Rajale sõitma
Moderaator: Moded
Re: true, true

ja sa pole tänaval kukkund ve

oot ma siis see tegelane kes roosa t särgiga väike plikka betooni peal istusin ja halasin et rehv ei pea, no ma tõesti mainisin et külgedelt praktiliselt kõik kulund ja viimane kiht krt ei pea, a no kas ma halasin ja su lohutust otsisin, no way korke, peale seda nn. "halamist" mu meelest said sa rajal ikka kotti

ja minu meelst on sinu tsikkel koguaeg p....s, küll ei tööta üks asi, siis sul ei pea üks või teine rehv, a mis krdi moodi sa korke neid ime vanasid slikke(esimese Eesti aegseid) endale alla kruvid???

korke kirjutas:Sõidan jah ...slickidega...tänaval ja vihmas...pole kukkunud tänaval selle pärast sest sõidan mõistusega.
Ringrajal ajan oma võimete piiri taga...selle pärast kukkumised tulevad.
See ,et mul viimane kord läks kolm korda asi p**s* oli puht selle pärast ,et esi slick oli vana ning täielikult kulunud ja pidamist ei olnud sellel korralikult üldse. Aga ometi ei läinud sinna betooni peale istuma nagu väike plikka ning halama ,et näe p**s* päev ..rehv ei pea ja nüüd võiks keegi lohutada ja kalli teha (ntx see tegelane kes roosas t särgis seal istus ). Sõitsin koguaeg proovides valida just sellee kiirus kus rehv peaks veel kuidagi moodi ja vaatamata sellele ,et mul oli meeleetult kordi kus tsikkel oleks küllili käinud, ma olin ikkagi rajal kuni lõpuni välja.
Muideks hea uudis traumapunktist ....käe liiges veel rohkem persses mul nüüd ja ribis mõra läks hullemaks.
Inz001 kirjutas:korke ju sõidab koguaeg slikkidega, kuid kui aru peas pole siis nii need väljasõidud paraku tulevad or what
Re: ?
Oi ära sina küll sellest ennast puudutatuna tunne, sa olid rajal viisakus iseDeeJay kirjutas:Kellele vihjasid? Kui mulle siis olen kohe täitsa kindel, et lasin kõik, kes kiiremad kohe heaga mööda, vahepeal oli aga seis selline, et pärast möödumist jäi mööduja peale manöövri tegemist ikkagi ette tilpnema ja tekkis endal soov uuesti mööda minnaTihver kirjutas:Võidusõit kurve kinni kattes ja kiiremaid mitte mööda lastes ei ole muidugi õige sellisel üritusel, aga eks oma parima aja parandamise nimel pingutada võib ikka.Kuna mul egoga probleeme pole ja võin ka rivis tagumine olla siis eirasin seda soovi ja võtsin korraks hoo täiesti maha ja jätkasin sõitu 10 sekundi pärast. Ei seganud teisi ja endal oli hea sõita...

Vaata kalendrit.Juuli pea läbi.Inz001 kirjutas:kle sõidame 11.07.06 Aravetel, ja meil jälle plaan ikka lõunast kohale?
AivarAun kirjutas:Mehed,ärge nüüd kaklema minge.Parem paneks aja paika millal jälle läheks punnima.Mul just ongi see jama et ma linna vahel eriti ei sõida,aga sõita tahaks ilgelt. Andke siis mulle ka märku,olen kohal nagu

ma pidasin silmas 09.08.06

Movistar kirjutas:Vaata kalendrit.Juuli pea läbi.Inz001 kirjutas:kle sõidame 11.07.06 Aravetel, ja meil jälle plaan ikka lõunast kohale?
AivarAun kirjutas:Mehed,ärge nüüd kaklema minge.Parem paneks aja paika millal jälle läheks punnima.Mul just ongi see jama et ma linna vahel eriti ei sõida,aga sõita tahaks ilgelt. Andke siis mulle ka märku,olen kohal nagu
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Re: true, true
Aga see roosa t särgi asi oli ikka mõeldud minu suhtes....et mina lähen ja istun maha kui väike plikka ning hakkan su roosa tsärgi najal nutma seal .
Ei teaks ,et mul oleks tsiklil onud mingeid tehnilise muresi..viimane kord oli jah, et küünlad ka lõpetasid oma töö lepingu.
Need ime vanad (loe : sõja-aegseid) slicke ma sain tsikliga kaasa ja kuna nendega oli tehtud kõigest 10 ringi rajal, siis oli kahju minema visata

Inz001 kirjutas:WTF korke sa sõidad tänaval mõistusega ve![]()
ja sa pole tänaval kukkund ve![]()
oot ma siis see tegelane kes roosa t särgiga väike plikka betooni peal istusin ja halasin et rehv ei pea, no ma tõesti mainisin et külgedelt praktiliselt kõik kulund ja viimane kiht krt ei pea, a no kas ma halasin ja su lohutust otsisin, no way korke, peale seda nn. "halamist" mu meelest said sa rajal ikka kotti![]()
ja minu meelst on sinu tsikkel koguaeg p....s, küll ei tööta üks asi, siis sul ei pea üks või teine rehv, a mis krdi moodi sa korke neid ime vanasid slikke(esimese Eesti aegseid) endale alla kruvid???
![]()
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
Järgmine kolmapäev ei plaani siis sõita???Inz001 kirjutas:sry my bad![]()
ma pidasin silmas 09.08.06
Movistar kirjutas:Vaata kalendrit.Juuli pea läbi.Inz001 kirjutas:kle sõidame 11.07.06 Aravetel, ja meil jälle plaan ikka lõunast kohale?
AivarAun kirjutas:Mehed,ärge nüüd kaklema minge.Parem paneks aja paika millal jälle läheks punnima.Mul just ongi see jama et ma linna vahel eriti ei sõida,aga sõita tahaks ilgelt. Andke siis mulle ka märku,olen kohal nagu
Tihver kirjutas:Järgmine kolmapäev ei plaani siis sõita???Inz001 kirjutas:sry my bad![]()
ma pidasin silmas 09.08.06
Movistar kirjutas:Vaata kalendrit.Juuli pea läbi.Inz001 kirjutas:kle sõidame 11.07.06 Aravetel, ja meil jälle plaan ikka lõunast kohale?
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Kuigi ometi oli selle aasta rehv...M segu
Aga pildi ja video materjali tahaks jah ...või mõidu järgmine kord lähvad teised sõitma salaja....

AivarAun kirjutas:Korkele veel soovituseks et slikkil on kummi segu vahele lisatud mingi õli,ja kui see sul kas vä uuena kuivab aasta siis võid selle rahusüdamega ragnselsi humanitaari anda või hädaga poes piima järgi käia,isegi uue slikiga kui paarkend sekki kohal kummi suitsetad ei saa isegi pärast tagarattale tõsta sest kumm on kõva koorik nagu kannanahk ja käib all ringi.Aga aitab vaidlusest,mina juba lõpetasin,edasi ainult järgmisest trennist,ja pilte ja filmi tahaks näha,kujud kes te seal tagasirgepeal pealtnägijat mängisite,jagage oma varandust sõpradega muidu jääb see teile viimaseks etenduseks. (ärge solvuge)!!
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
öö jooksul teen avi valmis ja lasen homme kuhugile üles.
tegelikult oleks ilgelt lahe, kui keegi bikeritest, kes IT vallaga seotud, mingi normaalse servuruumi eraldaks, et need filmid ja pildid kogu aeg kättesaadavad oleks. muidu lasen torru või datanetti üles ja sealt on nad varsti läinud.
-
- Postitusi: 2130
- Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
- Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
- Asukoht: Rakvere
Inz001 kirjutas:kui uued rehvi alla saaks(ala kellegi vähe sõitnud trenni slikkid) ja viiciks piduri vedeliku ja mootori mahlad ära vahetada siis miks mitte, a eks näis kuis jõudu ja tahtmist on sellega vaeva näha.
"vähesõitnud" slikid saab korke käest ja ka head nõuannet mootori õlide vältimatuks vahetuseks ka...



Aravete

-
- Postitusi: 450
- Liitunud: 24 Nov 2004, 08:32

Kui sõitjaid on palju ning nad on erinevate kiirustega, tasuks teha sõidukorrad. Ring 55 sekundit sobiks näiteks 18 minutit sõitu ja 2 minutit mahatulekuks ja siis uus grupp peale. Igaüks teab umbes-täpselt oma ringiaegu ning ehk isegi piisab kahe grupi moodustamisega. Ning kord kahe tunni tagant siis vajadusel ka üks võistlussõit kus saab harjutada just lähestikkusõitmist (nn close racing).
Sõitma õppimisel on väga, VÄGA tähtis, et oleks sõidu vahel pausid mil saab mõelda sõidule ning analüüsida. Piisab täiesti kui visualiseerite enda jaoks, mis tegite ja mis paremini annaks teha. Järjest sõites ning maha tulles ja peale minnes siis kui tuju arenete kõige aeglasemalt. Keith Code on öelnud sellise lause: ringrajal paarutamise aeg on nagu vetsupaber. Mida rohkem seda on seda muretumalt me seda kulutame. Aga kui oleks ainult üks leheke? Kui ökonoomsed me oleks! Ehk siis - iga treeninsõit 1-2 asja, mida tahame parandada.
Üksinda trenn on tore asi aga mille järgi seal arengut mõõta? Ringiaeg? Okei, ringiaeg paranes näiteks 1%. Kas pidurduspunktid, pöördepunktid, kurvi lõikepunktid ja väljumispunktid jäid samaks? Kalle, kiirus kurvides? Kurvist väljatulek, gaasi avamine, kas see on paigas. Kus kõige rohkem kiirust ja aega kaotatakse? Referentsid. Sõber filmib raja ääres? Väga hea. Soovitan staatilist kaamerat ning igat kurvi võtta kolm-neli korda. Siis on kohe näha, kas iga ring läks asi veidi paremaks, kas sõidujoon on sama, kas keha asend, sõidupunktid, kiirus on samad või kõiguvad. Kui ringiajad ossilleeruvad siis miks?
Võtke valge paber ning joonistage sinna rada ning oma sõidutrajektoor ning viitepunktid. Las sõber joonistab ka. Ning mõni väga kiire sõitja. Ma võin eksida, aga ilmselt tekib jooniseid vaadates kõigil tunne, et kõik sõidavad erinevatel radadel. Mis on erinevused?
Paljudel teil on motoõpik omandatud? Miks ei ole?
Kui aga on tegu lihtsalt rekreatiivse paarutamisega, siis pole mõtet neid eelnevaid mõtteid kaaluda. Udjage nagu julgete ning kraagelge foorumites ning otsige põhjuseid, miks on asjad just nii nagu on

Usu mind Sinu tõlgitud "Randmevääne" on loetud paljudel. Minu puhul nii eestist kätte saadav II osa kui ka mõlemad (I ja II) inglise keelsed versioonid.HeitiKender kirjutas:Loen ja minestan, millega tegeletakse
...Paljudel teil on motoõpik omandatud? Miks ei ole?
mis aga asja tõsiselt võtmisesse puutub, siis eks 85 % nendel pisikestel radadel sõitjatest teeb seda funi pärast, ülejäänud kellel aega, raha ja tahtmist, et oma slikke, karpasid ja muid vidinaid muuta, osta, seadistada, võtavad asja tõsisemalt. Paljude suust kuulsin viimasel korral, et nüüd teen pausi. Hetkel kohe ei tabanud milles asi... kütus ja kummid kulutavad ju palju...
Ja Heiti ... no offence, sinusuguseid edunäiteid ei ole palju, kõigil ei pruugi olla vajalikke eeldusi. Las tuunivad, funivad ja las möllavad. Ja las ollagi kelle pealt samal ajal vaadata ja õppida.
Aga arusaadavalt sina ju sellele rajakökatsile nõu andma ei tule...

...Respect hea raamatu Eestisse toomise eest.
-
- Postitusi: 450
- Liitunud: 24 Nov 2004, 08:32
Mina ei tule õpetama



Ma arvan, et nn. rajakökatsi eelis on just see, et keskmine kiirus on väike ning seeläbi on omandatu just väga hea tänavasõidus rakendamiseks - ning eestis läheb neid oskusi vist kogu aeg vaja, eriti neil kes eile palace eest ilge kimaga läksid ja siis peale vabaka parkalt ja üle tõnismäe ukerdasid, tehniliselt väga huvitavad kurvid - väljapoole kaldu ja üle künka



HeitiKender kirjutas:mis puutub tuunimisse siis ma arvan, et mõistlik oleks kõigepealt õppida sõitma ja siis hakata tuunima. Tore on vaadata head sõitu stock pilliga. Halb on vaadata aeglast sõitu äratuunitud pilliga. Ja no offence kõigile, ma ka alles õpin - alles viimane kord sai esimest korda vedrustust keeratud veidi.
Mina ei tule õpetama? Mis hea pärast ma siis selle õpiku tõlkisin
? Ikka selleks, et kogu jõuga eesti motosporti arendada
Ma arvan, et nn. rajakökatsi eelis on just see, et keskmine kiirus on väike ning seeläbi on omandatu just väga hea tänavasõidus rakendamiseks - ning eestis läheb neid oskusi vist kogu aeg vaja, eriti neil kes eile palace eest ilge kimaga läksid ja siis peale vabaka parkalt ja üle tõnismäe ukerdasid, tehniliselt väga huvitavad kurvid - väljapoole kaldu ja üle künka
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
manager2 kirjutas:Usu mind Sinu tõlgitud "Randmevääne" on loetud paljudel. Minu puhul nii eestist kätte saadav II osa kui ka mõlemad (I ja II) inglise keelsed versioonid.
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
... noorus on ilus aeg...seroi kirjutas:Imelik on lugeda siin ja muudes teemades ühe tegelase postitusi kõigepealt teemal "oi-oi kui kõva mees ma olen ja kui kiiresti ma sõidan ja kuidas ma kõigile järgi jõudsin ja oleks mööda läinud aga teised läksid maha või ise läksin puhkama" jne. Ja kui need esialgsed väited faktidele (nt ringiajad) tuginedes ümber lükatakse hakkab tulema vastuseid "mootor ei töötanud ja rehvid ei pidanud ja proovisin erinevaid trajektoore ja eriti ei pingutanud kah" jne jne. Milleks sellist kõvatamist vaja on?
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Mis kõvatamisest jutt käib ? Ma olen VÄGA rahul kuidas ma rinkal sõitsin.
Isegi paremini kui ise oodata oskasin.
Pole kordagi öelnud sellist asja ,et teised läksid maha või mina puhkama.
Kui seal videos inc maha läks.....võin öelda kindlalt ,et mingi aeg oleks see zx10r minust ka mööda läinud ja mina kolmandana sõitnud.
Rehvid mul jah ei pidanud ..aga näe sõitsin ikkagi kulunud esirehviga mille pärast käis ka tsikkel kolm korda küllili. Ei istunud raja ääres...vaid ikka paugutasin rinkal.
Ainuke asi mida ma rehvide ja mootoriga välja vabandasin oli see ,et ütlesin ma saaks parema aja küll kui rehv peaks ning mootor töötaks madalamatel pööretel ,et saaksin ka mõne kurvi võtta teise käiguga.
Ma sõitsin koguaeg seal esimese käiguga ainult.
Need kes kohal olid teavad väga hästi kui sitasti tsikkel läks käima ning kippus madalatel pööretel üldse välja surema.
Ei pingutanud eriti kah ?...Mu terve päev oli seal pingutamisi täis.
Aga nuh...kui sa arvad ,et sõitsin sitasti ..siis juu vist .
seroi kirjutas:Imelik on lugeda siin ja muudes teemades ühe tegelase postitusi kõigepealt teemal "oi-oi kui kõva mees ma olen ja kui kiiresti ma sõidan ja kuidas ma kõigile järgi jõudsin ja oleks mööda läinud aga teised läksid maha või ise läksin puhkama" jne. Ja kui need esialgsed väited faktidele (nt ringiajad) tuginedes ümber lükatakse hakkab tulema vastuseid "mootor ei töötanud ja rehvid ei pidanud ja proovisin erinevaid trajektoore ja eriti ei pingutanud kah" jne jne. Milleks sellist kõvatamist vaja on?
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
Ma ei pidanud silmas ainult seda teemat ega ainult seda viimast sõitmist, vaid paljusid muidki teemasid biker.ee foorumis...korke kirjutas:Emm...jutt vist käib minust kuna minul ainukesena streikis mootor persses küünalde pärast.
Mis kõvatamisest jutt käib ?
EDIT: seda ma ei oska öelda, kas sina sõitsid kehvasti või hästi. Kindlasti kuulusid sa kiiremate hulka.
PS. Ise ei oska ma tsikliga üldse sõita ja pole sellepärast absoluutselt õige inimene kommenteerima kellegi oskusi. Lihtsalt mõned asjad on foorumit lugedes silma jäänud...
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Mina tean kuidas ma sõidan liikluses ja rajal ning olen rahul oma oskustega kuid tahaks neid paremaks lihvida.
pealegi pole mõttet minu sõiduoskusi arutada enam...nagunii mina enam tsikliga ei sõida.
Pealegi unustasin lisada ,et foorumis on väga palju üksteise lõõpimist ja nalja viskamist....millest sina vist pole aru saanud.
seroi kirjutas:
Ma ei pidanud silmas ainult seda teemat ega ainult seda viimast sõitmist, vaid paljusid muidki teemasid biker.ee foorumis...
EDIT: seda ma ei oska öelda, kas sina sõitsid kehvasti või hästi. Kindlasti kuulusid sa kiiremate hulka.
PS. Ise ei oska ma tsikliga üldse sõita ja pole sellepärast absoluutselt õige inimene kommenteerima kellegi oskusi. Lihtsalt mõned asjad on foorumit lugedes silma jäänud...
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.