Õnnetused mootorratastega
Moderaator: Moded
Parema liikluskultuuriga maades on kõik ristmikud ilma ühegi erandita märgistatud nii: peatee pool on alati enne ristmikku (sõltumata sellest kas enne oli 90 või 110 jne km/h) kiirusepiirangu märk 50 km/h. Kõrvaltee pool aga STOP-märk. Meil on aga nii: peatee poolel ikka enamasti ilma piiranguta 50ni (on ainult erandina) ning kõrvalteel vaid ristumine peateega märk, mis ei kohusta kedagi peatama. Ja ega peatutagi, vaid sõidetakse hooga edasi samas vaadatakse vasakule, kuid paremale enam pead pöörata ei jõuagi...
Seepärast on Kiirel Putukal meie oludes tuline õigus - "Et jääda liikluses ellu tuleb sõita nii nagu kõik oleks lollid".
Seepärast on Kiirel Putukal meie oludes tuline õigus - "Et jääda liikluses ellu tuleb sõita nii nagu kõik oleks lollid".
-
- Postitusi: 94
- Liitunud: 20 Juun 2006, 22:52
Mõttetu lahmimine. Lugedes eelnevaid postitusi ja hukkunu iseloomustust, siis tooks välja mõned märksõnad mis silma jäänud.
- Tsiklistile meeldis elada viimase vindi peal;
- Tsikliks ratas, mille tippkiirus on seal 300km/h kandis;
- Lihtsat matemaatikat ka: 120km/h sõites läbitakse 1km 30 sekundiga, 180km/h juures on selle läbimise aeg juba 20 sekundit, 240km/h sõites kulub 1km läbimiseks 15 sekundit;
- Tsikkel liikus otse auto suunas, mis muutis selle kiiruse hindamise väga raskeks;
- Kella aega arvestades paistis päike ka suht madalalt ja otse ratturile silma (uudisest sain aru, et ratas liikus Tallinna poole);
- Autojuht juba eakas;
Kõik need tegurid ühes kohas ei ole hea...
Küsiks siis veel, kas tsikkel oli kogu aeg nähtav või hakkas ta mingil hetkel kellestki mööduma ja võis ilmuda näiteks autojuhi vaatevälja alles pärast seda kui viimane oli veendunud oma manöövri ohtuses ja seda juba alustanud (kuskilt ilmuva mürsuga ei oska enamik inimesi arvestada)?
Kokkuvõttes ei taha ma kellegi poole näpuga näidata, vaid pigem on minu posti mõte selles, et kui emotsioonid on laes, siis ei olda kõige adekvaatsemad hindajad.
Kiiruste ja vahemaade juurde veel mõtlemiseks: Kui palju on piisav ja ohtut vahemaa sinu poole liikuva sõidukiga, et tagasipööre sooritada?
500m? 90km/h kiirusega liikudes kulub sinu poole liikuval sõidukil selle vahemaa läbimiseks 20 sekundit. Aga kui liigutakse kiirusega 240km/h? Siis on selleks ajaks 7,5 sekundit... Mis siis kui hinnatakse ohtutuks 300m?
- Tsiklistile meeldis elada viimase vindi peal;
- Tsikliks ratas, mille tippkiirus on seal 300km/h kandis;
- Lihtsat matemaatikat ka: 120km/h sõites läbitakse 1km 30 sekundiga, 180km/h juures on selle läbimise aeg juba 20 sekundit, 240km/h sõites kulub 1km läbimiseks 15 sekundit;
- Tsikkel liikus otse auto suunas, mis muutis selle kiiruse hindamise väga raskeks;
- Kella aega arvestades paistis päike ka suht madalalt ja otse ratturile silma (uudisest sain aru, et ratas liikus Tallinna poole);
- Autojuht juba eakas;
Kõik need tegurid ühes kohas ei ole hea...
Küsiks siis veel, kas tsikkel oli kogu aeg nähtav või hakkas ta mingil hetkel kellestki mööduma ja võis ilmuda näiteks autojuhi vaatevälja alles pärast seda kui viimane oli veendunud oma manöövri ohtuses ja seda juba alustanud (kuskilt ilmuva mürsuga ei oska enamik inimesi arvestada)?
Kokkuvõttes ei taha ma kellegi poole näpuga näidata, vaid pigem on minu posti mõte selles, et kui emotsioonid on laes, siis ei olda kõige adekvaatsemad hindajad.
Kiiruste ja vahemaade juurde veel mõtlemiseks: Kui palju on piisav ja ohtut vahemaa sinu poole liikuva sõidukiga, et tagasipööre sooritada?
500m? 90km/h kiirusega liikudes kulub sinu poole liikuval sõidukil selle vahemaa läbimiseks 20 sekundit. Aga kui liigutakse kiirusega 240km/h? Siis on selleks ajaks 7,5 sekundit... Mis siis kui hinnatakse ohtutuks 300m?
-
- Postitusi: 94
- Liitunud: 20 Juun 2006, 22:52
Penskar oli ise öelnud uudiste intervjuus et ratta kiirus võis olla 130-140.siis ikkagi oli vanuri reaktsioon suht kehv ja nägemine kah. seal on ümber pöörde kohal eraldi tasku kuhu oleks võinud keerata ja siis esimesse ritta reastuda kuid tema selle asemel keeras esimesse ritta sealt otse jälgede järgi vaadates. Ja tsikkel tuli esimesest reast nii et mõelge siis ise kes süüdi oli. 

Kawasaki ZX-9R
Tähendab, mina arvan, et kõiges on süüdi savisaare eedik. Vot tak.
Üldiselt äkki lõpetaks selle teema käsitlemise niing lahmimise ära. Kuna toimus õnnetus kus hukkus inimene, siis läheb asi ju politseisse uurimiseks ning sellest küsimus kas peale uurimise lõppu on antud infi avalik või salastatud?
Kui avalik, siis saaksime teada tulemuse, mis oli kiirus, kuidas päike paistis, kas penskar kuulas elmarit või mitte...jne.
Üldiselt äkki lõpetaks selle teema käsitlemise niing lahmimise ära. Kuna toimus õnnetus kus hukkus inimene, siis läheb asi ju politseisse uurimiseks ning sellest küsimus kas peale uurimise lõppu on antud infi avalik või salastatud?
Kui avalik, siis saaksime teada tulemuse, mis oli kiirus, kuidas päike paistis, kas penskar kuulas elmarit või mitte...jne.
-
- Postitusi: 2411
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 26 korda
See STOP-märgi kultus on rohkem ühe suure lombi taguse riigi iseärasus. Aga põjamaade kohapealt hoian 2 nädala pärast silmad lahti ja siis kas kinnitan või lükkan ümber Sinu väitedJAWA kirjutas:Parema liikluskultuuriga maades on kõik ristmikud ilma ühegi erandita märgistatud nii: peatee pool on alati enne ristmikku (sõltumata sellest kas enne oli 90 või 110 jne km/h) kiirusepiirangu märk 50 km/h. Kõrvaltee pool aga STOP-märk.

terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Viimati muutis kris., 24 Juun 2007, 00:12, muudetud 1 kord kokku.
Riding with a King!
-
- Postitusi: 450
- Liitunud: 24 Nov 2004, 08:32
Täna juhtusin Kaberneeme kanti, punane ATV numbriga 6372 TA, habemik ilma kiivrita lenksus ja u 8 aastane plika, pikad juuksed tuules lehvimas, ilma kiivrita tagaistmel. Ja nad sõitsid maanteel ja pärast seal kitsal külavaheteel vähemalt 70-ga.
Enne autosse istumist ja ärasõitmist pidasin endaga sisemonoloogi, et kas peaks minema ja karjuma või rääkima habega. Arvestades sõidustiili, oleks mind ilmselt pikalt saadetud.
Kui keegi kodanikku tunneb, äkki räägib temaga.
Enne autosse istumist ja ärasõitmist pidasin endaga sisemonoloogi, et kas peaks minema ja karjuma või rääkima habega. Arvestades sõidustiili, oleks mind ilmselt pikalt saadetud.
Kui keegi kodanikku tunneb, äkki räägib temaga.
ohhhohhooo ja mida mina täna nägin :S
ühes väikses eesti linnas, miski tüüp kakkus nokka oma bikega linna sees - endal lühikesed püksid, T-särk ja plätud. No nahhui, mõtlesin et kui nüüd külili keerab ei ole kahju ka debiilikust!!!
Saan aru, et suvel on palav jne. aga no kui sa tuled oma "tagaaias tsillimis varustuses" siis ära kiirenda 100-120 linnas ja kaku nokka.
oleks siis veel, et mingi pro sõitja. arvestades kui piirajasse mootor lasti ja kui vähe aega ja mitte eriti kõrgele esi ratas tõusis - siis ütleks, et bikega oli see mees sõitnud noo niiii umbes..... päeav
Pikk jutt s... jutt! pange korralik varustus selga ja siis kuhugi norm. kohta harjutama!!!
Päris teemas ei ole aga ei viicind otsida mingit teist topicut kus oma emotsioone jagada!
ühes väikses eesti linnas, miski tüüp kakkus nokka oma bikega linna sees - endal lühikesed püksid, T-särk ja plätud. No nahhui, mõtlesin et kui nüüd külili keerab ei ole kahju ka debiilikust!!!
Saan aru, et suvel on palav jne. aga no kui sa tuled oma "tagaaias tsillimis varustuses" siis ära kiirenda 100-120 linnas ja kaku nokka.
oleks siis veel, et mingi pro sõitja. arvestades kui piirajasse mootor lasti ja kui vähe aega ja mitte eriti kõrgele esi ratas tõusis - siis ütleks, et bikega oli see mees sõitnud noo niiii umbes..... päeav

Pikk jutt s... jutt! pange korralik varustus selga ja siis kuhugi norm. kohta harjutama!!!
Päris teemas ei ole aga ei viicind otsida mingit teist topicut kus oma emotsioone jagada!
23. juunil kella 09.12 ajal toimus liiklusõnnetus Harjumaal Raasiku vallas Raasiku alevikus Tallinna mnt 30 maja juures, kus mootorratas Kawasaki KMX, mida juhtis Margo (s 1970), kaotas juhitavuse ning paiskus ümber. Mootorrattur toimetati vigastusega Ida-Tallinna Keskhaiglasse ja peale esmaabi andmist lubati kodusele ravile.
23. juunil kella 17.27 ajal toimus liiklusõnnetus Hiiumal Pühalepa vallas Värssu külas, Hellamaa — Hilleste tee 3. kilomeetril, kus mootorratas Suzuki GSF, mida juhtis alkoholijoobes ja vastava juhtimisõiguseta Marek (s 1987), kukkus sõiduteele. Mootorrattur toimetati vigastustega Hiiumaa haiglasse.
23. juunil kella 20.20 paiku toimus liiklusõnnetus Valgamaal Põdrala vallas Pikasilla külas, kus mootorratas Yamaha, mida juhtis Arvi (s 1973), sõitis teelt välja kraavi. Mootorrattur toimetati vigastustega TÜ Kliinikumi ja peale esmaabi andmist lubati kodusele ravile.
Oli siis selline kukkumiste päev...
23. juunil kella 17.27 ajal toimus liiklusõnnetus Hiiumal Pühalepa vallas Värssu külas, Hellamaa — Hilleste tee 3. kilomeetril, kus mootorratas Suzuki GSF, mida juhtis alkoholijoobes ja vastava juhtimisõiguseta Marek (s 1987), kukkus sõiduteele. Mootorrattur toimetati vigastustega Hiiumaa haiglasse.
23. juunil kella 20.20 paiku toimus liiklusõnnetus Valgamaal Põdrala vallas Pikasilla külas, kus mootorratas Yamaha, mida juhtis Arvi (s 1973), sõitis teelt välja kraavi. Mootorrattur toimetati vigastustega TÜ Kliinikumi ja peale esmaabi andmist lubati kodusele ravile.
Oli siis selline kukkumiste päev...
Suzuki GSX 750 Inazuma
-
- Postitusi: 198
- Liitunud: 20 Juul 2005, 22:39
- Asukoht: Tartu / FZR600/TT600
-
- Postitusi: 166
- Liitunud: 20 Apr 2004, 22:15
- Tsikkel: VFR1200F,VFR800V-TEC
- Asukoht: muuga
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Re: põder-tsikkel
Jah sõber Rommi siis oli oma esimesel väljasõidul peale 2a pausi,suunal lilleküla-võrtsjärve äärde jaani pidama.Ööpeale jäi seetõttu et oli õhtul veel töökohustusi täitmas.Motika valmistasin kasutamiseks ette nädal enne sündmust.Nüüd kurb sõpra pole.NightRider kirjutas:Teab keegi, kellega oli tegemist (tsiklijuhti mõtlen hetkel)?
Heavymetal nonstop! 56479145
-
- Postitusi: 126
- Liitunud: 27 Dets 2003, 16:15
- Tänatud: 2 korda
mul tekkis sellega seoses küsimus: ATVd saab kanda registrisse väiketraktorina, et liikuda temaga ka seaduslikult liikluses, aga kus on kirjas, et väiketraktori juht peab kandma kiivrit? Või kas ATVde jaoks on olemas eraldi punkt seaduses, et nendega liikudes peab kandma kiivrit? Aga ärge nüüd mõelge et ma propageerin siin ilma kaitsevarustuseta sõitu. Minu jaoks on ATV rohkem ikka 4 rattaline mootorratas ja ise sõidan ka alati kiivrigaHeitiKender kirjutas:Täna juhtusin Kaberneeme kanti, punane ATV numbriga 6372 TA, habemik ilma kiivrita lenksus ja u 8 aastane plika, pikad juuksed tuules lehvimas, ilma kiivrita tagaistmel. Ja nad sõitsid maanteel ja pärast seal kitsal külavaheteel vähemalt 70-ga.

-
- Postitusi: 851
- Liitunud: 23 Mai 2005, 17:06
- Tsikkel: Suzuki GSX-R 1000 K8 2008a.
- Asukoht: Tallinn, WSK
- Kontakt:
ATV-ga sa ei peagi kandma kiivrit ja aidsihaigega kep..ides ei pea ka kummi kasutama.munk kirjutas:mul tekkis sellega seoses küsimus: ATVd saab kanda registrisse väiketraktorina, et liikuda temaga ka seaduslikult liikluses, aga kus on kirjas, et väiketraktori juht peab kandma kiivrit? Või kas ATVde jaoks on olemas eraldi punkt seaduses, et nendega liikudes peab kandma kiivrit? Aga ärge nüüd mõelge et ma propageerin siin ilma kaitsevarustuseta sõitu. Minu jaoks on ATV rohkem ikka 4 rattaline mootorratas ja ise sõidan ka alati kiivrigaHeitiKender kirjutas:Täna juhtusin Kaberneeme kanti, punane ATV numbriga 6372 TA, habemik ilma kiivrita lenksus ja u 8 aastane plika, pikad juuksed tuules lehvimas, ilma kiivrita tagaistmel. Ja nad sõitsid maanteel ja pärast seal kitsal külavaheteel vähemalt 70-ga.
Kui sa ikka kõike oskad, siis ei ole karta miskit.
Õigusabi.
Perekonnaõiguslike probleemide (elatise määramine, suhtluskorra määramine, elukoha määramine jms) puhul, saate abi siit:
http://www.puurits.ee
Hagide koostamine, konsultatsioonid, kohtus esindamine jms.
Õigusabi.
Perekonnaõiguslike probleemide (elatise määramine, suhtluskorra määramine, elukoha määramine jms) puhul, saate abi siit:
http://www.puurits.ee
Hagide koostamine, konsultatsioonid, kohtus esindamine jms.
-
- Postitusi: 243
- Liitunud: 16 Apr 2007, 10:08
- Tsikkel: külka M; Kawasaki
- Asukoht: Saaremaa
- Tänanud: 2 korda
Kiivrit peab juht kandma juhul, kui sõiduki valmistaja on seda ette näinud. http://www.ark.ee/atp/?id=34449munk kirjutas:mul tekkis sellega seoses küsimus: ATVd saab kanda registrisse väiketraktorina, et liikuda temaga ka seaduslikult liikluses, aga kus on kirjas, et väiketraktori juht peab kandma kiivrit? Või kas ATVde jaoks on olemas eraldi punkt seaduses, et nendega liikudes peab kandma kiivrit? Aga ärge nüüd mõelge et ma propageerin siin ilma kaitsevarustuseta sõitu. Minu jaoks on ATV rohkem ikka 4 rattaline mootorratas ja ise sõidan ka alati kiivriga
-
- Postitusi: 126
- Liitunud: 27 Dets 2003, 16:15
- Tänatud: 2 korda
Eile õnnestus ka siis ühte "õnneliku õnnetust" Tartus raekoja platsi juures pealt näha. Ühesõnaga sõitis mõõda teed või isegi mõõda kõnniteed, kui õieti nägin üks roheline Kawa mäest alla, kuid ootamatult tegi Volvo tänavast väljapööret. Järgmisel hetkel käis pauk, bike oli pikali maas, mees selle kõrval ja tundust täiesti terve. Bikel oli gondel küljelt katki ja Volvo pääses vist ainult kriimustustega. Mis jäigi mulle selgusetuks, et kuidas Volvo peale õnnetust väljakeeramise kohapeal kõnniteel paiknes. Tundub, et bike sõitis talle mõõda kõnniteed küljelt sisse või jõudis ta lihtsalt nii kiiresti tagurdada
Lõpetuseks veel, et mõned ei õpi teiste õnnetustest ka(ehk oli kiiver see, miks nii hästi läks). Kui juba sinivalged kohal olid, siis umbes 20m eemal startis sealt üks chopperiga mees, kes ei vaevunud isegi kiivrit pähe panema ja politsei vahtis tuima näoga pealt

Lõpetuseks veel, et mõned ei õpi teiste õnnetustest ka(ehk oli kiiver see, miks nii hästi läks). Kui juba sinivalged kohal olid, siis umbes 20m eemal startis sealt üks chopperiga mees, kes ei vaevunud isegi kiivrit pähe panema ja politsei vahtis tuima näoga pealt
