KX 250 2 takti, Mitu mootorialast küsimust.(sööb küünlaid)

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6773
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 694 korda
Tänatud: 455 korda

Re: KX 250 2 takti, Mitu mootorialast küsimust.(sööb küünlai

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Uus küünal Sul imet ei tee!
Lihtsalt sellise tempoga jätkates ostad Eesti iriidiumküünaldest tühjaks(juhul, kui rahakott vastu peab) :wink:
Iriidium on tundlik igatsugu "üleujutustele", seepärast kasutagi õiget tavaküünalt seni, kuni asja paikka saad ja masin jookseb.

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!
Kasutaja avatar

Kangru
Postitusi: 422
Liitunud: 15 Juun 2007, 11:01
Tsikkel: Gas Gas 250 EC
Asukoht: Kiili vald

Re: KX 250 2 takti, Mitu mootorialast küsimust.(sööb küünlai

Lugemata postitus Postitas Kangru »

Jätame 1:60 segu siiski enduurokatele mille peadüüs on tavaliselt kaks numbrit suurem originaalist ja millega metsas töristatakse. Ise kasutan seda müstilist 1:60 Jürka segu juba 60h tehase djuunin pill S3 silinder,Vforce3 sisselaskeklapid, FMF täis väljalase jne. düüsid 42, 178 ja kokkijooksmise märke ei paista kuskilt aga see selleks.
Ärge krossikate peal seda segu igaks juhuks katsetage. Tõesti unusta hetkes küünal ja süvene karpasse. Kas ei ole äkki lihtsalt sellele rattale kunagi mingi suvaline karpa peale visatud sest võrreldes originaal seadega on düüside vahe ulme. Julmalt saab ju kütet peale. Siin ei ole vaja oma pead vaevata kogu probleem on düüsides. Kaks ühikut siia sinna düüsidega mängimine võrreldes originaal seadega peaks 2t harrastaja vajadused igati katma.


Teema algataja
reimann
Postitusi: 73
Liitunud: 23 Dets 2009, 22:54
Tsikkel: Benelli TRK 502X
Asukoht: Rapla

Re: KX 250 2 takti, Mitu mootorialast küsimust.(sööb küünlai

Lugemata postitus Postitas reimann »

No küünla pean niivõinaa ostma, kuna eelmine ju põles läbi.

Aga tegelikult teema alguses ma tahtsingi jõuda selleni, või küsimus oligi et, miks nii suured düüsid on ja KUI palju väiksemaid ma sinna proovima peaks?
Või panen originaalsuurused nagu manualis kirjas on? 158 / 45.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: KX 250 2 takti, Mitu mootorialast küsimust.(sööb küünlai

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Kõige mõistlikum on alati hakata muutma lähtudes standardsettingutest, seega pista aga standarddüüsid sisse ja vaata mis teeb. Iriidiumküünal unusta ära, osta tavaline. Iriidiumküünla ainuke eelis on tema pikaealisus tavaküünalaga võrreldes, seega on ta mõistlik sellises kohas, kus vahetamine on pain. 2-taktilisel vahetab pime ka küünla 30 sekundiga ära seega pole see probleem.

Vaata ka veel siia: http://www.procircuit.com/jettingspecs4.htm


Teema algataja
reimann
Postitusi: 73
Liitunud: 23 Dets 2009, 22:54
Tsikkel: Benelli TRK 502X
Asukoht: Rapla

Re: KX 250 2 takti, Mitu mootorialast küsimust.(sööb küünlai

Lugemata postitus Postitas reimann »

Okei! Suured tänud info eest kõigi poolt. Aga veel küsiks et, äkki kellegil head infot sellekohta kust ma neid düüse osta võiks? On väga kallid vidinad?
Ja küünla poolt ka et, manualis on küll kirjas küünal NGK BR8EVX, aga kas mitte too ka iridium vms asi pole?

Mis TAVALINE küünal sellele sikklile sobib üldse? Päris lampi ei saa ka ju küünalt osta. Kuskilt googlest välismaa foorumist soovitas sellist küünalt NGK B7EV ja kui skill hakkab tulema siis külmem NGK B8EV, B9EV. Aga ega ma ikka mingi päris lahja töristaja ka pole, ikka väänan korralikult sellest sikklist. Aga sellist tampi ta küll ei saa nagu krossil.

Hakkan siis edaspidi 98 kasutama ja panen 1:40 segu? Hetkel sai pandud 1:35

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: KX 250 2 takti, Mitu mootorialast küsimust.(sööb küünlai

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Väike abi sulle küünalde deshifreerimiseks:
http://www.ngk.de/fileadmin/templates/D ... ode_en.pdf

Sul on põhjusmõtteliselt vaja küünalt BR8E

Kasutaja avatar

Kangru
Postitusi: 422
Liitunud: 15 Juun 2007, 11:01
Tsikkel: Gas Gas 250 EC
Asukoht: Kiili vald

Re: KX 250 2 takti, Mitu mootorialast küsimust.(sööb küünlai

Lugemata postitus Postitas Kangru »

mx77 kirjutas:

Sul on põhjusmõtteliselt vaja küünalt BR8E

BR8ES on standard küünal. Selline markeering nagu BR8E NGK tootevalikus puudub. :)
Vaatan, et Rapla AE laos ketkel üks on.

Viimati muutis Kangru, 11 Sept 2012, 10:03, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: KX 250 2 takti, Mitu mootorialast küsimust.(sööb küünlai

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Suurimad vabandused :D


Teema algataja
reimann
Postitusi: 73
Liitunud: 23 Dets 2009, 22:54
Tsikkel: Benelli TRK 502X
Asukoht: Rapla

Re: KX 250 2 takti, Mitu mootorialast küsimust.(sööb küünlai

Lugemata postitus Postitas reimann »

Okei! Suured tänud! lähen ostan tolle BR8ES küünla ära ja proovin ka düüsid sebida..Ega keegi ei oska öelda head kohta kust düüse saaks?

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: KX 250 2 takti, Mitu mootorialast küsimust.(sööb küünlai

Lugemata postitus Postitas mx77 »

reimann kirjutas:

Okei! Suured tänud! lähen ostan tolle BR8ES küünla ära ja proovin ka düüsid sebida..Ega keegi ei oska öelda head kohta kust düüse saaks?

IT Moto?

Kasutaja avatar

Kangru
Postitusi: 422
Liitunud: 15 Juun 2007, 11:01
Tsikkel: Gas Gas 250 EC
Asukoht: Kiili vald

Re: KX 250 2 takti, Mitu mootorialast küsimust.(sööb küünlai

Lugemata postitus Postitas Kangru »

reimann kirjutas:

Okei! Suured tänud! lähen ostan tolle BR8ES küünla ära ja proovin ka düüsid sebida..Ega keegi ei oska öelda head kohta kust düüse saaks?

Helista julgelt 5011272 ja saad oma muredele nii düüsid kui ka settingud ehk lahenduse. Just rääkisime ja näe tuli jutuks, et foorumis ühel mehel selline mure ja sellelt numbrilt saad abi. Konsultatsioon ei maksa vast midagi aga jupid küll :)


Teema algataja
reimann
Postitusi: 73
Liitunud: 23 Dets 2009, 22:54
Tsikkel: Benelli TRK 502X
Asukoht: Rapla

Re: KX 250 2 takti, Mitu mootorialast küsimust.(sööb küünlai

Lugemata postitus Postitas reimann »

Nonii, ostsin antud küünla ära ja vend läks koju, pani peale, proovimiseks. Käima läheb, käib, aga pöörde ei lähe absoluutselt. Uputab vist nii nii palju üle :/
Imelik et Iridium siis muudab nii palju.

Aga helistasin tollele nr mis andsite, ilmselt sellel nädalal viin sikkli sinna ja proovime õiged düüsid sisse sobitada ja pilli tööle saada. Uuendan kui midagi teada olen saand.


Teema algataja
reimann
Postitusi: 73
Liitunud: 23 Dets 2009, 22:54
Tsikkel: Benelli TRK 502X
Asukoht: Rapla

Re: KX 250 2 takti, Mitu mootorialast küsimust.(sööb küünlai

Lugemata postitus Postitas reimann »

Nonii, sai siis GASGAS poes käidud ja uued düüsid pandud..seekord siis 168 ja 48..ja pill töötab, läheb lõpuni pöörde jne. Küünal küll pole kuldpruun, aga sitta sellega, näha on küünlalt et väga hästi töötab, hääl ka mõnus ja kõik timm.

Suured tänud kõigile kes viitsisid aidata, vahepeal oli juba tunne et ei saagi hakkama, aga põlnd hullu midagi :) :bsmile:

Kasutaja avatar

Kangru
Postitusi: 422
Liitunud: 15 Juun 2007, 11:01
Tsikkel: Gas Gas 250 EC
Asukoht: Kiili vald

Re: KX 250 2 takti, Mitu mootorialast küsimust.(sööb küünlai

Lugemata postitus Postitas Kangru »

Siis on ju tore kui asjad korras :bsmile:

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”