Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
porikalt võtaksin ise veel mõned cm külgedelt maha, kui sul just need augud väga meeldivad siis mitte. Endal lasin porika veel rehvile lähemale ka, kuidagi jube suur vahe oli muidu
porikalt võtaksin ise veel mõned cm külgedelt maha, kui sul just need augud väga meeldivad siis mitte. Endal lasin porika veel rehvile lähemale ka, kuidagi jube suur vahe oli muidu
Hoob sai painutatud kuna muidu ei oleks pedaali juures kinnitus munaka nurka välja andnud. Esiporika kõrgust vaatab siis kui 130/70 ette alla saan. ( Ikka otsin kasutatut prooviks). Külgedega peab vaatama jh, äkki leiutab sinna ka midagi...
Vägev ehitus! Külgedele ehk midagi sellist nagu on Kawasaki Z-del?
Täna kõhualust kinnitades vaatasin ja mõtlesin selle radikataguse nurga lahenduse peale. Fuck it ei tee sinna ikka midagi. Plasti rohkem ei taha, vollad jooksevad pealt poolt seal enivei ning kalts kollel annab ka jumet. Usun et saab hää ...
Eelviimane puhkuse päev on jube asi. Tead et homme veel ja siis tööle. Et seda suurt masendust veidi tõrjuda tulistasin täna pikalt. Aga ega ma eelnevad päevadki tühja pole pannud..
Vasak külg sai ära lõigutud. Ei hakanud üle mõtlema ning tegin lihtsalt sujuva kaare...ega seal pool mootorit väga midagi esile tuua pole ka.
Kõhualune nüüd sellega paigas. Esimese otsa kinnitusega oli paras peavalu, aga kuidagi sai see radika alumise kronsa külge ühendatud.
Esimesed suunatule kinnitused tegin. Pilt küll mega s**t ja muudab need kuidagi äbarikuks, aga mingit aimu äkki saate.
Ja siis nüüd tänane (eilne) päev. Mudisin veits tagaosa vormi. Hakkab vaiselt looma, kuid pole ikka päris see mida tahan.
Mõned postitused tagasi küsis Poison kas nende jalaraudadega kallutada ka saab. Nüüd sain sellele vastuse. Kukkumispunni kõrgust vaadates läks jalaraud vastu maad ning veidi veel kallutades oli kronsa krõpsti pooleks. Juhhu juhhaidi. Aga mis sitasti see uuesti. Ja kui ma juba tanki ehitan siis ei hoidnud ka nüüd metalli pealt kokku.
Nädalavahetusel sain jommis peaga telefoni ekraanist jagu. Poes maksab display vahetus uue asja hinna, nii et paar nädalat olen sunnitud oma vana nokia lutsu kasutama (siis jõuab vast uk-st uus ekraan kohale vast) Sellest tulenevalt ka äärmiselt kesine kvaliteet piltidel.
Piipzu käest ostetud peegilitele treisin punnid otsa ja keevitasin need omakorda lenksu sisse. Linkidel kinnituse pole ja mingit suur kronsat ka ei tahtnud tekitada.
Sabaplastiku vorm võtab vaikselt ilmet, kuid tööd veel kõvasti. Kui vahu kuju enam vähem paigas, lükkan pahtli ka selga.
Ning sai treitud ka uued jalarauad. Plaanis kinnitada need eelmiste raudade kronsade külge, et jääks samamoodi üles-alla liikuma. Pildil on sisemine otsa tugeva varuga, reaalselt lõppevad need selle karestatud osaga.
Aga mille poolest jalaraudade originaal positsioon ja välimus ei sobinud?, Õli ju üsna slick.
Kuidagi tundub et viies jalarauad taha muutub see istmiku nurk veelgi, ja sunnib nö lamama, aga lenks on nö tavaline mitte clip-on. Kuidas muidu on istuda?
Üldiselt olen tähele pannud et kui istumis asendis vähegi miskit häirib ja justkui tundes pole hull siis 1h sõites muutub see üsna hulluks ja häirivaks.
Originaal rauad oli liiga ees ja üleval. Istusin põlved kõhu all. Kaitsmetega oli niisamagi raske jalgu sinna peale venitada. Taha viies muutus asend mugavamaks. Istumine tuleb ka originaalist nata kõrgem nii et kokkuvõttes peaks asi paranema. Keha asendit ratta peal jalarauad küll ei muuda. See puhtalt lenksu kõrguses/kauguses kinni.
Mis sa selle plastiga jamad, sellisele raudhobule ikka nii kõhualune kui ka saba hoopis plekist.
krt oleks english wheel olemas võiks isegi proovida
Uduste piltide saaga jätkub...
Lihvisin sadula vormi ja panin jalarauad külge täna. Ei tea kas peaks istumise alt veel ära lõikuma ( hetkel vahukiht seal ca 2cm) et saaks rohkem polstrit sadula alla??? Samas läheks siis sadula luku kinnitamine keeruliseks. Kasutades painti skilli tegin väikse visandi sadula disainist ka. Tagumise otsa suhtes pole veel kindel, äkki vormistab 1 kohaliseks ümber hoopis.
Uurisin ja puurisin seda sadula värki täna ning mõtlesin palju parema lahenduse välja. Kui algselt oli plaanis lõigata kogu sabatükk 2ks nii, et saba osa ja sadul on eraldi, siis nüüd jätan selle 1 tükki. Viin sadula luku hoopis tagumise osa alla ja saan tänu sellele ka istumise alust madalamaks. See omakorda tähendab rohkem svammi ja pehmemat sõitu.Ühesõnaga kogu sabaplast hakkab koos sadulaga ära käima ühes tükis. Eest hoiab seda kinni siis see kõrv mis kinnitub paagi juurde ja tagant lukk. Selleks, et sadula pehmendus ja tagaosa plast kokku jookseks, muutsin veits vormi. Vana lukuaugu täitsin vahuga ja jätsin kuivama. Homme tõmban pahtli selga.
Jebais küsitakse tuuleklaaside eest ca 50 euri, mida on kuidagi palju tüki plastiku eest. Näitasin originaal klaasile natuke relakat ja esialgne tulemus polegi mu meelest kõige hullem. Palju sellest seal reaalselt tolku on ei oska öelda, aga vähemalt pole nina nii tühi. Kas selle kinnitused oleks mõtekas teha tule omade alla või leksu külge? Kui alla tulede külge, kas siis tuulega vibreerima ei hakka?
Ma kinnitaks küll nii tule juurest kui ka lenksu külge. Muidu hakkab ikka laperdama. Tuulel ikka päris palju võimu. Mul umbes sama suur küüne ots kinnitatud alt ja ka lenksu, aga veidi tudisev ikka ebatasasemal teel.
Vahepeal tuli perelisa nii et pole väga garagesse jõudnud. Nipet näpet olen siiski toimetanud. Tuuleklaasile tegin kinnitused ära, sai siis nii üles kui ka alla nagu soovitati. Tõmbasin tsikli pulkadeks, et alustada jubinate pritsiks ettevalmistamisega. Sabaraami pahteldan ka vaikselt. Varsti saab vast riiet laduma hakata.
Ühe poole sumpa toru jõudsin ka ära lihvida. Ei jää väga nurgeline midagi.
vikiii kirjutas:Vahepeal tuli perelisa nii et pole väga garagesse jõudnud.
Spoiler
Nipet näpet olen siiski toimetanud. Tuuleklaasile tegin kinnitused ära, sai siis nii üles kui ka alla nagu soovitati. Tõmbasin tsikli pulkadeks, et alustada jubinate pritsiks ettevalmistamisega. Sabaraami pahteldan ka vaikselt. Varsti saab vast riiet laduma hakata.
Ühe poole sumpa toru jõudsin ka ära lihvida. Ei jää väga nurgeline midagi.
Ämm kolis Sinu juurde? Või naine lagunes laiali? Igal juhul palju õnne!
Õnnitlused! Toru näeb nüüd täitsa viisakas välja, saba hakkab ka kuju võtma. Peaasi, et vaim otsa ei saa ja viitsimist jagub.
Õnneks lagunes naine
Aaga palju õnne siis jah ja nokitse ikka tsiklit ka, kui aega antakse!!
Palju jeeberdamist ning ajakulu, aga protsess on suht minimaalne. Samas saab homme lõpuks esimese kihi riiet selga tõmmata. Viimase nädala jooksul sai pahtel lihvitud, sinna otsa 2 kihti lakki ja samapalju vaha. Täna alusvärvi peale kandes tuli välja, et vaha oli saanud liiga palju ja värv ei tahtnud kuidagi peale püsima jääda. Jälle nussi kui palju aga kuidagi sai ära puterdatud. Esimene kord vormide ja klaasplastiga tegeleda ikka ju
Klaasplasti kuivamine võtab aega ca 24h ja peab olema kindel temperatuur. Lisaks on väga oluline möksi õige suhte kokku segamine.
Aga hakkab looma Jälgin huviga.
Põnni puhul ka õnne!
Seda tean. Nõu ja jõuga aitajad on olemas.
See 24h jutt ei ole päris tõene.Olemas on alates 20min.kõvastuvaid nii epoksüüde kui polüester vaike.
franz125 kirjutas:See 24h jutt ei ole päris tõene.Olemas on alates 20min.kõvastuvaid nii epoksüüde kui polüester vaike.
Jeesh. Tõepoolest on igasuguseid.
Kuid enamasti suurtemate detailide puhul valitakse pikame kõvastumise ajaga kõvendeid. Lisaks võib ta ju varem ka kenasti ära kuivada aga järgmise kihi/pahtli, krundi,lasuuri vms. peale kandes tuleks oodata ikkagi täieliku kõvenemist.
Ma tean kui raske on oodata…aga tasub igaksjuhuks lati siiski natukene kauem oodata
Tavalise vahu asemel oleks olnud mõttekas kasutada tulekindlat vahtu istme vormimiseks ,kannatab kuumust ja on ohutum ,kui pütt asetseb istme all.
Mis sellel vahet on mis vahtu vormi jaoks kasutasin, ega see sinna sisse ei jää.
kui kõva 1 kiht jääb.mopeedi paak on pealt liiga pehme ja pahtel murdub pidevalt lahti.peaks riide peale liimima
Eks see oleneb kui paksu riiet kasutad. Mul läheb praegu 450ne matt( peaks näitama ruutmeetri kaalu grammides) mis on suht õhuke aga samas paremini vormitav kui näiteks 600ne. Seda planeeritud 4 kihti, aga vbla tuleb ka rohkem. Eks sa proovi ära ja kui tundub et vähe sai pane juurde.
Teemasse ka. Panin teise kihi riiet peale täna ning hakkasin mootorit puhastama. Ülemine ots oli kobrutama läinud nii et selle tegin värvist puhtaks. Värvima seda seekord ei hakka, sinna lakk peale ja kõik praeguseks.
Ühekordse vormi jaoks 2 kihti 450 matti on piisav, vorm jaab mõnusalt elastne ja tänu sellele kergemalt eraldatav detail. Eeldusel muidugi et mudel oli korralikult vahatatud ja kindluse mõttes PVA (polyvinyl alcohol) kaetud. Ei ole vaja üle pingutada kihtidega, paras priiskamine 4 kihti kui detail ühekordne.
Detail ise võib olla 4 kihine, jääb tummiselt tugev ja raske. Kui soov kaalus säästa siis 3 kihti 300st matti hea.
Mulle meeldib klaaskiuga tegeleda! Ja heameelega vaatan ka kuidas teistel asjad välja tulevad!
Üks nipp et vähendada sügelust kätel klaaskiu relakaga lõikamisel, hõõru kätesse sisse talk pulbrit! Vähendab sügelust 90%