Re: digitaalne käigunäitaja
Lihtsalt, seniks kuni kõrv harjub on hea kontrollida mis käik on sees parasjagu.
Lihtsalt, seniks kuni kõrv harjub on hea kontrollida mis käik on sees parasjagu.
Mina näiteks oma ratta mootorit peaaegu kunagi ei kuule. Kiiver, esiklaas ja isteasend tekitavad kombinatsioonis kiivrisse nii valju tuulemüra, et mootorit pole enamasti üldse kuulda ja enamasti sõidan kõrvatroppidega. Paar korda aastas ikka tuleb ette, et maanteel jääb pilk tahhokale pidama ja avastan, et olen viimased paarkümmend km eelviimase käiguga sõitnud. Seetõttu olen pikalt juba plaaninud oma rattale käigunäidikut paigaldada, aga samas seda vale käiguga sõitmist tuleb ka piisavalt harva ette, nii et senimaani pole veel suutnud ennast kokku võtta ja plaanimisest kaugemale jõuda.
Kui puudust ei tunne, siis polegi vaja
Mul see "sümptom" et tahaks tihti 7. käiku panna (mida tootja pole kahjuks paigaldanud) või siis unustan ennast 5. sõitma. Ja nagu eespool mainitud - lahe vidin, mulle meeldib
EDIT: Kuulmise järgi mul/mu rattal küll ei tööta - 7k rpm-st edasi hakkab midagi justkui kostma selle "eurosummutiga" Tahhoka näidu järgi sai see hooaeg "kuidagi" hakkama, aga käikude vahed legaalsel kiirusel on 4...500rpm ja mälu veab alt, et kas oli nüüd 100km/h ja 4k või oli 90km/h ja 4,5k
Tänud pildi õigeks keeramise eest.
Mul pole ka ühelgi tsiklil enne käigunäidikut olnud. Aga trike puhul tekkisid "probleemid":
Ja ongi lahe vidin ka.
Lugupidamisega, Saarlane
Selle foori tagant minekuga keegi siitsamast foorumist andis soovituse, et seisma jäädes/ vahetule enne peatumist tuleb tampida käiguvalitsat shitload x alla ja siis 1 ülesse ja ongi õige käik sees startimiseks
EDIT: see õpetus oli ikka vist neutraali leidmiseks
Tsikliga jah, mul trikel on käega käigud, ette lükates lülitad alla, tömmates üles. Aga loomulikult, löpuks harjub ära, a mugav on küll, samamoodi ei hakka ka maanteel enam seda "7.-ndat" otsima...
Lugupiamisega, Saarlane.
Oot mis? Kui taod alla ära ja siis 1 üles, siis ju küll pole 1. käik. Või stardid 2. käiguga?
Ok, tänud erinevate selgituste eest. Maaksi kirjeldatid 7. käigu probleem on tuttav endalgi, aegajalt juhtub omal kah. Aga muudes olukordades on kõrv, tahho ja tagumikutunne piisavad indikaatorid taipamaks kas on õige käik antud olukorraks. Peas muidugi käib see käikude lugemine kah kuidagi iseenesest kaasa, nii üles kui alla lapates.
Lahe vidin võib tõesti olla, ise eelistaks tehase originaali näidikuplokis. Vanematel ratastel muidugi ainus lahendus mingi lisa aftermarket vidin, a endale esteetiliselt kuidagi ei meeldi need aretused. Maitseasi ja igale oma.
Kui viitsida jännata, siis saab ka aftermarket asja viisakaks
Aga sul on suhtumine vale - mitte "miks ei ole vaja" vaid "miks on vaja" põhjuseid pead otsima
Ah neid “on vaja” asju on niigi palju, näiteks uut tsiklit on üldsegi vaja
Crossrunneri displei on nagunii selline, et sinna külge jääb igal juhul nagu võõrkeha. Ja ratas nagunii müügis.
Vot selle jutu peale mul tuli meelde, et kas on mingi teaduslik-praktiline põhjendus kah skeemil 1, N, 2, 3, 4, 5, 6? Minu kui mitteasjatundja kasin mõistus kipub arvama, et N, 1, 2, 3, 4, 5, 6 oleks palju mugavam skeem.
Äkki on point selles, et hetkel kasutusel olev skeem välistab võimaluse 1. käigu asemel kogemata 2-se peale tõmmata. Käigunäidikuid ju polnud.
Vanal Jawal ja vist mingitel asjadel veel on vastupidi: 1. üles ja ülejäänud alla. Aga teaduslikku põhjendust ma vabakäigu asukohale ei tea.
Teemasse ka: Oskab keegi öelda, kui keeruline vanale Kawasaki VN 1500-le käigunäitaja paigaldamine on? Muidu kontrollin kiirenduse lõpus enese rahustuseks ikka kannavajutusega üle, kas sai kõige kiirem käik sisse. Kannavajutusega sellepärast, et mul käiguhooval mugavuslisa.
Muidu kontrollin kiirenduse lõpus enese rahustuseks ikka kannavajutusega üle
Ma otsin oma VTX-l ka kuuendat käiku kogu aeg.
Ja kas mitte Pannil ei olnud kõik käigud üles?
Jebais olid mingid sellised näidikud mis said impulsi käiguheebli pealt.Mingid odavad junnid olid.Põhimõtteliselt saab iga universaalnäidiku paigaldada kui on olemas kiirusandur ja tahhoka signaal.