leedust tsikkel?
Moderaator: Moded
Njahh... Parem oleks kui läheksid teh passi koopiaga ARK-i, või siis helistad ja see kes sulle ütleb, et on EURO ratas, selle nime võiksid ikka kahh välja uurida... nohh et kui selgub, et ikka pole EURO, et kellele siis jalaga munadesse virutada...sau kirjutas:Kirjutasin et peaks olema ok.
Sest just nii mulle arkist öeldi.
Eks ma ikka tsekin selle tyybikinnituse ka kohapeal üle.
yzf -il on ta esihargi peal?
Mis aasta rattast sa üldse räägid???
Sõida... ja ära MÖLISE!!!
-
- Postitusi: 261
- Liitunud: 02 Apr 2005, 19:03
- Tsikkel: Suzuki Hayabusa `08
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
To Sau:
Kui nagu ratta teh. pass siin ARK-is järgi kontrollitud ja nagu tegemist euroopa rattaga siis jah oled teemast õigesti aru saanud.
Lähed kohale vaatad ratta üle, kui sobib siis kohalikku ARK-i. Seal tehakse siis ostu müügi leping. Maksab asi siis kas 40-50 kohalikku leedu raha. Soovitan võtta igaks sajaks juhuks ka transiitnumbrid (alaa 20 kohalikku raha vist oli), kui nagu leedu numbrid pealt ära kruviti. Minu rattal näiteks küsiti sellist asja eesti piiripunktis kuigi ratas oli käru peal. Samas jällegi Rennese ratast tuues ei uurinud keegi midagi ja prantsuse numbrimärk oli taga. Saad siis müüja käest kõik olemas olevad dokumendid ja koju tagasisõit võib alati. Aega kulub kõige rohkem kohalikus arkis. Selle suve kogemus ütleb, et ajakulu peaks arvestama 24 tunniga. Selle ajaga oled kodus tagasi. Muidugi kui uhada viitsid jõuad ka kiiremini.
Mis tüübikinnitustesse puutub siis mulle näiteks väideti meie ARK-ist et kõik on ok, kui kohale jõudsin väideti, et Harju registris sellist ratast nagu Ducati Monster ei ole ja mõõdeti siis mõõdulindiga ratas üle ja kiruti et mis värv passi märkida (sai siis mitmevärviline) ja nii ta registrisse saigi.
Nii et keerulist ei ole miskit ja kättevõtmise asi see sõit. Seni kuni Eestis on rattaid vähe müügis ja kõik ulme hindasid küsivad tasub nagu sinna suunda kiigata.
Kui nagu ratta teh. pass siin ARK-is järgi kontrollitud ja nagu tegemist euroopa rattaga siis jah oled teemast õigesti aru saanud.
Lähed kohale vaatad ratta üle, kui sobib siis kohalikku ARK-i. Seal tehakse siis ostu müügi leping. Maksab asi siis kas 40-50 kohalikku leedu raha. Soovitan võtta igaks sajaks juhuks ka transiitnumbrid (alaa 20 kohalikku raha vist oli), kui nagu leedu numbrid pealt ära kruviti. Minu rattal näiteks küsiti sellist asja eesti piiripunktis kuigi ratas oli käru peal. Samas jällegi Rennese ratast tuues ei uurinud keegi midagi ja prantsuse numbrimärk oli taga. Saad siis müüja käest kõik olemas olevad dokumendid ja koju tagasisõit võib alati. Aega kulub kõige rohkem kohalikus arkis. Selle suve kogemus ütleb, et ajakulu peaks arvestama 24 tunniga. Selle ajaga oled kodus tagasi. Muidugi kui uhada viitsid jõuad ka kiiremini.
Mis tüübikinnitustesse puutub siis mulle näiteks väideti meie ARK-ist et kõik on ok, kui kohale jõudsin väideti, et Harju registris sellist ratast nagu Ducati Monster ei ole ja mõõdeti siis mõõdulindiga ratas üle ja kiruti et mis värv passi märkida (sai siis mitmevärviline) ja nii ta registrisse saigi.
Nii et keerulist ei ole miskit ja kättevõtmise asi see sõit. Seni kuni Eestis on rattaid vähe müügis ja kõik ulme hindasid küsivad tasub nagu sinna suunda kiigata.
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Esihargil on kerenumber (VIN kood). Tüübikinnitus pole see mitteEks ma ikka tsekin selle tyybikinnituse ka kohapeal üle.
yzf -il on ta esihargi peal?
StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
See nime võtmine hiljem munadesse andmise eesmärgil oleks küll õige.
Kui ma enne Leetu minekut helistasin Tallinna ARK-i ja lasin uurida
tehasetähise järgi infot ratta kohta, sain kohe vastuse et ratas pole taga-
otsitav, see ja see värv, see aasta ja täiesti arvele võetav.
Kui läksin ratast Rakvere ARK-i arvele võtma , siis kattusin küll kaks korda külma higiga , kuna polevat Eestis tüübikoodi.
Peale mõningast närveldamast ja mõttes kroonlühtrite jagamist kohalikele kirikutele, sai siiski ratas ilusti arvele. Aga miks ,kurat, nad
pidid mängima minu närvidel.
Kui ma enne Leetu minekut helistasin Tallinna ARK-i ja lasin uurida
tehasetähise järgi infot ratta kohta, sain kohe vastuse et ratas pole taga-
otsitav, see ja see värv, see aasta ja täiesti arvele võetav.
Kui läksin ratast Rakvere ARK-i arvele võtma , siis kattusin küll kaks korda külma higiga , kuna polevat Eestis tüübikoodi.
Peale mõningast närveldamast ja mõttes kroonlühtrite jagamist kohalikele kirikutele, sai siiski ratas ilusti arvele. Aga miks ,kurat, nad
pidid mängima minu närvidel.
-
Teema algataja
Yamaha yzf r1
Aasta on 99.
Jalaga munadesse? njah ega nad siis selle pärast veel arvele ei võta!
Pärast vin koodi ette lugemist öeldi et läheb veic aega.
10 min pärast helistati tagasi ja lauldi ette et mis marki ratas jne.
Siis küsiti minu käest veel kas seal passis on ikka 110kw ma ütlesin jah.
Siis öeldi et peaks olema ok, ja et kui see on saksast siis peaks hakkama tähtedega ABE see tüübikinnitus.
Nii et kus see tüübikinnitus sellel rattal siis on.
Et asi kindel oleks siis helistan kohapeal olles eesti arki ja kui ytlevad et ok, siis ostan.
Juhul kui kannatab osta üldse
Aasta on 99.
Jalaga munadesse? njah ega nad siis selle pärast veel arvele ei võta!
Pärast vin koodi ette lugemist öeldi et läheb veic aega.
10 min pärast helistati tagasi ja lauldi ette et mis marki ratas jne.
Siis küsiti minu käest veel kas seal passis on ikka 110kw ma ütlesin jah.
Siis öeldi et peaks olema ok, ja et kui see on saksast siis peaks hakkama tähtedega ABE see tüübikinnitus.
Nii et kus see tüübikinnitus sellel rattal siis on.
Et asi kindel oleks siis helistan kohapeal olles eesti arki ja kui ytlevad et ok, siis ostan.
Juhul kui kannatab osta üldse
Jalaga munadesse... Äkki siis järgmisel korral kontrollib see töötaja põhjalikumalt ja ei vasta, et PEAKS euro olema....sau kirjutas:Jalaga munadesse? njah ega nad siis selle pärast veel arvele ei võta!
Nii et kus see tüübikinnitus sellel rattal siis on.
Tüübikinnitus on ikka vaid ARK-i arvutis.
Sõida... ja ära MÖLISE!!!
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Mis see nüüd nii erilist on? Kui mudel on esmakordselt Eesti ARK-i võtmisel, siis polegi ju tüübikinnitust Eestis veel olemas. See tuleb teha. Ametlikult võivad nad seda teha pärismitu päeva aga tavaliselt tehakse kohe ära. Tüübikinnitus on lihtsalt üks numbrijoru teh passis, mis seob konkreetset mudelit ja modifikatsiooni ning tehnilisi andmeid. Mina olen pea kõikide oma rataste puhul seda teinud. ER-5 oli esmakordselt Eestis, kui ta ostsin, GSX250 samuti kuna neid vaid 1 tk siin Eestis, MZ (125 ja 660) tõin otse tehasest maale ja on tehtud kõikidele neile tüübikoodid esmakordselt. Ja olen kindel, et see Husaberg, mille siia tirisin on ka ilmselt esmaeksemplar meiemaal. Seega kui viitsin teda lõpuks minna ARK-i arvele võtma, siis kindlasti saan jälle uut tüübikoodi oodata.Kui läksin ratast Rakvere ARK-i arvele võtma , siis kattusin küll kaks korda külma higiga , kuna polevat Eestis tüübikoodi.
Ja nagu Kommionu juba ütles - tüübikood on teh.passis mitte kuskil tsikli küljes, sest seda ei omista mitte tootja, vaid ARK. Kui vaatad teh passi, siis leiad selat sellise numbrijoru.
Edu isesebimisel - ainult nii saadki targaks.
StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
- Postitusi: 543
- Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
- Tsikkel: 90º V2
- Asukoht: lapikese keskpaik
- Kontakt:
Edasi-tagasi käia 24 h jooksul on võimalik.sau kirjutas:
Sellised küsimused veel õhus, et kus saaksin ma praegusel ajal tsikliga proovisõitu teha?
Ja kas tõesti sõidab leetu ja tagasi 24 h? (sihtkohaks Siaulai)
Kavatsen minna neljap. mõtlesin sõitma hakata u kell 4 hommikul!
Omanik on mulle saatnud juba reg dokumentidest koopia ja arkist öeldi mulle, et peaks olema ok.
Meie startisime u 00.00 ja kohal leedus olime u 8.00, natuke sõime ja müüja juurde. Samas jällegi me tõime 2 ratast, seega läks aega natsa rohkem (2 korda arkis käia erinevate müüjatega). Tagasi Eestis olime u 22.00.
Soovitav on ette helistada, et sel päeval tuled. Las uurib leedukas välja nende arki lahtioleku aja. Pärast mingi x-asja pärast lühem tööpäev või üldse kinni.
Krt liiga hilja nägin seda teemat (eeldades, et täna hommikul kell 4 juba ära sõitsid). Oleks andnud paar nõuannet ja vajadusel ka Šiauliai kaardi. Ise ostsin ju ka sealt tsikli.
(PS: iseenesest on mul olemas ka YZF 1000 R Thunderrace ´96- ´00 manual kui huvi on, ei ole küll R1, kuid abi vast saaks...).
(PS: iseenesest on mul olemas ka YZF 1000 R Thunderrace ´96- ´00 manual kui huvi on, ei ole küll R1, kuid abi vast saaks...).
Yamaha YZF 750 R ´94
http://www.hunta.ee
http://www.hunta.ee
-
- Postitusi: 311
- Liitunud: 29 Dets 2005, 16:21
- Asukoht: Tartu/ Yamaha Aerox 50 Race Replica
- Kontakt:
Mina pigem ei ostaks Leedust..Leedus on neil selline äri et nad ostavad mingi 20 avariilist sõidukit ja teevad neist kümme ilusat ja saavad suht suurt pappi 

Yamaha Bw's 50 1996a. -> Yamaha Aerox R 50 2003a. -> Yamaha Aerox 70 2001a. -> Yamaha Aerox 70 Race Replica 2006a. -> Gilera Runner 70 DD 2004a. <-
-
Teema algataja
Las ma arvan, sa kuulsid seda sõbra sõbra käest. Kas Sa ise oled leedust tsiklit toonud ? 99% arvan, et ei ole. Seega palve, ära levita seda, mida ise pole kogenud. Kui ise üle vaatad, siis tead ka mida ostad.Alpss kirjutas:Mina pigem ei ostaks Leedust..Leedus on neil selline äri et nad ostavad mingi 20 avariilist sõidukit ja teevad neist kümme ilusat ja saavad suht suurt pappi
SAU, mind huvitaks küll, kuidas Sinu reis läks !
Yamaha YZF 750 R ´94
http://www.hunta.ee
http://www.hunta.ee
Pljaa... Alpssi jutt käib siin ju sõidukitest (loe. autodest)... Autosid lappivad nad 100% täielikust huinjaast kokku... Kohutav milliseid romusid LEEDUKAD saksamaalt kokku krahmavad ja siis kokku putitavad ja pooletoobistele eestlastele müüvad...JUBE-JUBE-JUBESturm kirjutas:Las ma arvan, sa kuulsid seda sõbra sõbra käest. Kas Sa ise oled leedust tsiklit toonud ?Alpss kirjutas:Mina pigem ei ostaks Leedust..Leedus on neil selline äri et nad ostavad mingi 20 avariilist sõidukit ja teevad neist kümme ilusat ja saavad suht suurt pappi

Tsiklite kohta olen vaid kuulnud... AUTODEST AGA TEAN!!!
Sõida... ja ära MÖLISE!!!
-
- Postitusi: 774
- Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 5 korda
Saksas vaevalt ostad sõiduki mis on mitmest sõidukist kokku pantud kuna seal on selle jaoks liiga kallis tööjõud. Väheavariilisi usun küll, et taastatakse aga hakklihast seal komme küll ei tehta nagu Leedus.-metsik- kirjutas:ega saksast ostes saa sa ju kindlam olla.
Jawa 634 (15kw); Jawa 638 (17kw); Suzuki GS500E (34kw); Hyosung GT650 (60kw); BMW F800S (63kw)
Võbolla olen valesti aru saanud, kuid kui pealkiri on leedust tsikkel ja räägitakse siin tsikli toomisest, siis eeldasin, et jutt käis tsikli kohta. Edasine vaidlus on vast mõttetu. Autod on neil jah tõelised saanid. Kui juba liikluspilti vaadata siis saab paraja kujutluse.Kommionu kirjutas:Tsiklite kohta olen vaid kuulnud... AUTODEST AGA TEAN!!!
Yamaha YZF 750 R ´94
http://www.hunta.ee
http://www.hunta.ee
-
Teema algataja
3.30 äratus
3.55 alustasime sõitu.
bensukast käru, garaazist prussijupp!
Käru kolises millegipärast.
Pärnus tegime esimese peatuse, Statoilist pirukas ja kohvi ning edsi.
ca kell 6 ikla piiripunktis - järjekorda ei olnud sõit jätkus kiirelt.
Kuni Riia ringteeni sõitis meie ees mingi eestlaste mersu buss, hoog oli natuke üle normi ja sobis ka meile.
Riiast sõitsime ringteed kaudu mööda ja muudkui edasi leedu poole.
Mida edasi jõudsime seda rohkem tundus nagu reisiks ajas tagasi.
Meeles kerge nostalgia jõudsime leedu piirile.
Piiriületus jällegi lihtne.
Sealt Siauliaisse polnud enam palju.
Saime omanikuga kokku, vaatasime tsikli üle, tundus ok.
Ajasin veel puki peale ka ja proovisin kõik käigud läbi, kõik püsisid sees.
Lörtsise maantee peale proovima minna ma ei riskinud.
Vaatasime, et käru on kuidagi viltu.
Kiire pilk alla - vedru pooleks.
Nojah mis seal enam teha.
Algas sõit arki. Oli teine selline küla arki moodi.
Uksevahelt jooksis kass õue, stjopad jõid sees kohvi.
Oli neile seal kohviautomaat paigaldatud. Kõik lürpisid, mõni mitu topsi.
Mult küsiti mitu korda et kas ikka kindlasti ei soovi
Soovitati osta transiit numbreid, ma neid ei soovinud.
Tegime ametliku ostu/müügi lepingu.
Leedukas maksis selle eest ise.
Tsikli number jäi mulle, samuti dokumendid ja kaks koopiat lepingust.
Umbes kell 13 Alustasime tagasisõitu.
Siauliais tankisime ja käisime poes.
Nii bensu kui poe hinnad on meie suht samal tasemel.
Tagasisõites tuli suht tihti teha peatusi, et tulesi puhastada.
Aga üldiselt täpselt sama teed mööda tagasi.
Kell 22.15 kodus tagasi.
Kokkuvõtteks:
Autoks oli peugeot partner 2,0 tavaline diisel
Kogunes 1013km
Diislit kulus 80-85l
Küttekulu muutus käru tõttu suhteliselt vähe.
No nüüd peaks suht üksikasjalikult kirjas olema.
Et tulevastel minejatel oleks lihtsam.
3.55 alustasime sõitu.
bensukast käru, garaazist prussijupp!
Käru kolises millegipärast.
Pärnus tegime esimese peatuse, Statoilist pirukas ja kohvi ning edsi.
ca kell 6 ikla piiripunktis - järjekorda ei olnud sõit jätkus kiirelt.
Kuni Riia ringteeni sõitis meie ees mingi eestlaste mersu buss, hoog oli natuke üle normi ja sobis ka meile.
Riiast sõitsime ringteed kaudu mööda ja muudkui edasi leedu poole.
Mida edasi jõudsime seda rohkem tundus nagu reisiks ajas tagasi.
Meeles kerge nostalgia jõudsime leedu piirile.
Piiriületus jällegi lihtne.
Sealt Siauliaisse polnud enam palju.
Saime omanikuga kokku, vaatasime tsikli üle, tundus ok.
Ajasin veel puki peale ka ja proovisin kõik käigud läbi, kõik püsisid sees.
Lörtsise maantee peale proovima minna ma ei riskinud.
Vaatasime, et käru on kuidagi viltu.
Kiire pilk alla - vedru pooleks.
Nojah mis seal enam teha.
Algas sõit arki. Oli teine selline küla arki moodi.
Uksevahelt jooksis kass õue, stjopad jõid sees kohvi.
Oli neile seal kohviautomaat paigaldatud. Kõik lürpisid, mõni mitu topsi.
Mult küsiti mitu korda et kas ikka kindlasti ei soovi

Soovitati osta transiit numbreid, ma neid ei soovinud.
Tegime ametliku ostu/müügi lepingu.
Leedukas maksis selle eest ise.
Tsikli number jäi mulle, samuti dokumendid ja kaks koopiat lepingust.
Umbes kell 13 Alustasime tagasisõitu.
Siauliais tankisime ja käisime poes.
Nii bensu kui poe hinnad on meie suht samal tasemel.
Tagasisõites tuli suht tihti teha peatusi, et tulesi puhastada.
Aga üldiselt täpselt sama teed mööda tagasi.
Kell 22.15 kodus tagasi.
Kokkuvõtteks:
Autoks oli peugeot partner 2,0 tavaline diisel
Kogunes 1013km
Diislit kulus 80-85l
Küttekulu muutus käru tõttu suhteliselt vähe.
No nüüd peaks suht üksikasjalikult kirjas olema.
Et tulevastel minejatel oleks lihtsam.
-
Teema algataja
tere
ostsin poolteist kuud tagasi leedust fazeri (umbes 245mm pikk)
käisin audi a4-ga järel!!! võtsin esiratta ära, esi ja tagumine gondel maha ning lenksu lasin lahti, aku kindlasti maha!!. tagumised istmed lasin alla ja esimesed istmed lasin etepoole. eestis mõõtsin ja arvutasin leedus mahtuski ära! käisime kahekesi, kokku läks toomise peale max 1200 eeki, käisin vilnuses. kõikide leedukatega suhtlesin vene keeles, ise oskan hästi vene keelt ja neil on palju vene keeles kõnelevaid, siis sain asjad ajatud. kaarte saab tanklatest osta. mul oli balti riikide kaart, kus ei olnud täpselt aru saada kus, mis.mille tõttu ma ekslesin veits-n:kaardil keerab tee vasakule tegelt keerab paremale ja ringiga tee alt paremale..tollis ei maksnud ma midagi, sest leedukatel on minuteada mingi maks, et mida kallim seda rohkem peavad maksma. müüijaga leppisime hinna kokku ja paberile läks teine arv, et tal lihtsam oleks. kõik mis vaja on ostumüügi leping ja vana tehniline pass, milllel lõigati nurk ära. ei oska öelda kas rolleritelja krossikatel ka sellised asjad on. tgasi tulles leedukad ja lätlasd ei küsinud piiril midagi aga teatage kindlasti et veate ratast. eesti piiril võeti korraks ostumüügi leping ja leedu tehniline pass korraks ära. aega läks umbes 20 tundi
enne minekut tegin "kodutööd"
1. valisin mitu ratast, helistasin kõigile ja leppisin kokku, et ei müüks teistele
2. uurisin ark-st kas saab arvele võtta
3. läksin järgi
4. tulin tagasi ja helistasin tagasi neile, kellelt ei ostnud - austage müüijat!
ok. kui mingi küssa tekib siis saatke mulle ja ma proovin vastata
ostsin poolteist kuud tagasi leedust fazeri (umbes 245mm pikk)
käisin audi a4-ga järel!!! võtsin esiratta ära, esi ja tagumine gondel maha ning lenksu lasin lahti, aku kindlasti maha!!. tagumised istmed lasin alla ja esimesed istmed lasin etepoole. eestis mõõtsin ja arvutasin leedus mahtuski ära! käisime kahekesi, kokku läks toomise peale max 1200 eeki, käisin vilnuses. kõikide leedukatega suhtlesin vene keeles, ise oskan hästi vene keelt ja neil on palju vene keeles kõnelevaid, siis sain asjad ajatud. kaarte saab tanklatest osta. mul oli balti riikide kaart, kus ei olnud täpselt aru saada kus, mis.mille tõttu ma ekslesin veits-n:kaardil keerab tee vasakule tegelt keerab paremale ja ringiga tee alt paremale..tollis ei maksnud ma midagi, sest leedukatel on minuteada mingi maks, et mida kallim seda rohkem peavad maksma. müüijaga leppisime hinna kokku ja paberile läks teine arv, et tal lihtsam oleks. kõik mis vaja on ostumüügi leping ja vana tehniline pass, milllel lõigati nurk ära. ei oska öelda kas rolleritelja krossikatel ka sellised asjad on. tgasi tulles leedukad ja lätlasd ei küsinud piiril midagi aga teatage kindlasti et veate ratast. eesti piiril võeti korraks ostumüügi leping ja leedu tehniline pass korraks ära. aega läks umbes 20 tundi
enne minekut tegin "kodutööd"
1. valisin mitu ratast, helistasin kõigile ja leppisin kokku, et ei müüks teistele
2. uurisin ark-st kas saab arvele võtta
3. läksin järgi
4. tulin tagasi ja helistasin tagasi neile, kellelt ei ostnud - austage müüijat!
ok. kui mingi küssa tekib siis saatke mulle ja ma proovin vastata
ega ikka ei müü küll... Mul ikka inimsõiduks mõeldud motikas..., mitte aga mingi (umbes 245mm pikk) vidin...marxwell kirjutas:kommionu!!
ise müüd ju sama sugust FZS "mudelit" eesti hinnaga
Nohh.. Kas hakkad nüüd taipama, et (umbes 245mm pikk) on nagu 24,5cm või 2,45dm või 0,245m või peaaegi 10"
Mulle mahub selliseid (umbes 245mm pikk) vidinaid Fiat tipo pagassi kogunisti 7645 tk....
Sõida... ja ära MÖLISE!!!
-
- Postitusi: 774
- Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 5 korda
Pole seda teemat ammu lugenud, muidu oleks varem tegelenud.Kommionu kirjutas:Tean seda mehikest ikka suht häsiti...Bick kirjutas:Tallinna autoturul käib üks Pärnumaa sell iga nädal kolmel päeval autodel odomeetreid "õigeks" kerimas....(sõltuvalt töömahust hind sinna 400 Eek kanti)
Mees@spetsialiseerunud digitaalsete kellade kerimisele
Teatavasti on iga spido kerimiseks suht erinev soft ja motikate softi tal kohe päris kindlasti ei ole... Seega motika (digi)spidot ta "õigeks" ei pane.
Kindluse mõttes rääkisin eelpool nimetatud härraga, keda sa hästi tundma pidid ja ta väitis üheselt, et ka tsiklite digitaalsete odomeetrite kerimine pole probleem

Kommionu, sina ju aus kaupmees!!! Miks sa seda mehikest nii hästi tunned?????

Kes mett teeb, see mett sööb!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.