Re: caferacerid ja rotikad jms
Siiamaani üks parimaid videosi mida näinud.
Siiamaani üks parimaid videosi mida näinud.
vilvjorr, see üks parimaid jah, selline tore tsill-grill emotsionaalne värk
ning siin kuskil mingil lehel ka olemas. aga kordamine on tarkuse ema!
ja Kalle - vastus su küsimusele vilvjorri pandud videos
seal pmst samad veljed väga edukalt analoogilisel masinal all. cafe tüüpi asi saab ka edukalt pulkadega hakkama, ei pea tingimata kodar olema. mis see täpselt seal pildil üldse on - mudel aasta jne? veljed umbes nagu suzu või yamu (aga vist kawa, kui pildi nime vaadata). ja siis teemasse see masin sobib küll 100%.
wrenchist oli hea lihtne leida - pulkadega ntks...





tormavtellis kirjutas:. mis see täpselt seal pildil üldse on - mudel aasta jne? veljed umbes nagu suzu või yamu (aga vist kawa, kui pildi nime vaadata). ja siis teemasse see masin sobib küll 100%.
Kawa jah ja mudel täpsemalt mul joone all esimesena kirjas. C3 tähendab seda, et 1980 politsei mudel. Sel siis vanem 1015cc mootor ja eriti äge on see, et sel lisaks starterile vänt ka olemas. Kunagi oli sellel ees sirge suur klaas ja politsei kastid jm varustus. Eestise jõudis kunagi ammu üsna õnnetus seisus ja rapituna. Mina siis tegin selle aparaadi päris korda ja oma vajadustele vastavaks. Kuna on murdeaasta, siis raamil jm juba uuema gondli kinnitused olemas, mis sinna ka külge läks Päris mitu aastat oli siis täiesti muretu tööloomana kasutuses.
See pilt nüüd siia teemasse eriti ei sobi, aga teist mul pole. Pilt ise tehtud üle kümne aasta tagasi. Kui kunagi selle aparaadi kokku saan, siis tuleb vanade aegade auks ilmselt sama välimusega, vaid ilmselt rohkem valge. Aga eks muid kiusatusi on veidi olnud küll ![]()

Kk
nujah, siis kaks varianti, kas projektikaks või tõesti taastada. mainisid pigem viimast. üldiselt kenas korras tundub pildil masin, pole miskeid kultuurkihte nagu näha jne. cafe põhjana veidi kolakas mootor on, aga on ka seda edukalt ära kasutatud. samas mis seletan - omalgi cb900 baasil.
tormavtellis kirjutas:ja back to the topic.
tõime vahetusel saartest sellise masina ära. 1 silinder, jalgkäivitus jne. läheb lähiajal noaalla.
äkki siis veel üks kohvivurr juures kevadest
Kahju ilusast rattast. Sellise seisukorraga rattast relakaga üle käimine on minu arvates julm, aga jääme põnevusega ootama. Loodetavasti on tulemus sama hea kui all olevatel piltidel. Ise eelistaksin SR 500 küll scrambleri või street trackerina näha. Igal juhul soovin jaksu ja head maitset!





hea põhi on ta igasuguseks cafeks või scrambleriks või träkkeriks. kui reisserit ehitada, siis võiks juba Lossa oma eeskujuks võtta.
uus omanik vist seda veidi silmas peabki.

muidu sealt sverchik'u piltidest teine ja viimane sümpatiseerivad. scramblerid on toredad, lihtsalt oma välimuselt veidi igavamad cafedega võrreldes. cafed on kuidagi agressiivsemad ja näevad seistes ka liikuvad välja
samas tahaks omalegi miskit veidi pikema amorgikäiguga kerget asjandust, mille vedrusid siis kuskil suvalisema pinnase peal oleks hea põrgatada.
Menüüs võiks olla üks kollane smaili, kellel ketsipaelad suunurgast välja ripuvad. Praegu kuluks ära. Kummid on lahedalt rõvedad.

Kuna head asja palju ei saa siis...

Nendel viimastel ratastel on üks SUUUUUR viga- V-mootor ![]()
edu
eino loff, mis sa koonerdad! jäi omelegi silma miski aeg
sobiks sinna tädid ja rattad teemasse neid yamanda-suzubusade otsas kõlkuvaid maitsetuid silikoniriiuleid tasakaalustama.

aga yeekimil on natuke õigus jah. olgugi, et bobberile nagu sobib.
üks omapärasemaid mis viimasel ajal silma jäänud - suzuki savage'st tehtud cafe. 1 silinder, lintvedu, aga tulemus vägagi über ![]()
mudel pole vist päris sama aasta, aga suures plaanis dis:

into dis:

yeekim kirjutas:Nendel viimastel ratastel on üks SUUUUUR viga- V-mootor
edu
Ära nüüd aja sellist yeekimit. Mis Guzzi ja Duci cafedel viga on? Vägagi algupärased asjad ja oma aja ülikõvad rinkarelvad ju. Ja Pärnu-Hiiumaa liinil põristab näiteks ringi üks eriti nups harakacafe... Võib-olla oled isegi näinud. Peks olema TM-s tehtud ja peale mõningaid asfaldiga kohtumisi nüüd uue omaniku käes uuesti sündinud. Urr!!!


Vähe teistmoodu.
tsaar kirjutas:
Vähe teistmoodu.
Viimasel tsikklil õhupuhasti toodud kõrvalt välja, kas see õigustab ennast ????
see ju karpa otsas, ei vaatanud tähelepanelikult,eks reedeti ongi silm raskem seletama ja käsi kergem kirjutama. ![]()
ngäooo! ![]()
Hea teema! Tore, et vägevaid relvi meile juurde tuleb. Võtaks endalegi mõne tooriku kui kuskilt sobiva leiab. ![]()
nujah, eestis on ainult paar kawat motorsis, mis veidi põhjaks sobiks. täielik ikaldus, pigem tuleb importida ![]()
alati oleks variant ka miski pisema mootoriga 1 cyl kruiser aluseks võtta. nagu siit veidi ülesse poole kerides näha.
Selline lahtiriietatud pomm:
Kes vana goldwingi lähemalt näinud, see teab palju sealt minema on visatud.
Erkki
See on veel karmim, pole küll rott või kohvi
Vähe on jah neid rattaid või silmad liialt kinni. Ma muidugi tahaks ka liialt odavalt hakkama saada. 500€ eest kui leian, siis võtan. ![]()
Mulle meeldib kui vanad rattad originaalkujul on. AGA väga lahe oleks kuskil cafe ratta peal näha sellist uunikumi (või päris DOHC) :
Ma pikki aastaid olen mõelnud ikka kuidas oma pannoniast
kohvimasin teha aga mootoriga läheb keeruliseks... TON or nothing...
Nu 500 eest on kyll vaheusutav miskit padevat pohja saada. Ja veel ton'ini jooksvat. Miski kilo peaks ikka pohja alla arvestama, ylejaanu on rahakoti ja maitse asi.
Sellised 300-500 cc klasikalised pohjad ikka soltuvalt rariteetsusest ja seisukorrast miski 1500-2000 kanti. No kuni kolmekas isegi vms. Heas korras nortonitest arme raagi. Ja koige hardcorem siis oleks vist triton ![]()
...ja eestis muidugi pole ammu miskit naha olnud. Moned hondad ehk ja miskit puru veel viimase aasta jooksul. Nu yhe sr500ja toime ka ara paar nadalat tagasi ![]()
Ja mitte et see nyd vaga teemasse oleks, aga sorisin tsiklitte statti ja avastasin, et eestis isegi yks bimota arvel!!! Kyll 98' , but still bimota. Praegu neil hinna entrilevel on 28 kilo, laheb kuskile 160kiloeurini valja.
Olen aru saanud küll. Loodetavasti on järgmiseks talveks juba topelt põhja jaoks. Nii ka ei ole mõtet, et ostad põhja ära aga sinna pole midagi peale panna. See suvi tahaks hoopis rohkem kohvimasinaid tänavatel näha! ![]()
tutikale triumphile või kawa w800 oleks eriti lahe "relakas sisse lasta". Kuigi mõlemad rattad on liialt elektrit täis
Võibolla väga põnevat ratast ei tuleks aga toorik on ikka sigalähedal lõpptulemusele...
Noo.. Tutikas royal enfield ntks
kui hasti laheb, siis nad jargmine kevad tulevad stiilipuhta factory cafega isegi valja. Yks kenamaid protosid, mis naind olen. W800 on pisut booring. Midgi on seal toesti yleliia.
Üht koma teist vaatamiseks.
http://www.superduke.net/forum/viewtopi ... 17&t=17968
päääääris edevad. need cafe tüüpi jätvad veidi liiga modernse mulje, aga lahedad ikka. kõige kiftimad seal isegi pigem need bobberi tüüpi lowriderid.
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?p=554533#p554533
Disainiotsused koik juba tehtud. Lihtne ju. Puhtaks pesta ja tehnika korda. Moni roostetapp ja kriimuke ei sega.
Kallis Jõuluvana...


Vot selline Suzuki relv Soomest. Rattur oli "MadMax"- stiilis rõivatud.
skulptor kirjutas:http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?p=554533#p554533
Disainiotsused koik juba tehtud. Lihtne ju. Puhtaks pesta ja tehnika korda. Moni roostetapp ja kriimuke ei sega.
Sellise võtaks küll hoolealla kui kord jõud peale hakkaks ja veendunud oleks, et remondiks juppe leiab. Vinge!