Tuttuued ATMid
Moderaator: Moded
Kus ma seal pilte näen.V1asa7 kirjutas:Kui keegi tahab nende uute atm-de pilte näha siis http://www.hot.ee/brauermoto vabandan,kui juba keegi ennem ütles
Juhendad äkki, enda mõistus ei võtnud.
Kindlasti on seda palju arutatud,aga hetekl ei leidnud nüüd.
Äkki mõned ATM omajad räägivad pisut,et kuidas korraliku sissesõiduga mootoritd vastu peavad?Need uuemad( supermoto välimusega) pole veel vast väga jõudnud laguneda.On neil veel mootoritel märgatav erinevus, va. seda,et vanematel on 4 käiku, uuemal 3.Elektristarterist käivitub korralikult?
Ja ültse,liigub see uus veel paremini,kui vanem versioon?..
Äkki mõned ATM omajad räägivad pisut,et kuidas korraliku sissesõiduga mootoritd vastu peavad?Need uuemad( supermoto välimusega) pole veel vast väga jõudnud laguneda.On neil veel mootoritel märgatav erinevus, va. seda,et vanematel on 4 käiku, uuemal 3.Elektristarterist käivitub korralikult?
Ja ültse,liigub see uus veel paremini,kui vanem versioon?..
-
V1asa7
Teema algataja
-
suurkala
Teema algataja
Omal juba pea pool aastat olnud 125 pitpike, sain esimesele portsule jaole. Edasi liigub päris hästi, kuigi on olnud vaja teha teatud kohendusi:
Tagupiduri kinnitus on vähe kesine ja see sai omale tugevntused.
Kõrgem lenks. (vana segas vähe sõitu)
Uus õhu filter. (originaal on svammist ja see kippus märgade ilmadega tõrkuma)
Lühikese käiguga kaasi hoob.
Talviseks sõiduks sai ka väiksem hammikas taha (suvel se end liiva rajal ära ei tasunud)
Sidurile sai lisatud lisa vedru.
Plaanis ka suurema kärnaga kummid soetada.
Tagupiduri kinnitus on vähe kesine ja see sai omale tugevntused.
Kõrgem lenks. (vana segas vähe sõitu)
Uus õhu filter. (originaal on svammist ja see kippus märgade ilmadega tõrkuma)
Lühikese käiguga kaasi hoob.
Talviseks sõiduks sai ka väiksem hammikas taha (suvel se end liiva rajal ära ei tasunud)
Sidurile sai lisatud lisa vedru.
Plaanis ka suurema kärnaga kummid soetada.
Äkki annad oma msni mulle, tahaks lähemalt teada, sest see nädal müün oma aeroxi maha ja ostan ka tutika pitbike.suurkala kirjutas:Omal juba pea pool aastat olnud 125 pitpike, sain esimesele portsule jaole. Edasi liigub päris hästi, kuigi on olnud vaja teha teatud kohendusi:
Tagupiduri kinnitus on vähe kesine ja see sai omale tugevntused.
Kõrgem lenks. (vana segas vähe sõitu)
Uus õhu filter. (originaal on svammist ja see kippus märgade ilmadega tõrkuma)
Lühikese käiguga kaasi hoob.
Talviseks sõiduks sai ka väiksem hammikas taha (suvel se end liiva rajal ära ei tasunud)
Sidurile sai lisatud lisa vedru.
Plaanis ka suurema kärnaga kummid soetada.
Ja räägi lähemalt, et mis sul lagunenud on ning kuidas amordid ja asjad sul vastu pidanud on ? Ja lisaks mis varuosi sa kasutad, kas atmi omi või mõne 50cm3 tuntud firma krossi ome ?
Fighting online is like racing in the Special Olympics,
even if you win, you're still retarded.
even if you win, you're still retarded.
-
Jozeph
Teema algataja
Kuidas ta sul vastu pidanud on ka? Kas on midagi lagunenud või juhtunud?Võiksid rääkida täpsemalt.Olen neid masinaid näinud juba üpris palju.Samas ka linnas tänavatel lastakse nendega väga julgelt!suurkala kirjutas:Omal juba pea pool aastat olnud 125 pitpike, sain esimesele portsule jaole. Edasi liigub päris hästi, kuigi on olnud vaja teha teatud kohendusi:
Tagupiduri kinnitus on vähe kesine ja see sai omale tugevntused.
Kõrgem lenks. (vana segas vähe sõitu)
Uus õhu filter. (originaal on svammist ja see kippus märgade ilmadega tõrkuma)
Lühikese käiguga kaasi hoob.
Talviseks sõiduks sai ka väiksem hammikas taha (suvel se end liiva rajal ära ei tasunud)
Sidurile sai lisatud lisa vedru.
Plaanis ka suurema kärnaga kummid soetada.
-
Jozeph
Teema algataja
Ise nagu ei usu ,et hinnad alanevad.Ja kõik mõõtmed on http://www.atmracing.ee -s olemas Mõõdud: 1670 x 705 x 995 Ühesõnaga suht kõrge teiste atmidega.Kui kellelgi see masin on siis võiks jah informatsiooni anda.
-
suurkala
Teema algataja
Midagi erilist lagunenud ei ole.
Soovitan ainult kõik poldid üle keerata. Tagumist hammasrattast vahetades olge ettevaatlikud kuna seda kinni hoidvad poldid on paigaldatud keermeliimiga. Gaasi "rutska" sai vahetatud lühemakäiigulise vastu.(Kloostrimetsa motopoes maksis mingi alla 100-) Svammist filter sai vahetatud metall filtri vastu kuna tekkis tõrkeid kevadisel ajal kui oli palju vett. Üldiselt on ta päris vastupidav, päris palju olen sellega juba ka käbla suutnud käiia kuid midagi katki pole läinud. (imekombel olen veel isegi ühes tükkis) Varuosasid on ka saadaval (atmracing.ee) ja on küllaltki mõistlike hindadega.
Soovitan ainult kõik poldid üle keerata. Tagumist hammasrattast vahetades olge ettevaatlikud kuna seda kinni hoidvad poldid on paigaldatud keermeliimiga. Gaasi "rutska" sai vahetatud lühemakäiigulise vastu.(Kloostrimetsa motopoes maksis mingi alla 100-) Svammist filter sai vahetatud metall filtri vastu kuna tekkis tõrkeid kevadisel ajal kui oli palju vett. Üldiselt on ta päris vastupidav, päris palju olen sellega juba ka käbla suutnud käiia kuid midagi katki pole läinud. (imekombel olen veel isegi ühes tükkis) Varuosasid on ka saadaval (atmracing.ee) ja on küllaltki mõistlike hindadega.
sai siis soetatud kah see pitbike, kuid mitte atm
..teiste kleepsudega.
esimesel päeval murdus tagumine porilaud, sest metsavahel rallitades kogematta istusin sinna peale. ja ka peale tublit sõitu murdus kett pooleks.
aga muidu on viimasepeal pill
esimesel päeval murdus tagumine porilaud, sest metsavahel rallitades kogematta istusin sinna peale. ja ka peale tublit sõitu murdus kett pooleks.
aga muidu on viimasepeal pill
Fighting online is like racing in the Special Olympics,
even if you win, you're still retarded.
even if you win, you're still retarded.
-
rihostern
Teema algataja
-
ets27
Teema algataja
-
M@n1
Teema algataja
-
oldmoped
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
See, kui sul näiteks vanaema peale tulede paigaldamist sellega lubas linna sõita ei tähenda mittemidagi! Srtreetlegaliks sellise masina saamine on põhimõtteliselt võimatu!!M@n1 kirjutas:Endal umbes sama laadne masin,linna vahel lubati sõita pärast tulede külge panemist.
Kui kedagi huvitab,siis sama laadi nagu ATM ainult vingema välimusega
Kas see, et klepsul on teine kolmetäheline lühend atm'i asemel, teeb masina kohe vingemaks?
hälvik
-
ets27
Teema algataja
-
ets27
Teema algataja
-
-ShadowofDeath-
- Postitusi: 318
- Liitunud: 01 Mär 2006, 16:13
- Asukoht: Saue
..
uus pitbike saab vanalt 110cc pähe,see on testitud
Zid Pilot
Baotian Freedo 4
Stella V-50
Müüa Fiat Panda 06!
Baotian Freedo 4
Stella V-50
Müüa Fiat Panda 06!
-
yankee
Teema algataja
-
Jozeph
Teema algataja
Kommentaarin...
Kirjuta siia see number, palju on vabariigis registrisse kantud (tuledega ja numbritega!) ATM-i ja muude firmade bitbikesid. Ja palun ka see koht avalikustada kust need andmed pärit.yankee kirjutas:kle oldmoped, vaata kui palju vendi sõidab linnas krossikatega ringi, ainult esi ja tagatuli küljes ja number taga !!! miks koguaeg mölised kõigiga, ei saa aru sellest !
Seni, kuni sult neid andmeid ei tule - on SINU üleval tsiteeritud tekst sulaselge MÖLIN!
Võtke ja tehke see protseduur läbi! - muutke LELU tänavalegaalseks ja saage ta registrisse - siis kõvatage siin..
-
oldmoped
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Hakkame peale sellega, et olete omadega vales rubriigis - mootorrattad asuvad kõrgemal.Jozeph kirjutas:.Tegelt ka OldMoped,sul ei ole vaja nii palju politseid mängida.Igaühe asi kas saab trahvi või mitte...
Ma ei mängi politseid - inimene küsis, kas seda masinat saab arvele, kui paigaldada tuled jne, mina vastasin.
Toon veelkord oma vastuse põhjenduse - pitbike puhul on tegu spordivahendiga ja mänguasjaga, tegu ei ole mootorrattaga, mis omaks kehtivat tüübikinnitust ja selletõttu seda mootorsõidukina registreerida ei saa. Samuti ei saa seda arvele võtta iseehitatud mootorrattanna, kuna see ei ole iseehitatud mootorratas. Igasugused muud jutud on kuulujutud ja nende levitamine on pahatahtlik - mõni isegi äkki ostab masina selleks, et minna ja see arvele võtta ja liikluses kasutama hakata... ja oh seda kurbust siis, kui tõde selgub... aga argument, et ma foorumist lugesin, et saab küll arvele kahjuks ark's ei kehti.
Tegu ei ole pitbikega, aga kuna siin teemas on ka sellest juttu olnud siis... on reaalne tänavalegaalseks saada ATM SM 110, kui see omab CE sertifikaati ja maaletooja on sellele mudelile Eestis kehtiva tüübikinnituse vormistanud. (kas reaalselt ka on või ei ole ei ole hakanud uurima kuna mul seda infot tarvis läinud ei ole)
Kõigi nende 50cc masinate puhul - ametlikult nad ei ole paljud tänavaliikluseks mõeldud, aga kuna Eestis momendil mopeedide tüübikinnitus nõutav ei ole, siis kui valmistajakiirus jääb alla 45kmh (aga kuna dokumente kah olema ei pea, siis ilma vastupidise tõestamata ei saa ka seda väidet vaidlustada) ja kubatuur alla 50cc ja tuled on olemas, ei saa otseselt keegi kusagilt kinni hakata.
See, kas keegi saab trahvi või mitte, ei huvita mind üldse, see igaühe oma valik... aga kui igasugust mopeedianarhiat hakkab liikluses liigapalju toimuma, hakatakse ahistama kõiki mopeediklassi sõidukeid ja nende kasutajaid... ja see torgiks juba mini p*** päris palju.
Ja ma tõesti ei tahaks hakata oma 35+ mopeediga ekspertiisi vahet jooksma ja tõestama, et ma ei ole kaamel.
hälvik
need ei ole krossikad vaid endurokad ja neil on tehasepoolt juba tuled küljes.yankee kirjutas:kle oldmoped, vaata kui palju vendi sõidab linnas krossikatega ringi, ainult esi ja tagatuli küljes ja number taga !!! miks koguaeg mölised kõigiga, ei saa aru sellest !
Suunatulesid ei peagi tsikklil olema aga siis pead käega suunda näitama.
kõigepealt õpi ära mis asi on krossikas ja mis asi enduro ja siis räägi edasi.
Tõsine jalamees, st pole masinat, mis näo naerule viiks 
-
yankee
Teema algataja
mis ajast ktm 525 SMR enduuro onhellish kirjutas:need ei ole krossikad vaid endurokad ja neil on tehasepoolt juba tuled küljes.yankee kirjutas:kle oldmoped, vaata kui palju vendi sõidab linnas krossikatega ringi, ainult esi ja tagatuli küljes ja number taga !!! miks koguaeg mölised kõigiga, ei saa aru sellest !
Suunatulesid ei peagi tsikklil olema aga siis pead käega suunda näitama.
kõigepealt õpi ära mis asi on krossikas ja mis asi enduro ja siis räägi edasi.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.