KX 250 2 takti, Mitu mootorialast küsimust.(sööb küünlaid)
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6773
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 694 korda
- Tänatud: 455 korda
Re: KX 250 2 takti, Mitu mootorialast küsimust.(sööb küünlai
Uus küünal Sul imet ei tee!
Lihtsalt sellise tempoga jätkates ostad Eesti iriidiumküünaldest tühjaks(juhul, kui rahakott vastu peab)
Iriidium on tundlik igatsugu "üleujutustele", seepärast kasutagi õiget tavaküünalt seni, kuni asja paikka saad ja masin jookseb.
edu
Re: KX 250 2 takti, Mitu mootorialast küsimust.(sööb küünlai
Jätame 1:60 segu siiski enduurokatele mille peadüüs on tavaliselt kaks numbrit suurem originaalist ja millega metsas töristatakse. Ise kasutan seda müstilist 1:60 Jürka segu juba 60h tehase djuunin pill S3 silinder,Vforce3 sisselaskeklapid, FMF täis väljalase jne. düüsid 42, 178 ja kokkijooksmise märke ei paista kuskilt aga see selleks.
Ärge krossikate peal seda segu igaks juhuks katsetage. Tõesti unusta hetkes küünal ja süvene karpasse. Kas ei ole äkki lihtsalt sellele rattale kunagi mingi suvaline karpa peale visatud sest võrreldes originaal seadega on düüside vahe ulme. Julmalt saab ju kütet peale. Siin ei ole vaja oma pead vaevata kogu probleem on düüsides. Kaks ühikut siia sinna düüsidega mängimine võrreldes originaal seadega peaks 2t harrastaja vajadused igati katma.
-
Teema algataja - Postitusi: 73
- Liitunud: 23 Dets 2009, 22:54
- Tsikkel: Benelli TRK 502X
- Asukoht: Rapla
Re: KX 250 2 takti, Mitu mootorialast küsimust.(sööb küünlai
No küünla pean niivõinaa ostma, kuna eelmine ju põles läbi.
Aga tegelikult teema alguses ma tahtsingi jõuda selleni, või küsimus oligi et, miks nii suured düüsid on ja KUI palju väiksemaid ma sinna proovima peaks?
Või panen originaalsuurused nagu manualis kirjas on? 158 / 45.
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: KX 250 2 takti, Mitu mootorialast küsimust.(sööb küünlai
Kõige mõistlikum on alati hakata muutma lähtudes standardsettingutest, seega pista aga standarddüüsid sisse ja vaata mis teeb. Iriidiumküünal unusta ära, osta tavaline. Iriidiumküünla ainuke eelis on tema pikaealisus tavaküünalaga võrreldes, seega on ta mõistlik sellises kohas, kus vahetamine on pain. 2-taktilisel vahetab pime ka küünla 30 sekundiga ära seega pole see probleem.
Vaata ka veel siia: http://www.procircuit.com/jettingspecs4.htm
-
Teema algataja - Postitusi: 73
- Liitunud: 23 Dets 2009, 22:54
- Tsikkel: Benelli TRK 502X
- Asukoht: Rapla
Re: KX 250 2 takti, Mitu mootorialast küsimust.(sööb küünlai
Okei! Suured tänud info eest kõigi poolt. Aga veel küsiks et, äkki kellegil head infot sellekohta kust ma neid düüse osta võiks? On väga kallid vidinad?
Ja küünla poolt ka et, manualis on küll kirjas küünal NGK BR8EVX, aga kas mitte too ka iridium vms asi pole?
Mis TAVALINE küünal sellele sikklile sobib üldse? Päris lampi ei saa ka ju küünalt osta. Kuskilt googlest välismaa foorumist soovitas sellist küünalt NGK B7EV ja kui skill hakkab tulema siis külmem NGK B8EV, B9EV. Aga ega ma ikka mingi päris lahja töristaja ka pole, ikka väänan korralikult sellest sikklist. Aga sellist tampi ta küll ei saa nagu krossil.
Hakkan siis edaspidi 98 kasutama ja panen 1:40 segu? Hetkel sai pandud 1:35
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: KX 250 2 takti, Mitu mootorialast küsimust.(sööb küünlai
Väike abi sulle küünalde deshifreerimiseks:
http://www.ngk.de/fileadmin/templates/D ... ode_en.pdf
Sul on põhjusmõtteliselt vaja küünalt BR8E
Re: KX 250 2 takti, Mitu mootorialast küsimust.(sööb küünlai
mx77 kirjutas:Sul on põhjusmõtteliselt vaja küünalt BR8E
BR8ES on standard küünal. Selline markeering nagu BR8E NGK tootevalikus puudub.
Vaatan, et Rapla AE laos ketkel üks on.
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
-
Teema algataja - Postitusi: 73
- Liitunud: 23 Dets 2009, 22:54
- Tsikkel: Benelli TRK 502X
- Asukoht: Rapla
Re: KX 250 2 takti, Mitu mootorialast küsimust.(sööb küünlai
Okei! Suured tänud! lähen ostan tolle BR8ES küünla ära ja proovin ka düüsid sebida..Ega keegi ei oska öelda head kohta kust düüse saaks?
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: KX 250 2 takti, Mitu mootorialast küsimust.(sööb küünlai
reimann kirjutas:Okei! Suured tänud! lähen ostan tolle BR8ES küünla ära ja proovin ka düüsid sebida..Ega keegi ei oska öelda head kohta kust düüse saaks?
IT Moto?
Re: KX 250 2 takti, Mitu mootorialast küsimust.(sööb küünlai
reimann kirjutas:Okei! Suured tänud! lähen ostan tolle BR8ES küünla ära ja proovin ka düüsid sebida..Ega keegi ei oska öelda head kohta kust düüse saaks?
Helista julgelt 5011272 ja saad oma muredele nii düüsid kui ka settingud ehk lahenduse. Just rääkisime ja näe tuli jutuks, et foorumis ühel mehel selline mure ja sellelt numbrilt saad abi. Konsultatsioon ei maksa vast midagi aga jupid küll
-
Teema algataja - Postitusi: 73
- Liitunud: 23 Dets 2009, 22:54
- Tsikkel: Benelli TRK 502X
- Asukoht: Rapla
Re: KX 250 2 takti, Mitu mootorialast küsimust.(sööb küünlai
Nonii, ostsin antud küünla ära ja vend läks koju, pani peale, proovimiseks. Käima läheb, käib, aga pöörde ei lähe absoluutselt. Uputab vist nii nii palju üle :/
Imelik et Iridium siis muudab nii palju.
Aga helistasin tollele nr mis andsite, ilmselt sellel nädalal viin sikkli sinna ja proovime õiged düüsid sisse sobitada ja pilli tööle saada. Uuendan kui midagi teada olen saand.
-
Teema algataja - Postitusi: 73
- Liitunud: 23 Dets 2009, 22:54
- Tsikkel: Benelli TRK 502X
- Asukoht: Rapla
Re: KX 250 2 takti, Mitu mootorialast küsimust.(sööb küünlai
Nonii, sai siis GASGAS poes käidud ja uued düüsid pandud..seekord siis 168 ja 48..ja pill töötab, läheb lõpuni pöörde jne. Küünal küll pole kuldpruun, aga sitta sellega, näha on küünlalt et väga hästi töötab, hääl ka mõnus ja kõik timm.
Suured tänud kõigile kes viitsisid aidata, vahepeal oli juba tunne et ei saagi hakkama, aga põlnd hullu midagi
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.