IŽ Jupiter 3K küsimused

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

koik
Postitusi: 83
Liitunud: 14 Juul 2012, 22:43
Tsikkel: Ducati st4
Asukoht: Haapsalu

Re: IŽ Jupiter 3 ehitus

Lugemata postitus Postitas koik »

yes, Sir kirjutas:

Paak sai puhtaks seest, polnudki nii kõvasti mustus kinni kui kartsin. Tänud nõu eest @XL1000! Siit ka järgmine küsimus kraani kohta kohe. Mis asi ja mis otstarve on punaste nooltega osutatud esemel? Ning veel see filtri süsteem. Rohelisega märgitud põhjal oli lihtlabane kile peal, see ilmselt vist eelmise omaniku kätetöö? Oskab keegi ehk soovitada mismoodi oleks mõistlik nüüd nikerdada, et süsteem töötaks ka kenasti, sest see traadijupi ja väikse metallvõrgu töökus tundub selline nohh jahh .. Või panen samamoodi tagasi, kuid eraldi kaasaegse kütusefiltri vahele veel? Selle asja korda saan nüüd, siis panen mõne pildi masinast endast ka, natuke etem siis ehk jälgida selle vene ime ehitust. Tänud! :bsmile:

Pilt

See punaste nooltega märgitud peax reservi süsteem olema,aga miks ta lõhki on küll aru ei saa.


davidsoniharald
Postitusi: 1488
Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
Tsikkel: GasGas EC300
Asukoht: Eesti, mu kodu.
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 7 korda
Kontakt:

Re: IŽ Jupiter 3 ehitus ning küsimused

Lugemata postitus Postitas davidsoniharald »

See punase noolega märgitud asi on reservi toru, see liistakas selle kõrval on arvatavasti paagifiltri jääk. Norm asendis võtab bensiini selle toru otsast, reservi asendis toru otsast ja toru all olevast pilust, kui nii on korrektne väljendada.

Minu Jupiteril oli bensiini jaamast ostetud filter vahel ja voolas peale ilusti.

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7414
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1992 korda
Tänatud: 586 korda

Re: IŽ Jupiter 3 ehitus ning küsimused

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

See settepotis olev sõel sai vanasti igast kraanist välja visatud,kogus natuke sodi ja siis lasi selle kõik korraga karpasse.Kui paak pole ikka täitsa puhas pane mingi kaasaaegsem filter vahele.See pikem toru on normaalasendis võtja toru ja ja kui reservi peale keerad,siis võtab selle toru ja jämedama toru(mille sees see pikem toru on) vahelt ehk põhjani.
Kui seda ava kahe toru vahel pole näha on ,see ilmselt sodi täis ja reserv sisuliselt puudub.Kui lahti ei saa,siis vanasti sai tavaliselt see pikem toru lihtsalt maha saetud.See ,mis sul seal tolkneb, on ilmselt mingi jäänus asjast(filtrist-sõelast torude ümber) mida pole enam olemas.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1825
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 221 korda
Tänatud: 90 korda

Re: IŽ Jupiter 3 ehitus ning küsimused

Lugemata postitus Postitas pühak »

Kui sõel väljas on, tasub settepotti ikka aegajalt puhastada, näiteks korra aastas. Omal ajal sääreväristajatega kärutades tuli aegajalt settepoti ja kogu paagi "sundpuhastust" ette, kui omasugused tatikatest "sõbrad" suhkrut või kanamuna paaki poetasid. Siis puhastasid paaki ja kraani, vandusid tulist ja ähvardasid tegijaid hirmsa kättemaksuga.

Minu mäletamist mööda oli paagis oleva toru katteks samuti mingi sõel. Äkki on see riba jäänuk sõelast, täpsemalt selle jootekohast (vasega)?

Põhimõtteliselt võid omale uue kraani ka osta, kui soovid: http://www.flintkaubandus.ee/a/bensiini ... %28pp-3%29
Erinevus originaaliga paistab pealtnäha vaid sulgemisnupus olema. Neid kraane kasutati igal pool, kus bensiinikraani üldse vaja läks. Urali ja Dnepri omad olid vaid kahe väljalasketoruga.

"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Kasutaja avatar

Teema algataja
Naggs
Postitusi: 87
Liitunud: 29 Juul 2009, 23:05
Asukoht: Eesti
Tänanud: 1 kord

Re: IŽ Jupiter 3 ehitus ning küsimused

Lugemata postitus Postitas Naggs »

Tegin siis puhtaks kenasti kraani ning viskasin vahele ka uuema aja filtri nagu siin soovitati. Kraan siski vist muidu oma aja ära elanud, lähiajal soetan ilmselt uue kraani. Aga muidu panin siis masina tööle täna, kolmanda löögi pealt võttis elu sisse ning pärast seda paugupill. Tegin väga lühikese ringi ka, kuni kolmanda käiguni. Lisan siia nüüd ka ühe video, et äkki mõni teadjam mees oskab juba selle mitte-kõige-parema kvaliteediga video põhjal öelda, kas masin teeb üldse õiget häält või koliseb midagi kahtlaselt või on nähtavaid vigu aparaadil, mis kohe tuleks ära parandada.

[youtube][/youtube]

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7414
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1992 korda
Tänatud: 586 korda

Re: IŽ Jupiter 3 ehitus ning küsimused

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Töötab ju küll ja esmapilgul ei pannud midagi tähele.Kui seda filtrit panid,siis kas ikka sellise,mis vabavooluga,muidu võib mingil hetkel kui paak tühjemaks saab mitte läbi tulla.Keegi siin ühes teises teemas soovitas diisli filtrit(sõelaga)kasutada.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Draakon
Postitusi: 34
Liitunud: 30 Juul 2006, 01:16
Tsikkel: K - 750
Asukoht: Tallinn ja Pärnu

Re: IŽ Jupiter 3 ehitus ning küsimused

Lugemata postitus Postitas Draakon »

+1 soovitaks samuti diisli kütusefiltrit ehk metallsõelaga varianti, osadest nendest vene uutest paberelemendiga kütusefiltritest ei anna isegi niisama läbi puhuda. Uue kraani võid hankida aga hoia vana kindlasti riiulis alles, ühe sellise uue kraaniga sai kaua mässatud ja ei saanudki pidama, lekkis igavesti settekannu ja kraani kere vahelt kuni peale 99ndat korda tihendi tegemist ja kinnikeeramist kere purunes. Teadjamad räägivad et igasugustel uutel vene päritolu osadel on metalli kvaliteet väga madal, on poorne ja muidu saast, kaasaarvatud kohati uued läikivad kolvid jne. Poes kohtasin korra ka kroomitud versiooni kütusekraanist kust samamoodi ei kannatanud ükskõik mis kraani asendis läbi puhuda, müüja ka naeris tookord. Aga edu nokitsemisel.

Delta -> M1M 1963 -> Punane Oktoober L-300 1939 -> K-750 1960
Kasutaja avatar

Teema algataja
Naggs
Postitusi: 87
Liitunud: 29 Juul 2009, 23:05
Asukoht: Eesti
Tänanud: 1 kord

Re: IŽ Jupiter 3 ehitus ning küsimused

Lugemata postitus Postitas Naggs »

Jälle üle pika aja natuke tegelenud aparaadiga, küsimus elektrivaldkonnast, esipirn.. Pirnis on siis kaks eraldi niiti; kas kaugtuled on siis, kui põlevad mõlemad niidid või kui põleb üks kahest (mis on tugevam?!)? Üsna rumal küsimus, aga hetkel vastu garaasi seina väga ise vahet ei teind, et üks niit oleks tugevam olnd kui teine. Või äkki ei anna pirnipesas olev kaugtule kontakt teisele niidile edasi.. Ühesõnaga, keegi teadjamees oskab ehk öelda, kuidas õige on, kas kaugtuled = 1 või 2 niiti. Niimoodi siis ühendatud ja täpselt sama lülitiga:

Pilt

Masina hetke seisukord siis selline:

Pilt

Kasutaja avatar

suslik83
Toetajaliige
Postitusi: 154
Liitunud: 26 Dets 2003, 17:14
Tsikkel: k175b, Riga 13,
Asukoht: Paide-Ardu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 10 korda

Re: IŽ Jupiter 3 ehitus ning küsimused

Lugemata postitus Postitas suslik83 »

on kahe sama väärtust omava niidiga isendeid ka minul näpus olnud...
nagu http://www.jpcycles.com/product/3100332 umbes...
samas vahetasin süsteemi koheselt 12V ja hakkasin H4 elemendiga midagi ka nägema.
nö. kaugtule korral põlevad mõlemad niidid ning seega on valguse peegeldus kopsikust ette suunatud...pooltule/päevatule korral peaks vististi põlema ülemine niit (pirn on fikseeritud) - peegeldus pigem ette ja maha, mitte vastu sõitjale silma.

sõidan võrriga!
Kasutaja avatar

poison
Mode
Postitusi: 1004
Liitunud: 03 Veebr 2004, 12:49
Tsikkel: sporta 1200
Asukoht: Rapla
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 12 korda

Re: IŽ Jupiter 3K küsimused

Lugemata postitus Postitas poison »

Kaheniidilisel pirnil on kaugtule niit tsentris, elik fookuses, lähitule puhul on niit tsentrist väljas ja/või reflektoriga kaetud, kaugtule korral ei põle lähituli.

Kasutaja avatar

suslik83
Toetajaliige
Postitusi: 154
Liitunud: 26 Dets 2003, 17:14
Tsikkel: k175b, Riga 13,
Asukoht: Paide-Ardu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 10 korda

Re: IŽ Jupiter 3K küsimused

Lugemata postitus Postitas suslik83 »

OT
On kellelgi kogemus pirnide elueas ja tee valgustatuses - põlevad mõlemad niidid või vastavalt üks või teine?
See huvitab eelkõige 6V puhul...IZ ja k-175 rataste puhul on üks niitidest varmas läbi põlema (põlevad mõlemad niidid korraga) ja ega need generaatorid ka erilist jõulupuud toita ei jõua.
Eluiga pirnil mõjutab muidugi ka vibratsioon.

sõidan võrriga!
Kasutaja avatar

poison
Mode
Postitusi: 1004
Liitunud: 03 Veebr 2004, 12:49
Tsikkel: sporta 1200
Asukoht: Rapla
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 12 korda

Re: IŽ Jupiter 3K küsimused

Lugemata postitus Postitas poison »

eriti juhmidele kordan veelkord :)

poison kirjutas:

Kaheniidilisel pirnil on kaugtule niit tsentris, elik fookuses, lähitule puhul on niit tsentrist väljas ja/või reflektoriga kaetud, kaugtule korral ei põle lähituli.

muidugi, kui juhtmestikku on "tuunitud", võib põlema panna ka kaks niiti, sealt johtuvate tulemustega - läbipõlemine, nõrk genekas, mustad kontaktid, tühi aku

Suletud

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”