint varuosi ja keemiat ostma. Tõsiselt sümpaatsed mehed on seal.
Lõpuks võrr käes, töötab paremini kui kunagi varem. Õlipump töötab, Tanel varstast rääkis, et ilmselt oli mingi vana viga, mitte üldse minu süü ja nüüd on nii küttes, kui ka pumbas õli. Põleb ilusasti ära, vähemalt ei jookse enam kokku. Varsta kutid .
Avastasin, et õlivoolikus, mis läheb karpasse, on väga suur õhumull. Kui ma kütet praegu paaki segan, kas see õhumull midagi halba teeb? Ma panen kindlasti uue vooliku, aga ajutiselt sõita võin?
No vaheta siis juba kohe see voolik ära. palju ta ikka aega võtab. Samas ei usu, et see midagi halba teeb, kui paaki on segatud.
Ma pean ostma vooliku, vahetada pole midagi.
Paar päeva töötas hästi, täna ei läinud hästi käima, pidin lükkama ja siis vibratsioon on ka päris tugev. Hakkan usku kaotama itaalia sikklitesse. Panen õli ja bena segamini, rohkem küll ei tohiks kokku joosta.
vibra sees - äkki on mootorikinnitused lahti?
palju sul silku taastamine läks, on ka võibolla millalgi vaja, oleks hea teada.