Re: Positiivne kogemus motopolitseiga
palju väikesi trahve ei löö klienti veel jalust ja tööd jätkub edaspidigi ning rahvas on rõõmus - maksab heameelega.
palju väikesi trahve ei löö klienti veel jalust ja tööd jätkub edaspidigi ning rahvas on rõõmus - maksab heameelega.
Pirita teel 21 üle ja 300kr. Kõik olid rahul.
mella kirjutas:palju väikesi trahve ei löö klienti veel jalust ja tööd jätkub edaspidigi ning rahvas on rõõmus - maksab heameelega.
Äkki nad hoopis kardavad, et kui väänavad suure trahvi siis võetakse hoopis arest ja peab hoopis toitlustamisega tegelema hakkama
Politseiga on tõesti nii ja naa, kuidas tuju on!
Vahel lasevad päris karmi teoga minema ja samas väike aps ja ei jõua karistust ära kanda / maksta!
Väike näide: 1) 0,3 pomilli ja soovitati koju minna ning mitte kunagi enam nii teha! (paha lugu aga juhtus )
2) 2 korda väike kiirusega liialdamine ja 6 kuud lubadetta! (aitäh aga mille eest?)
see polnud küll motopolitseiga, kui siiski politseiga. koju jõudes ütlesin naisele et oleme 600 eeki võrra rikkamad meie politsei teeb väga head tööd!
Numbreid ja summasid ei ole vaja avalikustada aga tervitaks Pärnu motopolitseid
Äraütlemata mõistlik mees ....
Eee, kuidas nad sõidu pealt peatumismärguannet annavad, kui ees ainult sinised vilkurid või on neljast üks, seestpoolt teine, punane? Sõidavad kõrvale ja käega?
oldmaniac kirjutas:Veidi ka piltlikku õppematerjali, kuidas üks selline asi välja näeb:
pezz kirjutas:Eee, kuidas nad sõidu pealt peatumismärguannet annavad, kui ees ainult sinised vilkurid või on neljast üks, seestpoolt teine, punane? Sõidavad kõrvale ja käega?
Mulle tuli ka ükskord üks nii külje alla, et ehmatasin ära lausa ja tõesti, andis käega märku, et "Pull over"
Küürakil seal paagi peal olles kogu aeg ei vahi neid peegleid ju ka..
pezz kirjutas:Eee, kuidas nad sõidu pealt peatumismärguannet annavad, kui ees ainult sinised vilkurid või on neljast üks, seestpoolt teine, punane? Sõidavad kõrvale ja käega ...
On ees täitsa olemas ka punane vilkur ja kui seda tähele ei pane, siis lõpuks jõuab kõrvale ka ja näitab käega peatumismärguannet
Käesolev hooaeg hakkab vaikselt lõppema ja tundub, et nii mõnigi foorumlane on osanud end ühel või teisel moel registreerida "aktiivsete tervisesportlaste nimekirja".
Olen isegi paar korda mainit` kogemuse võrra rikkam olnud, kasutanud tsikli või igava auto asemel loodussõbralikku ühistransporti. Võin öelda, et näeb ja kuuleb mitu korda rohkem, kui solituudis reisides
Isiklikult jagan arvamust, et kui liikluses end unustada kas siis gaasipeedaali tallama või teadlikult ülemäära kiirustama, võib juhtuda, et üksikisiku õigused kitsenevad päris kiiresti vaikimisi tasandile ja tunne võib algul olla käetu-jalutu, ebameeldiv.
Ajendas mind kirjutama selle aasta varakevadine kogemus küll julgestuspolitsei, mitte motopolitsei esindajatega Tallinna linnas.
Oli ühe margiesinduse testipäev, sai sõidetud mitmesuguste erinevat klassi ratastega, nimismeeste huviorbiiti ei õnnestunud jääda 127 kW rattaga, vaid väga särtsaka 57 kW isendiga, mida ka seletuses korrakaitsjatele korduvalt mainitud sai. Ülemäärane kiirustamine leidis aset Hendriksoni küüru ületamisel ( noorematele lugejatele Pärnu mnt. viadukt) suunaga kesklinna poole, kuna oli "vaja" sõbrale, kes km maad eespool sõitis "järele võtta" ja lõppes tõdemusega, et politseinikud on vahest päris objektiivsed, kui vaadelda subjekti seisukohast.
Asjaoludeks: Vihmane asfalt, 50 Km/h piirang , radar näitas tagaistmel istudes poole suuremat numbrit. Ise pakkusin 80> Km/h kanti. Intsident pani isiklikult küll mõtlema ja hoiduma sarnastest tegevustest tiheda liiklusega piirkondades. Taskut tühjaks ei tõstetud ja sai kokkulepitud seesinatse teguviisi hülgamises. Linnas liiklen pigem väga rahulikult.
Kokkuvõte: korrakaitsjate hulgas leidub (ka) pigem positiivset elementi, kui ebaobjektiivset, masinliku ärapanija tüüpi tegelasi.
Teeks siis selle otsa kah uue hooga avatuks
Oli täna igati meldiv kogemus, kulgedes mööda maanteed ühest linnast teise linna, kiirus kasvas veits märkamatult... arvan et võis olla kuskil 100-110 spidoka järgi sellel hetkel. Vastu tuli eravavärvi sinine politsei škoda, vilgutas tuledega, juhtimaks tähelepanu liialt suurele kiirusele. Väga positiivne, et ei peetud vajalikuks otsa ringi pöörata ja vilkurite saatel mind rajalt maha võtta. Korrigeerisin oma sõidukiiruse ja kulgesin edasi.
Teemaks siiski ju kogemused MOTOpolitseiga..
E: samas tuleb meelde, et mõni aasta taagsi vilgutasid nad mullegi linnavahel tulesid, eks saavad aru, et tsiklil kasvab see kiirus üsna ruttu..