Re: K: Ketiõli?!
Carb Cleaner ja Brake Cleaner on suhteliselt ühte auku puhastusvahendid
Carb Cleaner ja Brake Cleaner on suhteliselt ühte auku puhastusvahendid
Loff kirjutas:Carb Cleaner ja Brake Cleaner on suhteliselt ühte auku puhastusvahendid
Carburetor cleaner on tunduvalt kangem kraam
Loff kirjutas:Commix kirjutas:kett ovaalne
Palun tõlget.
Aitäh!
Ühest kohast välja veninud.
mul eelmine ketiõli oli michelini oma see oli siuke kollakas löga,aga suht hea oli mingit liiva ei jäänbd külge kruusateel,märjaga püsis ka,aga hetkel kasutan addinoli poolsünteetilist ketiõli.
Commix kirjutas:Loff kirjutas:Commix kirjutas:kett ovaalne
Palun tõlget.
Aitäh!Ühest kohast välja veninud.
Siis ära küll seda puhastusaine süüks aja. Täpselt ühest kohast "venibki" kett alati välja. Kett on täpselt nii tugev kui kõige nõrgem lüli ja olgu see kett nii kvaliteetne kui tahes aga ikka ei ole kõik ketilülid 100,000% sama tugevusega ja ketineedid tehasest tulles võrdse määrdehulgaga. Kett kulubki ebaütlaselt ja puhastusaine ei mõjuta mitte mingil määral keti kulumist. Ükski puhastusaine ei suuda mõjutada (kulutada, lahustada, jne...) metalli. Puhastusaine saab suhtuda leebelt või hävitada kummirõngaid, mis hoiavad ketineetide ümber tehasemääret. Seega - äkki valediagnoos? Ja pesumeetodeid on ka väga erinevaid. Kes leotab ketti puhastusaines, kes peseb maha vaid ülemäärase sodi, kes üritab saada halja ja puhta metalli sarnast tulemust... Inimesed on erinevad ja nii ka tegutsemisharjumused. Ketti ei ole vaja lõputult leotada puhastusaines - tarvis on eemaldada üleliigne vana ketimäärde ja mustuse "combo", mis takistab uuel värskel ketimäärdel õigesse kohta kleepumast.
minul pesemine lõppes ka ketivahetusega, pärast seda rohkem puutuda ei taha. 200km pidas vastu ja oli ovaalne. ajasin tükkaega taga kust tuleb taktiline ragin.
avastasin, et ühes asendis on kett lõtv ja teises pingul. pesuaine sai ostetud bikers24 poest koos harjaga. toodet ennast ei mäleta. pikk aeg möödas juba.
aga kett mis peeti läks oli aasta vana.
ise puhastan nüüd kareda lapiga, lasen ketiõli peale ja lihtsalt hõõrun kõntsa maha.
DID 520 värsket ketikarpi uurides lugesin sealt, et ketti määrida 500 km tagant 80w 90 õliga. Veokast jäänud 80w 90 mineraal transmisiooniõli 30 lirtsu tagavaraks. Kas se on sobilik siis ketile näit?? Eelnevalt kasutasin eelpool mainitud würth vahamääret-tundus jama. Ketti olen pesnud diisliga ja kohe suruõhuga kuivaks, ei juhtu midagi.
See Würthi ketimöks sobib hästi jalgrattale aga mitte mootorrattale.
Nagu välja loen, siis peale chain cleaneri, mis suht kallis muid vahendeid erilist polegi?
Ise nühin pintsliga, millel harjased poole pealt maha lõigatud. Ei tea kas nühin liialt palju, aga purk chain Cleanerit läks ühe pesu peale.
Petrooleum ja vedel parafiin sobivad suurepäraselt. Müüakse neid mõlemaid lambiõli nime all. Uuri poes pudeli silti täpsemalt, sest igasuguse jamaga ei maksa ketti leotada.
audivana kirjutas:Ei tea kas nühin liialt palju, aga purk chain Cleanerit läks ühe pesu peale.
Ma ei nühi üldse, aga Chain Cleanerit lähebki täpselt üks purk korraga. 8.- eest kett puhas ka. Kord kolme-nelja kuu jooksul täitsa talutav väljaminek.
Petroolium on väga tõhus abivahend ketipuhastuseks. Vana-Narva mnt on mingi venelaste keemialadu kust saab seda väga hea hinnaga.
See o ringide pesulink pole eriti asine,ei näita kui kaua ta leotas seal karbikeses ja vaevalt keegi oma ketti leotab,puhastusaine peale,paarkümmend sekki ootamist siis kas pesuriga või harjakesega löga maha.
Kenasti oli kirjas, et 24 tundi leotas karbikeses. Samas ega vahet väga ei olegi. Kui ikka on näha, et bensiin ja carb cleaner tihendeid selgelt mõjutavad, siis pole mõistlik neid ka lühiajaliselt sinna peale panna. Midagi ronib ikka pragudesse, jääb kauemaks, imbub tihendi pinnakihti jne.
Kui pesuri all mõeldi survepesurit, siis see on küll väga halb soovitus. Survepesuriga keti pesemine on üks kindlamaid viise keti rikkumiseks.
audivana kirjutas:Nagu välja loen, siis peale chain cleaneri, mis suht kallis muid vahendeid erilist polegi?
Ise nühin pintsliga, millel harjased poole pealt maha lõigatud. Ei tea kas nühin liialt palju, aga purk chain Cleanerit läks ühe pesu peale.
Proovi kettenmaxi chain cleaning kitiga, jagub kauemaks ühest pullost, nii kolmeks korraks ja tulemus palju parem. Õlitada on selle vidinaga kehv.
Seda tahaks küll teada, et kustkandist täpsemalt seda petrooli saada võiks.
Keti õlitamiseks julgen soovitada SuperHelp ketiõli.
Eelmise ratta kett kestis ainult seda õli kasutades 33000km. Kasutan sama toodet ka edasi. K-Rauta-s müüakse ja maksab alla nelja euro. 250ml.
See peaks tegelikul olema vist rebranditud Du Pont Chain Saver ketimääre mida mitmel pool taevani kiidetud. Ise olen ka kaks pudelit ära tarvitanud ja julgen soovitada.
http://www.webbikeworld.com/t2/motorcyc ... ain-saver/
joekas kirjutas:Seda tahaks küll teada, et kustkandist täpsemalt seda petrooli saada võiks.
Lennujaamast. Seal neid petrooliõgijaid kõige rohkem liikumas.
Ei pea petrolka olema (kuigi see on hea tõepoolest), diisliga saab ka täitsa edukalt igasuguseid õlist ja mögast sitaseid asju puhastada. Ja seda on üsna lihtne hankida ka ning eurtsi eest saab terve liitri Kusjuures selle liitriga saab veel ketti mitu korda pesta ka
Macintosh kirjutas:See peaks tegelikul olema vist rebranditud Du Pont Chain Saver ketimääre mida mitmel pool taevani kiidetud. Ise olen ka kaks pudelit ära tarvitanud ja julgen soovitada.
http://www.webbikeworld.com/t2/motorcyc ... ain-saver/
Kus toda Duponti osta saab ka? Prooviks ära, seni vahadega möllanud aga nende hilisem mahapesemine on paras ettevõtmine.
See esineb poes Super Help ketõli nime all. Saadaval K-Rautas.
http://goo.gl/mmJDZH
Macintosh kirjutas:See esineb poes Super Help ketõli nime all. Saadaval K-Rautas.
http://goo.gl/mmJDZH
Kas see on siis sobilik ka O- ja X-ring kettidele?
Asunik kirjutas:Macintosh kirjutas:See esineb poes Super Help ketõli nime all. Saadaval K-Rautas.
http://goo.gl/mmJDZHKas see on siis sobilik ka O- ja X-ring kettidele?
O kindlasti.
http://www.super-help.com/en/50250.htm
Hr. Kaaru kirjutas:DID 520 värsket ketikarpi uurides lugesin sealt, et ketti määrida 500 km tagant 80w 90 õliga. Veokast jäänud 80w 90 mineraal transmisiooniõli 30 lirtsu tagavaraks. Kas se on sobilik siis ketile näit?? Eelnevalt kasutasin eelpool mainitud würth vahamääret-tundus jama. Ketti olen pesnud diisliga ja kohe suruõhuga kuivaks, ei juhtu midagi.
Sobib hästi.
Miinuseks vaid veidi suurem ebamugavus määrimiseld (ise teen näiteks tavalise pintsliga)
Miinuseks võib lugeda ka selle, et võib veidi sõidu ajal laiali loopida üleliigset õli.
Plussideks siis hea survetaluvus ja määrdevõime.
Suurem tolm ja pahn lendab ketilt minema, mitte ei kleepu külge.
Ning, mis peamine. Jõhkralt odav.
Sobib ideaalselt ka puhastamiseks.
Vanast ajast jäänud alles täis purk Castrol chain wax, kas sellist spray vaha ka kannatab veel ketile panna? Kui suur võiks ketilõtk olla?
Lauri23 kirjutas:Vanast ajast jäänud alles täis purk Castrol chain wax, kas sellist spray vaha ka kannatab veel ketile panna? Kui suur võiks ketilõtk olla?
Midagi pole sel vahal viga. Kasuta aga.
Lõtk tuleb üldjuhul manuaalist vaadata aga seni on mul kõikidel tsiklitel olnud see 30 - 40 mm., seega ei tohiks selles vahemikus orienteerudes väga mööda panna.
demineerija kirjutas:Hr. Kaaru kirjutas:DID 520 värsket ketikarpi uurides lugesin sealt, et ketti määrida 500 km tagant 80w 90 õliga. Veokast jäänud 80w 90 mineraal transmisiooniõli 30 lirtsu tagavaraks. Kas se on sobilik siis ketile näit?? Eelnevalt kasutasin eelpool mainitud würth vahamääret-tundus jama. Ketti olen pesnud diisliga ja kohe suruõhuga kuivaks, ei juhtu midagi.
Sobib hästi.
Miinuseks vaid veidi suurem ebamugavus määrimiseld (ise teen näiteks tavalise pintsliga)
Miinuseks võib lugeda ka selle, et võib veidi sõidu ajal laiali loopida üleliigset õli.Plussideks siis hea survetaluvus ja määrdevõime.
Suurem tolm ja pahn lendab ketilt minema, mitte ei kleepu külge.Ning, mis peamine. Jõhkralt odav.
Sobib ideaalselt ka puhastamiseks.
krt jahedaga seda pintsliga määrida on küll ebameeldivalt s*** ja natuke kahtlen et see "ronivate" omadustega on st ei ole kõige parem lahendus ilmselt.
Loomulikult kui kett likku panna siis vast OK.
miks kett rooste läheb kui sellega määrin
ma kasutan ka seda sama hetkel,aga miks rooste läheb seda ei tea,võibolla sa pole kaua aega enam puhastanud , enne määret peale panekut?
mul pole veel rooste läinud
ma pesen ketti iga 100 või 200km järelt ja määrin üle ka.lukuga kett.kummirõngaid pole,keti võtan maha ja panen poolikusse kanistrisse bensiin 95e sisse ja niikaua solgutan seal kui puhtaks saab,siis panen keti pudelisse kus puhas bensiin 95e ja solgutan seal ka ja lasen ära kuivada alles siis olen vaha peale lasknud ja palju.4000km siis vajas kett pingutamist ka