Re: Õnnetused mootorratastega [2014]
Kuulge äkki aitab juba, veidi vale koht selle arutamiseks.
Kuulge äkki aitab juba, veidi vale koht selle arutamiseks.
https://docs.google.com/file/d/0By9QxT3 ... JneGM/edit
Täna, kolleegi pardakaamera sai peale.
arendaja kirjutas:https://docs.google.com/file/d/0By9QxT3 ... JneGM/edit
Täna, kolleegi pardakaamera sai peale.
Politseisse salvestus saata-numbrid jäid peale ja liiklusõnnetuse põhjustaja veel lahkus sündmuskohalt ![]()
arendaja kirjutas:https://docs.google.com/file/d/0By9QxT3 ... JneGM/edit
Täna, kolleegi pardakaamera sai peale.
See ongi ehe näide mille kohta mina ütlen, et peab kontakt olema. Kui muud ei aita viska kiivriga ![]()
arendaja kirjutas:https://docs.google.com/file/d/0By9QxT3 ... JneGM/edit
Täna, kolleegi pardakaamera sai peale.
Väike sõidukoolitus oleks kasuks tulnud
Oleks küll kasuks tulnud jah, kuid see ei vähenda fakti, et vana keeras julmalt ette.
Haruldased õnnetuses osalejad. Sellist tsiklit mai teagi
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/1 ... d=69478219
Piipz kirjutas:Oleks küll kasuks tulnud jah, kuid see ei vähenda fakti, et vana keeras julmalt ette.
No väga julmalt ei keeranud tegelikult. Pistis nina ikka suht aeglaselt välja. See, et minema sõitis on muidugi sigadus, aga ei imestaks kii naine ehk roolis oli.
koi kirjutas:Haruldased õnnetuses osalejad. Sellist tsiklit mai teagi
![]()
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/1 ... d=69478219
No tegelt oli ikka BMW, miski GS-iline. Seda ma mööda sõites vaatasin ja imestasin ja üritasin pihta saada, et ratas seisab uhkes üksinduses keset ohutussaart ja keski tüüp istus üle tee bensuka juures murul maas, kombe pooleldi maha aetud.
mx77 kirjutas:Piipz kirjutas:Oleks küll kasuks tulnud jah, kuid see ei vähenda fakti, et vana keeras julmalt ette.
No väga julmalt ei keeranud tegelikult. Pistis nina ikka suht aeglaselt välja. See, et minema sõitis on muidugi sigadus, aga ei imestaks kii naine ehk roolis oli.
Täitsa nõus, sellel hetkel kui nina kõrvalreas on veel vähemalt 3 autot vahet ja mootorratas kaameras ei paista. Selline 50:50 olukord, autojuht tõenäoliselt tähelepanematu,
ratas tuli kuidagi kiirelt pilti. Samal põhjusel ei pruugi ka ärasõit tahtlik olla, kui suurt ümbrust ei märganud.
Arvestades, et meil on parempoolne liiklus ja rool vasakul ning auto tuli vasakult paremale ning vb peegel oli kehvasti regullitud (BMW ja väike peegel? sõidan ise mõnikord ühe BMWga ja sellel on nii väiksed peeglid, et hirmus hakkab, pole minu auto niiet...) ning ei märkandki, et ratas tuleb. Sõitis ära, sest ei vaatand seljataha... Karm igatahes, ratturil polnud ka veel varustust :/
Mulle tundub, et autojuht tegi manöövri ning ei veendunud selle ohutuses. Tsikkel sõitis otse ja omas sõidurajas. Mitte midagi pole tsikli juhile ette heita. Kui siis ainult seda, et ta paremasse sõiduratta ei põiganud. Samas LS ei pane sellist kohustust. Autojuhile aga on palju ette heita. Alustades suunatulest, manöövri alustamisel ohutuses mitte veendumisest ja lõletades avariiohtliku olukorra tekitamisega, mille tagajärjel tsikli juht kaotas juhitavuse ja kukkus. Suure tõenäosusega on tekitatud ka varalist kahju.
Tegemist on aeglase liiklusega, seepärast tundub tsiklil kiirust olevat. Vaata kui kiiresti hoo maha sai ja kukkumisel kui lähedale tsiklile jäi. Ma ei usu ülekiirust.
mx77 kirjutas:arendaja kirjutas:https://docs.google.com/file/d/0By9QxT3 ... JneGM/edit
Täna, kolleegi pardakaamera sai peale.
Väike sõidukoolitus oleks kasuks tulnud
HÄHÄHÄ pfff oleks jahhh!
ma oleks esipidurit moduleerides sellest bemmist saltoga üle hüpand!
Tarts kirjutas:Mulle tundub, et autojuht tegi manöövri ning ei veendunud selle ohutuses. Tsikkel sõitis otse ja omas sõidurajas. Mitte midagi pole tsikli juhile ette heita.
Legaalselt pole tsiklimehele tõesti midagi ette heita. Samas tegelikult oli seal olukorra lahendamisruumi küll ja veel. Lisaks veel see (ma tean küll, et selleks kakluseks on eraldi teema) puhtalt minu isiklik arvamus, et squidina sõitmine eeldab keskmisest paremat rattavalitsemisoskust. Et oma nahk päästa (sõna otseses mõttes) ka olukordades, mida keskmine rattur võib-olla edukalt ei lahendaks. (Erinevalt sellest olukorrast, millega oleks võinud ka suht algaja hakkama saada).
holma kirjutas:
Pagan, see oli ikka väga s**t otsus
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/1 ... d=69494283
Kahju jälle ühest elust. Võiks ikka natuke mõistust olla ja möödasõitu tehes ikka vaadata kas see ohutu. Kui oleks vastu tulnud sõiduauto kus ka lapsed sees oleks olukord veelgi hullem olnud. Kurat liikluses peab ikka mõtlema ka.
holma kirjutas:
R.I.P.
Siklitel on kiirendus hea ja suht lühikese maaga saab möödasõidu tehtud, aga veokatest möödasõidul tuleb arvestada tuulepadjaga, mida veokas ees lükkab. Sellega peab peale möödumist tagasireastumisel arvestama, eriti kergemate ratastega.
Samas krt paras bingo, et 2 veokat ja tsikkel üksteisest mööda ei pääse, teed nii laiad küll, et võiks... ![]()
Kui pilte vaadata, siis pole tegu sellega, et "napilt ei mahtunud vahelt läbi", vaid löögijälg on rekkal isegi tsentrist vasakul.
just hakkasin sama kirjutama, tundub et on midagi korralikult viltu läinud...... aga noh mulle ei meeldi ka ühegi rekka taga sõita- kui näha mitte kolbigi ei ole
Kaastunne omastele, mis muud!
Eedith- olehe pildid annavad ka tugeva matsu siiski juhipoole esinurga juurde
Sõitsin ka täna Tartukal, küll paar tundi varem ja teises suunas, aga tuul oli täna kuidagi eri kiuslik ja kohati uskumatult tugev. Kohati (poolenisti külgtuulega) imes möödasõidetava veoka poole päris kõvasti ja kabiini nurga juures lajatas täiega. Kas magas sellise momendi maha ja tsikkel läks käest...
Väga kahju...
R.I.P.
... mis siin enam vabandada ja süüdlasi otsida... süüdlane ju ise seda tahtis väga ja selle ka sai! Ja selline ongi ju Meie tsiklimeeste elu... Meile kõigile meldib lennata nagu tuul ja olla vaba mees... paraku kaasneb ka sellega suur vastutus, sa pead olema koguaeg nagu üks suur silm ja ennustama pidvalt ette, mis sinu eluga järgmine sekund saab... See on meie enda valik, kas olla õhtul oma kalli kõrval või olla surnud tükikauppa kusagil kirstus... Lihtne ! Nii, et mida te kurvastate... Õppige parem ,muidu olete homme järgmised laibad liiklus uudistes! Lihtne ju, nati pead aru ja siis saad, mida tahad! Nagu ma isegi , siiani õnneks veel elus aga alati teele asudes tean, et tsikkel on ikka lahe küll, ... jääks vaid terveks! Olgem siis kõik mõistlikud ja nautigem seda lahedat suve, ma vist juba viskasin vihma kombe lõkkesse!
... ja kaastunde avaldus omastele... ![]()
Ei lähe küll teemasse aga siiski:
http://www.postimees.ee/2880229/saarema ... otorrattur
Vene vaim lööb välja, eriti kui tilk meelemürki sees on.
Pigem ikka shokk, tõsteti kägaras üle tonnine (vist zzx1400) üksi seina äärde, pärast kolmekesi oli megategu, et kaubikusse saada.
Aap, ärge teksades sõitke ![]()
ElCato kirjutas:mx77 kirjutas:Piipz kirjutas:Oleks küll kasuks tulnud jah, kuid see ei vähenda fakti, et vana keeras julmalt ette.
No väga julmalt ei keeranud tegelikult. Pistis nina ikka suht aeglaselt välja. See, et minema sõitis on muidugi sigadus, aga ei imestaks kii naine ehk roolis oli.
Täitsa nõus, sellel hetkel kui nina kõrvalreas on veel vähemalt 3 autot vahet ja mootorratas kaameras ei paista. Selline 50:50 olukord, autojuht tõenäoliselt tähelepanematu,
ratas tuli kuidagi kiirelt pilti. Samal põhjusel ei pruugi ka ärasõit tahtlik olla, kui suurt ümbrust ei märganud.
Ta ilmselgelt nägi ratturit, vaadates ümberreastumise lõppfaasi kui ta järsult rooliga vasakule nõksatas. Ilmselt eeldas, et rattur läheb paremalt mööda.
Ajaks natuke möla.
Mida kiirem tsikkel seda vähem mõeldakse, kas möödasõit on ohutu. Keerad rulli ja oledki sekunditega möödas.
Aeglasema tsikkliga on nagu umbes autoga, pead oma korra ära ootama.
SiimM kirjutas:Ajaks natuke möla.
Mida kiirem tsikkel seda vähem mõeldakse, kas möödasõit on ohutu. Keerad rulli ja oledki sekunditega möödas.
Aeglasema tsikkliga on nagu umbes autoga, pead oma korra ära ootama.
CBF, mis TRT mntl lahkunud mehel oli, pole just kõige kiirem ratas...
ma ütleks et seal on ikkagi õige tasakaal kuskil ja muidugi peas peab ka kõik õige olema. hiljuti sõitsin ühe golfiga, 1.4 mootor. ja see on ilmselt kõige ohtlikum auto millega ma siiamaani olen sõitnud. möödasõite on väga keeruline teha ja kaua sa ikka passid. lõpuks viskab üle ja teed ikkagi möödasõidu aga sellevõrra ohtlikum et lihtsalt auto ei liigu edasi. samal ajal ma ei tea ühtegi ratast mis ei oleks võimelised kiiret möödasõitu tegema. pole alla 500 kuubiku kunagi proovinud, võibolla on nendega tõesti keerulisem. aga sitem kui selle golfiga ikka olla ei saa..