motodepoo
Moderaator: Moded
Minul ei ole midagi suurt motopoodidele ette heita. proovivad nemadki ju pakkuda siiski parimat, muidugi kõigil see päris igapäev välja ei tule. Meelt morjendab näiteks see, et minu margi esindaja AP Moto oma müügist huvitatud ei ole ning sind lolliks püüab teha. või poodi astudes on seal keegi poole tähtsam klient ja keegi sind ei näe. seda viimast juhtub nii mõnelgi pool. Teenindus ei ole veel Eestis eriti kõrgele tasemele jõudnud. Motodepoo Tln osakonnas riideid valides tõesti jääb teenindus natukene soovida ja nõuannetest veidi puudu, ei ole ju mina igapäev riideid müüv inimene või siis keegi kes neid ka koguaeg selga prooviks. Ma arvan mul lihtsalt sama soov mis kõigil klientidel saada minule vajaminev kaup vastuvõetava hinna ja kvaliteedi suhtega ostetud. üle ei taha keegi maksta ja seda peavadki kaupmehed klientidele piisavalt selgeks tegema. Lolle kliente leidub kõikjal, vinguvad torisevad ja ei tea mida nad tahavad. Kindla sooviga kliendile aga tuleb pöörata väga suurt tähelepanu, sest on ju tema juba enda eeltöö ära teinud ning valmis endale midagi soetama, kui teenindus hea siis tuleb alati sellesse firmasse tagasi. Kahjuks endal piisavalt vastupidiseid kogemusi, osta endale ise kataloog kus saaksid vaadata ja kui sealt oled numbri leidnud, siis ei taha nn. maaletooja sind aidata sest temal on see tülikas, selline suhtumine teeb ju pahaseks.
Motopoodides on kindlasti palju ära teha aktiivse suhtluse juures, kus kliendile pakutakse parimat lahendust kliendi ressursse arvestades. Kui rattal midagi ei ole katki, aga tahaks vaid väiksed vidinaid et teda veel paremaks muuta, siis millegipärast ei taha keegi sinuga tegeleda. Selline suhtumine on küll, et öeldakse "odavam on sul midagi sinna nikerdada!"
Selle vastuse saamiseks aga ma poodi ei lähe, seda tean ka ise, aga abi hinna näol võik ikkagi konkreetne tulla.
ise ei tule see tulemus just alati kõige parem.
Seega kaupmehed aidake meil leida just kõige paremad lahendused - mis tooksid tulu nii meile kui teile!
Ärgem kakelge!
Motopoodides on kindlasti palju ära teha aktiivse suhtluse juures, kus kliendile pakutakse parimat lahendust kliendi ressursse arvestades. Kui rattal midagi ei ole katki, aga tahaks vaid väiksed vidinaid et teda veel paremaks muuta, siis millegipärast ei taha keegi sinuga tegeleda. Selline suhtumine on küll, et öeldakse "odavam on sul midagi sinna nikerdada!"
Selle vastuse saamiseks aga ma poodi ei lähe, seda tean ka ise, aga abi hinna näol võik ikkagi konkreetne tulla.
ise ei tule see tulemus just alati kõige parem.
Seega kaupmehed aidake meil leida just kõige paremad lahendused - mis tooksid tulu nii meile kui teile!
Ärgem kakelge!
Erti aka Erz
Honda AT RD07
Honda AT RD07
Tere!
Paneks kah paar söna kirja...Olen olnud paljude erinevate nn tsiklipoodide klient ja kogemused on samamoodi erinevad. Enamuses kujuneb suhtumine peale paari külaskäiku, a jah mönes jääbki see samasuguseks nina viltu olevaks. Nn maaletoojaid on igatsorti, mönes ei teenindata teisest poest ostnud ratta omanikke, teises jälle ei taheta öhema rahakotiga kliente jutule vötta, ei viitsita laua tagant töusta et vaadata mis jupp, tarvik jne edasi tsiklile külge sobiks, teine müüb jälle sinu kauba enne sulle kätteandmist maha, jnejne.
Ei hakka siin kedagi ära nimetama a ära on teha sessuhtes paljudel midagi. Kellel on tarnega probleemid, kel lihtsalt ebakompetentsed inimesed tööl, kes kadedad konkurendi peale ja ei suuda seetöttu oma tööd normaalselt teha. Lao suurus on täpselt söltuvuses tootevalikust, riskivalmidusest, kogemustest, ja ka klientidest.
Peale paari külastust saadki aru üldsuhtumisest ja siis teed omad järeldused ja käid seal kus sulle parem tundub. Eks igaühele oma.
A jutt on öige, kas fleim vöi mitte, a asi peaks paranema ka kriitikast. Kiitusest jäädakse vast loorberitele äkki puhkama
tuligi vist fleim
...a edu köigile, paremini saab alati...saarlane
Paneks kah paar söna kirja...Olen olnud paljude erinevate nn tsiklipoodide klient ja kogemused on samamoodi erinevad. Enamuses kujuneb suhtumine peale paari külaskäiku, a jah mönes jääbki see samasuguseks nina viltu olevaks. Nn maaletoojaid on igatsorti, mönes ei teenindata teisest poest ostnud ratta omanikke, teises jälle ei taheta öhema rahakotiga kliente jutule vötta, ei viitsita laua tagant töusta et vaadata mis jupp, tarvik jne edasi tsiklile külge sobiks, teine müüb jälle sinu kauba enne sulle kätteandmist maha, jnejne.
Ei hakka siin kedagi ära nimetama a ära on teha sessuhtes paljudel midagi. Kellel on tarnega probleemid, kel lihtsalt ebakompetentsed inimesed tööl, kes kadedad konkurendi peale ja ei suuda seetöttu oma tööd normaalselt teha. Lao suurus on täpselt söltuvuses tootevalikust, riskivalmidusest, kogemustest, ja ka klientidest.
Peale paari külastust saadki aru üldsuhtumisest ja siis teed omad järeldused ja käid seal kus sulle parem tundub. Eks igaühele oma.
A jutt on öige, kas fleim vöi mitte, a asi peaks paranema ka kriitikast. Kiitusest jäädakse vast loorberitele äkki puhkama

tuligi vist fleim

Mnjah ...
Tundub, et ei saa minagi vaiki olla. Motodepoos olen asjatanud mitmeid ja mitmeid kordi. Senini on ainult II korruse müüjanna olnud seal majas inimene, kelle teenindamine toob naeratuse näole ning ei tekita tunnet, et raha on kahju ära anda. I korruse seltskonna igast liigutusest õhkab "No lase juba jalga, mul on nii faking kiire ja sa muudkui tahad midagi..." Viimane kord kui seal käisin aitasin töökaaslast rattaostul. Siis ütles üks ants ratta ostjale: "sa ajad mind hulluks" ja seda selle peale, et mina olin vihmasusside eest maksmas kui ostja astus kõrvale ja küsis, kus ta ratta eest maksta saab. Ma ei ole küll kuldteenindaja lindiga pärjatud kuid usun, et teen vahet heal ja halval teenindamisel. Motodepoo omanik peaks tõsiselt mõtlema oma kaadri koolitamisele või vahetamisele. Võta või jäta, seda sorti ärisi tuleb järjest juurde ja üks hetk inimene hakkab valima kuhu minna. Ei liiguta enam zombidena nime "Motodepoo" peale...
Aga tõsi on see, et nii varuosade kui ka varustuse osas ei ole vähemalt minul küll Motodepoole midagi ette heita.
Tundub, et ei saa minagi vaiki olla. Motodepoos olen asjatanud mitmeid ja mitmeid kordi. Senini on ainult II korruse müüjanna olnud seal majas inimene, kelle teenindamine toob naeratuse näole ning ei tekita tunnet, et raha on kahju ära anda. I korruse seltskonna igast liigutusest õhkab "No lase juba jalga, mul on nii faking kiire ja sa muudkui tahad midagi..." Viimane kord kui seal käisin aitasin töökaaslast rattaostul. Siis ütles üks ants ratta ostjale: "sa ajad mind hulluks" ja seda selle peale, et mina olin vihmasusside eest maksmas kui ostja astus kõrvale ja küsis, kus ta ratta eest maksta saab. Ma ei ole küll kuldteenindaja lindiga pärjatud kuid usun, et teen vahet heal ja halval teenindamisel. Motodepoo omanik peaks tõsiselt mõtlema oma kaadri koolitamisele või vahetamisele. Võta või jäta, seda sorti ärisi tuleb järjest juurde ja üks hetk inimene hakkab valima kuhu minna. Ei liiguta enam zombidena nime "Motodepoo" peale...
Aga tõsi on see, et nii varuosade kui ka varustuse osas ei ole vähemalt minul küll Motodepoole midagi ette heita.
krt, ma ei tea
ei saa kohe mitte vaiki olla
kui ma oma hea tuttavaga nalja viskan ja see kontekstist välja rebitakse, siis saab pea iga klienditeenindaja kohta midagi negatiivset leida - iseasi kas see just kõige õigem näide halva teeninduskultuuri kohta on
muidugi võiks ju ebaisikuliselt ninnunännutada kõiki, aga asja võlu kipub siis kaduma...
ei saa kohe mitte vaiki olla

kui ma oma hea tuttavaga nalja viskan ja see kontekstist välja rebitakse, siis saab pea iga klienditeenindaja kohta midagi negatiivset leida - iseasi kas see just kõige õigem näide halva teeninduskultuuri kohta on

muidugi võiks ju ebaisikuliselt ninnunännutada kõiki, aga asja võlu kipub siis kaduma...
Endal on samuti paar "mõnusat" kogemust olnud selles stiilis, et müüa vaatab sellise näoga, et kuule hakka juba minema, mul on tõsiselt siiber. Motodepoo omanikule võiks küll selle südamele panna, et müüja tööd ei saa teha inimene, kes ei oska (loe suuda) MÜÜA!!! aga noh samas kui käive ja saadav tulu rahuldab siis why not lasta samas taktis edasi ja mitte pingutada paremuse poole. Minuga isiklikult on see asi, et ma jätan alati ostmata sellisest kohast, kus inimene teeb oma tööd vastu tahtmist ja sa tunned end "imelikult" kui talle "tüli" teed oma ostu soovidega. Enne lähen mujale, kus müüa lihtsalt hea tujuga mu sõna otseses mõttes paneb ostma ja tekitab tahtmise osta. depoo ei ole monopol, et mujalt ei saa kui vaja õnneks. Kui mu oma töö on veel selline, et tõsiselt käib närvidele oskamatu klienditeenindaja, siis on väga raske sellistes kohtades silmi kinni pigistada. Aga nagu Tarts ka mainis on ülemine korrus vs alumine nagu öö ja päev, ka minul on sealt head kogemused senini ja loodetavasti jätkuvalt.
Loud pipes save lives!!!
-
Teema algataja
kui teenindus s**t, mine teise poodi.
Nagu motopoode vähe oleks.
Läti on ka kiviga visata.
Soome pole ka kaugel.
Ja netist saab asjad väga lihtsalt ja kiiresti kätte.
Kui midagi häirib on see ebakompetentsus et järjekindlalt ei suudeta mõnes kohas osadel vahet teha ja aetakse mingit arusaamatut juttu.
Aeg paneb asjad paika. Las siin Veldi Motokeskus saab hoo sisse ja kuuldavasti tuleb veel mingeid uusi üritajaid paar tükki.
Elu paneb asjad paika.
Praegu on loll nii klient kui teenindaja.
Ja lollid saavad kirikus ka peksa
Nagu motopoode vähe oleks.
Läti on ka kiviga visata.
Soome pole ka kaugel.
Ja netist saab asjad väga lihtsalt ja kiiresti kätte.
Kui midagi häirib on see ebakompetentsus et järjekindlalt ei suudeta mõnes kohas osadel vahet teha ja aetakse mingit arusaamatut juttu.
Aeg paneb asjad paika. Las siin Veldi Motokeskus saab hoo sisse ja kuuldavasti tuleb veel mingeid uusi üritajaid paar tükki.
Elu paneb asjad paika.
Praegu on loll nii klient kui teenindaja.
Ja lollid saavad kirikus ka peksa
-
- Postitusi: 559
- Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
- Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
- Asukoht: TLN - Võru
- Kontakt:
Tahaksin kommenteerida enda kogemusi motopoodides.
Motodepoo teenindus on küll nagu on, aga neil on vähemalt hooldustarvikud alati olemas, see on suur pluss. Probleemiks võiks mainida, et ei saa kaardiga maksta, aga see on juba nüüd meeles ning ei taheta kassatsekki väljastada. Mulle meeldib hooldusarved alles hoida ja kokku koguda, et hea vaadata mis millal tehtud. Ning kord anti mulle sealt vale filter, kakkusin pilli lahti, krt ei sobi. Õnneks jõudsin veel samal päeval poodi filtrit vahetama.
Kõige mõtetum koht on minu jaoks Tondi Selveri ees olev mototelk. Tellisin sealt küünlad GS500-le, kuid pärast kuu aega ei olnd ka neid veel kohal, muudkui lubati järgmine nädal ja järgmine nädal, lubati helistada aga ei helistatud, siis loobusin. Läksin Depoosse ostsin küünlad kohe ära. No krt, kui GS500 -le ka küünlaid pole siis võiks küll lafka kinni panna.
Streetmoto mees on väga sõbralik ja asjalik, seal meeldib ka käia.
Motodepoo teenindus on küll nagu on, aga neil on vähemalt hooldustarvikud alati olemas, see on suur pluss. Probleemiks võiks mainida, et ei saa kaardiga maksta, aga see on juba nüüd meeles ning ei taheta kassatsekki väljastada. Mulle meeldib hooldusarved alles hoida ja kokku koguda, et hea vaadata mis millal tehtud. Ning kord anti mulle sealt vale filter, kakkusin pilli lahti, krt ei sobi. Õnneks jõudsin veel samal päeval poodi filtrit vahetama.
Kõige mõtetum koht on minu jaoks Tondi Selveri ees olev mototelk. Tellisin sealt küünlad GS500-le, kuid pärast kuu aega ei olnd ka neid veel kohal, muudkui lubati järgmine nädal ja järgmine nädal, lubati helistada aga ei helistatud, siis loobusin. Läksin Depoosse ostsin küünlad kohe ära. No krt, kui GS500 -le ka küünlaid pole siis võiks küll lafka kinni panna.
Streetmoto mees on väga sõbralik ja asjalik, seal meeldib ka käia.
Moto-orineteerumine: http://www.villamoto.ee
kuidas nüüd võtta motodepoost olen kevadest saadik õhufiltrit lunimas käinud...alati olen saanud vastuseks tule järgmine või ülejärgmine nädal
krt kaua ma käin ega see mu kodu tagahoov ole et iga päev jõuan käia! Eks see ratta remont ja muud asjad kah meie ei tea jne.Paldiski mnt. selveris motopood mis seal on on jällegi mure, tahan rattale küünlaid osta(muide väga minev kaup)...aga meil ei ole tule homme või ülehomme.....nooh mehed kaua võib
Lähen aga kilt maad edasi motokeskusesse saan alati kõik asjad praktiliselt koha pealt kätte või tulevad asjad päeva kahega ära.ja mis peamine ka tsikli remondi koha pealt saan meeste käest alati ammendava vastuse et mida teha ja kuidas teha jne. Samas jälle kliendi tahtmist on raske täita
alati peab ju vinguma



suzuki gsx600f
Ei saa mitte vaitki olla. Enda kogemused motodepooga on kah ainult negatiivsed, kui midagi vaja siis koheldakse klienti kui mingit mõttetut meest kes nigunii midagi ei osta ja veedab niisama poes jõlkudes aega.
Olen juba harjunud, et depoosse minnes tuleb harjuda sellega, et pead lausa müüjat kaupplema, et ta sulle midagigi müüks. Kogemused on enamasti Tartu depooga aga Tallinnas on asi sama jama välja arvatud see teine korrus, kuskohas varustust müüakse.
Teistest motopoodidest ka siis:
Jürka poes on alati mingi järjekord ja kaua peab ootama aga siis on tal ka veidsa aega tegeleda.
Streetmoto kohta ainult 5+, väga hea teenindus ja kui vaja siis tulevad ka pühapäeva õhtul küünlaid müüma.
Paldiski mnt. Motokeskuse teenindus on ka väga hea, kui ikka asja on siis aidatakse innuga ja kaubelda saab ka, peale mida müüja ei muutugi üleüldse pahuraks
mida ei saa depoo müüjate kohta öelda.
Olen juba harjunud, et depoosse minnes tuleb harjuda sellega, et pead lausa müüjat kaupplema, et ta sulle midagigi müüks. Kogemused on enamasti Tartu depooga aga Tallinnas on asi sama jama välja arvatud see teine korrus, kuskohas varustust müüakse.
Teistest motopoodidest ka siis:
Jürka poes on alati mingi järjekord ja kaua peab ootama aga siis on tal ka veidsa aega tegeleda.
Streetmoto kohta ainult 5+, väga hea teenindus ja kui vaja siis tulevad ka pühapäeva õhtul küünlaid müüma.
Paldiski mnt. Motokeskuse teenindus on ka väga hea, kui ikka asja on siis aidatakse innuga ja kaubelda saab ka, peale mida müüja ei muutugi üleüldse pahuraks

Jarko
Jawa 350
Jawa 350
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 381
- Liitunud: 29 Jaan 2004, 20:05
- Tsikkel: CBR 1100 XX
- Asukoht: Aruküla
- Tänanud: 1 kord
- Kontakt:
Depoo kohta siis veel niipalju, et ühel ilusal õhtupoolikul olid nad nõus isegi poe kinnipanemist edasi lükkama kuni ma rattale erinevaid sadulakotte proovisin. Tuleb veel öelda, et jõudsin kohale kui uksed juba kinni olid aga sellegipoolest tehti nad jälle lahti ja müüdi mulle paunad ning otsiti töökoja poolelt veel ajutisi kinnitusvahendeidki et saaksin ilma suurema aretamiseta kodu poole sõita.
Nii et esialgu ainult positiivsed kogemused.
Nii et esialgu ainult positiivsed kogemused.
Harva kodus
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 558
- Liitunud: 18 Okt 2005, 09:42
- Tsikkel: rod ja pooleli xs
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Paar sõna ka newbie poolelt. Kuna asi sai alguse sellest, et sai tsikkel ostetud. Peale mida tuli välja, et peaks ka mingi varustuse muretsema. Sai ehedalt töises riietuses (viikar ja king jalas, lips ees) Motokeskusesse mindud Paldiski maanteel ja seal poes ringi vaadatud. Müügimees oli igati lahe, andis asjalikku nõu ja kuigi ma sealt see kord midagi ei ostnud (läksin lihtsalt kaema, mis värk on) oli suhtumine igati normaalne. Vähemalt sinna lähen küll tagasi, kui asja on.
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Ammu pole kedagi kiitnud. Aga stoori selline.. mul seisab nukralt garaages eelmisel talvel Soomes koolnud XL600. Remont on veninud mul ikka päris.... no küll ma vabandusi leian.. vähemalt endale;-) . Aga nüüd sunnib uus talv peale ja mõtlesin et nüüd siis lõpuks hakkan liigutama.
Saatsid Depoosse meili vajalike osade nimekirjaga ning nädal ja kaks päeva hiljem olid osad mul näpus.
Eelmine saadetis sellest tulid kuluosad ST1100le ja kuigi valisin siis aeglase postituse sain ka siis osad normaalse kiirusega kätte. Ja seekord... ei saa muud kui väga rahul olla.
Kk
Saatsid Depoosse meili vajalike osade nimekirjaga ning nädal ja kaks päeva hiljem olid osad mul näpus.
Eelmine saadetis sellest tulid kuluosad ST1100le ja kuigi valisin siis aeglase postituse sain ka siis osad normaalse kiirusega kätte. Ja seekord... ei saa muud kui väga rahul olla.
Kk
-
- Postitusi: 8460
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 342 korda
- Tänatud: 439 korda
- Kontakt:
See on umbes sama kiirus, kui usast tellides ja samuti tavalist postiteenust valides. Huvi mõttes võiks hindu võrreldakalle kirjutas:Ammu pole kedagi kiitnud. Aga stoori selline.. mul seisab nukralt garaages eelmisel talvel Soomes koolnud XL600. Remont on veninud mul ikka päris.... no küll ma vabandusi leian.. vähemalt endale;-) . Aga nüüd sunnib uus talv peale ja mõtlesin et nüüd siis lõpuks hakkan liigutama.
Saatsid Depoosse meili vajalike osade nimekirjaga ning nädal ja kaks päeva hiljem olid osad mul näpus.
Eelmine saadetis sellest tulid kuluosad ST1100le ja kuigi valisin siis aeglase postituse sain ka siis osad normaalse kiirusega kätte. Ja seekord... ei saa muud kui väga rahul olla.
Kk

pole siin depoo yle midagi nuriseda, ise olen marekilt 2 siklit ostnud, ja igasuguste lollustega ka pinda käinud, siiani on kyll kannatust jagunud, ülakorruselt ka asju ostetud, minumeelest täiesti normaalne kõik, igale kysimusele on vastus leitud, võibolla on teie suhtumises asi, "klient on kuningas" ei tähenda ju et sinu jalge ette kõik langeks.
ole inimene, ja sinuga käitutakse inimesena.
ole inimene, ja sinuga käitutakse inimesena.
-
Teema algataja
Küsisin juulis Motodepoost õhufiltrit ja mul soovitati kevadel uuesti küsima tulla. Siis pidid alles uued filtrid tulema. Loomulikult kevadet ma ootama ei jäänud ja sain filtri mujalt.
Ega ma nüüd selle pärast Motodepood maapõhja ei kiru. Minu meelest on siiski väga hea, et selline koht olemas on. Enne depood pidi käima Eesti kõik motopoed läbi, et sõiduvarustust osta ja siis ei leidnud ka kõike vajalikku. Tavaline valik oli stiilis 3 kombet, 3 paari pükse ja 7 kiivrit. Sellise väiksese turu kohta on depoo varustuse valik lausa ülihea ja kõik on kohapeal. Saad katsuda ja proovida ning ei pea ehku peale kataloogist tellima.
Pole ka müüjatega probleeme olnud. Selge see, et kõigil on kiire ja kui poodi sisse astud pole mõtet loota, et keegi sind kohe ümardama jookseb.
Ega ma nüüd selle pärast Motodepood maapõhja ei kiru. Minu meelest on siiski väga hea, et selline koht olemas on. Enne depood pidi käima Eesti kõik motopoed läbi, et sõiduvarustust osta ja siis ei leidnud ka kõike vajalikku. Tavaline valik oli stiilis 3 kombet, 3 paari pükse ja 7 kiivrit. Sellise väiksese turu kohta on depoo varustuse valik lausa ülihea ja kõik on kohapeal. Saad katsuda ja proovida ning ei pea ehku peale kataloogist tellima.
Pole ka müüjatega probleeme olnud. Selge see, et kõigil on kiire ja kui poodi sisse astud pole mõtet loota, et keegi sind kohe ümardama jookseb.
-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Eestis on kahjuks selline tendents - klient on alati SÜÜDI.Enriko kirjutas:Selge see, et kõigil on kiire ja kui poodi sisse astud pole mõtet loota, et keegi sind kohe ümardama jookseb.
It's all about attitude.Ei viita otseselt kellegile, aga kurb on tõdeda:muudkui rõhutatakse, et Eestis on suurim ja tugevaim osakaal sektoritest teenindussektoril (suure ähmiga võrreldakse lääne euroopaga), aga paljudes poodides ja restoranides/pubides/kohvikutes/baarides kohtab ikka seda sama suhtumist nagu mainisin esimeses lauses.
Andke mulle nüüd kolakat...
Challenge the Adventure.Ride The World
-
- Postitusi: 928
- Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
- Tsikkel: HusaBerg
- Asukoht: pärnumaa
- Kontakt:
Pole just teab mis kaubanduse spets aga arvan, et viletsa teeninduse põhjus nr.1 on kehva palk, sellest tulenevalt on ka müüjate kaader selline nagu ta on. Lihtne oleks öelda, maksa rohkem aga siin tuleb mängu jällegi see meie väiksus - kogused väiksed jne.jne.
Teiseks põhjuseks pean eestlase kinnist iseloomu ja üldlevinud hoiakut:"mina ja maailm", seda nii müüjatel kui klientidel. Eks ole ju selvepood mõnus koht, sest seal ei pea suhtlema, saad omas tempos ja oma suva järgi tegutseda.
Soovitan sellist katset- Vea poe ukse taga suu kõrvuni, astu sisse ja ütle kõva selge häälega "TERE!"(mida tegelt peaks tegema müüja). Uskuge, enamus kordadel see mõjub ja te saate oluliselt parema teeninduse osaliseks. Toimib ka riigiasutustes.
Lihtsalt targastan
Teiseks põhjuseks pean eestlase kinnist iseloomu ja üldlevinud hoiakut:"mina ja maailm", seda nii müüjatel kui klientidel. Eks ole ju selvepood mõnus koht, sest seal ei pea suhtlema, saad omas tempos ja oma suva järgi tegutseda.
Soovitan sellist katset- Vea poe ukse taga suu kõrvuni, astu sisse ja ütle kõva selge häälega "TERE!"(mida tegelt peaks tegema müüja). Uskuge, enamus kordadel see mõjub ja te saate oluliselt parema teeninduse osaliseks. Toimib ka riigiasutustes.
Lihtsalt targastan

OT: kusjuures minul on see läbiproovitud variant Tondi Motopoes siis. Seal ju teada tuntud müüjannad, kes on selles poes töötanud vanast õitsvast ajast saati- suhtumine on neil ka vastav. Kunagi ammu käisin seal mingite juppide saadavuse ja hinna kohta aru pärimas, sain sisulises mõttes sõimu osaliseks. Paar kuud tagasi proovisin kõrtsmikumolu kirjutet varianti ja ma ei uskunud oma silmi-kõrvu, minu 'terele' vastati naeratades ja mind teendindati kui eurooplast.kõrtsmikumolu kirjutas:Vea poe ukse taga suu kõrvuni, astu sisse ja ütle kõva selge häälega "TERE!"(mida tegelt peaks tegema müüja). Uskuge, enamus kordadel see mõjub ja te saate oluliselt parema teeninduse osaliseks.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.