Postitatud: 20 Juul 2007, 16:37
siin oli arvatavsti tegemist kas purjus juhiga või juhtimisõiguseta juhiga või siis mõlemat. Aga sedasi me mainet alla viiakse. Kurbziim911 kirjutas:

siin oli arvatavsti tegemist kas purjus juhiga või juhtimisõiguseta juhiga või siis mõlemat. Aga sedasi me mainet alla viiakse. Kurbziim911 kirjutas:
ducatu kirjutas:Juhtusin kolmapäeva õhtul mööda Tartu mnt.d Tallinna poole sõites Patika lähistel suurt tulekahju mõneks minutiks jälgima. Selle mõne minuti jooksul kihutas Tallinna poolt hirmsa lauluga sündmuskohale mootorattapolitsei, signaalid huilgamas ja vilkurid põlemas. Eks suure rahvamassi kohaloleku tõttu oli mehel akadeemias õpitut ka suur vajadus demonstreerida. Isegi vaatasin suu ammuli kuidas pisikesele külateele põigates veel hullult gaasi peale keerati ja teises kurvis kõva õhuakrobaatiaga kahemeetri sügavusse kraavipõhja maanduti. Kuna olime sõbraga mootorratastel siis ruttu ratastele ja motomehele appi, hetkepärast oli politsei koos motikaga jälle asfaldil ja ülesannete kõrgusel. Mis seal muud kui tuleb tõdeda, et politseil on vägevad mehed ja veel vägevamad masinad, sest mats oli ikka korralik. Pisikesed, märkimist mitteväärivad kahjustused tsiklil, tolmune munder ja natuke räsida saanud eneseuhkus, see oli kõik mis kaasnes sel korral. Ja muidugi tänud meile abi eest.
Tumeroheline - kawa- korkeziim911 kirjutas:
Kisub OT´ks, aga korke ei liikle enam kawasaki´ ga ju?bash kirjutas:Tumeroheline - kawa- korkeziim911 kirjutas::D
plin500 kirjutas:Sai ka täna seda liiklusõnnetuste statistikat suurendatud, Sõpruse pst Ameerika Autoteeninduse juures üritasin bussitaskust kiirendada mööda džiibist, kuid paremasse ritta tõmmates oli suur üllatus, kui nägin, et kiirendusrada ongi juba otsas ja džiip kõrval. Mis siis muud, kui esiratas blokki ning alt ära ja lendasin hooga äärekivisse. Ehedamad mälestused on, kuidas siis džiibi esiratas ning mina võidu edasi lohisesime, ratas minust õnneks eespool. Imelikul kombel ei juhtnudki hullu, endal mõned marrastused ning rattal iluvead, ainuke suurem vigastus juba kriibitud eelmisest matsust vasakpoolne mootorikaan + õli tilkus välja (õnneks oligi õlivahetust vaja teha).
Siiski ajab ennast ka marru, et selline loll viga sai tehtud ja selle tulemusena nüüd mõned nädalad neljarattalise seltsis reisima, just puhkuse alguses ka
plin500 kirjutas:Siiski ajab ennast ka marru, et selline loll viga sai tehtud ja ....
Lang kirjutas:http://www.postimees.ee/240707/esileht/ ... 273761.php
haige juht ikka.. peale esimest põgenemist vaja ikka ringi tiirutada poole hommikuni ja uuesti sama "teema"....
nii me kuulsus "kasvab"
umbes sama manööver siin, aga mind varitses seal kiirendus/aeglustus rajal sadevee restkaev, 15-20cm asfaldist madalamal, kolakas vägev amordid lõi täiega põhja, sibasin- vibasin, püsti jäin, jah tegin eeskirjade järgi lubamatu liigutuse, tunnistan, aga kas need kes peavad jälgima tee(sõidutee) ohutust ja korrashoidu on ikka "puhtad" poisid?plin500 kirjutas:Sai ka täna seda liiklusõnnetuste statistikat suurendatud, Sõpruse pst Ameerika Autoteeninduse juures üritasin bussitaskust kiirendada mööda džiibist, kuid paremasse ritta tõmmates oli suur üllatus, kui nägin, et kiirendusrada ongi juba otsas ja džiip kõrval. Mis siis muud, kui esiratas blokki ning alt ära ja lendasin hooga äärekivisse. Ehedamad mälestused on, kuidas siis džiibi esiratas ning mina võidu edasi lohisesime, ratas minust õnneks eespool. Imelikul kombel ei juhtnudki hullu, endal mõned marrastused ning rattal iluvead, ainuke suurem vigastus juba kriibitud eelmisest matsust vasakpoolne mootorikaan + õli tilkus välja (õnneks oligi õlivahetust vaja teha).
Siiski ajab ennast ka marru, et selline loll viga sai tehtud ja selle tulemusena nüüd mõned nädalad neljarattalise seltsis reisima, just puhkuse alguses ka
Mis see "mehiläisparven" on?Jonc kirjutas:Selline õnnetus siis põhjanaabrite juures.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2007070 ... 9_uu.shtml
see on "mesilasparve"ants01 kirjutas:Mis see "mehiläisparven" on?Jonc kirjutas:Selline õnnetus siis põhjanaabrite juures.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2007070 ... 9_uu.shtml
Siis ikka on karm tapatalg liikluses toimunudLoff kirjutas:see on "mesilasparve"ants01 kirjutas:Mis see "mehiläisparven" on?Jonc kirjutas:Selline õnnetus siis põhjanaabrite juures.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2007070 ... 9_uu.shtml
Ma juba varemgi mõtlesin, aga olles nüüd seda ka Ekspressist lugenud: mida krdit sa kihutad, kui oled vähese kogemusega?!? Ma sinu asemel nii palju ei räägiks, praegu jääb küll mulje, et sinu "tihendiga" küll kõik päris korras pole.aivo_ kirjutas:Arvasin, et ei pea siia teemasse kirjutama aga näed... Ütlen kohe ära, et olen külaltki vähese sõidukogemusega tänaseks olen siis kukkunud 2 korda. Esimene jalakäija kiirusel esiratta kruusal alt ära pidurdanud. Teisel korral jalakäija elu säästnud ja 80km/h kiiruselt mootorratta külili pidurdanud. Ühe korra sooritatud 80km/h(suudsin muidugi maha ka pidurdada kuigi palju) kiiruselt tagant otsasõit autokolonnis liikudes ning püsti jäädes ja hiljaaegu siis (08.07.07) hoitud ära lauskokkupõrge vastutuleva autoga kiiruselt 140km/h. Kus vastutulev auto lihtsalt vastassuunda kaldus ilma, et ta oleks sooritanud möödasõitu või möödunud mõnest takistusest teel. Peale viimast juhtumist tuli sõita parempoolsele teepervele ja mul õnnestus 140km/h kiiruse juures lahtisel killustikul oma sõidu traektoori jätkata ning püsti jääda.
Miks ma seda kirjutan? Viimase situatsiooni puhul ma nagu polekski milleski süüdi liikusin oma sõidurajas. Aga võtanäpust liikumiskiirus oli liigsuur kruusal liikumiseks. Järelikult osa süüd ka minu oma.
Ühe sõnaga liiklus nagu abielu kui lahutamiseks läheb ei ole ainult üks süüdi vaid mõlemad. Kui palju see täpselt protsendiliselt jaotub on teine teema.
Ühest kuldaväärt raamatust, mida paljud siit foorumist ka lugenud, lause "ohuolukorras mis ka ei jutuks võitle alati lõpuni"
Ohutut liiklemist ja analüüsivõimet kõigile.
Ei tea mis ma siis nii väga ütlesin vähemalt julgesin tunnistada, et sõita ei oska. Järelikult ei olegi minu "tihendiga" kõik korras kui nii arvad. Julgesin sirgel teel korra 140 km/h kellale keerata mis teha peaksin enadale nüüd kuuli pähe laskma.CB500 kirjutas:Ma juba varemgi mõtlesin, aga olles nüüd seda ka Ekspressist lugenud: mida krdit sa kihutad, kui oled vähese kogemusega?!? Ma sinu asemel nii palju ei räägiks, praegu jääb küll mulje, et sinu "tihendiga" küll kõik päris korras pole.aivo_ kirjutas:Arvasin, et ei pea siia teemasse kirjutama aga näed... Ütlen kohe ära, et olen külaltki vähese sõidukogemusega tänaseks olen siis kukkunud 2 korda. Esimene jalakäija kiirusel esiratta kruusal alt ära pidurdanud. Teisel korral jalakäija elu säästnud ja 80km/h kiiruselt mootorratta külili pidurdanud. Ühe korra sooritatud 80km/h(suudsin muidugi maha ka pidurdada kuigi palju) kiiruselt tagant otsasõit autokolonnis liikudes ning püsti jäädes ja hiljaaegu siis (08.07.07) hoitud ära lauskokkupõrge vastutuleva autoga kiiruselt 140km/h. Kus vastutulev auto lihtsalt vastassuunda kaldus ilma, et ta oleks sooritanud möödasõitu või möödunud mõnest takistusest teel. Peale viimast juhtumist tuli sõita parempoolsele teepervele ja mul õnnestus 140km/h kiiruse juures lahtisel killustikul oma sõidu traektoori jätkata ning püsti jääda.
Miks ma seda kirjutan? Viimase situatsiooni puhul ma nagu polekski milleski süüdi liikusin oma sõidurajas. Aga võtanäpust liikumiskiirus oli liigsuur kruusal liikumiseks. Järelikult osa süüd ka minu oma.
Ühe sõnaga liiklus nagu abielu kui lahutamiseks läheb ei ole ainult üks süüdi vaid mõlemad. Kui palju see täpselt protsendiliselt jaotub on teine teema.
Ühest kuldaväärt raamatust, mida paljud siit foorumist ka lugenud, lause "ohuolukorras mis ka ei jutuks võitle alati lõpuni"
Ohutut liiklemist ja analüüsivõimet kõigile.
aivo_ kirjutas:Ei tea mis ma siis nii väga ütlesin vähemalt julgesin tunnistada, et sõita ei oska. Järelikult ei olegi minu "tihendiga" kõik korras kui nii arvad. Julgesin sirgel teel korra 140 km/h kellale keerata mis teha peaksin enadale nüüd kuuli pähe laskma.CB500 kirjutas:Ma juba varemgi mõtlesin, aga olles nüüd seda ka Ekspressist lugenud: mida krdit sa kihutad, kui oled vähese kogemusega?!? Ma sinu asemel nii palju ei räägiks, praegu jääb küll mulje, et sinu "tihendiga" küll kõik päris korras pole.aivo_ kirjutas:Arvasin, et ei pea siia teemasse kirjutama aga näed... Ütlen kohe ära, et olen külaltki vähese sõidukogemusega tänaseks olen siis kukkunud 2 korda. Esimene jalakäija kiirusel esiratta kruusal alt ära pidurdanud. Teisel korral jalakäija elu säästnud ja 80km/h kiiruselt mootorratta külili pidurdanud. Ühe korra sooritatud 80km/h(suudsin muidugi maha ka pidurdada kuigi palju) kiiruselt tagant otsasõit autokolonnis liikudes ning püsti jäädes ja hiljaaegu siis (08.07.07) hoitud ära lauskokkupõrge vastutuleva autoga kiiruselt 140km/h. Kus vastutulev auto lihtsalt vastassuunda kaldus ilma, et ta oleks sooritanud möödasõitu või möödunud mõnest takistusest teel. Peale viimast juhtumist tuli sõita parempoolsele teepervele ja mul õnnestus 140km/h kiiruse juures lahtisel killustikul oma sõidu traektoori jätkata ning püsti jääda.
Miks ma seda kirjutan? Viimase situatsiooni puhul ma nagu polekski milleski süüdi liikusin oma sõidurajas. Aga võtanäpust liikumiskiirus oli liigsuur kruusal liikumiseks. Järelikult osa süüd ka minu oma.
Ühe sõnaga liiklus nagu abielu kui lahutamiseks läheb ei ole ainult üks süüdi vaid mõlemad. Kui palju see täpselt protsendiliselt jaotub on teine teema.
Ühest kuldaväärt raamatust, mida paljud siit foorumist ka lugenud, lause "ohuolukorras mis ka ei jutuks võitle alati lõpuni"
Ohutut liiklemist ja analüüsivõimet kõigile.
Sul tõenäoliselt pole ühtegi eksimist, et siin sõna võtad?
palju õnne sulleOotamatult ja äkki ei juhtu siin ilmas midagi
Kusjuures, ma nagu tunnen ette kui miskit santi juhtuma hakkab. Seest võtab kõhedaks ja keegi justkui käsiks hoogu maha võtma ning ülimalt ettevaatlik olema. Autoga on nii mõnedki korrad tänu sellele tundele matsust pääsenud.Bad Boy X kirjutas:palju õnne sullekui sulle kõrvaltänavalt keerab mingi auto ette siis loomulikult oled sa seda juba pikemalt ette planeerinud, nagu ka põtra tee peale õhtusel ajal..
Sellega ma nõus ei ole. See on samasugune jutt nagu "ilmaasjata ei saa keegi peksa..". Vahel piisab valel ajal vales kohas olemisest, kehtib mõlemi kohta.speedskater kirjutas:point on selles, et õige suhtumisega mootorrattur tänaval ei kuku...
Kui liikluses tekib olukord, mis lõppeb kukkumisega, siis on 99% juhtudest selle põhjuseks kas (a) liiga suur kiirus liiklusolude ja/või sõiduoskuste kohta; (b) hooletus/tähelepanematus.
Ootamatult ja äkki ei juhtu siin ilmas midagi![]()
Ei ole mina ka robot, et poleks kunagi eksinud, aga juhtus see siis kui polnud enam algaja, -algajana ei sõitnud ma 140kmh ka, ilmselt selle pärast ei juhtunudki midagi, et võtsin algul rahulikult. Soovitan sullegi.aivo_ kirjutas:Ei tea mis ma siis nii väga ütlesin vähemalt julgesin tunnistada, et sõita ei oska. Järelikult ei olegi minu "tihendiga" kõik korras kui nii arvad. Julgesin sirgel teel korra 140 km/h kellale keerata mis teha peaksin enadale nüüd kuuli pähe laskma.
Sul tõenäoliselt pole ühtegi eksimist, et siin sõna võtad?