3. leht 3-st

Re: Yamaha MT-10, 2017, indumen

Postitatud: 14 Apr 2023, 13:45
Postitas indumen
Teneret tuleks varsti vaatama küll :D
Seniks väike hooaja alguse update.

Muus osas kõik kena, aga ikka peab tilka tõrva sisse viskama.
Kuna esituled on full LED, kaitsekile paigalduse eel sattusin valet puhastusainet kasutama ja üks tuledest tõmbas äikese sisse kuna lääts on plastikust, aitäh atsetooni sisaldusele :evil: :-x kõige odavam asendus tuli on 100naela +post mis hetkel leidsin.

Teine jura mis hetkel käsil, eelmainitud aju käis progemises ja sain tagasi lõpuks ikka, jõudu ja sujuvust tuli juurde küll.
Aga nüüd on kadunud quickshifter/blipper funktsionaalsus, jauran selle aftermarket shifteri pakkujaga praegu, kes väidab et ainult nende spets flashiga toimib asi.
Mis on siis mingi teine seadistus mitte fuelmapi korrigeerimine jne jne.
Häda selles et nad on itaalias omadega :( bikepointist ostetu rataste kaasnev võlu ja valu.

Kehvemal juhul peab uue pädeva tüki ostma, mis on eraldiseisev üksus, selle mugavusega harjus ikka väga ära, et ilma sidurita sai kiirendada ja aeglustada käiguga. (crash)

EDIT:
tundub et tuleb uut süsteemi otsima hakata, itaalastega on võimatu normaalselt mingit tehnilist tuge saavutada. (crash)

Re: Yamaha MT-10, 2017, indumen

Postitatud: 16 Mai 2023, 09:39
Postitas indumen
tasapisi jõuavad touring suunitlusega vidina kohale, originaalklaas juba on tegelikult Touring nime all, aga leidsin veel kõrgema,
jah on parasjagu kole tükk aga sõidumugavus maksab ka midagi. Järgmine lisa on plaanis väike LED bar paigaldada
Hetkel leitutest võiks sobida esitule alla hargi vahele Strands Siberia DR 8" 28W
Uus quickshifter/blipper peaks ka kätte saama juuni alguses,
image.png
image.png
VS
image.png
image.png

Re: Yamaha MT-10, 2017, indumen

Postitatud: 30 Juul 2023, 12:43
Postitas pyta
Küsin nende 90 kraadist ventiilide kohta. Kas oled täheldanud mingeid muutusi juhitavuses?
See kevad vahetasin rehvid ja lasin ka sellised ventiilid panna. Kõvemal kiirendusel (3-4-5) käik tõmbab lenksu vibama ja suurel kiirusel ka ebamugav viba,nagu hakkaks tankslappima. Ainus muutus olid ventiilid ja Michelini asemel Pirellid. Ennem sellist probleemi polnud

Re: Yamaha MT-10, 2017, indumen

Postitatud: 30 Juul 2023, 20:03
Postitas franz125
Pigem otsiks põhjust rehvide juurest või sellest kuidas ratas alla tagasi sai.

Re: Yamaha MT-10, 2017, indumen

Postitatud: 30 Juul 2023, 20:16
Postitas yeekim
Mitmel rattal kasutanud seda 90 ventiili-0 muret.

Re: Yamaha MT-10, 2017, indumen

Postitatud: 01 Aug 2023, 08:29
Postitas Snowhite
pyta kirjutas: 30 Juul 2023, 12:43
Küsin nende 90 kraadist ventiilide kohta. Kas oled täheldanud mingeid muutusi juhitavuses?
See kevad vahetasin rehvid ja lasin ka sellised ventiilid panna. Kõvemal kiirendusel (3-4-5) käik tõmbab lenksu vibama ja suurel kiirusel ka ebamugav viba,nagu hakkaks tankslappima. Ainus muutus olid ventiilid ja Michelini asemel Pirellid. Ennem sellist probleemi polnud
Vahetasid rehvid, muutus rehvi kõrgus ja kuju ja nähtavasti ka geomeetria.
Neil ratastel suhteliselt tundlik raam, nii, et vabalt võib olla, et asend läks piisavalt äärmusesse, et põhjustada juba ebastabiilset juhitavust.
Lisaks võib ju olla ka juba algselt midagi väga paigast ära, lihtsalt rehvide vahetus võimendas seda muret.
Ventiilidest nüüd vaevalt midagi muret tekib. vb 300km/h juures.

Re: Yamaha MT-10, 2017, indumen

Postitatud: 01 Aug 2023, 13:37
Postitas RalfMoon
90 ventiil vaevalt, kasutanud teisel rattal juba aastaid.

Re: Yamaha MT-10, 2017, indumen

Postitatud: 01 Aug 2023, 15:18
Postitas indumen
Põnev teemaarendus vahepeal olnud, ise puhkusel ja haige vahelduva eduga läks foorum meelest isegi :P

Sai ka hiljuti rehvivahetus üle elatud, ise vahetasin ja tasakaalustasin, paras nikerdamine on tagumist koos abs anduriga tagasi alla saada aga kokku ta sai ja kõik sõitis nagu ennemuiste. Ventiilid on siiski velje keskel ju mitte nagu autol ühes servas.

Kõrvalise märkusena kui sai proovitud tuuleklaasi vahetatud originaal pisikese "bug spoileri" vastu siis kiirendusrajalt üles tulla et liiklusega ühineda võttis imelikult vedelaks olukorra küll kõva kiirendamise hetkel, jõudu on ja ju tuul ei surunud enam nina maha suurest klaasist niipalju :D Peale suuremat tapatööd putukatele sai touring klaas tagasi pandud ja lepitud olukorraga et kõrvatroppe lihtsalt rohkem kasutama.

Tehnilise poole pealt veel et uue Quickshifteri sain ka kätte ja külge, allavahetus ehk blipper on ainult natuke liiga sportlik, ehk toimib ainult 4500rpm ja ülespoole.

Ja vahepeal pildi taustal nähtav punane rakett asendus MT-07 nüüd on MT Family :D :bsmile:
suurem aur hetkel läheb sinna jubinate leidmiseks, tegu täiesti uue ja tehase base mudeliga, et vaja kohandada ja kaitsta veidi sedagi.
Heeblid, kukkumisrauad/punnid, mingi tuuleklaas, kohver juba küljes.
Üks vahva fakt selle kohvri raamiga ka, yamaha ei müü eraldi originaal kinnitus polte seibe, õnneks oli treial sõber kes paar kraega seibi meisterdas, nimelt raami ja kohvri leidsime järelturult 3 korda odavamalt kui letis oleks komplekt läinud.

Re: Yamaha MT-10, 2017, indumen

Postitatud: 20 Mai 2024, 11:53
Postitas indumen
Pilt hiljem kui, kevadine pesu ka tehtud saab.
Hetkel endale dokumenteerimise jaoks lihtsalt siia ka kirja.

Gilles tooling OEM alumiiniumist esimese ketiratta kate, ühtlasi puhastatud paari aasta jagu ketimääret, see oli päris kole, peab tihedamini ette võtma ikka,
mis silma alt ära see ju ei kipita kohe. Tehase kate on täiesti kinnine plastik.
Tagumise porilaua pikendus sai külge, aliexpressi eri.
MT10 kommuunis keegi hea tegelane teeb 3D prinditud raami aukude korke ka, sai logoga võetud, esimese sõiduga küljest ära ei kukkunud isegi.
Sigareti süütaja pesa sai vahetatud usb pesa vastu. QuickCharge nii tavaline USB + TypeC pesa kõrvuti, tagant poolt klemmid said kaetud silikooniga, aga eks ole näha kuidas see hiina kummilutt pealtpoolt vett hoiab või ei. Saab ehk nüüd normaalselt quadlockis telefoni laadida pikemal sõidul.
Lenksu kodukootud kõrgendus seibide hunnik sai asendatud treiali tehtud hülssidega, 25mm tõstet siis nüüd.
Õlivahetus ka tehtud, garaazi põrand jälle õliga niisutatud :P kuna torude alla ei mahtunud tavaline õlikoguja kauss siis leitud abivahend osutuks siiski liiga väikseks, välja tuli sealt 4L.
Eelmise hooaja lõpus tekkis ka madalam WRS tuuleklaas mis hoiab piisavalt, aga ei mühista kiivrisse ning mahutab ka originaal käekaitsmed.

Ostu ajal peal olnud custom sadul sai ka lastud seest veidi ringi teha, lisaks on ka olemas tehase comfort sadul, aga vajab nüüd katsetamist kumb siiski vähem tagumiku kondi peale hakkab.

Re: Yamaha MT-10, 2017, indumen

Postitatud: 21 Mai 2024, 01:16
Postitas indumen
IMG_20240520_210355-EDIT.jpg
IMG_20240520_210418-EDIT.jpg