2. leht 2-st

Re: Mõistlike ülalpidamiskuludega ratast lihtsalt kulgemisek

Postitatud: 29 Mär 2015, 23:41
Postitas 426f

kui 98a xjr maksab 1500eur siis 2a noorem xjr ei saa maksta 500eur rohkem.sellel on mootor 25a vana yamaha fj1200 küljest
kui üritasin 2003a kawasaki zx12r maha müüa pakuti 2500eur ja mitte rohkem,see olevat kõige sitem ja kehvem tsikkel mis üldse olemas on,raske ja eestis pole kiirteed jne ja helistaja oleks võinud selle 2500eur eest ära osta tal garaazis ruumi oli,et nagu teiseks rattaks.2000a kui suur ninja müügile tuli panid kõik mehed ona selle ratta pilti vaadates.kui load teen ostan poest tutika bike ja sõidan sellega niikaua kui vanadusest ära laguneb,eestis mingil juhul müüki ei pane


Re: Mõistlike ülalpidamiskuludega ratast lihtsalt kulgemisek

Postitatud: 29 Mär 2015, 23:44
Postitas reimps

Sa nagu ei taha aru saada, et kui sa rattaga poest välja sõidad, on hinnast alles 66,6-70%?
Edasi nii hullult ei lange, aga 2003 aasta ratas ongi ca 2500.- väärt.


Re: Mõistlike ülalpidamiskuludega ratast lihtsalt kulgemisek

Postitatud: 29 Mär 2015, 23:52
Postitas 426f

2003 ninja 600 eest makstakse heameelega 2500eur.sel pole isegi kütuse taseme näidikut olemas


Re: Mõistlike ülalpidamiskuludega ratast lihtsalt kulgemisek

Postitatud: 29 Mär 2015, 23:53
Postitas Hr. Kaaru

Loll pole see kes palju küsib, vaid see kes palju maksab :ner:


Re: Mõistlike ülalpidamiskuludega ratast lihtsalt kulgemisek

Postitatud: 29 Mär 2015, 23:58
Postitas 426f

eesti ongi ainuke teadaolev maa kus suured meeste biked ei maksa midagi.liiga rasked ja pole kuskil sõita.paras siit zx12r ja hayabusad väljamaale müüa,teeniks kena kasumi


Re: Mõistlike ülalpidamiskuludega ratast lihtsalt kulgemisek

Postitatud: 30 Mär 2015, 08:52
Postitas keegimuu
reimps kirjutas:

Sa nagu ei taha aru saada, et kui sa rattaga poest välja sõidad, on hinnast alles 66,6-70%?
Edasi nii hullult ei lange, aga 2003 aasta ratas ongi ca 2500.- väärt.

See, et sina rohkem kui X hinda mingi asja eest ei maksa ei tähenda paraku, et sellise hinnaga seda asja turult saada oleks. Vaadates Saksa ja Inglismaa kuulutusi siis mõned isendid on 2000-2500 eur kandis aga enamus hakkavad siiski 3000 ja üle. Arvestades, et ilmselt kõige odavamad isendid on rondid (mis ei välista, et kallimad isendid seda poleks) siis keskmine hind jääb ikka sinna 3000 ja üle kanti. Kui turg määrab hinna ja omanik enamvähem kursis on, mis hinda tal saada on võimalik siis ilmselt ei loobu ta oma varast selle hinnaga, mis sina arvad et see väärt on vaid ikka sellega mis turult saada on võimalik.

See, et mul sama ratas juhuslikult on ei tähenda midagi ausõna :D See jutt kehtib iga asja kohta. Täiesti OK on, kui sa pole nõus mingi asja eest seda hinda maksma, mis küsitakse kui sinu väärtused ei lange kokku aga omanik müüb ilmselt ikkagi selle hinnaga, mis tal võimalik on saada turult mitte sinult.

Sorry, OP'le väga midagi soovitada ei oska.

Parimat


Re: Mõistlike ülalpidamiskuludega ratast lihtsalt kulgemisek

Postitatud: 30 Mär 2015, 09:05
Postitas Yerba
426f kirjutas:

kui 98a xjr maksab 1500eur siis 2a noorem xjr ei saa maksta 500eur rohkem.sellel on mootor 25a vana yamaha fj1200 küljest
kui üritasin 2003a kawasaki zx12r maha müüa pakuti 2500eur ja mitte rohkem,see olevat kõige sitem ja kehvem tsikkel mis üldse olemas on,raske ja eestis pole kiirteed jne ja helistaja oleks võinud selle 2500eur eest ära osta tal garaazis ruumi oli,et nagu teiseks rattaks.2000a kui suur ninja müügile tuli panid kõik mehed ona selle ratta pilti vaadates.kui load teen ostan poest tutika bike ja sõidan sellega niikaua kui vanadusest ära laguneb,eestis mingil juhul müüki ei pane

See mis midagi maksta saab või ei saa - see sõltub pakkumisest ja nõudlusest.
Mitte väitest, et saab või ei saa maksta. Loogikaga või mõtlemisega pole siin midagi teha.


Re: Mõistlike ülalpidamiskuludega ratast lihtsalt kulgemisek

Postitatud: 30 Mär 2015, 09:11
Postitas mella

Ma võin mõne olulise tsikli eelise kirja panna.

  1. Ummikutest pääseb tsikkel kiiremini läbi.
  2. Parkimine mitmetes kohtades tasuta.
  3. Praamipilet odavam.
  4. Hooldus odavam. (Kui ei ole käestlastud tsikkel ja mingi erihooldevajadusega pill).
  5. Võtab vähem ruumi.
pühak kirjutas:

Kaherattalistega sõitjatel on alati eelarvamused. Ja ma ei pea siin seda üldse miinuseks. Need, kellel sõiduki suhtes eelarvamused puuduvad, võtavad tsikliga samast kütusekulu kategooriast riisiraketi. Mul üks tuttav selline on, kes siiralt tunnistas, et kui tsikli kütusekulu on isegi ainult 4l sajale, millise koguse joob tema Suzuki Alto, siis ta ei mõista, miks peaks tsikliga sõitma.


Re: Mõistlike ülalpidamiskuludega ratast lihtsalt kulgemisek

Postitatud: 30 Mär 2015, 09:18
Postitas mella

Üks ratas, mille hooldevajadus on praktiliselt 0 - Yamaha FZ6-2006.
Ainus, mida teha vaja seni, on olnud õli/filtri vahetus ja keti õlitus.
Ok, numbrituli mädanes ära, aga see oli pigem eelmise omaniku paigaldatud aftermarket LED tuli, mis oleks ilmselt riiulil seiteski hukka saanud.

Hea, pritsega masin. Aga paraku täiesti emotsioonitu, nagu XJ-gi. Ja hind on ka veidi rohkem kui 2500.


Re: Mõistlike ülalpidamiskuludega ratast lihtsalt kulgemisek

Postitatud: 09 Juun 2015, 13:02
Postitas M.K

Teemalgatusele jätkuks niipalju, et sai lõpuks ratas välja valitud.

Sai mindud Suzuki peale ning täpsemalt GSX750F peale (2001. a). Usun, et päris hea kompromiss. Piisavalt kompaktne, et linnas on mugav tööl käia ning vajadusel on ka piisavalt võimsust, et ilusa ilma korral väike tiir maanteel teha. Tean, et paljudele on selle ratta disain vast üsna vastumeelne. Mul on suhteliselt suva. Kui lenksus olen siis, siis naudin sõitu ja disaini peale ei mõtle.

Pilt


Re: Mõistlike ülalpidamiskuludega ratast lihtsalt kulgemisek

Postitatud: 09 Juun 2015, 14:28
Postitas MarekM

Täitsa adekvaatne ja asjalik valik. Lisaks, kui tõesti hakkab disain silma riivama, siis saab ju alati vaadata, mis plika plastiku all peidus on, ning mis temaga kõik teha annab. Muretuid kilomeetreid.


Re: Mõistlike ülalpidamiskuludega ratast lihtsalt kulgemisek

Postitatud: 09 Juun 2015, 14:59
Postitas teeperv

Effiga kannatab rohkem isegi kui väikse maanteetiiru teha, ma mingihetk sain suvi otsa "olude sunnil" sarnase F-ga sõita ja maanteel võib end sõitma unustada suisa. Isegi et ma väga sellist rataste suurim fänn pole, on üsna mugava liikuriga tegemist.

Disaini koha pealt on puht maitse asi. Aga õige jutt, et mis sa sest disainist ikka vahid kui ratas tagumiku all. Aga suunakad tuleks küll kuidagi klaariks poleerida :P


Re: Mõistlike ülalpidamiskuludega ratast lihtsalt kulgemisek

Postitatud: 09 Juun 2015, 15:30
Postitas Hardrocker

Näib,et teema algataja sai teemale lahenduse ja kõik on hästi,aga kange kiusatus tekkis poetada paar sõna selle xjr-i kohta,mis siit teemast läbi käis.
Tean seda ratast ja tean ka omanikku.Tegemist on väga korraliku xjr-iga.
Eks hind ole maitse asi.Mina sain enda 2004 aasta xjr-i müüdud 3000€ eest.Tõsi,kuna omal oli uus ratas juba olemas,siis võib-olla ka müüsin kiirustades ja ehk oleks saanud mõnisada eurot juurde.Aga läksin "parem varblane peos,kui tuvi katuse"-peale välja.Minu oma oli mõningate lisadega ja inimene,kes ostis,otsiski nö.tuunitud ratast.Kuulutuses olev ratas,aga originaal konditsioonis klassika kummardajale sobilik ;)
Ja jama puha,et nendega linnas kehv sõita.


Re: Mõistlike ülalpidamiskuludega ratast lihtsalt kulgemisek

Postitatud: 09 Juun 2015, 21:58
Postitas Urmas79

Olen olnud viimased 3 aastat sellise isendi omanik ja ühtegi halba sõna mina öelda ei oska. Piisavalt paindlik linnas ja piisavalt mugav maanteel. Isegi kahekesi sõites ei ütleks, et väga lahjaks jääks. Nojah, need suunatuled on küll kogu selle ratta kõige õudsem osa. Omal lasin need "ära kaotada" ja panin pisikesed led suunakad asemele. Muretuid kilomeetreid :wack:


Re: Mõistlike ülalpidamiskuludega ratast lihtsalt kulgemisek

Postitatud: 14 Aug 2015, 10:20
Postitas Timofei

Tagasi GSXFidele:
Olen see aasta juba 5000 oma CBR 1000 RR seljas sõitnud ja tuligi see suurem hooldusaeg (16000km), aga tahaks veel see hooaeg rattaga sõita (odavam praamipilet ja ilmad on ylihead et Helsingis kogu aeg tiirutada). Pani see Honda seisma talveni, võtsin naise vana (1998) ja hea GSX600F. Siis olen täiesti rahul sellega.
Kui näiteks Hondaga sõitsin vihma all 500 km, jäi tahhomeeter seisma, esituli läks pimedaks, käikudeandur ei hakkanud tööle. Pidi kuivama panna ja kõik pistikud ära võtta, kuvaks lasta ja kontaktide sprayiga üle lasta ja siis teipida korralikult. GSXFiga pole ühtegi muret (20000km on sõitnud meie perekonnas, nüüd on 50000 odometril)

Täiesti mugav matkarattas, pehme sadul, sõiduasend on väga mugav. Hoolduse poolt on just nii et õli+filter+kett. Kõik. Loomulikult esiamordid on hooldatud ja küünlad vahetatud, aga mõned ei tee seda ja rattad sõidavad muretult edasi. Mulle lihtsalt meeldib kõik üleval pidada.
Selline saab nuud 1500-2000 ekuga kätte ja rattas on täiesti seda raha väärt.