Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?
järelikult pead veel suurema kiirusega peale minema... ja kui siis ka teisest harjast üle ei saa ja tagaratas suudab maandumisel täpselt teise nõlva harja tabada, siis tuleb valus üle lenksu kukkumine ![]()
järelikult pead veel suurema kiirusega peale minema... ja kui siis ka teisest harjast üle ei saa ja tagaratas suudab maandumisel täpselt teise nõlva harja tabada, siis tuleb valus üle lenksu kukkumine ![]()
Käik alla ja anna kõvasti gaasi enne maandumist - teeb maandumise alati pehmemaks, vahel päästab ka siis kui tagarattaga vasta harja hüppad.
Kurat ma ise ka sama probleemi küüsis vaevlen kui sina reinuvader.
Mul küll Holstre -Nõmme rajal üks teeäärne samalaadne hüpe muret teeb.Kes sõitnud need teavad;)
Ükskord trennis panin sealt mõned korrad üle, peale maandumist olid täpid silmade ees, adrenaliini laks oli selline, et jube.
Trenni lõpus sain korra tsikliga munadesse siis enam seekord ei proovinud...
Viimati käisin, siis jälle ei julgend üle hüpata.Jamasin niisama.
Aga tegelikult nagu Pets juba ütles -kiirus loeb!
Ma ise olen lollilt ikka mingi aeg gaasi maha lasknud ja siis nii enam-vähem keerad ja saad peaaegu üle.
Tuleks panna kolmanda käiguga ja täie pasaga peaks ilusti üle olema.
Aga ei julge, näed milles asi on.
PS!Võid proovida ka amortide kokkusurumist enne hüppese minekut,kui oskad.Mina ei oska, sellepärast rohkem ei räägi...
Igatehes edu ja valutuid hüppeid!
Eks topelthüpe on samasugune hüpe nagu kõik muudki, vahepeale on lihtsalt auk kaevatud. Kui sa oskad kiirust nii hinnata, et tavahüpped hüppad kõik ilusti üle, siis ei ole ka kaamelküür probleem. Asi on tavaliselt rohkem peas kinni - hüppele lähendes kummitab peas kartus keerulise hüppe ees ja selle asemel, et gaasi veel peale krudida lased tahtmatult natuke maha ja siis ongi lend lühike. Võib ju veel proovida nn. "seat bounce" tehnikat, aga seda kohe suurematel hüpetel harjutada ei soovita, alustada tasuks ikka väiksematest põndakutest. Aga viskab hästi.
Konkreetse hüpekat pole näinud kuid üldiselt tasub vaadata ka hüpeka nukki. Mõni trajektor viskab paremini.
Tere.
Endal hakkab kätte jõudma esimene mootori õli vahetus ning tahaks teada mida soovitate yamaha yz 85cc masinale.
Küsiks veel, et kas ketti võib bensiiniga puhastada või peab spets vahendid ostma.
1 asi veel, sõites 2. käiguga tuurid põhjas, samuti gaas, jäävad väiksed tühimikud vahele millegipärast(on kuulda nii häälest kui ka tunda). Varem seda mure ei olnud, aga peale paari sõidukorda tekkis. Samuti sooviks teada kuidas süüdet reguleerida.
Aitäh
Äkki ikka käigukasti õli vahetus???
fotek kirjutas:Äkki ikka käigukasti õli vahetus???
jah, käigukasti ![]()
äkki vaataks küünalt ja õhufiltrit enne süüte kallale minekut.Iseenesest süüdet saab hilisemaks ja varasemaks keerata,lased kolm kruvi lahti ja keerutad aga kui enne hästi käis siis vaevalt et süüde reguleerimist tahab.kett lase survepesuri ja suruõhuga puhtaks ja õlita korralikult peale kuivamist ära.käigukasti sobib väga hästi mineraal 4takti õli näit. valvoline.maksab mingi 80 eeki liiter a selles sidurilisand sees. Kas jukerdab aint teise käiguga.Kui nii siis võib hoopis 2.käigu hammakas mäda olla ja viskab üle täispööretel.
2stroketaliban kirjutas:äkki vaataks küünalt ja õhufiltrit enne süüte kallale minekut.Iseenesest süüdet saab hilisemaks ja varasemaks keerata,lased kolm kruvi lahti ja keerutad aga kui enne hästi käis siis vaevalt et süüde reguleerimist tahab.kett lase survepesuri ja suruõhuga puhtaks ja õlita korralikult peale kuivamist ära.käigukasti sobib väga hästi mineraal 4takti õli näit. valvoline.maksab mingi 80 eeki liiter a selles sidurilisand sees. Kas jukerdab aint teise käiguga.Kui nii siis võib hoopis 2.käigu hammakas mäda olla ja viskab üle täispööretel.
Masin jukerdab nii esimese,teise võibolla ka kolmandagagi, aga ainult juhul kui gaas on põhjas ja tuurid võimalikult üleval. Vahetades käiku ülespoole jookseb ilusti edasi kuni suurte pööreteni. Küünal on ilus kuiv, õhufiltrit olen ka vahetanud, aga on saanud veitsa niiskust peale pesu võibolla.
Seega sobib nii 4t kui ka 2t õli?
Käigukasti õli on 2T ja 4T ratastel samasugune.
"Gearbox" võiks näiteks olla potsikule kirjutatud ![]()
2T seguõli ära oma käigukasti vast kalla.
Kas karbussi on viimasel ajal puhastatud?
Äkki seal mingi jama kuskil ees ja siis täispööretel ei saa piisavalt kätte?
Filtrit peale filtripesu ikka õlitad alati?
Vaata igaks juhuks üle ka paagi õhutus st. see voolik, mis korgi küljest kahvli sisse jookseb.
Endal oli selline lugu, et see vooliku ots oli kahvli sees nii liiva täis tõmmanud, et õhk enam läbi ei pääsenud hästi ja
siis tänu vaakumile ei voolanud suurematel pööretel enam kütust peale.
Esialgu andiski tunda just suurtel pööretel ja rasketel tõusudel, kui mootor tarbib rohkem kütust - hiljem kippus
peale kiirendamist juba välja surema.
Kontrolli ka väntvõlli laagrite lõtku, ürita logistada magneetot, kui loks sees, siis ei imesta kui puterdab kõrgetel pööretel. ![]()
Kui küünalt pole vahetanud, siis pane uus õige markeeringuga küünal peale. Küünla välimus ei ole alati peegliks küünla töökindlusele erinevatel koormustel
Olen viimasel ajal kokkupuutunud müstiliste mootori käitumistega, mille lahenduseks on olnud küünalde vahetus (sama marki uue küünla vastu).
Teine asi, mida võiks proovida (peale küünla vahetust alles) on segukruvi asend, sest vahepeal on ilmad läinud oluliselt külmemaks ja 2T mootor oskab vale seguga parajalt puterdada küll.
Segukruvi teoorias vist ei tohiks mõjutada täistuuridel tööd.
fotek kirjutas:Segukruvi teoorias vist ei tohiks mõjutada täistuuridel tööd.
Oleneb karpa keerukusest, nõelaga karpal mõjutab vähe, ilma nõelata siibriga algelise karpa puhul rohkem. Nõelaga karpal võiks proovida muidugi nõela asendit muuta, aga küünla vahetaks ma igal juhul enne ära.
saqu kirjutas:Kui küünalt pole vahetanud, siis pane uus õige markeeringuga küünal peale. Küünla välimus ei ole alati peegliks küünla töökindlusele erinevatel koormustel
Just. Kui üks küünal väljaspool silindrit, atmosfäärirõhul proovides ilusat sädet annab, ei tähenda see veel sugugi, et ta seda ka silindris rõhu all suudab.
Vaja crf450 2003a. aparaadil kolb ära vahetada. Oskab keegi head infot jagada kust netipoest/ebay saaks remontmõõdus kolbe. Peaks tähtede järgi käima "A" "B" "C" Oleks seda "C" tarvis.
Ebays igasuguseid standard ja "big Bor" kolbe on aga see pole see mida tarvis
r.
riksx kirjutas:Vaja crf450 2003a. aparaadil kolb ära vahetada. Oskab keegi head infot jagada kust netipoest/ebay saaks remontmõõdus kolbe. Peaks tähtede järgi käima "A" "B" "C" Oleks seda "C" tarvis.
Ebays igasuguseid standard ja "big Bor" kolbe on aga see pole see mida tarvis
r.
ABC ei ole remontmõõdud, vaid 3 erinevat standardmõõtu, vahedeks on miski 0,5 sajandikku. Kui arvad et vajad täpselt C-d, siis on lahenduseks "C" originaalkolb. Wiseco standardmõõt peaks tegelikult asja ära ajama, see vist tehtud kõige tihedama mõõdu järgi. Remontmõõt on 0,5mm ja 1,0mm "oversize".
riksx kirjutas:Vaja crf450 2003a. aparaadil kolb ära vahetada. Oskab keegi head infot jagada kust netipoest/ebay saaks remontmõõdus kolbe. Peaks tähtede järgi käima "A" "B" "C" Oleks seda "C" tarvis.
Ebays igasuguseid standard ja "big Bor" kolbe on aga see pole see mida tarvis
r.
CRF450-l on nikasilsilinder, mis praktiliselt ei kulu ja mõõtu ei muuda. Seega ei ole sul remontmõõtu kolbi vaja. Kuna silindrid tulevad tehasest väikeste mõõduerinevustega, siis selleks tehaksegi A, B ja C kolbe, et sa leiaks oma silindrile täpselt vastava kolvi. Mõõda silinder seest ära ja vaata tehasemanuaalist, milline peab olema lõtk kolvi ja silindri vahel ja vali selle järgi oma kolb. 99% pakun, et sobib seesama A ehk tehase originaal.
Tavalise nihikuga silindrit mõõtes päris täpselt tulemust ei saa. Niipalju kui ma asjatundjale silindrit ka kolbi näitasin, siis ütles et "C" võiks siin sees olla.
Aga kui tõesti Wiseco standard kolb on vähe "priskem", siis võiks selle juurde jääda.
Lihtsalt tuleviku mõttes, kas keegi teab kust netipoest saaks "oversize" kolbe?
riksx kirjutas:Tavalise nihikuga silindrit mõõtes päris täpselt tulemust ei saa. Niipalju kui ma asjatundjale silindrit ka kolbi näitasin, siis ütles et "C" võiks siin sees olla.
Aga kui tõesti Wiseco standard kolb on vähe "priskem", siis võiks selle juurde jääda.
Lihtsalt tuleviku mõttes, kas keegi teab kust netipoest saaks "oversize" kolbe?
Mis sa selle oversize kolviga teed, kas jääb 450-st väheseks? ![]()
Kui tahad asja endale natuke lihtsamaks teha, siis saad selle kolvi (Vertex) minu poest 2500.- raha eest. Kui vaja, saadan postiga koju kah. Samas võimalik saada kõikvõimalike muid juppe krossikatele, näiteks Hotcam nukad, Verex kepsud, Leo Vince sumpad, jne. Küsi ainult ![]()
Sven
AGS Racing
http://www.ags.ee
pood@ags.ee
mx77 kirjutas:riksx kirjutas:Tavalise nihikuga silindrit mõõtes päris täpselt tulemust ei saa. Niipalju kui ma asjatundjale silindrit ka kolbi näitasin, siis ütles et "C" võiks siin sees olla.
Aga kui tõesti Wiseco standard kolb on vähe "priskem", siis võiks selle juurde jääda.
Lihtsalt tuleviku mõttes, kas keegi teab kust netipoest saaks "oversize" kolbe?
Mis sa selle oversize kolviga teed, kas jääb 450-st väheseks?
Krossirajal tõenäoliselt ei jää enamustel meestel sellest väheks aga jääpiigis või supermotos on küll s**t tunne, kui mingi mees lihtsalt sirge peal külje alla tuleb ![]()
450 siiamaani küll lahjaks pole jäänud, vahel ikka tükk tegu selle taltsutamisega
Teema pigem rohkem selline, et kui saab juuksekarva kuhugile vahele toppida siis võiks ![]()
Igatahes aituma Härrased hea info eest.
Tekkis uus küsimus. Palju yz450f kepsu vahetamine maksab ja kes seda üldse teeb. Mõtlen just tööraha, mis sellise ürituse tegemiseks kuluks, nii et asi ka tasakaalus oleks.
riksx kirjutas:Tekkis uus küsimus. Palju yz450f kepsu vahetamine maksab ja kes seda üldse teeb. Mõtlen just tööraha, mis sellise ürituse tegemiseks kuluks, nii et asi ka tasakaalus oleks.
Mina teen. Kepsu hinnale lisanduvad töötunnid (300 kr/t), pluss väntvõlli pressimine ja rihtimine ca 1000.-
Sven
AGS Racing
Kas kahe tunniga teeb asja ära?
Orjenteeruvalt tuleks arvestada töörahaks 1600.-