ARK-i platsieksami elemendid
Moderaator: Moded
No Nii eksamile minejad siis väheke rohkem infot hiljuti toimunud eksamite kohta. Täna siis käisin Tallinna ARK-is tegemas A1- Kategooriat ja kõik algas loomulikult platsisõidust.Harjutused, mida ma siis tegin platsil olid A1 Kategoorial järgmised:
1. Kallaku pealt kohaltvõtt.
2.Käega paremsuunamärguanne
3. Kaheksa sõitmine.
4. Jalakäija kiirusel sõitmine 60cm laiusel joonel.
5. Ringi pidi sõitma kaks tükki, ise valid, mis suunas. Ja sellega platsieksam lõppes. A täiskategooria puhul jäi ring ära ja selle asemele pidi kiirendama ja siis pidama saama antud joone ees.
Iseenesest kartsin platsil rohkem ringi, minuarust kaheksa jaoks joonistatud kastid on liiga suured ( see minu arvamus).
Nii et eksamile minejad ärge siis nii palju paanitsege nagu mina, aga eks ka närvisolemine on vajalik
ja siis pärast linnasõidule ja tehtud sai.
Seda ka veel et eksami andja oli ka suht normaalne ja ise ka ta oli selline tsiklivend, nii et päris easilt võtsin asja.
1. Kallaku pealt kohaltvõtt.
2.Käega paremsuunamärguanne
3. Kaheksa sõitmine.
4. Jalakäija kiirusel sõitmine 60cm laiusel joonel.
5. Ringi pidi sõitma kaks tükki, ise valid, mis suunas. Ja sellega platsieksam lõppes. A täiskategooria puhul jäi ring ära ja selle asemele pidi kiirendama ja siis pidama saama antud joone ees.
Iseenesest kartsin platsil rohkem ringi, minuarust kaheksa jaoks joonistatud kastid on liiga suured ( see minu arvamus).
Nii et eksamile minejad ärge siis nii palju paanitsege nagu mina, aga eks ka närvisolemine on vajalik

Seda ka veel et eksami andja oli ka suht normaalne ja ise ka ta oli selline tsiklivend, nii et päris easilt võtsin asja.
-
- Postitusi: 432
- Liitunud: 28 Okt 2004, 20:06
- Tsikkel: why ze
- Tänanud: 1 kord
Ei huvita see neid midagi niiväga see pass. Linnasõit nägi mul nii välja, et mul oli saatja küljes ja mulle lihtsalt öeldi, kuhu sõita.No ole endas kindlam, kui ikka õpetaja juba näeb et sa oskad piisavalt sõita siis ta tavaliselt seda ka ütleb sulle ja siis peaks sa teada et õige hetk on käes ja võid minna eksamitele. Rohkem on asi ka vedasmises. Näiteks täna tuli meie koolist (www.kaljuautokool.ee) eksamitele mina pluss veel kaks inimest. Mina ja see üks sai läbi, aga teine kukkus seal kohas läbi, kus toimusid mingid teetööd, mis viisid ta segadusse ja siis ta olnud tekitanud seal liiklusohtliku olukorra, mis tähendab et sa oled eksamil koheselt läbi kukkunud.Luury kirjutas:Kas enne eksamit kontrollitakse ratta passi ka? nt. mitu kW ratas on? Milline linnasõit välja näeb? Teed mingi ringi lihtsalt, või punktist A punkti B? Ma millegipärast kardan linnasõitu kõige rohkem.

Kui sul on eelnevalt mingi autokooli lõputunnistus käes siis saad jah minna ise ARK-i tegema jne. Aga kui autokoolis pole käinud ei saa minna ise ARK-i.Luury kirjutas:Ma olen kusagilt kuulnud aga tahaks kindel olla..Kas enne eksami tegemist peab kindlasti koolis käima? Teooriat saab ise õppida. Sõita saab ka ise oskaja järelvalve all.
Ei olnud mul sest kontrollimisest sooja ega külma.. ja eksamid said tehtud ilma tuttavateta.Siller kirjutas:No jah ei vedanud siis sul. Põhjus miks seal täna ei kontrollitud kuna see autokool oli tuttav sellele eksamiandjale.CB500 kirjutas:Tehn.pass huvitab neid siis kui 25+KW, ehk siis ilma piiranguta lubasid teed.
Vähemalt minul kontrolliti siis enne sõite passis kilowatte.
Kõik sõidavad ise lubadeta oma ratastega kohale ja keegi ei vaata viltu. Ega seal ARK-s pole sellinne emmi kari nagu arvatakse, nad on ka inimesed ja suudavad asja mõistlikult võtta.päss kirjutas:Aga kuidas nad siis selle teekonna paika panevad? Ütlevad sulle lihtsalt ja kogu lugu?
Edit: kui oma tsikliga minna, siis kuidas see arki saada?
Ise sõites see vist head tooni ei anna
Minu bikel ei tahtnud keegi tehnilist passi ja KW-te kontrollida.
ARK eksam
Käisin täna ARK-s sõidueksamit tegemas ja pean üllatusega mainima, et õppesõitudel läbielatu oli ikka tunduvalt raskem.
Platsil peale estakaadi käiguvahetus, siis pidurdus, jälle esimene sisse, siis käega suunda (vahet pole kuhu poole), siis kahekse (tegin vist 2,5 tk), aeglane sõit joonte vahel ja slaalomiga 5-6 posti vahelt tagasi. Kui see kõik tehtud, oli väike hämming, kuna eksaminaator oli platsilt juba oma putkasse kadunud ja keegi ei näidanud ka, mis tulemusega asi lõppes ja kas ikka lõppes.
Peale seda, kohe kui plats tehtud, panime linna ja seal olime vast 15 min. Kuna mina tegin linnasõidu viiest mehest esimesena, loodan, et ka teistel läks sama hästi. Peaasi on vabalt võtta ja sõidust mõnu tunda, siis ei hakka mõttetult tõmblema ja vigu tegema (loe: silmad tuleb ikka lahti hoida ja märke vaadata ja palju on abiks, kui sõidutunnid samadel teedel toimusid).
Edu.
Olen kuulnud, et praegu pidid suhtelised pikad järjekorrad eksamiks olema. Ise teen autot ja ratast, seega peaks (kui hästi läheb) ratta load kätte saama 5 nädala pärast (auto eksamil järjekord 2 nädalat ja enne ei pidanud ratast teha saama. Ja siis ratta järjekord 3 nädalat). Kas sel juhul on ka võimalik mujal eksamit teha, kus järjekord lühem? Et ise valin ARKi, mitte nii, et Tallinnas koolis ja siis Harju ARK-is?
ARK eksamid
Eksami tegemise koht valitakse elukoha või kooli järgi. Kui kool Tallinnas ja elukoht samas, siis mujale ilma suurema sebimiseta (loe: mitteametlikult) ei lasta.
Mul läks täpselt nii: 17.05 ark teooria ja kui 20.05 läksin uuesti ARK-sse sõidueksami aega kinni panema, sain kuupäevaks 14.06 !!" Mine või lolliks, aga järjekord
. Lunisin siis ARK tädi käest välja võimaluse, et ta helistab mulle, kui keegi ära vahelt kukub - ja helistaski 25.05, et saad 27.05 sõitma. Sigalahe
.
Sõiduõpetaja kogemuste kohaselt aga suve peale järjekord ainult kasvab ...
Nii et kannatust ja sõidueksami aeg kohe kirja, kui teooria läbi !
Mul läks täpselt nii: 17.05 ark teooria ja kui 20.05 läksin uuesti ARK-sse sõidueksami aega kinni panema, sain kuupäevaks 14.06 !!" Mine või lolliks, aga järjekord


Sõiduõpetaja kogemuste kohaselt aga suve peale järjekord ainult kasvab ...
Nii et kannatust ja sõidueksami aeg kohe kirja, kui teooria läbi !
Ei ole küll Raul.dubweiser kirjutas:tere!
Raul, äkki oskad kirjeldada seda teooria poolt, mis ARKis on. kui testiraamat selge ja ja ARK kodulehelt ka lahendatud, siis ei tohiks vist eriti üllatusi tulla?
Ja kuidas ta sõiduajal sulle siis neid käsklusi jagas, a-la teisest paremale ja siis kolmandast vasakule??
Aga niimoodi et jah kui sa oled läbi lahendanud need testiraamatud ja ARK-i kodulehele teinud siis ei tohiks küll üllatusi tulla.
Ei taha küll kohe nii just foorumiga liitununa eriti õpetaja muljet jätta, kuid seda siiski tegema sunnib asjaolu, et lugesin samuti enne eksameid hoolega käesolevat foorumit ja millegipärast tundus, et kõigile eksamitel käinutele (ja selle läbinutele) tundub tagantjärgi kõik NII lihtne (arusaadav muidugi).dubweiser kirjutas:tere!
Raul, äkki oskad kirjeldada seda teooria poolt, mis ARKis on. kui testiraamat selge ja ja ARK kodulehelt ka lahendatud, siis ei tohiks vist eriti üllatusi tulla?
Ja kuidas ta sõiduajal sulle siis neid käsklusi jagas, a-la teisest paremale ja siis kolmandast vasakule??
Nagu koolis teooriatundides väideti, piisas tõesti testiraamatust ja ark kodulehel olevatest testidest. Kuid - eriti kodulehel - jäävad ju vastused nii 3 korra läbilahendamise järel pähe ja tekib loomulik vajadus vastat juba ilma küsimust läbi lugemata. Enda praktika näitas ka, et lihtsad hooletusvead võivad kalliks maksma minna (seda mitte küll õnneks finaalis). Teiseks: nüüd lahendatakse ark teooria küsimusi arvutis ja see ei näe samasugune välja kui testide netiversioon (tekitab jälle veits kõhedat tunnet niigi närvilisel eksamil). Kuid olgem ausad - kes kooli 45 testiküsimust max 3 veaga läbi said, need üldjuhul (% ei mäleta) ark-s ei hävi. Nii et seda karta pole mõtet, et mingi nõme üllatus ees.
Sõidu ajal, kuna esindasin oma kooli ainsana, sõitis minu taga seesama kooli õpetaja oma autoga, tema kõrval ark-vend, kes edastas oma trajektoori soovid esialgu minu õpetajale, kes need siis läbi raadio mulle edasi andis. See oli tõsiselt hea ja rahustav, kuna eksaminaator võib ju teab mis pudi-keeles teksti välja ajada. Kolmandast vasakule - nii pikalt ette ikka ei öelda. Kokku sõitsin nii u. 15 min ainult (teoreetiliselt peaks 35).
Siin siis miskit head teoreetikutele.http://www.zone.ee/mustnotsu/ARK%20Liiklustestid.rar Klikkige ja sikutage. Soovitavalt parem hiire klahv ja save-target-as.
Siin siis testid millega KONTROLLIDA oma teadmisi, mitte pähe õppida. Ise kasutasin ja leidsin et head olid.
Päss @ teooria läbitud 26.05. Sõit ootamas 2.06.
Edit: mina selle www.ark.ee demo testide peale eriti ei lootnud. Esmaselt ikka LE selgeks, siis testiraamat ette ja sulepeaga kribama. Kui sellega piisav nii öelda tunne tekitatud siis hiirepoisiga klikkima. Eesmärk siiski asi selgeks saada mitte pähe tuupida
Minu arvamus selline.
P.S! Mul B olnud 8-10 aastat. Päris värskendav oli üle pika aja uuesti teooriat uurida. Tsipa värskem pilk liikluses.
Siin siis testid millega KONTROLLIDA oma teadmisi, mitte pähe õppida. Ise kasutasin ja leidsin et head olid.
Päss @ teooria läbitud 26.05. Sõit ootamas 2.06.
Edit: mina selle www.ark.ee demo testide peale eriti ei lootnud. Esmaselt ikka LE selgeks, siis testiraamat ette ja sulepeaga kribama. Kui sellega piisav nii öelda tunne tekitatud siis hiirepoisiga klikkima. Eesmärk siiski asi selgeks saada mitte pähe tuupida
Minu arvamus selline.
P.S! Mul B olnud 8-10 aastat. Päris värskendav oli üle pika aja uuesti teooriat uurida. Tsipa värskem pilk liikluses.

Royal Einfield 350 Classic
Vabandan kohe OT pärast ette. Ma lugesin esimese hooga sinu 3 punktina "kaheksa õlut"PsychoDad kirjutas:Viimased uudised:
1.Estakaad
2.Käega paremsuuna märguanne
3.Kaks kaheksat
4.Aeglane sõit
5.Slaalom
Mis edasi?
Variant 1:
Ratas järgmisele ja linnasõitu ootama
Variant 2:
Töinad mätta peal ja lähed 15 misna pärast uut aega kinni panema.
Peace
Päss

Üldiselt sa oled toonud välja õiged elemendid jah. Tegin ka ise hiljuti neid asju ja mulle ARK iniemene ütles, et selle baigiga sa neid asju ära ei tee ja pole hullu, kui natuke välja läheb. Imelikult kolmbel jäi igalt poolt ruumi üle

Life is full of surprises..
Mul õnnestus reede teha teooria eksam ja kohe kolmapäeval sõit.
Teooria oli liig lihtne. Olin eelnevalt õtuti lahendanud küsimusi ja tegin 4 minutiga ära ja 0 viga.
Platsil oli järjekord järgmine:
1) Estakaat
2) kiirendamine ja käiguvahetus
3) käega paremsuund
4) kolm kaheksat
5) aeglane sõit
...ja siis kohe natukese aja pärast linna. Seal sõitsime 15-20 min...igatahes läks aeg nii kiiresti.
Kui ratta seisma jätsin ja nägin minu poolse autojuhi naeratavat nägu siis oli küll hea tunne. Eksam sooritatud.
Tasub ennast ette valmistada ja väike närv ei tee ka paha. Kutsub pigem korrale ja airab hoolikamalt sõita.
Olen aga kuulnud ka, et teinekord on järjekorrad jube pikad et saada sõidueksamile. Ju siis mul vedas
Teooria oli liig lihtne. Olin eelnevalt õtuti lahendanud küsimusi ja tegin 4 minutiga ära ja 0 viga.
Platsil oli järjekord järgmine:
1) Estakaat
2) kiirendamine ja käiguvahetus
3) käega paremsuund
4) kolm kaheksat
5) aeglane sõit
...ja siis kohe natukese aja pärast linna. Seal sõitsime 15-20 min...igatahes läks aeg nii kiiresti.
Kui ratta seisma jätsin ja nägin minu poolse autojuhi naeratavat nägu siis oli küll hea tunne. Eksam sooritatud.
Tasub ennast ette valmistada ja väike närv ei tee ka paha. Kutsub pigem korrale ja airab hoolikamalt sõita.
Olen aga kuulnud ka, et teinekord on järjekorrad jube pikad et saada sõidueksamile. Ju siis mul vedas

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.