3. leht 5-st
Postitatud: 16 Okt 2005, 17:36
Postitas virkostein
tegelikult on väga lahe et eestis ka lõpuks sellised videod tehtud(kui ma õigesti aru sain siis see kaak sõitis eestis ikka) video oli väga lahe
ot, päikesemasin, kui vana sa olidki? kas 14 või 15?
Postitatud: 16 Okt 2005, 18:14
Postitas stonefree
standardne posti vahe peaks 50m olema, mõõtsin just yle aegviidu kandis

Seega tõesti spidoviga +16 % kanti(mis on tegelt suht palju) ja vabandused.
Norm video muidu, eesti gr oleks huvitavamgi vaadata kui rootsi oma(teatud piirides muidugi)

Postitatud: 16 Okt 2005, 18:28
Postitas Ronk
virkostein kirjutas:tegelikult on väga lahe et eestis ka lõpuks sellised videod tehtud(kui ma õigesti aru sain siis see kaak sõitis eestis ikka) video oli väga lahe
ot, päikesemasin, kui vana sa olidki? kas 14 või 15?
2004 ütles ta et on 15. Seega järeldan et 2005 on ta 16.

Postitatud: 16 Okt 2005, 18:38
Postitas racerx
Vaadake Pariisi video läbi ning pange tähele mis hoog o möödumisel autodest 200 km/h. Autod sõidavad seal miski no miinimun 70 km/h

ikka.
Lisaks veel
Hayabusaga 300 km/h
http://www.motolist.ee/filmid/hb300kmh.mpg
Ootame uut videot, paar kaadrit tee äärest juurde ei teeks ka paha.
Postitatud: 16 Okt 2005, 18:38
Postitas CB500
Ronk kirjutas:
ot, päikesemasin, kui vana sa olidki? kas 14 või 15?
2004 ütles ta et on 15. Seega järeldan et 2005 on ta 16.

[/quote]
Praegu on tal 1000cc, kui 17 saab siis ostab Busa, aga mis edasi.. ? siinkohal saab mu fantaasia otsa.

Postitatud: 16 Okt 2005, 18:40
Postitas Kommionu
CB500 kirjutas:Praegu on tal 1000cc, kui 17 saab siis ostab Busa, aga mis edasi.. ? siinkohal saab mu fantaasia otsa.

njahh... väga vaene fantaasia siis sul...
Loomulikult sealt edasi boss hoss ja siis ossum tossum...
Postitatud: 16 Okt 2005, 18:41
Postitas Nigga
2007 enam busat ei tehta, prognooside kohaselt tuleb busa baasil tehtud monstrum mille tehase kubatuur peaks olema tsirka 1500!
Postitatud: 16 Okt 2005, 20:03
Postitas Türklane
racerx kirjutas:Vaadake Pariisi video läbi ning pange tähele mis hoog o möödumisel autodest 200 km/h. Autod sõidavad seal miski no miinimun 70 km/h

ikka.
Lisaks veel
Hayabusaga 300 km/h
http://www.motolist.ee/filmid/hb300kmh.mpg
Ootame uut videot, paar kaadrit tee äärest juurde ei teeks ka paha.
kle tark mees, kus see hayabuzzza siin on.. see on ju honda bläku

Postitatud: 16 Okt 2005, 20:12
Postitas DerbiPR
Huvipärast võite bensiini näidukit jälgida

.
Postitatud: 16 Okt 2005, 20:50
Postitas päikesemasin
kle ma kohe saan 17. tegelt aga mis sellest me räägime siin videost.

ei busat ma ei osta. Mul 1000cc laiali. Järgmine aasta tahaks valmis saada. Nimelt ehitan fighterit ja tehnikaosakonnas räägin pikemalt.
Postitatud: 16 Okt 2005, 21:10
Postitas päikesemasin
Kange tahtmine on ka seda videot oma silmaga kaeda, tahaks loota, et selle teema alustaja timmiks väheke seda videot.
Tänades päikesemasin

Postitatud: 16 Okt 2005, 21:16
Postitas racerx
Türklane kirjutas:racerx kirjutas:Vaadake Pariisi video läbi ning pange tähele mis hoog o möödumisel autodest 200 km/h. Autod sõidavad seal miski no miinimun 70 km/h

ikka.
Lisaks veel
Hayabusaga 300 km/h
http://www.motolist.ee/filmid/hb300kmh.mpg
Ootame uut videot, paar kaadrit tee äärest juurde ei teeks ka paha.
kle tark mees, kus see hayabuzzza siin on.. see on ju honda bläku

Automaatselt panin ja ei mõelnud.
Sorry busa fännid.
aga sisulist vahet siin pole ja mõtet ei muuda.
Postitatud: 16 Okt 2005, 21:20
Postitas Nigga
päikesemasin kirjutas:...tahaks loota, et selle teema alustaja timmiks väheke seda videot.
Tänades päikesemasin

Et mis tal siis häda on praegu?
Postitatud: 16 Okt 2005, 22:31
Postitas Kommionu
Nigga kirjutas:Et mis tal siis häda on praegu?
Mis häda.. mis häda....
Niikui vaatama hakkad ja tuleb see sõna söö si??a, siis lööb arvuti tsensor kohe rastrid peale ja mitte midagi pole näha... ainult korraks vilksamisi jalakäijaid, kes siis rõõmsalt mööda sebrat tatsavad....
Postitatud: 16 Okt 2005, 22:39
Postitas tsiklivendd
Nigga kirjutas:päikesemasin kirjutas:...tahaks loota, et selle teema alustaja timmiks väheke seda videot.
Tänades päikesemasin

Et mis tal siis häda on praegu?
Praegu töötab link küll täitsa kenasti, nägin video ilusti ära, pole probleemi.
Postitatud: 16 Okt 2005, 22:59
Postitas InterFace
probleemid codeciga teil pigem. xvid ja divx sassis. vahest võib ka rohelist visata mõnel juhul.
kontrollige asi yle. kõigeparem laske kõik maha ja uuesti korralikult peale.
xvid , divx , ac3 jne
Postitatud: 16 Okt 2005, 23:33
Postitas Rollerboy
Mul täitsa töötab see video üli pro ikka näha eestimaal sellist müts maha tema ees
Postitatud: 17 Okt 2005, 10:35
Postitas Fredy.ee
Krt tegelased
Vaadake videot ja ärge mölisege.
Silmaga võite ainult oma Nox-i pikkust mõõta, kiiruse mõõtmiseks on tehtud spets seadmed ja mõõdikud. Gixxeri kelladel on näha kiirus, ja kui sellest kiirusest lahutad 16-17 % siis saadki RATTA TEGELIKU KIIRUSE, mille üle ei ole mõtet vaielda.
Võiks ka arvesse võtta seda, et 1-se käiguga läheb ratas 150 km/h ja see, et kui ratas on 200 peal ikka püsti, siis see pole mingi trikk.
Tean mida räägin kuna ka minu Gixxeri spidokas seisis samuti kogu aeg 299 kiirteedel ja ühe korra sain ka politseilt radari fotol tõestuse, et asi ikka oli nii.
Postitatud: 17 Okt 2005, 11:21
Postitas analoog
Ilmatuma ilus video, hea on Pärnumaad nii kiiresti vaadata

Postitatud: 17 Okt 2005, 12:06
Postitas spinna
Kaagile peaks küll vitsa andma ja meelde tuletama seda hukkunud pariisi tädi !
Video oli üsna mõnusalt kokku lapitud.
Kiiruse üle teemadel, et kas spido valetas 90% või mitte ma eriti vaidlustusi ei tõstataks : argumendiks võetud 20 meetrisest rekkast ei möödutud ju vahetust lähedusest, mis annaks sellise vups-ja-valmis efekti vaid ilusti suure kaarega, mis visuaalset efekti oluliselt kärbib.Pöörake tähelepanu külgdistantsile. Kiiruse võrdluseks veel võiks kahtlejad läbida klipi alguse poole sõidetavat lauget kurvi videos nähtud kallutusega.
Ja võrdluskohaks veel : minge sõitke 100-ga mööda mõnest 40-ga maanteel kulgevast traktorist. Ei olegi plaksuga möödumine vaid täiesti jälgitav.
Valged postid on saaremaal kahe erineva distantsiga 50 m ja 100 m. Alla 50m küll ei ole.
No näedsa, kui palju vastuargumente väikse otsimise peale leidsin.

Aga vitsa ikka! ja Niggale ka! Püsi radadel ja elus.
Postitatud: 17 Okt 2005, 12:10
Postitas stonefree
Bueller kirjutas:Krt tegelased
Vaadake videot ja ärge mölisege.
Silmaga võite ainult oma Nox-i pikkust mõõta, kiiruse mõõtmiseks on tehtud spets seadmed ja mõõdikud. Gixxeri kelladel on näha kiirus, ja kui sellest kiirusest lahutad 16-17 % siis saadki RATTA TEGELIKU KIIRUSE, mille üle ei ole mõtet vaielda.
Võiks ka arvesse võtta seda, et 1-se käiguga läheb ratas 150 km/h ja see, et kui ratas on 200 peal ikka püsti, siis see pole mingi trikk.
Tean mida räägin kuna ka minu Gixxeri spidokas seisis samuti kogu aeg 299 kiirteedel ja ühe korra sain ka politseilt radari fotol tõestuse, et asi ikka oli nii.
Veel lolle küsimusi aga huvitav miks Gixxeri digispidokas tavaliselt nii palju valetab(eeldan et keegi pole seda spets valeks kruttinud!). Teine millest aru ma ei saa on miks ta nii tehtud, et yle 300 ei näita? Videotest paistab see kiirus tõesti natuke siia-sinna. Eile vaatasin kuidas mingid vennad hayabusaga prantsusmaal mägedes kihutasid, kiirused tundusid way suuremad olevat kui selles videos.
BTW, mõõta saab ikka vanal heal stopperi meetodil kah kui just suurt täpsust taga ei aja ...
Postitatud: 17 Okt 2005, 12:18
Postitas tramm66
stonefree
mis spidoka kruttimine??? ülekanne... lambaants
Postitatud: 17 Okt 2005, 12:39
Postitas HeitiKender
ega vist ametlikku infot ei ole, miks spidokad nii palju valetavad. Aga ilmselt ikka selleks, et keegi ei hakkaks spidokaga võidu sõitma. Ning seepärast just ülespoole see viga.
Postitatud: 17 Okt 2005, 13:01
Postitas Motomarket
Et arusaamatusi näitudega ei tuleks, ka ülekannete muutmisel, siis abiks lisaseade
http://www.speedohealer.com/
Ainuüksi ühe hamba vähendamisega esimeselt hammasrattalt, paneb näidule päris korraliku vea (lisaks algveale) sisse.
Edu edaspidiste videode salvestamisel - siis juba reaalsete näitudega !
Postitatud: 17 Okt 2005, 13:16
Postitas Piipz
Motomarket kirjutas:Et arusaamatusi näitudega ei tuleks, ka ülekannete muutmisel, siis abiks lisaseade
http://www.speedohealer.com/
Ainuüksi ühe hamba vähendamisega esimeselt hammasrattalt, paneb näidule päris korraliku vea (lisaks algveale) sisse.
Edu edaspidiste videode salvestamisel - siis juba reaalsete näitudega !
Kas te ise müüte ka neid?
Postitatud: 17 Okt 2005, 13:20
Postitas Motomarket
Piipz kirjutas:
Kas te ise müüte ka neid?
Hetkel veel mitte. Kui oleks nõudlust ja huvi, siis hakkaks müüma.
Postitatud: 17 Okt 2005, 13:30
Postitas Fredy.ee
Paistab, et ikka ei saa veel mõned aru spidoka näidust.
Originaal rattal näitab spidokas täpselt.
Kaak muutis ülekannet mingis suunas, siis hakkas ka spidokas selle tulemusena "valetama".
Kuna Nigga - kui Kaagi pressiesindaja teadis öelda, et ülekannet on muudetud nii, et spidokas näitab 16% rohkem siis see pole spidoka viga, et talle vale infot jagatakse.
Postitatud: 17 Okt 2005, 13:40
Postitas tramm66
Motomarket kirjutas:Piipz kirjutas:
Kas te ise müüte ka neid?
Hetkel veel mitte. Kui oleks nõudlust ja huvi, siis hakkaks müüma.
ei kujuta küll ette mis see junn maksab... kui pole üle mõistuse siis kindlasti on soovijaid - mina üks nendehulgas...
Postitatud: 17 Okt 2005, 13:44
Postitas Motomarket
Bueller kirjutas:
Originaal rattal näitab spidokas täpselt.
Näitab siis mida täpselt ? Enamus japsi-baikidel lisab spido reaalsele kiirusele ca +10%. Ja seda uue ja kulumata tagarehviga. Üks-ühele näiduga tsikleid pole veel oma silmaga näinud. Kõige lähemale reaalsele näidule on Aprilia tsiklid saanud. Kõige hullemad valetajad - BMW tsiklid.
Postitatud: 17 Okt 2005, 14:17
Postitas pacaan
tramm66 kirjutas:ei kujuta küll ette mis see junn maksab... kui pole üle mõistuse siis kindlasti on soovijaid - mina üks nendehulgas...
Maksab ilmselt alla 2k eesti oma raha /wild guess/