Re: husqvarna sm 610
Kusjuures ma ka vaatasin, et jube vähe, aga guugli järgi peakski nii olema.
Mis muid rattaid puudutab, siis näiteks domikal oli sisse vist 0,1 ja välja 0,12.
Kusjuures ma ka vaatasin, et jube vähe, aga guugli järgi peakski nii olema.
Mis muid rattaid puudutab, siis näiteks domikal oli sisse vist 0,1 ja välja 0,12.
Klapivahe oli manuali järgi 0,05, küünal on tahmane aga see pea on hall, pigem valge. Decompr. On vist automaatne, link on üks ja see toores-tross läheb karpasse
Näiteks siin: http://www.rhinoforums.net/engine/29935 ... color.html
Üleval lahja, all okei. All on keraamiline osa pruunikas, nii võikski olla. Eks ta selline oletamine on pisut. Tee pilti.
Anna e-mail, ei oska lisada pilti, saadan sulle
Ära saada, las teised vaatavad ka, ega ma põline karpamees ei ole, nokitseja ikka.
Lae üles ja pane link siia: www.upload.ee
Väga hea pilt, ainult abi anda mina ei oska. Kuidagi tahmane, just see keraamika osa. Kui see on nüüd puhtaks sõidetud ja otsekohe seisma jäetud mootori küünal, siis oleks nagu rikas. Võimalik aga, et õige tulemuse saamiseks peab pikemalt lahtise gaasiga koormust andma sõites ja tulemus on lihtsalt moonutatud ja ei anna õiget pilti.
Teisalt aga ütleb punaseks minev kolle, paukumine ja see, et toorest lisades mure kaob selgelt, et segu on liiga lahja. Liiga külm küünal pidavat samuti keraamika tahmumist põhjustama. Küünal on nagu manualis ette nähtud?
Las targemad arvavad ka midagi, minu spekuleerimisest pole kasu.
Manualis on klapivahe 0.05 mm.
Mis puudutab hooratta magneteid, siis siinkohal peab tegema selgeks, kummal pool hooratas on. Siis saab teada, mis mootorist täpsemalt jutt on. See lingitud video on TC610 ja TE610 vasakpoolse kickstardiga vanem mootor. Sellel tõesti võivad need magnetid seal hooratta sees ringi käia.
Kui aga on mootor, millel on hooratas vasakul (Parempoolne kickstart kuni 2000 aasta, sealt edasi ainult el.starter), kui selle mootori hoorattal magnet eaks lahti tulema siis on kogu generaator ja süütemäng segi. Magnetid on eraldi liimitud.
Ma täpselt ei tea, kus on vanema mootori hall'i andur aga uuemal loeb süütemomenti väljastpoolt hooratta pealt ja seal need ära kukkuvad magnetid seda süütemomenti ei mõjuta.
Videos on jh valet tüüpi mootor, mul on teine mootor. Aga mis ss sellel viga võib olla, enne kolvivahetust töötas korralikult(ei paukunud ega llöönud niimoodi leeki
Nukakett sai õigesti?
Sai õigesti, isegi uuesti ulekontrollitud,see pannakse ainult nukamärgi ja silindripea serva järgi
Ma prooviks järgmisena vähe pikema ringi teha täiskoormusel ja siis kohe ratta välja suretada käigu pealt ja küünalt vaadata. Äkki ei saanud piisavalt kuuma ja tahm on tühikäigust ning segu on ikka lahja või prooviks kohe suuremat düüsi. Teiseks mõõdaks kompressiooni, äkki on asi hõredates klappides (kuigi kui enne ei olnud, siis kuidas nüüd järsku on?).
Egun kirjutas:Sai õigesti, isegi uuesti ulekontrollitud,see pannakse ainult nukamärgi ja silindripea serva järgi
No see on ainult pool valemist. Kuidas seda alumist otsa vaatad?
Tuttav, kes tegeleb ka tsiklitega, ütles, et nende järgi panen paika, nüüd on vist kala käes. Mis moodi need teised märgid paika paneb?
Alumine ots ülemises surnud seisus, seda siiski tegime.
Viga ei leia ülesse siis peaks kuhugi remonti viima selle
10 euri tund võin asja uurida..
Kus asute muidu? Ma.olen ise Saaremaal
Mul SM610 hakkas ka kõrgel pöördel hirmsalt paukuma, hakkasin viga otsima karpast ja küünlast ja lõpuks süütemängust. Timmisin ja paugutasin kuni lendas päris laiali. Selgus, et väntvõlli kepsulaager oli otsad andnud, loks nii suur, et oli klapid kõverkas löönud ja sellest hakkas paukumine pihta. Minek oli muidugi endine, käima läks vaid kehvalt ja täis pöördel paukus nii,et leek summutist väljas. Mul oli ilma õlipumbata mootor ka, remont oleks nii kirveks kujunenud, et arvestades töökorras olevate samasuguste Husqude hinda, müüsin Soome hoopis maha. Väntvõlli eest küsiti 700€ kanti ja kolb maksis vist samapalju.
NB! Kui huvi siis mul on tsiklist alles veel spetsiaalselt treida lastud tõmmits magneeto maha tõmbamiseks, võin selle ära müüa.
Samas Aprilia Pegasoga oli mul selline anomaalia, et hakkas paukuma 4000 pöörde pealt ja leegitoru läks tulipunaseks. Vahetasin küünlaid, süütepooli, karpat timmisin ja võtsin lahti mingi 5x. Lõpuks tuli välja, et pingeregulaator oli tuksis, proovisin niimoodi, et tõmbasin pingeregulaatorilt juhtme maha ja siis ei paukunud. Peale selle vahetust sai jälle tööle.
Egun kirjutas:Kus asute muidu? Ma.olen ise Saaremaal
Viisid selle tsikli mu garaasist niiet peaksid teadma
Arusaadav
Asi läks paremaks kui panin 198 düüse, kuid proovida sain nii vähe, kuna bena sai otsa
Mitmendas astmes nõel on? ja millised on nõel ja nõela pesa?
Kõige alumise astme peal
Nõela ja pesa ei oska kommenteerida
Kas sellest võib ka paukuda et äkki on summutid on villast tühjad
Egun kirjutas:Kõige alumise astme peal
Ehk siis nõel on kõige ülemises asendis (seib kõige alumises astmes?) Neid astmeid hakatakse lugema ülevalt alla. Tehaseseades on stopperseib 3. astmes nagu ma aru saan on Sul see 5. astmes.
Oled proovinud nõelaga "mängida" ? Või on ta Sul koguaeg 5. astmes olnud?
Paar head pilti karpa regullimiseks.
Mul on 4 soonega nõel ja kõige ülemise astme peal töötas kõige paremini, kuid õrnalt ikka paukus, kas peaks veel suurema düüsega proovima?
Egun kirjutas:Mul on 4 soonega nõel ja kõige ülemise astme peal töötas kõige paremini, kuid õrnalt ikka paukus, kas peaks veel suurema düüsega proovima?
Kas stopper oli kõige ülemise astme peal w? Sel juhul mida vähem kätte saab, seda parem....