Aprilia Pegaso 650 *Necro

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded


kurikristjan
Postitusi: 1253
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Aprilia Pegaso 650 *Necro

Lugemata postitus Postitas kurikristjan »

kunagi tegime tsikliga köiega tsikli küljes, täitsa õnnestus... isegi autol tsikliga slepis olnud ja absoluutselt midagi ei juhtu kui autojuht saab aru mis taga tegelikult toimub ja koostöö on hea

Kasutaja avatar

Sten
Postitusi: 822
Liitunud: 14 Mai 2011, 08:39
Tsikkel: ZX10R Fighter
Asukoht: Tallinn - 56934211
Tänanud: 6 korda

Re: Aprilia Pegaso 650 *Necro

Lugemata postitus Postitas Sten »

Osad tahavad asjad omal nahal ikka teada saada ...

Pooleldi ise tehtud , pooleldi hästi tehtud ...
Kasutaja avatar

henry
Postitusi: 156
Liitunud: 22 Nov 2004, 16:25
Tsikkel: Suzuki GSX1100G
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 1 kord

Re: Aprilia Pegaso 650 *Necro

Lugemata postitus Postitas henry »

pyta kirjutas:
Necro kirjutas:

Küünlavahetusest seekord piisas. Töötab suhteliselt hästi, kuigi karpa tahab veidi seadistamist. Vahetasin ka jahutusvedeliku ära. Seda läheb sinna midagi ühe liitri kanti. Samuti tahab benakraan puhastamist. Mida aeg edasi, seda raskemaks muutub kraani keeramine.

mis point seda kraani pidevalt näppida on?

Mul on BMW F650st.
Aprilia on sellele suht sarnane - on mõned tehnilised/visuaalsed erinevused. Kuna Bemmiga just igapäevaselt ei sõida siis ma peale sõitu ja eeldatavat pikemat seismist, sulen kraani ja lasen karpadel tühjaks törtsuda.
Miskit klappi minu ratta küttusesüsteemis ei ole.

Necro kirjutas:

Sellest vaakumkraanist ma olen teadlik, kuid seda ma ise ka ei tea, kas sellel isendil on. Ma pole kuskilt omale selle manuali ka saanud. Netist otsi kui siga aga ei leia. Vb pole piisavalt otsinud.

siin on üks võimalik manual
H

Kasutaja avatar

Teema algataja
Necro
Postitusi: 92
Liitunud: 10 Aug 2012, 20:59
Tsikkel: R1200GS 07"
Asukoht: Tartu

Re: Aprilia Pegaso 650 *Necro

Lugemata postitus Postitas Necro »

Kui autole sappa visata, siis peab tõesti koostöö hea olema. Olgu ta siis lauslollus, ma juba olen selline, et enne aru ei saa, kui vitsad käes. Kordan inimkonna vigu. Aga see ei muuda fakti, et see juba tehtud on. Vähemalt on nüüd kogemus käes ja enam seda jaburdust tegema ei kipu. On neid kordi olnud küll, kui ma olen pidanud oma izh-i käekõrval koju lükkama mitmed kilomeetreid. Ega see nali selle masinagagi tulemata jää. Trenn teeb ainult kasu :D.
Mis manuali puutub, siis on juba olemas.
- eile leidsin veidi parema.
Algab küll keskelt, aga ühes tükis ja väga viisakas manual.
F650 peaks juppide poolest üpris sarnane olema. Ja bemmi jupid pidavat olema kordades odavamad, kui aprilia originaalosad.


petz
Postitusi: 1443
Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
Tänatud: 2 korda

Re: Aprilia Pegaso 650 *Necro

Lugemata postitus Postitas petz »

Necro kirjutas:

F650 peaks juppide poolest üpris sarnane olema

kaugelt vaadates jah suht sarnased tsiklid , kuid lähemalt uurides pegaso ja F 650 küllaltki erinevad,f650 mootor 4 klappi, pegasol 5-e klapiga silindrikaas.jne.
http://www.powersportsnetwork.com/enthu ... sp?code=32

Kasutaja avatar

Teema algataja
Necro
Postitusi: 92
Liitunud: 10 Aug 2012, 20:59
Tsikkel: R1200GS 07"
Asukoht: Tartu

Re: Aprilia Pegaso 650 *Necro

Lugemata postitus Postitas Necro »

Selge see, et need kaks ratast ei saa peensusteni samad olla. Mingi detail peab ikka erinema ühest.
Täna üritasin ratast käivitada, aga ei miskit. Nimelt säde kadunud. Arvatavasti küünal jälle tuksis. Alles 400km tagasi vahetasin küünla ära. Ilgelt tahmane on ka otsast. Süütega on mõni ikaldus või on karburaatori seaded valed. Ei teagi täpselt, mis tal viga on.


kurikristjan
Postitusi: 1253
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Aprilia Pegaso 650 *Necro

Lugemata postitus Postitas kurikristjan »

Reegel nr. 1: ära näpi masinat sellelt kohalt, mis töötab.
Reegel nr. 2: et küünal põleks puhtaks ja saavutaks töötemperatuuri, kasuta sobiva soojusarvuga küünalt ja/või väldi lühikesi otsi ja/või keera usinamalt peale, et mootor koormust ja kuuma saaks.
Kui sõidad jaheda ilmaga väikest otsa või ei ole põhjagaasi mees, vaheta küünal madalama soojusarvuga isendi vastu.
Kui arvad siiski et segu rikas, kontrolli esmalt kas õhufilter pole kinni. Millal viimati vahetasid/pesid?
Karpa originaalseaded peaksid leidma manualist (düüsid ja segukruvi asend). Sportsumpsi või kodus tuunitud väljalaskea ning auguliseks puuritud airboxiga need seaded enam ei kõlba ja on vaja korrektuurid sisse viia.
Reegel nr. 3: väldi iridium küünlaid. Riknevad kohe kui midagi ei meeldi ja maksavad sellise ratta jaoks mõttetult palju. Klassikaline on kõige parem.

Kasutaja avatar

Teema algataja
Necro
Postitusi: 92
Liitunud: 10 Aug 2012, 20:59
Tsikkel: R1200GS 07"
Asukoht: Tartu

Re: Aprilia Pegaso 650 *Necro

Lugemata postitus Postitas Necro »

Täna võtsin kätte, ajasin Valtra tunked, valged kummikud ja ilma visiirita kiivri selga/pähe ja tõmbasin tsiklile hääled sisse, et enda hooaja viimast sõitu tegema minna. Enne külast väljumist tuli üks väike kohtumine koeraga, külla tagasi sisenedes samamoodi. Igasugused kõrvalteed ja kraavivahed sõitsin läbi. Kraavid kõvasti vett täis, arvatavasti need vihmad teevad oma töö. Siis tõmbasin põllupeale. Kombaini poolt tekitatud rööbastesse ei kippunud, kuid märjemad kohad sain läbitud küll. Isegi plastikust karterikaitse sai omale ühe pikema oksa auku, mis terve tagasitee lohises. Alles kodus tsiklit pestes märkasin, kui see sealt välja tolgendas. Küll aga tahaks treenimist sõitmistehnika, et kuidas korralikult maastikul hakkama saada. Teel pole viga, aga just need kõrvalteed, kus on mülkad, kisuvad igasugu vigureid sooritama. Koju jõudes pesin pegasuse puhtaks ja lükkasin garaaži. Ja aitab küll sellest aastast. Vist.
Pilt

Kasutaja avatar

Teema algataja
Necro
Postitusi: 92
Liitunud: 10 Aug 2012, 20:59
Tsikkel: R1200GS 07"
Asukoht: Tartu

Re: Aprilia Pegaso 650 *Necro

Lugemata postitus Postitas Necro »

Sai täna veidi uuritud starteri vabajooksusidurit.
Kuna BMW ja Aprilia omavad enam vähem sama otsa Rotax mootorit, siis sai veidi hindasi uuritud.
Vahe missugune, Aprilia originaalsidur 450 eur ja BMW oli kusagil 100 euro kandis.

Kasutaja avatar

Teema algataja
Necro
Postitusi: 92
Liitunud: 10 Aug 2012, 20:59
Tsikkel: R1200GS 07"
Asukoht: Tartu

Re: Aprilia Pegaso 650 *Necro

Lugemata postitus Postitas Necro »

Nädal tagasi, kui maapinda veel lumi domineeris, sai pegasus välja veeretatud ja sõit tehtud. Muidugi sellele eelnes pikem aku laadimine ja muud kontrollprotseduurid. Sõit tehtud, pidurid töötavad, mingisuguseid lokse ega lõtke ei täheldanud. Aga ratas tahab siiani veidi nokitsemist. Nagu ikka hooaja algul on ressursse eriti minimaalselt ja asi ei taha edeneda.
Aga video tegin siiski valmis. Filmitud Gopro hero 3 kaameraga.
[youtube][/youtube]

Viimati muutis Necro, 30 Okt 2013, 14:49, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

pets77
Postitusi: 568
Liitunud: 22 Nov 2004, 20:58
Asukoht: TLN Liiva
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Aprilia Pegaso 650 *Necro

Lugemata postitus Postitas pets77 »

Necro kirjutas:

Sai täna veidi uuritud starteri vabajooksusidurit.
Kuna BMW ja Aprilia omavad enam vähem sama otsa Rotax mootorit, siis sai veidi hindasi uuritud.
Vahe missugune, Aprilia originaalsidur 450 eur ja BMW oli kusagil 100 euro kandis.

Tere.

Kuidas sul selle vidina vahetus läks/läheb? Ebays on kogu komplekt 230.- euri+transa+ maksud. Olen endal Yamahal sellise vidina vahetanud ja ainult rullikutega ei pääse, kuna liug pinnad on kahjustatud, siis rikub need rullikud kohe ära. Tuleks vahetada ikkagi terve komplekt.

http://www.ebay.com/itm/NEW-Aprilia-Peg ... 16&vxp=mtr

KTM 890 Adventure . Ktm 525 xc. Honda TRX450R quad. Peugeot 55TA 125cm 1954a. Aprilia SR50 Factory 06. Kõik garages
EX: võrrid,mopid,Jawad.Yamaha: 2xRaptor 660,700, Xjr1200, Virago 750, XVS 1100.Kawa: Zr750, Z750, Z1000. Ktm 620SM. Aprilia 4xPegaso.BMW F650. Honda CB500X.
Kasutaja avatar

Andres
Postitusi: 144
Liitunud: 17 Aug 2004, 15:31
Tsikkel: kxf
Asukoht: Tartu

Re: Aprilia Pegaso 650 *Necro

Lugemata postitus Postitas Andres »

Endal kunagi Pegasol sama asi vahetatud ja arvan ka, et telli terve komplekt ära, eriti see hammaka osa võib suht räsitud olla. Mina oskasin lihtsast pendiksivahetusest teha endale jubeda peavalu, nimelt vahetasin ära ka poldid, millega pendiksi pesa kinnitub magneeto külge, polt sai vähe pikem kui originaal ja starterit andes tõmbas poldi otstega magneeto all oleva mähise ribadeks, oi kus kevadel sai sädet taga otsitud. Erilist tõmmitsat on ka vaja, et see kola lahti võtta, kaubandusest sellist ilmselt ei leia. Mõistlik oleks ka pendiksi pesa asend magneeto suhtes ära märkida enne lahti võtmist, muidu liigub halliandur paigast ja jälle on säde vale koha peal, nagu minul juhtus.

Kasutaja avatar

426f
Postitusi: 1572
Liitunud: 27 Jaan 2011, 03:27
Tsikkel: aprilia rs50 MHR
Asukoht: paide

Re: Aprilia Pegaso 650 *Necro

Lugemata postitus Postitas 426f »

Necro kirjutas:

Nädal tagasi, kui maapinda veel lumi domineeris, sai pegasus välja veeretatud ja sõit tehtud. Muidugi sellele eelnes pikem aku laadimine ja muud kontrollprotseduurid. Sõit tehtud, pidurid töötavad, mingisuguseid lokse ega lõtke ei täheldanud. Aga ratas tahab siiani veidi nokitsemist. Nagu ikka hooaja algul on ressursse eriti minimaalselt ja asi ei taha edeneda.
Aga video tegin siiski valmis. Filmitud Gopro hero 3 kaameraga.

pegaso on ikka tõsiselt kõrge masin isegi maakera paistab kiivri kõrguselt ümar

-minsk125
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
Kasutaja avatar

Teema algataja
Necro
Postitusi: 92
Liitunud: 10 Aug 2012, 20:59
Tsikkel: R1200GS 07"
Asukoht: Tartu

Re: Aprilia Pegaso 650 *Necro

Lugemata postitus Postitas Necro »

Aitäh asjalike soovituste eest. Terve komplekt on vist jah mõttekam ära vahetada. Täheldasin, et ebays on kogu komplektina odavam osta, kui eraldi. Tõmmitsa peaks saama bmw esindusest. Kuna bmw-l ja aprilial sama tõmmits, siis aprilia oma samamoodi kallim kui bmw oma, nii et see pole ka probleem.
Kõrge jah, alla ei julge vaadata :D. Tegelikult on kaameral on kalasilma lääts. See on nende kaamerate eripäraks.

Kasutaja avatar

Andres
Postitusi: 144
Liitunud: 17 Aug 2004, 15:31
Tsikkel: kxf
Asukoht: Tartu

Re: Aprilia Pegaso 650 *Necro

Lugemata postitus Postitas Andres »

Ma lasin ise teha treialil mutri, mille saab otsa keerata ja edasi juba tavalise tõmmitsaga, ilmselt on see julla alles ka, küsi kui mujalt ei leia.

Kasutaja avatar

Teema algataja
Necro
Postitusi: 92
Liitunud: 10 Aug 2012, 20:59
Tsikkel: R1200GS 07"
Asukoht: Tartu

Re: Aprilia Pegaso 650 *Necro

Lugemata postitus Postitas Necro »

Kui läheb tarvis, siis kontakteerun.
Aga täna sai uus aku kasutusse pandud. Tegin paar uut juhet ja asi paranes kohe. Siis sai käima vuristatud ja väiksed tiirud tehtud Põltsamaal ja igal pool mujal läheduses. Teel tuli ka mõni üksik rattur vastu. Aga eks ilmastik ole ka sobilik sellejaoks.
Siis tõmbasin heinamaade vahele. Vett on kuradi palju. Suutsin isegi jalad märjaks teha. Oleks edasigi vuristanud, aga millegipärast kiskus koju tagasi. Samas praegu postitust kirjutades on tunne, et tõmbaks varustuse selga ja paneks leekima.
Pilt

Kasutaja avatar

Teema algataja
Necro
Postitusi: 92
Liitunud: 10 Aug 2012, 20:59
Tsikkel: R1200GS 07"
Asukoht: Tartu

Re: Aprilia Pegaso 650 *Necro

Lugemata postitus Postitas Necro »

Kui mulle eilse sõidu ajal meelde tuli, et load ka ju olemas. Siis täna uuesti meenutades seda on asi täiesti hull. Hoidsin ennast toas, et mitte välja minna tsiklit näppima :D. Põhjus nimelt selles, et õli kontrollima minnes oli seda kuidagi kahtlaselt rohkem, kui enne. Belarussi remondipäevadest oli meelde jäänud, et see on plokikaane tihendi halvatus. Kuigi ega siin vist muud varianti polegi. Samas on mootor dry sump ehk kuiva karteriga. Aga sellega pole seal arvatavasti mingit seost. Klappide liiast lahtiolekut ka ei tea kahtlustada. Õli on kahtlaselt vedel. Dosooli mekki ka ei tundnud. Lähipäevadel vahetan õli ära, eks siis näis, kas on kurjajuur käes või mitte.

Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2455
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 198 korda
Kontakt:

Re: Aprilia Pegaso 650 *Necro

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

Kuidas ja millal õli kontrollid? Kuiva karteriga pillil ei anna peale seismist õlitase mingit mõistlikku näitu. Kõigepealt ikka mootor käima, minutikene tühikäiku ja siis väljasuretus ning õlitaseme kontroll. Vastasel juhul võid kogusega üsna palju mööda panna.

StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Kasutaja avatar

Teema algataja
Necro
Postitusi: 92
Liitunud: 10 Aug 2012, 20:59
Tsikkel: R1200GS 07"
Asukoht: Tartu

Re: Aprilia Pegaso 650 *Necro

Lugemata postitus Postitas Necro »

Õli kontrollin alati enne käivitamist. Vana harjumus juba kätte jäänud. Varras välja, puhtaks, sisse tagasi (lõpuni sisse ei keera) ja uuesti välja, et taset kontrollida. Aga pole siiamaani teadnud mootori eripärasi arvestada õlikontrolli suhtes.


kurikristjan
Postitusi: 1253
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Aprilia Pegaso 650 *Necro

Lugemata postitus Postitas kurikristjan »

Igal masinal omad eripärad.
Kuidas sul starteri remondikomplekti soetamisega on, võtad 'bayst või mujalt?

Kasutaja avatar

Teema algataja
Necro
Postitusi: 92
Liitunud: 10 Aug 2012, 20:59
Tsikkel: R1200GS 07"
Asukoht: Tartu

Re: Aprilia Pegaso 650 *Necro

Lugemata postitus Postitas Necro »

Arvatavasti ebayst, kuna sealt saab terve remontkomplekti odavamalt.

Kasutaja avatar

pets77
Postitusi: 568
Liitunud: 22 Nov 2004, 20:58
Asukoht: TLN Liiva
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Aprilia Pegaso 650 *Necro

Lugemata postitus Postitas pets77 »

Necro kirjutas:

Arvatavasti ebayst, kuna sealt saab terve remontkomplekti odavamalt.

Võta ühendust kasutajaga Eikki, ta tegeleb Usa asjadega ja hinnaks ütles 291.- euri ja 3nädalaga peaks kohal olema.

Arvan et ta kirjutab ka tseki sulle (eraisikult eraisikule) alla 45.- euri, koos transaga, siis makse maksma ei pea. Mul endal näidis tehtud ja olemas.

Enam lihtsamaks ma sulle seda teha ei oska.

Terv.Pets 8)

KTM 890 Adventure . Ktm 525 xc. Honda TRX450R quad. Peugeot 55TA 125cm 1954a. Aprilia SR50 Factory 06. Kõik garages
EX: võrrid,mopid,Jawad.Yamaha: 2xRaptor 660,700, Xjr1200, Virago 750, XVS 1100.Kawa: Zr750, Z750, Z1000. Ktm 620SM. Aprilia 4xPegaso.BMW F650. Honda CB500X.
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6633
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 659 korda
Tänatud: 405 korda

Re: Aprilia Pegaso 650 *Necro

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Hoi!

Tegelesin just oma Kawa starteri siduri vahetusega-põhimõte sama:rullikud jne.
REAALSELT kuluvad seal ära ainult rullikute hoidja sisepinnad.
Uutest rullidest pole jah kasu(oma € pealt järgi proovitud :evil: ).
Igaks juhuks ostsin ka uue nõellaagri hammasrattale.

Tulemus on 80€ odavam, töötav starteri vabajooksu sidur.

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Kasutaja avatar

Teema algataja
Necro
Postitusi: 92
Liitunud: 10 Aug 2012, 20:59
Tsikkel: R1200GS 07"
Asukoht: Tartu

Re: Aprilia Pegaso 650 *Necro

Lugemata postitus Postitas Necro »

pets77 kirjutas:
Necro kirjutas:

Arvatavasti ebayst, kuna sealt saab terve remontkomplekti odavamalt.

Võta ühendust kasutajaga Eikki, ta tegeleb Usa asjadega ja hinnaks ütles 291.- euri ja 3nädalaga peaks kohal olema.

Arvan et ta kirjutab ka tseki sulle (eraisikult eraisikule) alla 45.- euri, koos transaga, siis makse maksma ei pea. Mul endal näidis tehtud ja olemas.

Enam lihtsamaks ma sulle seda teha ei oska.

Terv.Pets 8)

Sel juhul tuleb ainult rahasüsti oodata. Seejärel saab asjad veerema aetud. 8)
Aga tänud vastutulelikkuse eest!

Kasutaja avatar

Teema algataja
Necro
Postitusi: 92
Liitunud: 10 Aug 2012, 20:59
Tsikkel: R1200GS 07"
Asukoht: Tartu

Re: Aprilia Pegaso 650 *Necro

Lugemata postitus Postitas Necro »

yeekim kirjutas:

Hoi!

Tegelesin just oma Kawa starteri siduri vahetusega-põhimõte sama:rullikud jne.
REAALSELT kuluvad seal ära ainult rullikute hoidja sisepinnad.
Uutest rullidest pole jah kasu(oma € pealt järgi proovitud :evil: ).
Igaks juhuks ostsin ka uue nõellaagri hammasrattale.

Tulemus on 80€ odavam, töötav starteri vabajooksu sidur.

edu

Siis polnud eelmisel omanikul peale rahakulu mingisugust kasu. Nimelt oli ta ära vahetanud just sellesama vabajooksu siduri, aga muud detailid jäid vanad. Mis omakorda lahendab nii mõnedki muud küsimused.

Kasutaja avatar

Teema algataja
Necro
Postitusi: 92
Liitunud: 10 Aug 2012, 20:59
Tsikkel: R1200GS 07"
Asukoht: Tartu

Re: Aprilia Pegaso 650 *Necro

Lugemata postitus Postitas Necro »

Absoluutselt mingisugust rahu enam ei saa. Sõitude vahelised pausid on lühemaks jäänud. Iga sõidukorraga suureneb isu järgmise järele ja nii see sõltuvus süvenebki. Umbes nädal tagasi sai mindud sõitma, algselt oli plaanis kusagil mõni mülgas otsida, aga lõpetasin ikkagi kusagil Viljandi maakonna avarustes. Mõned jupid sai ka tellitud, kunagi ehk jõuavad kohale. Praegu pole sõitmiseks aega. Hommikul istud traktorisse ja järgmine hommik ehk jõuad välja ka. külvid tahavad lõpetamist ja ega see esimene niidegi kaugel pole.
Mis õlitasemesse puutub, siis see on ikka üle normi. Aga tosoolist seal märki pole. Järgmine variant ongi kütus. Hakkasin kahtlustama tooreklappi. Vahest olen selle sõiduajaks peale unustanud ja peale seda see hakkaski vigurdama.

Kasutaja avatar

Teema algataja
Necro
Postitusi: 92
Liitunud: 10 Aug 2012, 20:59
Tsikkel: R1200GS 07"
Asukoht: Tartu

Re: Aprilia Pegaso 650 *Necro

Lugemata postitus Postitas Necro »

Eile sain lõpuks oma kauaoodatud siduri kätte. Oh, seda rõõmu! Tänud siinkohal Eikkile!
Pilt
Muud jupid on ka kohale jõudnud igalt poolt. Siis saab õlivahetuse ka ühe korraga ära teha, kui siduri vahetsuseks läheb.
Kuid viimasel ajal on hakanud üks probleem torkima. Nimelt ratta kõrgus on liiga.... kõrge. Pikkust ma enam ei viska, ja sellepärast ei hakka teist ratast ka otsima. Muidu, kui sai nädalas korra sõitmas käidud, polnud probleemi, kuid igapäevaselt sõites hakkab see räigelt painama. Kindlam, kui mõlemad jalad maas. Otsisin madaldus kit-e. BMW omad pidavat ka sobima, kuid kindel pole. Hinnad ka nii nagu nad on. On kellegi konkreetse isendi madaldamisega tegemist tehtud? Või siis üldse madaldamisega kokku puutunud? Või pole asi nii ulmeline, kui tundub?

Kasutaja avatar

pets77
Postitusi: 568
Liitunud: 22 Nov 2004, 20:58
Asukoht: TLN Liiva
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Aprilia Pegaso 650 *Necro

Lugemata postitus Postitas pets77 »

KTM 890 Adventure . Ktm 525 xc. Honda TRX450R quad. Peugeot 55TA 125cm 1954a. Aprilia SR50 Factory 06. Kõik garages
EX: võrrid,mopid,Jawad.Yamaha: 2xRaptor 660,700, Xjr1200, Virago 750, XVS 1100.Kawa: Zr750, Z750, Z1000. Ktm 620SM. Aprilia 4xPegaso.BMW F650. Honda CB500X.
Kasutaja avatar

henry
Postitusi: 156
Liitunud: 22 Nov 2004, 16:25
Tsikkel: Suzuki GSX1100G
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 1 kord

Re: Aprilia Pegaso 650 *Necro

Lugemata postitus Postitas henry »

Necro kirjutas:

... õli kontrollima minnes oli seda kuidagi kahtlaselt rohkem, kui enne.

Seda, et õli "juurde" tekib olen ka mina täheldanud.
Sellel hooajal, peale viimast õlivahetust ei ole sarnast probleemi täheldanud.
Igatahes viimasel kontrollimisel oli õlitase normis.
Võibolla on veel liialt vähe aega möödas ;-)

Kasutaja avatar

Teema algataja
Necro
Postitusi: 92
Liitunud: 10 Aug 2012, 20:59
Tsikkel: R1200GS 07"
Asukoht: Tartu

Re: Aprilia Pegaso 650 *Necro

Lugemata postitus Postitas Necro »

Nonii. Lõpuks on aega midagi kirjutada. Kuradi päevavalgust on ka üüratult vähe. Oleks saanud veel 4-5ha künda. Aga see selleks.
Tsikkel sõidab hästi. Praeguseks on läbi uhatud kuskil 4600km. Midagi erilist juhtunud pole. Viimasel ajal Tartu linnas palju vuristama hakanud.
Alguses võttis küll jala värisema, aga üsna kiiresti harjub liiklusega ära. Ma loodan, et hooaeg kestab veel kaua, aga eks näis.
Eile sai käidud metsas. Katsetasin esimest korda, kuidas ratas "offroad" keskkonnas hakkama saab. Ja saab päris hästi.
Aga juhtumine tahab veel õppimist.
[youtube][/youtube]

Viimati muutis Necro, 30 Okt 2013, 14:51, muudetud 1 kord kokku.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”