70 cm3
Moderaator: Moded
SFX ikka,mitte flamersinisalo kirjutas:Tundub nii, et need tüübid kellel see 70ccm vaatavad enda spidot ja näevad seal numbreid 120. Kui aga GPS-iga mõõtma hakatakse siis ollakse imestunud.(see oli minu arvamus) . Muidu palju FLAMERI aerox välja läheb?`Tal on GPSiga mõõdetud see kiirus.

(oleme bikeris, mitte rates.)
aga jah 109kmh läheb,kuna ülekanded pole vahetatud.Muide aeroxi spido näitas umbes 140kmh,et jah need spidod valetavad suurel kiirusel väga palju.
30cccmine Yamaha Aerox
-
Teema algataja - Postitusi: 1256
- Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
- Asukoht: Tallinn/Dragster
- Kontakt:
-
Teema algataja - Postitusi: 1256
- Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
- Asukoht: Tallinn/Dragster
- Kontakt:
Millest võib see tingitud olla, et sissesõidu ajal tahmas küünla ära ja see kasutuskõlbmatu. Sellest, et kasutatakse õli rohkem kui tavaliselt, ning küünal ei jõua kõike seda õli segu ära põletada onju? Aga on see normaalne, kui nii juhtub
Sest mul eelmisel sissesõidul sama asi, et küünal tahmas ära ja sädet polnud 


Küünla isolaator puhastub ise kui on 700 kraadi kuumaks läinud.Sissesõit rohke õli ja väiksema koormusega ei lase küünlal nii kuumaks minna,et see ise puhastuks.Ma soovitan sissesõiduks number või kaks kuumemat küünalt.Kui numbreid ei jaga vaata,et elektroodiisolaator(silindri sisse jääb) oleks pikem kui originaalil.
-
Teema algataja - Postitusi: 1256
- Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
- Asukoht: Tallinn/Dragster
- Kontakt:
Eino lihtsalt mõtlesin, et midagi valesti ei tohiks ju olla, et peaks kõik õige olema. Lihtsalt huvi pärast kontrollisin üle.ping kirjutas:Küünla isolaator puhastub ise kui on 700 kraadi kuumaks läinud.Sissesõit rohke õli ja väiksema koormusega ei lase küünlal nii kuumaks minna,et see ise puhastuks.Ma soovitan sissesõiduks number või kaks kuumemat küünalt.Kui numbreid ei jaga vaata,et elektroodiisolaator(silindri sisse jääb) oleks pikem kui originaalil.
Sain NGK küünla, peale ja kõik töötab hästi. Käisin täna Ramost läbi ja küsisin üle, kas pean eraldi bena sisse õli segama. Ülo ütles, et ei pea. Et kui bensupump töötab siis ei ole vajalik. Ise olen sõitsin 100km ilma segamata, kas võib nii jätkata sissesõitu?
tule tartu ja võta muga ühendust,tahaks näha,et aerox ,millel pole ülekanded vahetatud läheb üle 110kmh gpsi!!!Gert250 kirjutas:Endal peal:
21mm arreche karpa
malossi klapid
polini evo väntvõll
70cc MHR replicia silinder
polini evo variaator
hebo sidur
turbo kit summuti
spido lääb teisele ringile nulli välja enamvähem gps näitab 130
(5259590 mu number;)
ses suhtes,et täis mhr mis tallinnas on (aprilia area)jookseb gpsi 120kmh;)et jah tee järeldused....
30cccmine Yamaha Aerox
känksil oli juba nii,et spido n2itas mingi 150kmh aga tegelt l2ks mingi max 90kmh.tegu ju selle sama rolleriga.Roby kirjutas:whata fuck...mõni mees vist uhkustab siin..või hoopis pingutab uleSFX kirjutas:tule tartu ja võta muga ühendust,tahaks näha,et aerox ,millel pole ülekanded vahetatud läheb üle 110kmh gpsi!!!Gert250 kirjutas:Endal peal:
21mm arreche karpa
malossi klapid
polini evo väntvõll
70cc MHR replicia silinder
polini evo variaator
hebo sidur
turbo kit summuti
spido lääb teisele ringile nulli välja enamvähem gps näitab 130
(5259590 mu number;)
ses suhtes,et täis mhr mis tallinnas on (aprilia area)jookseb gpsi 120kmh;)et jah tee järeldused....![]()
ma olen sõitnud kyll selle rolleriga ga 130 see on liiga ull...äkki spidika järgi või mingi s*** gps??
30cccmine Yamaha Aerox
Gert250 kirjutas:
ma ka ei usu seda..... kle kämbul läheb 140gpsi järgi tal ülekanded vahetatud.....mee sa liialdad!
Endal peal:
21mm arreche karpa
malossi klapid
polini evo väntvõll
70cc MHR replicia silinder
polini evo variaator
hebo sidur
turbo kit summuti
spido lääb teisele ringile nulli välja enamvähem gps näitab 130
ma ka ei usu seda..... kle kämbul läheb 140gpsi järgi tal ülekanded vahetatud.....mee sa liialdad!

-
Teema algataja - Postitusi: 1256
- Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
- Asukoht: Tallinn/Dragster
- Kontakt:
-
Teema algataja - Postitusi: 1256
- Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
- Asukoht: Tallinn/Dragster
- Kontakt:
siin on olnud küll teemasi selle kohta aga eks mingilmääral küll võibolla on halva alguse põhjus.....survevedru annab siis ühtlase mineku...mis annab veel halva alguse :vaheta rullid,sidurivedru ja survevedru...peale seda läks mul algus pärisTegelt ma tahaks küsida, et mida annab survevedru? Kas ta ei või olle selle halva alguse põhjuseks?

-
Teema algataja - Postitusi: 1256
- Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
- Asukoht: Tallinn/Dragster
- Kontakt:
Kuidas on teil kogemused 70ccmi ja uue väntvõlli panemisega. Endal siis see Polini 70 ccm Sport silinder, ja mõtlen kas panen uue sportväntvõlli või hoopis uued sport vändalaagrid ja sõrmelaagri. Kui palju annab väntvõll juurde ning kui suur võimalus on siis, kui 70ccmil on vahetatud vändalaagrid ja sõrmelaager sportide vastu, et jookseb kokku? Rahas kokkuhoidu tuleb kõvasti, kui paneks ainult laagrid, niiet tahaks teada, kas on nii see nii teostatav ja igati korralik?
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Kakoi Jankar!? Jakari Marine oü kui väga täpselt õelda. Asub Pirital minuteada praegugi. Helista, maili, mine kohale ja uuri seda küünalde asja.xzburnoutzx kirjutas:Jankarholma kirjutas:Uuri Jakari-st. Kunagi küll sealt sain.
http://www.jakari.ee/
-
- Postitusi: 741
- Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
- Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 8 korda
Mul on ka hetkel veel tavaline väntvõll ilma eriliste laagriteta.Siiamaani pole kokku jooksnud.Olen sõitnud umbes 1000 km.Aga räägitakse et tuning väntvõll on ikka mootorile kasulikum kui originaal.xzburnoutzx kirjutas:Kuidas on teil kogemused 70ccmi ja uue väntvõlli panemisega. Endal siis see Polini 70 ccm Sport silinder, ja mõtlen kas panen uue sportväntvõlli või hoopis uued sport vändalaagrid ja sõrmelaagri. Kui palju annab väntvõll juurde ning kui suur võimalus on siis, kui 70ccmil on vahetatud vändalaagrid ja sõrmelaager sportide vastu, et jookseb kokku? Rahas kokkuhoidu tuleb kõvasti, kui paneks ainult laagrid, niiet tahaks teada, kas on nii see nii teostatav ja igati korralik?
Suzuki SV650 S 2001 -> Yamaha YZF750R 1995 -> Aprilia RSV 1000 Tuono 2003 -> Ducati 999 Biposto 2005 -> Ducati 1098 Streetfighter S 2009 -> Ducati Diavel Carbon 2011 -> Aprilia Tuono V4R APRC 2012 -> KTM SuperDuke 1290 R 2015 -> Kawasaki KX250F 2008 -> Aprilia Tuono V4R APRC ABS 2014 -> Aprilia Tuono V4 1100 RR 2017 -> KTM Superduke 1290 R 2020 -> Ducati Streetfighter V4 2020 -> Ducati Streetfighter V4S 2021
-
Teema algataja - Postitusi: 1256
- Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
- Asukoht: Tallinn/Dragster
- Kontakt:
-
Teema algataja - Postitusi: 1256
- Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
- Asukoht: Tallinn/Dragster
- Kontakt:
Replica puhul arvesta kiire kulumise ja 19mm karburaatoriga´Harvo kirjutas:tahaks teada kui palju kannataks nii korralikult sõita kui cpi oliverile peale panna malossi MHR replica 70ccm silinder ja kui sportväntvõll kah panna?
Ja mitmene karbuss tuleks panna siis?
SEE TEEMA ON SIIN ÜLDINE 70ccm TEEMA, KÕIK SELLE LAADSED POSTID SIIA, MITTE TEHA UUS TEEMASID, KUI MINGI PROBLEEM ON
