Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

steal
Postitusi: 177
Liitunud: 04 Juul 2008, 17:40
Tsikkel: kawasaki zx-6r
Asukoht: saaremaa
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas steal »

400 hobusega võid kiige heaga pikemaks teha. Paljuks ei lähe?

Kawasaki ZX-6R 2003
Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas puna »

Palju pole kunagi piisavalt nagu näha :mrgreen:
E85 müüdi kunagi statoilis väga lühikest aega, aga jaekaubanduses seda eestist enam ei saa vist jah

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

See oli lihtsalt spekulatsioon mis jõudu alkoholiga saaks, 98 ilmselt ei kannata nii kaugele minna. Kiiget pikemaks tegema ei pea, kuna esiots läheb pärispalju etepoole ja raskust ka seal rohkem, kui eelmise setupiga..

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Kolle valmis. Tellisin jebaist ka õlifiltri siirdamise adapterid ära. Õlifiltri viin kusagile saba alla :D
Pilt

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Andrea
Postitusi: 741
Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Andrea »

Kas saba all see olukord märjaks ja kakaseks ei lähe? :)

Suzuki SV650 S 2001 -> Yamaha YZF750R 1995 -> Aprilia RSV 1000 Tuono 2003 -> Ducati 999 Biposto 2005 -> Ducati 1098 Streetfighter S 2009 -> Ducati Diavel Carbon 2011 -> Aprilia Tuono V4R APRC 2012 -> KTM SuperDuke 1290 R 2015 -> Kawasaki KX250F 2008 -> Aprilia Tuono V4R APRC ABS 2014 -> Aprilia Tuono V4 1100 RR 2017 -> KTM Superduke 1290 R 2020 -> Ducati Streetfighter V4 2020 -> Ducati Streetfighter V4S 2021
Kasutaja avatar

RaulK
Postitusi: 636
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RaulK »

Kas ilma kondli* [Motobot: õige on "gondli*"] kohe esiratta taga mitte suht sama seis pole?

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Jep, eesotsas isegi hullem seis kui taga :)

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Janar.R1
Postitusi: 485
Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
Asukoht: SOOME, HELSINKI

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Janar.R1 »

Eks turbo pill on ju ikka kas lahja või laiali 400 HJ on ikka väga palju tänavale :)

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Janar, see jääb saavutamatta, kuna eesti on ju arengumaa e85 suhtes...

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

RaulK
Postitusi: 636
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RaulK »

200ne vaat kodu seisma. Sealt tirtsutad sis. Sul paak ju nii suur et saad vabalt Eestile tiiru peale :D

Kasutaja avatar

Janar.R1
Postitusi: 485
Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
Asukoht: SOOME, HELSINKI

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Janar.R1 »

RasmusL kirjutas:

Janar, see jääb saavutamatta, kuna eesti on ju arengumaa e85 suhtes...

Eestis oli müügis kunagi... aga kuna tarbimine oli tagasihoidlik siis ... enam ei ole :(

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Hah, tellin ADR veoka omale kord kuus kütust tooma :lol: Ei mõtleks hetkegi kui eestis mûûdaks tanklates e85, ehitaksin kohe sellele. Kuid tahan jãtta pilli ikkagi igapäeva liikumisvahendiks, siis jääb 98. Paak on suur küll aga boosti all joob mõnusalt ja etanoliga tuleks panna ca 1000cc pihustid. Nii et ämbriga läheks seda siis :D

Janar, selle e85 oli vist selline keiss, et riik maksustas seda niiöelda alkoholi aktsiisi järgi, nii et see tulevat kallimaks kui bensiin ? Midagi sellist lugesin..sellepãrast pole siis ka mõttet müüa.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Erik
Postitusi: 310
Liitunud: 30 Aug 2004, 16:44
Tsikkel: jawaha
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Erik »

Lihtsalt unistamise eesmärgil:

on ka variante panna tööle nii E85 kui ka 98 või siis nende seguga. Ehk tangid vastavalt mida parasjagu saad ja vastavalt tulevad automaatselt seadetes korrektuurid. Nii oleks päris popp!

http://www.haltech.com/flex-fuel-sensor-explained/

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Jep, täitsa teostatav oleks, kuid siis peab ka Haltechi aju panema, ning hindu võib vaadata VKM-i kodukalt :lol:

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

_alex_
Postitusi: 35
Liitunud: 17 Veebr 2014, 14:25
Tsikkel: Honda CBR1000F
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas _alex_ »

MegaSquirt pakub ka sarnast lahendust (asja praktilise väärtusega pole kursis, lihtsalt juhtusin lugema):

http://www.megamanual.com/flexfuel.htm

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Läheb liiga suureks jebimiseks, jätan 98 ikka..eks siis kui eestis ka e85 hakatakse müüma, vahetan vajaminevad jubinad ûmber :) Aga miskit teosammul ikkagi edeneb..kuu aja pärast peab ratastel olema.
Pilt

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Cooler läks ka laienduskuurile, saab esirehvile veits ruumi juurde
Pilt
Pilt

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Wg väljavõtt sai tehtud otse turbo kuumakotta.
Pilt

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Fredy käest sain täna sellised ilusad tükid kätte :)
Pilt

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Jõulud olid nii rasked, et vana-aastal juua ei viitsi enam, seega kasutan aja mõistlikult ja olen garaasis. Turbo kuumakoda ja kolle värvitud.
Pilt

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

cossie
Postitusi: 872
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 140 korda
Tänatud: 71 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas cossie »

mingi lambi kuumakindel aerosool või miskit paremat?

https://www.facebook.com/M3G-182376025137021/
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Lambi kuumakindel. Plaanis oli keraamikaga katta, aga oleks kordades rohkem jebimist olnud. Kärab see ka, eelmine setup oli samamoodi tehtud. Proovisin ka veits asju omale kohale sättida..
Pilt
Pilt

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

cossie
Postitusi: 872
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 140 korda
Tänatud: 71 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas cossie »

njah, ega ta kaua ei pidanud töötama ka seal. Kunagi tegin väljalaske kolde üle, siis aastaga hakkas roostetäppe välja ajama. Rattale tuleb mujale ka kuldset tooni?

https://www.facebook.com/M3G-182376025137021/
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Kiige värvin ka vist kuldseks, kuid enne on vaja lisada vajalikud tugevdused sinna. Algul oli plaan vanad esiamordid ka ära poleerida aga neid ei tahaks näga lihvima hakata :mrgreen: Tagumine amort on samuti kuldne.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 990
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 79 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas KIBU »

Igal juhul kaasakiitmisest ei ole minuarvates sittagi kasu seepärast ütlen oma arvamuse. mina jätaks ainult amordid kuldsed. kiige kindlasti mitte. võibolla ehk gillese kuldsed jalarauad... ja kuldne veokett. sabakondel on hakanud kah kuidagi suurena tunduma. suur saba toob aga vägisi vanakooli biked meelde. samas kui pilti vähe kauem vaadata siis harjub ära ja tundub ok. igal juhul väga väga äge projekt. ja edu uuel aastal(eriti selle fatassi osas)

5248653
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Kõigepealt tänud ! AGA...kuldne kett on küljes, suvel tuli ostetud DID zvmx, jalarauad on busa omad hetkel,ja tahaks need jätta,kuna sobivad adapterid ka sain just valmis ja on kyljes. Perse tundub jah suur,kuigi on see sama mis varem,aga pilt tehtud sellise nurga alt,et rõhutaks hetkel rohkem esiosa,taga pole midagi juhtund. Taguots õhus ka ja sellepärast vist tundubki. Hetkel pole värvi asjus midagi otsustatud,eks siis näha ole kui saab muud tähtsamad asjad tehtud ja saab viimistluse peale mõelda. Ees on ju veel mootori lahti võtmine...

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas puna »

No nii nüüd hakkab asi liikuma sinna suunas nagu alguses kohe oleks pidanud tüürima :D
Tagakiike ära kuldseks tee ketiõli jääb selle peal väga kole
Väga hea muidu tahaks juba näha mis numbrid sealt sami juurest välja sõidavad :mrgreen:

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Tahaks ka juba näha jah aga suurem töö on veel ees...kepsud, kolvid, kaanepoldid, väljalaske nuka asemele sisselaske nukk vahetada, ilmselt ka kaan portida, ngk race competition küünlad, suuremad pihustid...

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Teistel pohmakas, mul oli eile kaine olek seega täna sain väljalaske paika. Keevitada ma ei oska, punktisin kokku aind ja lasen tuttaval korralikult kokku keevitada. Sellel 3" torul tuleb veel otsast samamoodi lõigata,kui wastegate torul. Ja lõpuks läikima lüüa.
Pilt
Pilt

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 990
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 79 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas KIBU »

Äge! aga kas wastkate torust vastu tennist lädistama ei hakka niimoodi ja kas 3" lõpp kiigevärvi kobrutama ei aja ? :D

5248653
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”