Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 177
- Liitunud: 04 Juul 2008, 17:40
- Tsikkel: kawasaki zx-6r
- Asukoht: saaremaa
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
400 hobusega võid kiige heaga pikemaks teha. Paljuks ei lähe?
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Palju pole kunagi piisavalt nagu näha
E85 müüdi kunagi statoilis väga lühikest aega, aga jaekaubanduses seda eestist enam ei saa vist jah
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
See oli lihtsalt spekulatsioon mis jõudu alkoholiga saaks, 98 ilmselt ei kannata nii kaugele minna. Kiiget pikemaks tegema ei pea, kuna esiots läheb pärispalju etepoole ja raskust ka seal rohkem, kui eelmise setupiga..
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Kolle valmis. Tellisin jebaist ka õlifiltri siirdamise adapterid ära. Õlifiltri viin kusagile saba alla
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 741
- Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
- Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Kas saba all see olukord märjaks ja kakaseks ei lähe?
-
- Postitusi: 636
- Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
- Tsikkel: Suzuki RF900r
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 15 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Kas ilma kondli* [Motobot: õige on "gondli*"] kohe esiratta taga mitte suht sama seis pole?
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Jep, eesotsas isegi hullem seis kui taga
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 485
- Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
- Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
- Asukoht: SOOME, HELSINKI
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Eks turbo pill on ju ikka kas lahja või laiali 400 HJ on ikka väga palju tänavale
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Janar, see jääb saavutamatta, kuna eesti on ju arengumaa e85 suhtes...
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 636
- Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
- Tsikkel: Suzuki RF900r
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 15 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
200ne vaat kodu seisma. Sealt tirtsutad sis. Sul paak ju nii suur et saad vabalt Eestile tiiru peale
-
- Postitusi: 485
- Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
- Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
- Asukoht: SOOME, HELSINKI
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
RasmusL kirjutas:Janar, see jääb saavutamatta, kuna eesti on ju arengumaa e85 suhtes...
Eestis oli müügis kunagi... aga kuna tarbimine oli tagasihoidlik siis ... enam ei ole
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Hah, tellin ADR veoka omale kord kuus kütust tooma Ei mõtleks hetkegi kui eestis mûûdaks tanklates e85, ehitaksin kohe sellele. Kuid tahan jãtta pilli ikkagi igapäeva liikumisvahendiks, siis jääb 98. Paak on suur küll aga boosti all joob mõnusalt ja etanoliga tuleks panna ca 1000cc pihustid. Nii et ämbriga läheks seda siis
Janar, selle e85 oli vist selline keiss, et riik maksustas seda niiöelda alkoholi aktsiisi järgi, nii et see tulevat kallimaks kui bensiin ? Midagi sellist lugesin..sellepãrast pole siis ka mõttet müüa.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 310
- Liitunud: 30 Aug 2004, 16:44
- Tsikkel: jawaha
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 50 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Lihtsalt unistamise eesmärgil:
on ka variante panna tööle nii E85 kui ka 98 või siis nende seguga. Ehk tangid vastavalt mida parasjagu saad ja vastavalt tulevad automaatselt seadetes korrektuurid. Nii oleks päris popp!
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Jep, täitsa teostatav oleks, kuid siis peab ka Haltechi aju panema, ning hindu võib vaadata VKM-i kodukalt
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 35
- Liitunud: 17 Veebr 2014, 14:25
- Tsikkel: Honda CBR1000F
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
MegaSquirt pakub ka sarnast lahendust (asja praktilise väärtusega pole kursis, lihtsalt juhtusin lugema):
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Läheb liiga suureks jebimiseks, jätan 98 ikka..eks siis kui eestis ka e85 hakatakse müüma, vahetan vajaminevad jubinad ûmber Aga miskit teosammul ikkagi edeneb..kuu aja pärast peab ratastel olema.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Cooler läks ka laienduskuurile, saab esirehvile veits ruumi juurde
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Wg väljavõtt sai tehtud otse turbo kuumakotta.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Fredy käest sain täna sellised ilusad tükid kätte
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Jõulud olid nii rasked, et vana-aastal juua ei viitsi enam, seega kasutan aja mõistlikult ja olen garaasis. Turbo kuumakoda ja kolle värvitud.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 872
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
mingi lambi kuumakindel aerosool või miskit paremat?
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Lambi kuumakindel. Plaanis oli keraamikaga katta, aga oleks kordades rohkem jebimist olnud. Kärab see ka, eelmine setup oli samamoodi tehtud. Proovisin ka veits asju omale kohale sättida..
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 872
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
njah, ega ta kaua ei pidanud töötama ka seal. Kunagi tegin väljalaske kolde üle, siis aastaga hakkas roostetäppe välja ajama. Rattale tuleb mujale ka kuldset tooni?
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Kiige värvin ka vist kuldseks, kuid enne on vaja lisada vajalikud tugevdused sinna. Algul oli plaan vanad esiamordid ka ära poleerida aga neid ei tahaks näga lihvima hakata Tagumine amort on samuti kuldne.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 990
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Igal juhul kaasakiitmisest ei ole minuarvates sittagi kasu seepärast ütlen oma arvamuse. mina jätaks ainult amordid kuldsed. kiige kindlasti mitte. võibolla ehk gillese kuldsed jalarauad... ja kuldne veokett. sabakondel on hakanud kah kuidagi suurena tunduma. suur saba toob aga vägisi vanakooli biked meelde. samas kui pilti vähe kauem vaadata siis harjub ära ja tundub ok. igal juhul väga väga äge projekt. ja edu uuel aastal(eriti selle fatassi osas)
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Kõigepealt tänud ! AGA...kuldne kett on küljes, suvel tuli ostetud DID zvmx, jalarauad on busa omad hetkel,ja tahaks need jätta,kuna sobivad adapterid ka sain just valmis ja on kyljes. Perse tundub jah suur,kuigi on see sama mis varem,aga pilt tehtud sellise nurga alt,et rõhutaks hetkel rohkem esiosa,taga pole midagi juhtund. Taguots õhus ka ja sellepärast vist tundubki. Hetkel pole värvi asjus midagi otsustatud,eks siis näha ole kui saab muud tähtsamad asjad tehtud ja saab viimistluse peale mõelda. Ees on ju veel mootori lahti võtmine...
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
No nii nüüd hakkab asi liikuma sinna suunas nagu alguses kohe oleks pidanud tüürima
Tagakiike ära kuldseks tee ketiõli jääb selle peal väga kole
Väga hea muidu tahaks juba näha mis numbrid sealt sami juurest välja sõidavad
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Tahaks ka juba näha jah aga suurem töö on veel ees...kepsud, kolvid, kaanepoldid, väljalaske nuka asemele sisselaske nukk vahetada, ilmselt ka kaan portida, ngk race competition küünlad, suuremad pihustid...
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Teistel pohmakas, mul oli eile kaine olek seega täna sain väljalaske paika. Keevitada ma ei oska, punktisin kokku aind ja lasen tuttaval korralikult kokku keevitada. Sellel 3" torul tuleb veel otsast samamoodi lõigata,kui wastegate torul. Ja lõpuks läikima lüüa.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 990
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Äge! aga kas wastkate torust vastu tennist lädistama ei hakka niimoodi ja kas 3" lõpp kiigevärvi kobrutama ei aja ?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.