Krossienduuro soetamine
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 559
- Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
- Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
- Asukoht: TLN - Võru
- Kontakt:
Tere
Eile lubas kasutaja Fotek oma müüdavat 97 aasta LC4 proovida männiku küngastel. Pean kohe ütlema, et väga hea oli ja meeldis. Minusuguse kollanoka jaoks momenti oli ja üldse meeldis väga. Ühesõnaga see oli minu ootustele ja soovidele kõige parem. Kick starteriga ei õnnestunud ka veel hätta jääda, toimis hästi. Eelarvamus selliste KTM-ide vastu kadus. Tänud veelkord Fotekile näitamise ja proovida andmise eest.
Tervitustega
Päärn
Eile lubas kasutaja Fotek oma müüdavat 97 aasta LC4 proovida männiku küngastel. Pean kohe ütlema, et väga hea oli ja meeldis. Minusuguse kollanoka jaoks momenti oli ja üldse meeldis väga. Ühesõnaga see oli minu ootustele ja soovidele kõige parem. Kick starteriga ei õnnestunud ka veel hätta jääda, toimis hästi. Eelarvamus selliste KTM-ide vastu kadus. Tänud veelkord Fotekile näitamise ja proovida andmise eest.
Tervitustega
Päärn
Moto-orineteerumine: http://www.villamoto.ee
Eks need 620 + mootorid lähevadki lihtsalt vändast käima. Aga starteri tõelist väärtust õppisin mina hindama sealsamas männikul, kui väsimusest tulnud apsaka tõttu istusin liivakallakul, vasak jalg toetamas liivakallakule ja teisel pool maha ei ulatunud. "Sidurit ja nuppu" asemel pidin 3 minutit seal opereerima.
-
Teema algataja - Postitusi: 559
- Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
- Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
- Asukoht: TLN - Võru
- Kontakt:
Tere
Täna oli võimalus proovida Yamaha WR400F-i. Jällegi väga hea ratas, erinevus mis mulle silma jäi on selles, et ratas on kergem, ja korralik moment algab kõrgematel pööretel. Kui LC4 moment oli juba madalal hea, siis WR400F-i algab hea moment kõrgematel pööretel. Samas vist oli WR400F kõrgematel pööretel momendi kasv kiirem, kuigi võin ka eksida.
Kui nüüd võrrelda neid omavahel, siis
KTM LC4 +/- sed on minu jaoks:
+ hea moment madalal pöördel, mis mulle meeldib
+ pikk hooldusvälp, mis jällegi mulle meeldib
- mitte nii kerge kui WR, aga minu jaoks siiski vist piisavalt kerge
WR400F +/- sed:
+ hea moment kõrgel pöördel, esiratas läheb kergelt kergeks
+ kaalult kerge
- hooldusvälp millega ei kannata üle paari paagi jutti sõita
Ja nüüd ei oskagi nagu otsustada, et kumba võtta, pean vähe aru pidama mida teha, vahepeal võivad aga kõik aru pidada, kes mille kasuks otsustaks ja loomulikult põhjendada ka, et miks siis ikkagi!
Tervitustega
Päärn
Täna oli võimalus proovida Yamaha WR400F-i. Jällegi väga hea ratas, erinevus mis mulle silma jäi on selles, et ratas on kergem, ja korralik moment algab kõrgematel pööretel. Kui LC4 moment oli juba madalal hea, siis WR400F-i algab hea moment kõrgematel pööretel. Samas vist oli WR400F kõrgematel pööretel momendi kasv kiirem, kuigi võin ka eksida.
Kui nüüd võrrelda neid omavahel, siis
KTM LC4 +/- sed on minu jaoks:
+ hea moment madalal pöördel, mis mulle meeldib
+ pikk hooldusvälp, mis jällegi mulle meeldib
- mitte nii kerge kui WR, aga minu jaoks siiski vist piisavalt kerge
WR400F +/- sed:
+ hea moment kõrgel pöördel, esiratas läheb kergelt kergeks
+ kaalult kerge
- hooldusvälp millega ei kannata üle paari paagi jutti sõita
Ja nüüd ei oskagi nagu otsustada, et kumba võtta, pean vähe aru pidama mida teha, vahepeal võivad aga kõik aru pidada, kes mille kasuks otsustaks ja loomulikult põhjendada ka, et miks siis ikkagi!

Tervitustega
Päärn
Moto-orineteerumine: http://www.villamoto.ee
-
Teema algataja - Postitusi: 559
- Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
- Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
- Asukoht: TLN - Võru
- Kontakt:
Usun, et see ratas ei mahu minu hinnavahemikku:tafkin kirjutas:Minul samuti plaanis kevadeks enduro osta ning vaadanud olen paljusid rattaid. Miks on siin valikutest välja jäänud GAS GAS FSE 450. Ise kavatsen just selle ratta osta.
- Hinnavahemik: kuni 30-40k
Moto-orineteerumine: http://www.villamoto.ee
Neid saad sa võrrelda kui mõtled, mis sõitu rohkem teha tahad.
Üks on kergem, sportlikum, kitsam, väiksema paagiga (vist), kõvema sadulaga jne.
Teine jälle teistsugune.
Oleneb, mida rattaga teha kavatsed. Teised sulle ei saa soovitada oma maitse järgi
Ise kavatsen küll 250 WR või EXC võtta järgmiseks, kuna olen ikka sportlase hingega, ja siledatest teedest hoiaks heameelega üldse kõrvale.
Üks on kergem, sportlikum, kitsam, väiksema paagiga (vist), kõvema sadulaga jne.
Teine jälle teistsugune.
Oleneb, mida rattaga teha kavatsed. Teised sulle ei saa soovitada oma maitse järgi

Ise kavatsen küll 250 WR või EXC võtta järgmiseks, kuna olen ikka sportlase hingega, ja siledatest teedest hoiaks heameelega üldse kõrvale.
Siim
#609
#609
Juhuslikult sattus just kätte möödunud aasta TMi aprillinumber, kus oli testitud 250cc 4T enduurosid (KTM, Yamu, Honda, Husqvarna). Testi tegid soomlased, nii et võib ehk usaldada pädevust küll.Ise kavatsen küll 250 WR või EXC võtta järgmiseks, kuna olen ikka sportlase hingega
Üldisest kirjeldusest: KTM on ehitatudki just enduurovõistlusteks, Yamu on pigem järgiaidatud tänavaratas(?) Testi võitis EXC, plussiks pikk hooldevälp ja hõlbus hooldamine, ergonoomika ja varustus. Negatiivse poole peal olid mootori hingetus, vajadus pidurilinki liiga palju pigistada ning esiotsa rahutus kiirel liikumisel.
WR (jäi testi viimaseks): hea oli kerge käivitumine ja kerge käsitletavus, negatiivne oli hingetu mootor, ebamugavad hoolduslahendused (klapirgeulliks tuleb nukkvõll maha võtta), pehme vedrustus.
Mis ehk sulle veel oluline: exc sobib rohkem pikkadele ja wr lühematele sõitjatele.
Isegi mõtlen natuke EXC 250 poole, aga suure tõenäosusega selleks hooajaks osta ei jõua.
-
Teema algataja - Postitusi: 559
- Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
- Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
- Asukoht: TLN - Võru
- Kontakt:
fotek kirjutas:Neid saad sa võrrelda kui mõtled, mis sõitu rohkem teha tahad.
Jah, tean, tean ja ka seda, et 1 rohkem kross ja teine enduuro - loomulikult ei saa praegu keegi minu eest enam minule ratast valida, pean nüüd juba ise aru saama. Algul oli mul plaan selge, nii nagu esimeses postis kirjas ja sellele probleemile on mul peas lahendus juba olemas - KTM LC4. Nüüd aga hakkas peas keerlema uitmõte, et ei tea, kas võib juhtuda see, et "Süües kasvab isu"? Et kui sõitma hakata, kas võib juhtuda see see, et hiljem läheb isu rohkem sportlasele? Krt seda teab, pean natuke kaaluma, WR-i pakkumine tundub hea, eks selles ole ka vist asi ...mella kirjutas:Päärn, tee kõigepealt endal euuesti selgeks, mida sa sellest masinast ootad. wr400 on ainult sportimiseks - muidu hooldad sa seda iga nädalavahetus (õli jne)
Ma siin nüüd natuke seedin seda värki...
Teised võivad nüüd edasi arutada ...

Moto-orineteerumine: http://www.villamoto.ee
Mellaga täitsa nõus, ei WR ega ka EXC pole küll matkamiseks mõeldud. Kui soomlased oma testis nimetasid WR-i järeleaidatud tänavarattaks, julgen sügavalt nende kompetentsis kahelda! WR on pigem endurosõiduks kohendatud YZF, natuke raskema väntvõlliga, nukkade ajastus ka nats teine, teise sumpsiga, osadel turgudel teise süüteprogrammiga ja vist ka natuke teise raamigeomeetriaga (loomulikult ka tuled ja viled). Pehme vedrustus WR-il tuleb ilmselt japside kergest kaalust (üle 85 kg mehed peaks juba mõtlema jäigemate vedrude ostmise peale), klapiregulli jutt muidugi õige, kuna reguleerimine toimub seibidega, nagu ka minuteada ülejäänud japsidel. See loomulikult ei tähenda, et seda nii tihedalt üldse teha tuleb, nagu võiks arvata selle jutu järgi. On mehi, kes on sõitnud 6000 miili offroadi ja klapivahed ikka veel spetsi järgi, samas kui suurem osa reguleerivad (õigem oleks öelda kontrollivad) u. kaks korda aastas (USA-s on hooaeg ka vähe pikem ja kontrolliks ei pea nukkasi maha võtma). Pole mõtet tonti näha seal kus teda pole. Autodest saadud kogemustest võib öelda, et tihedamini vajavad klapiregulli pillid, millel ei ole seibidega reguleeritavad klapid (kruvi ja kontramutter). KTM-il on tõepoolest juba standardis vähe vingem varustus peal (nn. fatbar lenks, hüdrosidur, rohkem ei tule meelde praegu), samas on nad ka müügihinnas kallimad.
Mis puutub pöördemomenti, siis porgandil tundub ta olema natuke madalamatel pööretel kui WR-il, kuid ka mootori max pöörete vahemik on vähe erinev (WR400F piiraja peaks olema kuskil 13500 p/min). Minu jaoks küll tundub see nii lõputu olevat, et lihtsalt keerad rulli ja muud kui tuleb ja tuleb seda jõudu kuni hakkab hirmus (minul)
Ja üleüldse ei sobi sellised pillid nagu WR, EXC, CRF jne. pikemaajaliseks ühe käiguga ühtlase kiirusega sõiduks, kuna see ei mõju hästi transmissioonile. Kui ikka matkata tahad (200 km ja rohkem mööda maanteed), vali heaga LC ja on rahu majas.

Mis puutub pöördemomenti, siis porgandil tundub ta olema natuke madalamatel pööretel kui WR-il, kuid ka mootori max pöörete vahemik on vähe erinev (WR400F piiraja peaks olema kuskil 13500 p/min). Minu jaoks küll tundub see nii lõputu olevat, et lihtsalt keerad rulli ja muud kui tuleb ja tuleb seda jõudu kuni hakkab hirmus (minul)

Ja üleüldse ei sobi sellised pillid nagu WR, EXC, CRF jne. pikemaajaliseks ühe käiguga ühtlase kiirusega sõiduks, kuna see ei mõju hästi transmissioonile. Kui ikka matkata tahad (200 km ja rohkem mööda maanteed), vali heaga LC ja on rahu majas.
SAQU
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
sanga jutu peale läksin otsisin ka selle TM-i keldrist üles ja lugesin läbi. Lühikokkuvõtte leiab muide ka veebist: http://www.tehnikamaailm.ee/est/tm/2006 ... aderID=597sang kirjutas:Juhuslikult sattus just kätte möödunud aasta TMi aprillinumber, kus oli testitud 250cc 4T enduurosid (KTM, Yamu, Honda, Husqvarna).
See läheb nüüd nõks teemast välja aga TM kirjutab, et Husky miinuseks on muuhulgas see, et _võistlus_kõlbulik el.juhtmesari tuleb juurde osta. Minu mõistus küll ei võta - miks siis tänavajuhtmed võidu sõitmiseks ei sobi. Mis te arvate?
No see TM test on ikka päris segane tekst, kord on nii ja siis jälle naa...oma_jope kirjutas:sanga jutu peale läksin otsisin ka selle TM-i keldrist üles ja lugesin läbi. Lühikokkuvõtte leiab muide ka veebist: http://www.tehnikamaailm.ee/est/tm/2006 ... aderID=597
See läheb nüüd nõks teemast välja aga TM kirjutab, et Husky miinuseks on muuhulgas see, et _võistlus_kõlbulik el.juhtmesari tuleb juurde osta. Minu mõistus küll ei võta - miks siis tänavajuhtmed võidu sõitmiseks ei sobi. Mis te arvate?
Võiks ikka vähe täpsema kirjelduse ratta varustuse kohta anda.
Olen nõus, et KTM on väga hea ratas, Honda CRFX on ka spetsiaalselt valmistatud enduroks, mitte lihtsalt ümbertehtud krossikas, aga aru ma ei saa millise tänavasõidu ratta järeleaidatud mudel on WRF?

No kui see tõesti nii on, siis WRF ja ka CRFX peaks olema hi speed compression ja low speed compression eraldi reguleeritavad sõitja soovi järgi. Kas WP shock'il on need üldse eraldi reguleeritavad? Mujal ikka on loetud seda vahehoovastikku natuke nagu positiivseks näitajaks.KTMi tagavedrustus erineb teistest. Selle tagaamortisaator kinnitub tagakiigele otse, ilma vahehoovastikuta. Suurim eelis on väiksem detailide arv ja kaalusääst. Progresseeruvus saavutatakse PDS amortisaatori abil, mille summutusvõime muutub vastavalt tagakiige liikumiskiirusele.

Kumb siis on, kas jõuetu või potentsiaalirikas? Mis see järgiaitamine on, kas piirajate eemaldamine? See on kõrgforsseeritud mootor , surveaste 12,5, kolb on õhuke nagu hiina portselantass, üks ja sama FCR MX 37 karpa peaks kõigil testitutel olema peal, Yamul veel DOHC ja 5 klappi 4 asemel, max pöörded 13000 juures.Yamaha jäi punase laterna rolli liiga pehme vedrustuse ja hingetu jõuallika tõttu. Ka hooldamine on aeganõudev. Samas tuleb öelda, et mingil juhul pole Yamaha näol tegemist aeglase sõiduvahendiga. Mootoris on järeleaitamise potentsiaali kõvasti. Markko Laaksonen võitis sellise rattaga möödunud aasta eelmainitud Päijänne võistluse neljataktiliste arvestuses ja tuli absoluudis teiseks.
Yamut on igasugustes asjades süüdistatud, aga seda, et mootor on jõuetu, ei ole ma mujalt küll lugenud

Ainuke seletus võiks olla, see, et testiti mingit "kägistatud" California versiooni, või oli gaasirull värskelt väljastpoolt äraõlitatud, et seda keerata ei saanud.

Aga see on ju kõigest nende arvamus ja arvamusi, nagu võib minu allkirjast lugeda, on palju!

SAQU
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
See test või asi! Umbes et "käisime sõitmas, lahe värk".
Aga ma leidsin Rootsist jälle 450EXC 2005, sama mudel, mis minulgi ja päris hea hinnaga! Asub hinnanguliselt 200km Stockholmist.
http://www.blocket.se/vi/10537828.htm?ca=11_s
JA 250 EXC kah , kuid veidi vanem
http://www.blocket.se/vi/10522785.htm?ca=11_s
Kiirustage, härrased
Aga ma leidsin Rootsist jälle 450EXC 2005, sama mudel, mis minulgi ja päris hea hinnaga! Asub hinnanguliselt 200km Stockholmist.
http://www.blocket.se/vi/10537828.htm?ca=11_s
JA 250 EXC kah , kuid veidi vanem
http://www.blocket.se/vi/10522785.htm?ca=11_s
Kiirustage, härrased

Ma ei mõelnudki, et see halb oleks, et on hooldatud, kuid sõna renoveeritud võiks juba tähendada millegi muu, kui ainult õlide ja tihendite vahetamist. Ja nagu sa hästi tead, on igal asjal oma ressurss, äkki siis on midagi, mida pole renoveeritud veel ja mille aeg on ka varsti käes?mella kirjutas:Iga normaalne kähkusõitja hoiab tsikli amordid tipptasemel. JA seda preventiivselt, mitte probleemide ilmnemisel.
Mina eelistan piitsasaanud ja hooldatud masinat hooldamata tsiklile.
Lihtsalt tähelepanek, mitte midagi halvustavat. Kasutatud asjade ostmine on loterii niigi, aga vähemalt oluliselt suurema võiduprotsendiga, kui Viking lotto.

SAQU
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
See TM test
Lugesin seda ka kunagi ja suu kukkus nii lahti, et VS ettekandja tuli murelikult küsima mis juhtus ....
nii lolli juttu pole eales lugenud, imestan, et keegi neid selle debiilsuse eest kohtusse pole kaevanud. Igatahes sellesse ajakirja suhtun nüüdsest nii, et ei loe kui võimalik. Sest kui teistel teemadel (mida ma ise ei tunne, kuid ehk sooviks lisateadmisi saada) on kompetents sama siis parem juba hankida eluks vajalikku infot näiteks nelli teatajast. Seal on vähemalt anektoodi osa ja muretu meel teinekord aitab mõnest apsakast üle saada




Lugesin seda ka kunagi ja suu kukkus nii lahti, et VS ettekandja tuli murelikult küsima mis juhtus ....
nii lolli juttu pole eales lugenud, imestan, et keegi neid selle debiilsuse eest kohtusse pole kaevanud. Igatahes sellesse ajakirja suhtun nüüdsest nii, et ei loe kui võimalik. Sest kui teistel teemadel (mida ma ise ei tunne, kuid ehk sooviks lisateadmisi saada) on kompetents sama siis parem juba hankida eluks vajalikku infot näiteks nelli teatajast. Seal on vähemalt anektoodi osa ja muretu meel teinekord aitab mõnest apsakast üle saada

-
- Kaupmees
- Postitusi: 2464
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 205 korda
- Kontakt:
Kes oli see kodanik, kes Rennese Yamu ära ostis? See oli ju 250-ne.
StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Mõned huvitavad pillid veel:
http://www.blocket.se/vi/10463862.htm?ca=11_s
30 tundi sõitnud?
http://www.blocket.se/vi/10267008.htm?ca=11_s
Rootsis arvel + supermoto veljed
http://www.blocket.se/vi/10544825.htm?ca=11_s
Enduro, krossi ja veel mingid rehvid kaasa, hind tingitav
Kas neid Eestis registrisse ikka saab?
http://www.blocket.se/vi/10463862.htm?ca=11_s
30 tundi sõitnud?
http://www.blocket.se/vi/10267008.htm?ca=11_s
Rootsis arvel + supermoto veljed
http://www.blocket.se/vi/10544825.htm?ca=11_s
Enduro, krossi ja veel mingid rehvid kaasa, hind tingitav
Kas neid Eestis registrisse ikka saab?

SAQU
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
põhjus, miks ma ei vaadanud Husaberge välismaalt, oli juhtnimelt kahtlus registrisse saamisel. Aga VIN kood ja EU tüübikinnituse kood küsida ja ARK-i helistada, saab kontrollida.
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=27776
Ja teine põhjus - need 500+ husad on juba parajad püssid. Sel juhul oleks ju võinud ka EXC525 osta
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=27776
Ja teine põhjus - need 500+ husad on juba parajad püssid. Sel juhul oleks ju võinud ka EXC525 osta

-
- Postitusi: 673
- Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
- Tsikkel: Beta 390
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 204 korda
- Kontakt:
Mina tõin omale just saksast Husabergi FE501, võeti arvele ilma probleemideta. Saksa passis olid kõik vajalikud tüübikinnituse numbrid sees olemas.
Ratas oli registreerimiseelse ülevaatuse ajal ilma suunatuledeta, mainiti et need peaks küljes olema, kuid mingeid takistusi registreerimiseks ei tehtud.
Ratas oli registreerimiseelse ülevaatuse ajal ilma suunatuledeta, mainiti et need peaks küljes olema, kuid mingeid takistusi registreerimiseks ei tehtud.
-
Teema algataja - Postitusi: 559
- Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
- Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
- Asukoht: TLN - Võru
- Kontakt:
Tere jälle
Kirjutan, sest minu krossienduuro soetamine jõudnud lõpule ja olen nüüd kasutaja Foteki 97 aasta KTM LC4 õnnelik omanik. Eks masin tahab veidi hoolt saada, aga seda saab talve jooksul korraldada. Ei ole tal ka el. starterit aga ka see mind ei heiduta. Miks ma selle valisin, põhimõtteliselt sellepärast:
- 5000km hooldevälp
- hea pöördemoment madalatel pööretel
- müüja lubas lahkelt ratast proovida
- tundus WR400F-ga võrreldes sutsu suuremate mõõtmetega ja minu kerele ehk sutsu mugavam
- ilus oranž
Tänud kõigile kes avaldasid arvamust ja aitasid sellega kaasa ratta valimisele.
Ja kõige kummalisem on see, et ostsin ratta, millesse ma algul suhtusin sügavate kahtlustega ja eelarvamustega. See vist näitab seda, et mul oli sellest foorumist kasu. Tänud veelkord!
Päärn
Kirjutan, sest minu krossienduuro soetamine jõudnud lõpule ja olen nüüd kasutaja Foteki 97 aasta KTM LC4 õnnelik omanik. Eks masin tahab veidi hoolt saada, aga seda saab talve jooksul korraldada. Ei ole tal ka el. starterit aga ka see mind ei heiduta. Miks ma selle valisin, põhimõtteliselt sellepärast:
- 5000km hooldevälp
- hea pöördemoment madalatel pööretel
- müüja lubas lahkelt ratast proovida
- tundus WR400F-ga võrreldes sutsu suuremate mõõtmetega ja minu kerele ehk sutsu mugavam
- ilus oranž

Tänud kõigile kes avaldasid arvamust ja aitasid sellega kaasa ratta valimisele.
Ja kõige kummalisem on see, et ostsin ratta, millesse ma algul suhtusin sügavate kahtlustega ja eelarvamustega. See vist näitab seda, et mul oli sellest foorumist kasu. Tänud veelkord!
Päärn
Moto-orineteerumine: http://www.villamoto.ee
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.