IŽ Jupiter 3K küsimused
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Re: IŽ Jupiter 3 ehitus
yes, Sir kirjutas:Paak sai puhtaks seest, polnudki nii kõvasti mustus kinni kui kartsin. Tänud nõu eest @XL1000! Siit ka järgmine küsimus kraani kohta kohe. Mis asi ja mis otstarve on punaste nooltega osutatud esemel? Ning veel see filtri süsteem. Rohelisega märgitud põhjal oli lihtlabane kile peal, see ilmselt vist eelmise omaniku kätetöö? Oskab keegi ehk soovitada mismoodi oleks mõistlik nüüd nikerdada, et süsteem töötaks ka kenasti, sest see traadijupi ja väikse metallvõrgu töökus tundub selline nohh jahh .. Või panen samamoodi tagasi, kuid eraldi kaasaegse kütusefiltri vahele veel? Selle asja korda saan nüüd, siis panen mõne pildi masinast endast ka, natuke etem siis ehk jälgida selle vene ime ehitust. Tänud!
See punaste nooltega märgitud peax reservi süsteem olema,aga miks ta lõhki on küll aru ei saa.
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Re: IŽ Jupiter 3 ehitus ning küsimused
See punase noolega märgitud asi on reservi toru, see liistakas selle kõrval on arvatavasti paagifiltri jääk. Norm asendis võtab bensiini selle toru otsast, reservi asendis toru otsast ja toru all olevast pilust, kui nii on korrektne väljendada.
Minu Jupiteril oli bensiini jaamast ostetud filter vahel ja voolas peale ilusti.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7414
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1992 korda
- Tänatud: 586 korda
Re: IŽ Jupiter 3 ehitus ning küsimused
See settepotis olev sõel sai vanasti igast kraanist välja visatud,kogus natuke sodi ja siis lasi selle kõik korraga karpasse.Kui paak pole ikka täitsa puhas pane mingi kaasaaegsem filter vahele.See pikem toru on normaalasendis võtja toru ja ja kui reservi peale keerad,siis võtab selle toru ja jämedama toru(mille sees see pikem toru on) vahelt ehk põhjani.
Kui seda ava kahe toru vahel pole näha on ,see ilmselt sodi täis ja reserv sisuliselt puudub.Kui lahti ei saa,siis vanasti sai tavaliselt see pikem toru lihtsalt maha saetud.See ,mis sul seal tolkneb, on ilmselt mingi jäänus asjast(filtrist-sõelast torude ümber) mida pole enam olemas.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 1825
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 221 korda
- Tänatud: 90 korda
Re: IŽ Jupiter 3 ehitus ning küsimused
Kui sõel väljas on, tasub settepotti ikka aegajalt puhastada, näiteks korra aastas. Omal ajal sääreväristajatega kärutades tuli aegajalt settepoti ja kogu paagi "sundpuhastust" ette, kui omasugused tatikatest "sõbrad" suhkrut või kanamuna paaki poetasid. Siis puhastasid paaki ja kraani, vandusid tulist ja ähvardasid tegijaid hirmsa kättemaksuga.
Minu mäletamist mööda oli paagis oleva toru katteks samuti mingi sõel. Äkki on see riba jäänuk sõelast, täpsemalt selle jootekohast (vasega)?
Põhimõtteliselt võid omale uue kraani ka osta, kui soovid: http://www.flintkaubandus.ee/a/bensiini ... %28pp-3%29
Erinevus originaaliga paistab pealtnäha vaid sulgemisnupus olema. Neid kraane kasutati igal pool, kus bensiinikraani üldse vaja läks. Urali ja Dnepri omad olid vaid kahe väljalasketoruga.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Re: IŽ Jupiter 3 ehitus ning küsimused
Tegin siis puhtaks kenasti kraani ning viskasin vahele ka uuema aja filtri nagu siin soovitati. Kraan siski vist muidu oma aja ära elanud, lähiajal soetan ilmselt uue kraani. Aga muidu panin siis masina tööle täna, kolmanda löögi pealt võttis elu sisse ning pärast seda paugupill. Tegin väga lühikese ringi ka, kuni kolmanda käiguni. Lisan siia nüüd ka ühe video, et äkki mõni teadjam mees oskab juba selle mitte-kõige-parema kvaliteediga video põhjal öelda, kas masin teeb üldse õiget häält või koliseb midagi kahtlaselt või on nähtavaid vigu aparaadil, mis kohe tuleks ära parandada.
[youtube][/youtube]
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7414
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1992 korda
- Tänatud: 586 korda
Re: IŽ Jupiter 3 ehitus ning küsimused
Töötab ju küll ja esmapilgul ei pannud midagi tähele.Kui seda filtrit panid,siis kas ikka sellise,mis vabavooluga,muidu võib mingil hetkel kui paak tühjemaks saab mitte läbi tulla.Keegi siin ühes teises teemas soovitas diisli filtrit(sõelaga)kasutada.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: IŽ Jupiter 3 ehitus ning küsimused
+1 soovitaks samuti diisli kütusefiltrit ehk metallsõelaga varianti, osadest nendest vene uutest paberelemendiga kütusefiltritest ei anna isegi niisama läbi puhuda. Uue kraani võid hankida aga hoia vana kindlasti riiulis alles, ühe sellise uue kraaniga sai kaua mässatud ja ei saanudki pidama, lekkis igavesti settekannu ja kraani kere vahelt kuni peale 99ndat korda tihendi tegemist ja kinnikeeramist kere purunes. Teadjamad räägivad et igasugustel uutel vene päritolu osadel on metalli kvaliteet väga madal, on poorne ja muidu saast, kaasaarvatud kohati uued läikivad kolvid jne. Poes kohtasin korra ka kroomitud versiooni kütusekraanist kust samamoodi ei kannatanud ükskõik mis kraani asendis läbi puhuda, müüja ka naeris tookord. Aga edu nokitsemisel.
Re: IŽ Jupiter 3 ehitus ning küsimused
Jälle üle pika aja natuke tegelenud aparaadiga, küsimus elektrivaldkonnast, esipirn.. Pirnis on siis kaks eraldi niiti; kas kaugtuled on siis, kui põlevad mõlemad niidid või kui põleb üks kahest (mis on tugevam?!)? Üsna rumal küsimus, aga hetkel vastu garaasi seina väga ise vahet ei teind, et üks niit oleks tugevam olnd kui teine. Või äkki ei anna pirnipesas olev kaugtule kontakt teisele niidile edasi.. Ühesõnaga, keegi teadjamees oskab ehk öelda, kuidas õige on, kas kaugtuled = 1 või 2 niiti. Niimoodi siis ühendatud ja täpselt sama lülitiga:
Masina hetke seisukord siis selline:
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 154
- Liitunud: 26 Dets 2003, 17:14
- Tsikkel: k175b, Riga 13,
- Asukoht: Paide-Ardu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 10 korda
Re: IŽ Jupiter 3 ehitus ning küsimused
on kahe sama väärtust omava niidiga isendeid ka minul näpus olnud...
nagu http://www.jpcycles.com/product/3100332 umbes...
samas vahetasin süsteemi koheselt 12V ja hakkasin H4 elemendiga midagi ka nägema.
nö. kaugtule korral põlevad mõlemad niidid ning seega on valguse peegeldus kopsikust ette suunatud...pooltule/päevatule korral peaks vististi põlema ülemine niit (pirn on fikseeritud) - peegeldus pigem ette ja maha, mitte vastu sõitjale silma.
-
- Mode
- Postitusi: 1004
- Liitunud: 03 Veebr 2004, 12:49
- Tsikkel: sporta 1200
- Asukoht: Rapla
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: IŽ Jupiter 3K küsimused
Kaheniidilisel pirnil on kaugtule niit tsentris, elik fookuses, lähitule puhul on niit tsentrist väljas ja/või reflektoriga kaetud, kaugtule korral ei põle lähituli.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 154
- Liitunud: 26 Dets 2003, 17:14
- Tsikkel: k175b, Riga 13,
- Asukoht: Paide-Ardu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 10 korda
Re: IŽ Jupiter 3K küsimused
OT
On kellelgi kogemus pirnide elueas ja tee valgustatuses - põlevad mõlemad niidid või vastavalt üks või teine?
See huvitab eelkõige 6V puhul...IZ ja k-175 rataste puhul on üks niitidest varmas läbi põlema (põlevad mõlemad niidid korraga) ja ega need generaatorid ka erilist jõulupuud toita ei jõua.
Eluiga pirnil mõjutab muidugi ka vibratsioon.
-
- Mode
- Postitusi: 1004
- Liitunud: 03 Veebr 2004, 12:49
- Tsikkel: sporta 1200
- Asukoht: Rapla
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: IŽ Jupiter 3K küsimused
eriti juhmidele kordan veelkord
poison kirjutas:Kaheniidilisel pirnil on kaugtule niit tsentris, elik fookuses, lähitule puhul on niit tsentrist väljas ja/või reflektoriga kaetud, kaugtule korral ei põle lähituli.
muidugi, kui juhtmestikku on "tuunitud", võib põlema panna ka kaks niiti, sealt johtuvate tulemustega - läbipõlemine, nõrk genekas, mustad kontaktid, tühi aku