2. leht 2-st

Re: BMW R 1100 Gs

Postitatud: 11 Veebr 2015, 19:01
Postitas erkil

Soojendaks veidi seda vana teemat. Nimelt olen lähiajal paari isendit vaatama minemas. Samas kogemust sellise rattaga pole, mistõttu ka küsimus, mida oleks mõistlik 1100 GS puhul kindlasti kontrollida?
Teiseks, kuskilt on nagu silma jäänud, et BMW bokseri puhul on olemas mõned spetsiifilised kohad, mis annavad läbisõidu suurusjärgu kohtu selgelt aimu. Hetkel ei suuda seda uuesti foorumist leida.. Osaliselt tuleb läbisõidu küsimus sellest, et müügis olevate rataste läbisõidukäärid ulatuvad paarikümnest tuhandest pooleteistsaja tuhandeni ning kõige popim tundub olema 65 tuhande kant.


Re: BMW R 1100 Gs

Postitatud: 18 Veebr 2015, 11:23
Postitas tnc530

Taga differ. Laagrite vahetus u.40k järgi.


Re: BMW R 1100 Gs

Postitatud: 18 Veebr 2015, 14:06
Postitas tormavtellis

Kaigukasti kinnitused (et poleks keevitatud. Rovedalt nork koht) ja kas keegi sinna miskit vitsad peale tommand. Vitsad head.


Re: BMW R 1100 Gs

Postitatud: 18 Veebr 2015, 18:18
Postitas urmas66

sellel lehel on palju sellest bemmist,aga seal vist 1150
http://yhelteljel.ee/?page_id=8
Kohu teema läbilugemiseks läheb üsna mitu päeva,aga seal on selle ratta kõigist nõrkadest kohtadest kirjutatud ja ise ka remonditud.


Re: BMW R 1100 Gs

Postitatud: 18 Veebr 2015, 22:44
Postitas kalle
tnc530 kirjutas:

Taga differ. Laagrite vahetus u.40k järgi.

Kui on silmas peetud seda nö suurt diffri kuullaagrit, siis pole nii täpselt määratav see välp. Oleneb väga paljudest asjadest, millest pooled on hämarad, aga mõnel lestab 20k ja mõnel harval 200k. Kasutuse iseloom, vahetuse ja laagri kvaliteet, distants seibide teema ja igasugu muud tegurid, aga tõesti päris erinevaid numbreid tuleb ette selle laagri puhul. Enda omal on miski 103000km sõidetud ja kestab veel.

Kasti kõrvadega on ainult üks õige vastus.. touratech r1100gs hard parts. Kui nii otsingusse panna on vastus käes. Paljudel müügis olevatel juba küljes.

Kk


Re: BMW R 1100 Gs

Postitatud: 19 Veebr 2015, 09:23
Postitas Vadi
kalle kirjutas:
tnc530 kirjutas:

Taga differ. Laagrite vahetus u.40k järgi.

Kui on silmas peetud seda nö suurt diffri kuullaagrit, siis pole nii täpselt määratav see välp. Oleneb väga paljudest asjadest, millest pooled on hämarad, aga mõnel lestab 20k ja mõnel harval 200k. Kasutuse iseloom, vahetuse ja laagri kvaliteet, distants seibide teema ja igasugu muud tegurid, aga tõesti päris erinevaid numbreid tuleb ette selle laagri puhul. Enda omal on miski 103000km sõidetud ja kestab veel.

Kasti kõrvadega on ainult üks õige vastus.. touratech r1100gs hard parts. Kui nii otsingusse panna on vastus käes. Paljudel müügis olevatel juba küljes.

Kk

See laagriteema tundub olevat tagajärg - põhjustajaks minu arvates simmering, mis kaitseb reduktorit. Kogemus (minul küll 1150 - varuosa kood sama), et tehas on üritanud "liiga hea" sinna panna.
Endal kogemus, kus peale kahe läbi kulumist sa asendatud originaali raske kättesaadavuse tõttu (aasta oli siis ...2003/2004 suvel ooteaeg 3 nädalat ...) mõõtude järgi sarnasega (vist oli kitsam?) - see sinna jäigi. Tundub, et tehase simmer on/oli tiba tundlikum liiva / tolmu jne suhtes.