11. leht 13-st
Re: Järjekordne teema parkimistrahvide kohta (aga mis siis, tore on ikka)
Postitatud: 05 Juun 2025, 13:01
Postitas Jesper
Kõige paremini töötab mitte millegi nõudmine, vaid jalgadega hääletamine - näiteks Sikupillist on üle tee T1, milles on vist kõige parem parkimissüsteem üldse. Lisaks sellele, et saad sõita endale sobivale korrusele pmst vajaliku asutuse treppi ja vältida ajusurnud masside vahel trügimist, on ka süsteem, mille abil pärast pikale veninud shoppamisorgiat meelde tuletada, kuhu sa oma raketi täpselt panid

Ja ei mingeid kellasid, kõik on automaatne.
Tõsi, ma pole testinud, kas see leidmisautomaatika tsikliga töötab, kuna endal pole mälu veel nii halb.
Re: Järjekordne teema parkimistrahvide kohta (aga mis siis, tore on ikka)
Postitatud: 05 Juun 2025, 13:29
Postitas Piipz
Jesper kirjutas: ↑05 Juun 2025, 12:51
Mulle tundub kogu selle probleemi tuum laiemalt rohkem selles, et rahvusvahelise instituudi poolt kinnitatud kontoriinimeste nokkimisjärjekorras on teatavasti kõige kõvem boss see, kes uksele kõige lähemale pargib. Kahtlustan, et sügav ja siiras mure autokoha hõivamise pärast kaoks kohe snäpp, kui need need spetsiaalsed tsiklikohad oleks näiteks parkla kõige tagumisse nurka joonitud
Jällegi ei vaidle ma vastu. Aga harjumuse jõud on suur. Kui sa teed midagi 10 aastat ja siis ühtäkki enam ei saa, siis teeb ju kurvaks. Loomulikult ei ole motomees mingi üliinimene kellel peaks mingid ägedad eelised olema.
Re: Järjekordne teema parkimistrahvide kohta (aga mis siis, tore on ikka)
Postitatud: 05 Juun 2025, 13:32
Postitas Jesper
Jah, nagu kirjutasin, ma mõtlesingi laiemat diskussiooni selle ukse ees parkimise ja parkimiskohtade "raiskamise" teemal, mitte niivõrd konkreetset jenkat.
Re: Järjekordne teema parkimistrahvide kohta (aga mis siis, tore on ikka)
Postitatud: 05 Juun 2025, 13:39
Postitas ap_yesjah
Piipz kirjutas: ↑05 Juun 2025, 13:29
Jesper kirjutas: ↑05 Juun 2025, 12:51
Mulle tundub kogu selle probleemi tuum laiemalt rohkem selles, et rahvusvahelise instituudi poolt kinnitatud kontoriinimeste nokkimisjärjekorras on teatavasti kõige kõvem boss see, kes uksele kõige lähemale pargib. Kahtlustan, et sügav ja siiras mure autokoha hõivamise pärast kaoks kohe snäpp, kui need need spetsiaalsed tsiklikohad oleks näiteks parkla kõige tagumisse nurka joonitud
Jällegi ei vaidle ma vastu. Aga harjumuse jõud on suur. Kui sa teed midagi 10 aastat ja siis ühtäkki enam ei saa, siis teeb ju kurvaks. Loomulikult ei ole motomees mingi üliinimene kellel peaks mingid ägedad eelised olema.
No väiksed hüved oleks õiglane. Esiteks ei raiska nii palju ruumi liikluses ja parklas, väiksem keskkonna jälg masina tootmisel.
Tegelikult see paar sammu autojuhil kõndida võtab oluliselt vähem aega kui kiivri peast võtmine ja ratta külge kinnitamine ning ratta turvalisuse seisukohast ei ole kõige parem autode vahele seda parkida.
Aga rääkides Sikupillist, siis paraku on see 1 väheseid 24/7 poode. Seepärast see näide ka tuli.
Re: Järjekordne teema parkimistrahvide kohta (aga mis siis, tore on ikka)
Postitatud: 05 Juun 2025, 13:51
Postitas M.T.
ap_yesjah kirjutas: ↑05 Juun 2025, 13:39
No väiksed hüved oleks õiglane. Esiteks ei raiska nii palju ruumi liikluses ja parklas, väiksem keskkonna jälg masina tootmisel.
Tegelikult see paar sammu autojuhil kõndida võtab oluliselt vähem aega kui kiivri peast võtmine ja ratta külge kinnitamine ning ratta turvalisuse seisukohast ei ole kõige parem autode vahele seda parkida.
Aga rääkides Sikupillist, siis paraku on see 1 väheseid 24/7 poode. Seepärast see näide ka tuli.
Mootorrattavastased paneks siia vastuargumendina aga suurema mürareostuse (loomulikult on ka erandeid) ja see, et kiivri peastvõtt või sinna panek võtab rohkem aega jne. on nüüd vastukaaluks sellele, et sa liiklusest kiiremini läbi nõelusid nii lubatult, kui tihti ka mittelubatult. Ehk siis vahest võidad, vahest kaotad ja lootus, et mootorrattaga ainult win-win on, pole 100% garanteeritud või kogu ühiskonna arvates n.ö. õiglane.
Ise ei arva, sõltumata sellest millega parasjagu liigun, et mul nüüd mingeid eelisõigusi peaks teistega võrreldes olema. Kui on või pakutakse, siis tore ja võtan vastu, aga samas ma ei eelda seda.
Re: Järjekordne teema parkimistrahvide kohta (aga mis siis, tore on ikka)
Postitatud: 05 Juun 2025, 13:58
Postitas Assamait
Sikupilli sikupilliks, kirjutad pestava markeriga esiklaasi alla :
Aga Järve keskus, Kristiine keskus ja ilmselt veel mitmed, kus AI numbrituvastuskaameraga esimest numbrimärki loeb ja tasuta parkimisaja käima paneb. Mis seal mootorratta staatus on? Pakuks, et sama, mis Sikupillis. Ja juriidiliselt parkimiskell ei aita...
Re: Järjekordne teema parkimistrahvide kohta (aga mis siis, tore on ikka)
Postitatud: 05 Juun 2025, 14:00
Postitas M.T.
Piipz kirjutas: ↑05 Juun 2025, 13:29
Jesper kirjutas: ↑05 Juun 2025, 12:51
Mulle tundub kogu selle probleemi tuum laiemalt rohkem selles, et rahvusvahelise instituudi poolt kinnitatud kontoriinimeste nokkimisjärjekorras on teatavasti kõige kõvem boss see, kes uksele kõige lähemale pargib. Kahtlustan, et sügav ja siiras mure autokoha hõivamise pärast kaoks kohe snäpp, kui need need spetsiaalsed tsiklikohad oleks näiteks parkla kõige tagumisse nurka joonitud
Jällegi ei vaidle ma vastu. Aga harjumuse jõud on suur. Kui sa teed midagi 10 aastat ja siis ühtäkki enam ei saa, siis teeb ju kurvaks. Loomulikult ei ole motomees mingi üliinimene kellel peaks mingid ägedad eelised olema.
100% nõus, motomees pole mingi erand, kellele kehtivad teised reeglid või VIP staatus. Kui ernadid on loodud, kas siis riigi või maaomaniku või kelle iganes poolt, siis tore. Või kui kaasliiklejad pakuvad sulle seda võimalust näiteks ummikust läbitrügimise või maanteel möödasõidu näol, siis võta vastu ja täna. Aga kui erandeid pole või ei pakuta, siis nii on.
Loomulikult see 100% täislaksuga trahvimise alustamine on rohkem kui kurvaks tegev. Üheltpoolt on selleks nagu õigus, aga teisalt võiks tõesti alustada hoiatustrahviga ning anda märku, et see mida aastaid on tolereeritud, on nüüd muutumas ja ole kena mootorrattur ning muuda oma harjumusi ning pargi edaspidi selleks ettenähtud kohtades. Reg.nr saab ju süsteemi salvestada ning teistkordsel vales kohas parkimisel saab ka trahvi ära vormistada ning siis ei tohiks enam keegi kurb, solvunud või ka vihane olla.
Re: Järjekordne teema parkimistrahvide kohta (aga mis siis, tore on ikka)
Postitatud: 05 Juun 2025, 14:34
Postitas Jesper
Assamait kirjutas: ↑05 Juun 2025, 13:58
Aga Järve keskus, Kristiine keskus ja ilmselt veel mitmed, kus AI numbrituvastuskaameraga esimest numbrimärki loeb ja tasuta parkimisaja käima paneb. Mis seal mootorratta staatus on?
Sinul parkijana pole vaja muretseda, mis kaameraga mis nurga alt mis pildi abil miski käima pandi või ei pandud. Parkimistingimused ütlevad, et 2h või 3h on tasuta ja pole kriipsugi selle kohta, et mootorratas midagi rohkem või vähem peaks tegema:
https://www.kristiinekeskus.ee/parkimine ,
https://jarvekeskus.ee/alates-01-veebru ... korraldus/ .
Kes tahab hirmsasti muretseda, selle jaoks on Tartu Prisma palju parema sildi välja mõelnud
Ma muidugi olin nii badass livefree rebel, et käisin ikka poes ära

See pilt on muidugi juba ammu tehtud, äkki nüüd on veidi vähemdiskrimineeriv kord.
Re: Järjekordne teema parkimistrahvide kohta (aga mis siis, tore on ikka)
Postitatud: 05 Juun 2025, 19:03
Postitas MustVälk
Tõenäoliselt mõeldi Prismas talvel sellele, et vaid autod, kaubikud, bussid ja rekkad.

Mootorrattaid siis ei olnud.
Käisin alles Kristiines mootorrattaga. Kaamera ratast ei tuvastanud, aga parkimis kella panin. Registreerimis automaati kus registreerida ma unustasin otsida, sest olin poes mingi 15 minutit.

Re: Järjekordne teema parkimistrahvide kohta (aga mis siis, tore on ikka)
Postitatud: 06 Juun 2025, 11:08
Postitas Ikka mina
Jesper - 5+!
Päris hea tabamus

Re: Järjekordne teema parkimistrahvide kohta (aga mis siis, tore on ikka)
Postitatud: 06 Juun 2025, 13:25
Postitas hmm
Kristiines mootorratast ei loeta selle automaatse tuvastuse ajal ära (ei viska isegi kirja - tere tulemast parkalasse, märgi parkimine siin või seal... vms), ka välja liikudes sama.
Seega võrdse kohtlemise reeglid, nõue on, et parkimiskella pole vaja ja kui ei suudeta tuvastada automaatselt, siis pole vaja ka trahvi küsida.
Aga peab üle kontrollima, et mis sõidukiliikidele see kehtib.
Nüüd motoneti parkla ka (nähes aktiivset parkimise kontrolöri sõidukeid pildistamas ja autode klaasi vahele teateid panemas)... mmm tekkis tunne, et kuidas siis ratta parkimisega jääb, hetkel olen küll kasutanud n.ö. hooldusala seal ukse juures.
Re: Järjekordne teema parkimistrahvide kohta (aga mis siis, tore on ikka)
Postitatud: 09 Juun 2025, 11:00
Postitas jyrx
Piipz kirjutas: ↑05 Juun 2025, 07:46
Lugupeetud Mainor AS,
Pöördun Teie poole seoses eilse, 4. juuni 2025, ootamatu ja äärmiselt küsitava parkimiskorraldusega Ülemiste Citys, mille tagajärjel said paljud mootorratturid oma lenksu külge 70-eurose trahvilipiku. Esindan selle pöördumisega lisaks iseendale ka Eesti suurimat motokogukonda biker.ee kaasomanikuna ning Ülemiste Citys ruume rentiva ettevõtte töötajana.
Olen viimased kümme aastat Ülemiste City piirkonnas töötanud ja selle aja jooksul olen suviti pidevalt mootorrattaga tööle tulles parkinud sealsetel kõnniteedel ja muudes mitte-otse parkimiseks ettenähtud, kuid liikumist mittetakistavates kohtades. Kogu selle aja jooksul ei ole ma kordagi saanud ei hoiatust ega trahvi. Seetõttu on 4. juunil toimunud massiline 70-euroste trahvide määramine täiesti ootamatu ja näitab minu hinnangul ebaproportsionaalset ja üleolevat suhtumist Ülemiste City külastajatesse ja töötajatesse.
Kuigi mõistan, et kõnniteel parkimine ei pruugi alati olla rangelt lubatud, on mootorrataste parkimisel teatud spetsiifilised vajadused, mida Ülemiste City praegune infrastruktuur ei arvesta. Mootorratas võtab tavalisel autoparkimiskohal liiga palju ruumi, mis on ebapraktiline ja ebaefektiivne. Lisaks on olemasolevad paar mootorrataste parkimiskohta (näiteks Maksuameti ees) ebamugavad ja liiga kitsad. Mootorratas pargitakse reeglina viltu ja enne sõidu alustamist tuleb see püstiasendisse tõsta. Kui teine sõiduk pargib liiga lähedale, muutub see manööver raskeks või isegi võimatuks.
Eeltoodust lähtuvalt palun:
Tühistada kõik 4. juunil 2025 Ülemiste Citys mootorratastele väljastatud 70-eurosed trahvid. Leiame, et selline ootamatu ja varasema praktikaga vastuolus olev karistamine ilma igasuguse eelneva teavituse või lahenduste pakkumiseta on ebaõiglane.
Algatada arutelu ja leida koostöös mootorratturite kogukonnaga lahendus Ülemiste City mootorrataste parkimiskorralduse parandamiseks. Vajalik on luua piisavalt ja sobivalt paigutatud parkimiskohti, mis arvestavad mootorrataste eripära ja vajadusi.
Tagada edaspidi proaktiivne ja selge teavitamine kõigist parkimisreeglite muudatustest või uutest regulatsioonidest enne nende jõustumist.
Loodan sügavalt, et Mainor AS suhtub sellesse pöördumisse tõsiselt ja oleme valmis panustama lahenduste leidmisse, et Ülemiste City oleks kõigile kasutajatele, sealhulgas mootorratturitele, parem ja mõistvam keskkond.
Lugupidamisega,
Heiti "Piipz" Piip
Kas Mainor AS-ist keegi ka vastas midagi Sulle?
Re: Järjekordne teema parkimistrahvide kohta (aga mis siis, tore on ikka)
Postitatud: 09 Juun 2025, 15:19
Postitas Piipz
Nope. Akadeemilised paar päeva on vist ok. Ju siis mõned firmad veel kasutavad veel tuviposti, kannatame ära.
Re: Järjekordne teema parkimistrahvide kohta (aga mis siis, tore on ikka)
Postitatud: 09 Juun 2025, 21:42
Postitas MustVälk
Kas mitte alles ei jõustunud see, et kõnniteel ei tohi parkida? Ma võibolla eksin.
Muidugi ma ei näe selles kriminaalset midagi kui pargitakse mootorrattaga niimoodi.

Re: Järjekordne teema parkimistrahvide kohta (aga mis siis, tore on ikka)
Postitatud: 09 Juun 2025, 21:54
Postitas Ain
MustVälk kirjutas: ↑09 Juun 2025, 21:42
Kas mitte alles ei jõustunud see, et kõnniteel ei tohi parkida? Ma võibolla eksin.
Muidugi ma ei näe selles kriminaalset midagi kui pargitakse mootorrattaga niimoodi.
Minuteada pole kunagi tohtinud kõnniteel parkida. Segadusse võib ajada see, et kõnniteel tohib parkida ainult siis kui seda lubab liikluskorraldusvahend. Ja siis on ka selleks omad nõuded.
Re: Järjekordne teema parkimistrahvide kohta (aga mis siis, tore on ikka)
Postitatud: 09 Juun 2025, 22:06
Postitas MustVälk
Ain kirjutas: ↑09 Juun 2025, 21:54
MustVälk kirjutas: ↑09 Juun 2025, 21:42
Kas mitte alles ei jõustunud see, et kõnniteel ei tohi parkida? Ma võibolla eksin.
Muidugi ma ei näe selles kriminaalset midagi kui pargitakse mootorrattaga niimoodi.
Minuteada pole kunagi tohtinud kõnniteel parkida. Segadusse võib ajada see, et kõnniteel tohib parkida ainult siis kui seda lubab liikluskorraldusvahend. Ja siis on ka selleks omad nõuded.
Jah. Vist ajasin segamini peatumise mis nüüd ära keelati.
https://www.err.ee/1609368097/suvalises ... keelatakse
Aga see ongi minu jaoks ka liigne reguleerimine ja bürokraatia mis normaalseid juhte tegelikult ei puuduta üldse.
Re: Järjekordne teema parkimistrahvide kohta (aga mis siis, tore on ikka)
Postitatud: 09 Juun 2025, 23:31
Postitas jyrx
Kui mina sain juhiload, see juhtus 20. sajandil, oli lubatud kõnniteel parkida jättes jalakäijatele vabaks vähemalt 1,5 meetri laiuse kõnnitee osa. See keelati järsku aastal 2001? Riigiteatajas näen hetkel kõige vanemat liikuseeskirja versiooni aastast 2003, kus see on juba keelatud. 1. juulist kehtima hakkav liiklusseaduse redaktsioon keelab nüüd siis ka peatamise kõnniteel, kui seda ei luba liikuskorraldusvahend.
MustVälk, täiesti nõus sinuga. Mu meelest ka on see muudatus järjekordne näide ülereageerimisest/-reguleerimisest. Juhtus tõesti üks õnnetu õnnetus, kus vanaproua hukkus kõnniteel kaubiku rataste all (
Postimehe artikkel sellest), aga üksikute juhtumite põhjal on rumal nii kardinaalseid muudatusi reeglitesse teha.
Näituseks Tallinnas Narva maanteel Viru ringist kuni Metodisti kirikuni (ca 1,3 km lõik, mis on peatumis- ja parkimiskeelu märkidega palistatud) ei saa peale 1. juulit kullerid pakki inimestele toimetada, kolida ei saa, niiet kolimisauto on trepikoja ukse kõrval, takso ei saa oodata reisijat tänava ääres jne. Ei taha kullerite või taksojuhtide nahas olla. Milleks nii räigelt endale jalga tulistada?!?
Re: Järjekordne teema parkimistrahvide kohta (aga mis siis, tore on ikka)
Postitatud: 10 Juun 2025, 09:49
Postitas urmas66
jyrx kirjutas: ↑09 Juun 2025, 23:31
Näituseks Tallinnas Narva maanteel Viru ringist kuni Metodisti kirikuni (ca 1,3 km lõik, mis on peatumis- ja parkimiskeelu märkidega palistatud) ei saa peale 1. juulit kullerid pakki inimestele toimetada, kolida ei saa, niiet kolimisauto on trepikoja ukse kõrval, takso ei saa oodata reisijat tänava ääres jne. Ei taha kullerite või taksojuhtide nahas olla. Milleks nii räigelt endale jalga tulistada?!?
Sellel lõigul on 99,99% majadest tagaküljes oleva sissepääsuga ehk läbi hoovi saab kõike teha. See, et hoov on võõrastele kinni pandud, et a´la kuller sinna ei pääse on siiski majahaldaja-elaniku-omaniku probleem. Seal on tänaval peatumise keeld sügavast nõukajast saadik, kui see tänav selliseks enne olümpia regatti ehitati. Tundub,et kõik on sinna kolida saanud, majad ju hõivatud
Kindlasti on ülereguleerimine halb,kuid kes keelab linnal seda reguleerida luues legaalsed reguleeritud võimalused kaubalaadimiseks jne.
Re: Järjekordne teema parkimistrahvide kohta (aga mis siis, tore on ikka)
Postitatud: 11 Juun 2025, 10:26
Postitas Ain
Ma arvan, et suurem osa ülereguleerimistest tehakse tänu neile kes arvavad et kõik on lubatud. Nii ka see kõnniteele parkimine.. Kui midagi lubada siis laiendatakse ja käänatakse seda oma kasuks veel juurde..
Sisuliselt on see nii, et tuleb keegi Sinujuurde , et kas juua saaks? Ja palun! Siis vaatab et oo sul siin võileib ka.. võtaks siis juba seda ka! Aa tort ka .. mulle magus meeldib! jne.
See kunagine parkimistrahvide ignomine kui seadus ei lubanud sõiduki andmeid registrist saada eraparkla omanikel oli ju puhas see teema.. Mingi seltskond arvaski et kui nad minu andmeid ei saa siis ma põhimõtteliselt ei maksa.. Mis sest et tegu oli eraomandiga.. Aga ei! Ma ei pea maksma! Kuna olen anonüümne!
Re: Järjekordne teema parkimistrahvide kohta (aga mis siis, tore on ikka)
Postitatud: 11 Juun 2025, 10:54
Postitas indumen
70€ juba

?
Jääme siis huviga ootama kus järgmisena rattad ette jäävad, olles ise Telliskivis töö ajal siis siin on küll iga koht kulla hinnaga, autode mõistes siis, päris rumal oleks kõigile väänama kukkuda, kui tegelikult probleemi pole, ainult ahnuse alla kirjutaks selle tegevuse küll.

Re: Järjekordne teema parkimistrahvide kohta (aga mis siis, tore on ikka)
Postitatud: 13 Juun 2025, 11:03
Postitas MeelisV
lihtsalt täna on kõik selle kõnniteel parkimisega nii hellaks tehtud, et seda ei lasta enam toimuda ei läbi kahe, viie või kümne sõrme vaadates.
põhjuseid võib otsida rohelistest tõuksidest, jalgratastest ja punastest elektrirolleritest.
ei välista ka olukorda kus roheliste tõukside ja punastet rollerite haldajatele tehakse märkuseid nende hallatavate vahendite parkimise probleemide kohta ja siis
nemad on tõmmanud üles "võrdsuse" kampaania stiilis "aga miks te ainult meie tõukse ja rollereid kiusate vaadake ka nt. seal, seal ja seal näe pargivad mootorrattad, autod, lapsevankrid vms."
Re: Järjekordne teema parkimistrahvide kohta (aga mis siis, tore on ikka)
Postitatud: 13 Juun 2025, 12:26
Postitas mx77
Meil kodu juures sai üks autoomanik trahvi selle eest, et parkides risti kõnniteega lasi tagarattad vastu kõnnitee serva ja auto saba oli ca 50 cm ulatuses kõnniteel.
Re: Järjekordne teema parkimistrahvide kohta (aga mis siis, tore on ikka)
Postitatud: 13 Juun 2025, 12:34
Postitas M.T.
mx77 kirjutas: ↑13 Juun 2025, 12:26
Meil kodu juures sai üks autoomanik trahvi selle eest, et parkides risti kõnniteega lasi tagarattad vastu kõnnitee serva ja auto saba oli ca 50 cm ulatuses kõnniteel.
Eksamil vist kukutatakse läbi sellise parkimise eest, kunagi oli mingis saates teema.
Aga trahvisaamist kuuleb esimest korda.
Re: Järjekordne teema parkimistrahvide kohta (aga mis siis, tore on ikka)
Postitatud: 13 Juun 2025, 13:28
Postitas yeekim
Just Tartus Magaziini juures käis suurem "jagamine"-küsisin, palju määr on?
45€
Pole paha, nagu klassik ütles...
Re: Järjekordne teema parkimistrahvide kohta (aga mis siis, tore on ikka)
Postitatud: 13 Juun 2025, 15:10
Postitas MustVälk
Sest kõnniteel parkimine ei tähenda rehviga seal peal parkimist.
Kui masin liiga pikk, siis tuleb leida teine koht nagu ma oma subaru ja haagisega.

Re: Järjekordne teema parkimistrahvide kohta (aga mis siis, tore on ikka)
Postitatud: 13 Juun 2025, 16:30
Postitas MeelisV
Kui ratas jala najal viltu seisab kõnnitee poole kaldu siis agaram inspektor väänab ka ära?
Lenks ju kõnnitee peal.

Re: Järjekordne teema parkimistrahvide kohta (aga mis siis, tore on ikka)
Postitatud: 13 Juun 2025, 17:22
Postitas M.T.
MeelisV kirjutas: ↑13 Juun 2025, 16:30
Kui ratas jala najal viltu seisab kõnnitee poole kaldu siis agaram inspektor väänab ka ära?
Lenks ju kõnnitee peal.
Vot ei teagi kuskohast see piir jookseb. Külgparkimisel võib ju ka peegel olla kõnnitee tsoonis, eriti suuremal autol. Et peaks siis 20 cm äkki äärekivist eemal hoidma.
Re: Järjekordne teema parkimistrahvide kohta (aga mis siis, tore on ikka)
Postitatud: 17 Juun 2025, 10:47
Postitas joel
Paar kuud tagasi oli Tartus kurioosne probleem isegi sõiduteel enda koduvärava ees parkimisega. Ametnik oma suuremeelsuses piirdus imekombel hoiatusega ja ei väänanudki kohe maksimaalset trahvi:
https://tartu.postimees.ee/8227857/kodu ... u-hoiatuse
Re: Järjekordne teema parkimistrahvide kohta (aga mis siis, tore on ikka)
Postitatud: 17 Juun 2025, 11:31
Postitas ranel
See värava ette parkimine on suhteliselt nõme komme tegelikult. Krunt on olemas. Tee värav lahti ja pargi sinna, mitte tänavale. Korralikud tänavad muudetakse nii kitsasteks tänavateks selle tänavale parkimisega, kui hoovid seest tühjad.
Re: Järjekordne teema parkimistrahvide kohta (aga mis siis, tore on ikka)
Postitatud: 17 Juun 2025, 11:32
Postitas M.T.
Aga ametnikul oli ju igati õigus. On see sinu koduvärava esine või mitte, kui tänaval on sellel teepoolel parkimine keelatud, siis milles siin üldse küsimus tekib?