Krossienduuro soetamine

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
paarn
Postitusi: 559
Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
Asukoht: TLN - Võru
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas paarn »

Tere

Eile lubas kasutaja Fotek oma müüdavat 97 aasta LC4 proovida männiku küngastel. Pean kohe ütlema, et väga hea oli ja meeldis. Minusuguse kollanoka jaoks momenti oli ja üldse meeldis väga. Ühesõnaga see oli minu ootustele ja soovidele kõige parem. Kick starteriga ei õnnestunud ka veel hätta jääda, toimis hästi. Eelarvamus selliste KTM-ide vastu kadus. Tänud veelkord Fotekile näitamise ja proovida andmise eest.

Tervitustega
Päärn
Moto-orineteerumine: http://www.villamoto.ee
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

Eks need 620 + mootorid lähevadki lihtsalt vändast käima. Aga starteri tõelist väärtust õppisin mina hindama sealsamas männikul, kui väsimusest tulnud apsaka tõttu istusin liivakallakul, vasak jalg toetamas liivakallakule ja teisel pool maha ei ulatunud. "Sidurit ja nuppu" asemel pidin 3 minutit seal opereerima.

tafkin
Postitusi: 44
Liitunud: 25 Okt 2006, 22:34
Tsikkel: kx
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas tafkin »

Minul samuti plaanis kevadeks enduro osta ning vaadanud olen paljusid rattaid. Miks on siin valikutest välja jäänud GAS GAS FSE 450. Ise kavatsen just selle ratta osta.
tafkin
Kasutaja avatar

Teema algataja
paarn
Postitusi: 559
Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
Asukoht: TLN - Võru
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas paarn »

Tere

Täna oli võimalus proovida Yamaha WR400F-i. Jällegi väga hea ratas, erinevus mis mulle silma jäi on selles, et ratas on kergem, ja korralik moment algab kõrgematel pööretel. Kui LC4 moment oli juba madalal hea, siis WR400F-i algab hea moment kõrgematel pööretel. Samas vist oli WR400F kõrgematel pööretel momendi kasv kiirem, kuigi võin ka eksida.
Kui nüüd võrrelda neid omavahel, siis

KTM LC4 +/- sed on minu jaoks:
+ hea moment madalal pöördel, mis mulle meeldib
+ pikk hooldusvälp, mis jällegi mulle meeldib
- mitte nii kerge kui WR, aga minu jaoks siiski vist piisavalt kerge

WR400F +/- sed:
+ hea moment kõrgel pöördel, esiratas läheb kergelt kergeks
+ kaalult kerge
- hooldusvälp millega ei kannata üle paari paagi jutti sõita

Ja nüüd ei oskagi nagu otsustada, et kumba võtta, pean vähe aru pidama mida teha, vahepeal võivad aga kõik aru pidada, kes mille kasuks otsustaks ja loomulikult põhjendada ka, et miks siis ikkagi! :)

Tervitustega
Päärn
Moto-orineteerumine: http://www.villamoto.ee
Kasutaja avatar

Teema algataja
paarn
Postitusi: 559
Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
Asukoht: TLN - Võru
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas paarn »

tafkin kirjutas:
Minul samuti plaanis kevadeks enduro osta ning vaadanud olen paljusid rattaid. Miks on siin valikutest välja jäänud GAS GAS FSE 450. Ise kavatsen just selle ratta osta.
Usun, et see ratas ei mahu minu hinnavahemikku:
- Hinnavahemik: kuni 30-40k
Moto-orineteerumine: http://www.villamoto.ee
Kasutaja avatar

fotek
Postitusi: 637
Liitunud: 26 Mai 2005, 09:42

Lugemata postitus Postitas fotek »

Neid saad sa võrrelda kui mõtled, mis sõitu rohkem teha tahad.

Üks on kergem, sportlikum, kitsam, väiksema paagiga (vist), kõvema sadulaga jne.

Teine jälle teistsugune.

Oleneb, mida rattaga teha kavatsed. Teised sulle ei saa soovitada oma maitse järgi :)


Ise kavatsen küll 250 WR või EXC võtta järgmiseks, kuna olen ikka sportlase hingega, ja siledatest teedest hoiaks heameelega üldse kõrvale.
Siim
#609
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

Päärn, tee kõigepealt endal euuesti selgeks, mida sa sellest masinast ootad.

wr400 on ainult sportimiseks - muidu hooldad sa seda iga nädalavahetus (õli jne)

Pikemad matkad (a la venemaa, ukraina ja lõuna-eesti) hoiad õlivahetuse komplekte hulgim kaasas. ja vahetad kord päevas õli ;)
Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Lugemata postitus Postitas sang »

Ise kavatsen küll 250 WR või EXC võtta järgmiseks, kuna olen ikka sportlase hingega
Juhuslikult sattus just kätte möödunud aasta TMi aprillinumber, kus oli testitud 250cc 4T enduurosid (KTM, Yamu, Honda, Husqvarna). Testi tegid soomlased, nii et võib ehk usaldada pädevust küll.

Üldisest kirjeldusest: KTM on ehitatudki just enduurovõistlusteks, Yamu on pigem järgiaidatud tänavaratas(?) Testi võitis EXC, plussiks pikk hooldevälp ja hõlbus hooldamine, ergonoomika ja varustus. Negatiivse poole peal olid mootori hingetus, vajadus pidurilinki liiga palju pigistada ning esiotsa rahutus kiirel liikumisel.

WR (jäi testi viimaseks): hea oli kerge käivitumine ja kerge käsitletavus, negatiivne oli hingetu mootor, ebamugavad hoolduslahendused (klapirgeulliks tuleb nukkvõll maha võtta), pehme vedrustus.

Mis ehk sulle veel oluline: exc sobib rohkem pikkadele ja wr lühematele sõitjatele.

Isegi mõtlen natuke EXC 250 poole, aga suure tõenäosusega selleks hooajaks osta ei jõua.
Kasutaja avatar

Teema algataja
paarn
Postitusi: 559
Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
Asukoht: TLN - Võru
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas paarn »

fotek kirjutas:
Neid saad sa võrrelda kui mõtled, mis sõitu rohkem teha tahad.
mella kirjutas:
Päärn, tee kõigepealt endal euuesti selgeks, mida sa sellest masinast ootad. wr400 on ainult sportimiseks - muidu hooldad sa seda iga nädalavahetus (õli jne)
Jah, tean, tean ja ka seda, et 1 rohkem kross ja teine enduuro - loomulikult ei saa praegu keegi minu eest enam minule ratast valida, pean nüüd juba ise aru saama. Algul oli mul plaan selge, nii nagu esimeses postis kirjas ja sellele probleemile on mul peas lahendus juba olemas - KTM LC4. Nüüd aga hakkas peas keerlema uitmõte, et ei tea, kas võib juhtuda see, et "Süües kasvab isu"? Et kui sõitma hakata, kas võib juhtuda see see, et hiljem läheb isu rohkem sportlasele? Krt seda teab, pean natuke kaaluma, WR-i pakkumine tundub hea, eks selles ole ka vist asi ...
Ma siin nüüd natuke seedin seda värki...

Teised võivad nüüd edasi arutada ... :)
Moto-orineteerumine: http://www.villamoto.ee
Kasutaja avatar

fotek
Postitusi: 637
Liitunud: 26 Mai 2005, 09:42

Lugemata postitus Postitas fotek »

sang kirjutas:
Yamu on pigem järgiaidatud tänavaratas(?)
Seda küll eriti ei usu. WR peaks ikka üsna sarnane olema YZ-le.
Niipalju kui mina lugenud olen :)
Siim
#609
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

sellest, kas tahad rohkem pikki otsi sõita või 10 km peale metsas 2 minutit võita, pead ise otsustama ;)
Üks on kindel, wr-ga mina matkama ei läheks. LC4-ga sõitsin männikul küll ja polnud väga hull, kui teistega võrrelda ;)
Kasutaja avatar

saqu
Postitusi: 1051
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:05
Tsikkel: Yamaha WR400F
Asukoht: Saku

Lugemata postitus Postitas saqu »

Mellaga täitsa nõus, ei WR ega ka EXC pole küll matkamiseks mõeldud. Kui soomlased oma testis nimetasid WR-i järeleaidatud tänavarattaks, julgen sügavalt nende kompetentsis kahelda! WR on pigem endurosõiduks kohendatud YZF, natuke raskema väntvõlliga, nukkade ajastus ka nats teine, teise sumpsiga, osadel turgudel teise süüteprogrammiga ja vist ka natuke teise raamigeomeetriaga (loomulikult ka tuled ja viled). Pehme vedrustus WR-il tuleb ilmselt japside kergest kaalust (üle 85 kg mehed peaks juba mõtlema jäigemate vedrude ostmise peale), klapiregulli jutt muidugi õige, kuna reguleerimine toimub seibidega, nagu ka minuteada ülejäänud japsidel. See loomulikult ei tähenda, et seda nii tihedalt üldse teha tuleb, nagu võiks arvata selle jutu järgi. On mehi, kes on sõitnud 6000 miili offroadi ja klapivahed ikka veel spetsi järgi, samas kui suurem osa reguleerivad (õigem oleks öelda kontrollivad) u. kaks korda aastas (USA-s on hooaeg ka vähe pikem ja kontrolliks ei pea nukkasi maha võtma). Pole mõtet tonti näha seal kus teda pole. Autodest saadud kogemustest võib öelda, et tihedamini vajavad klapiregulli pillid, millel ei ole seibidega reguleeritavad klapid (kruvi ja kontramutter). KTM-il on tõepoolest juba standardis vähe vingem varustus peal (nn. fatbar lenks, hüdrosidur, rohkem ei tule meelde praegu), samas on nad ka müügihinnas kallimad. :roll:
Mis puutub pöördemomenti, siis porgandil tundub ta olema natuke madalamatel pööretel kui WR-il, kuid ka mootori max pöörete vahemik on vähe erinev (WR400F piiraja peaks olema kuskil 13500 p/min). Minu jaoks küll tundub see nii lõputu olevat, et lihtsalt keerad rulli ja muud kui tuleb ja tuleb seda jõudu kuni hakkab hirmus (minul) :D
Ja üleüldse ei sobi sellised pillid nagu WR, EXC, CRF jne. pikemaajaliseks ühe käiguga ühtlase kiirusega sõiduks, kuna see ei mõju hästi transmissioonile. Kui ikka matkata tahad (200 km ja rohkem mööda maanteed), vali heaga LC ja on rahu majas.
SAQU

WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.

oma_jope
Postitusi: 177
Liitunud: 27 Mai 2006, 14:59
Asukoht: Here, There And Everywhere

Lugemata postitus Postitas oma_jope »

sang kirjutas:
Juhuslikult sattus just kätte möödunud aasta TMi aprillinumber, kus oli testitud 250cc 4T enduurosid (KTM, Yamu, Honda, Husqvarna).
sanga jutu peale läksin otsisin ka selle TM-i keldrist üles ja lugesin läbi. Lühikokkuvõtte leiab muide ka veebist: http://www.tehnikamaailm.ee/est/tm/2006 ... aderID=597

See läheb nüüd nõks teemast välja aga TM kirjutab, et Husky miinuseks on muuhulgas see, et _võistlus_kõlbulik el.juhtmesari tuleb juurde osta. Minu mõistus küll ei võta - miks siis tänavajuhtmed võidu sõitmiseks ei sobi. Mis te arvate?
Kasutaja avatar

saqu
Postitusi: 1051
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:05
Tsikkel: Yamaha WR400F
Asukoht: Saku

Lugemata postitus Postitas saqu »

oma_jope kirjutas:
sanga jutu peale läksin otsisin ka selle TM-i keldrist üles ja lugesin läbi. Lühikokkuvõtte leiab muide ka veebist: http://www.tehnikamaailm.ee/est/tm/2006 ... aderID=597

See läheb nüüd nõks teemast välja aga TM kirjutab, et Husky miinuseks on muuhulgas see, et _võistlus_kõlbulik el.juhtmesari tuleb juurde osta. Minu mõistus küll ei võta - miks siis tänavajuhtmed võidu sõitmiseks ei sobi. Mis te arvate?
No see TM test on ikka päris segane tekst, kord on nii ja siis jälle naa...
Võiks ikka vähe täpsema kirjelduse ratta varustuse kohta anda.
Olen nõus, et KTM on väga hea ratas, Honda CRFX on ka spetsiaalselt valmistatud enduroks, mitte lihtsalt ümbertehtud krossikas, aga aru ma ei saa millise tänavasõidu ratta järeleaidatud mudel on WRF? :shock:
KTMi tagavedrustus erineb teistest. Selle tagaamortisaator kinnitub tagakiigele otse, ilma vahehoovastikuta. Suurim eelis on väiksem detailide arv ja kaalusääst. Progresseeruvus saavutatakse PDS amortisaatori abil, mille summutusvõime muutub vastavalt tagakiige liikumiskiirusele.
No kui see tõesti nii on, siis WRF ja ka CRFX peaks olema hi speed compression ja low speed compression eraldi reguleeritavad sõitja soovi järgi. Kas WP shock'il on need üldse eraldi reguleeritavad? Mujal ikka on loetud seda vahehoovastikku natuke nagu positiivseks näitajaks. :roll:
Yamaha jäi punase laterna rolli liiga pehme vedrustuse ja hingetu jõuallika tõttu. Ka hooldamine on aeganõudev. Samas tuleb öelda, et mingil juhul pole Yamaha näol tegemist aeglase sõiduvahendiga. Mootoris on järeleaitamise potentsiaali kõvasti. Markko Laaksonen võitis sellise rattaga möödunud aasta eelmainitud Päijänne võistluse neljataktiliste arvestuses ja tuli absoluudis teiseks.
Kumb siis on, kas jõuetu või potentsiaalirikas? Mis see järgiaitamine on, kas piirajate eemaldamine? See on kõrgforsseeritud mootor , surveaste 12,5, kolb on õhuke nagu hiina portselantass, üks ja sama FCR MX 37 karpa peaks kõigil testitutel olema peal, Yamul veel DOHC ja 5 klappi 4 asemel, max pöörded 13000 juures.
Yamut on igasugustes asjades süüdistatud, aga seda, et mootor on jõuetu, ei ole ma mujalt küll lugenud :twisted:
Ainuke seletus võiks olla, see, et testiti mingit "kägistatud" California versiooni, või oli gaasirull värskelt väljastpoolt äraõlitatud, et seda keerata ei saanud. :D
Aga see on ju kõigest nende arvamus ja arvamusi, nagu võib minu allkirjast lugeda, on palju! :D
SAQU

WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

See test või asi! Umbes et "käisime sõitmas, lahe värk".

Aga ma leidsin Rootsist jälle 450EXC 2005, sama mudel, mis minulgi ja päris hea hinnaga! Asub hinnanguliselt 200km Stockholmist.

http://www.blocket.se/vi/10537828.htm?ca=11_s

JA 250 EXC kah , kuid veidi vanem

http://www.blocket.se/vi/10522785.htm?ca=11_s

Kiirustage, härrased ;)
Kasutaja avatar

saqu
Postitusi: 1051
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:05
Tsikkel: Yamaha WR400F
Asukoht: Saku

Lugemata postitus Postitas saqu »

See esimene tundub olema kõvasti sihipärast kasutust leidnud.
Mingid amordid juba renoveeritud? äkki ainult tihendid siiski,ei saa sellest keelest aru eriti. 250 tundub välimuselt vähem sõitnud olevat. :roll:
SAQU

WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

Iga normaalne kähkusõitja hoiab tsikli amordid tipptasemel. JA seda preventiivselt, mitte probleemide ilmnemisel.

Mina eelistan piitsasaanud ja hooldatud masinat hooldamata tsiklile.
Kasutaja avatar

saqu
Postitusi: 1051
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:05
Tsikkel: Yamaha WR400F
Asukoht: Saku

Lugemata postitus Postitas saqu »

mella kirjutas:
Iga normaalne kähkusõitja hoiab tsikli amordid tipptasemel. JA seda preventiivselt, mitte probleemide ilmnemisel.

Mina eelistan piitsasaanud ja hooldatud masinat hooldamata tsiklile.
Ma ei mõelnudki, et see halb oleks, et on hooldatud, kuid sõna renoveeritud võiks juba tähendada millegi muu, kui ainult õlide ja tihendite vahetamist. Ja nagu sa hästi tead, on igal asjal oma ressurss, äkki siis on midagi, mida pole renoveeritud veel ja mille aeg on ka varsti käes?
Lihtsalt tähelepanek, mitte midagi halvustavat. Kasutatud asjade ostmine on loterii niigi, aga vähemalt oluliselt suurema võiduprotsendiga, kui Viking lotto. :D
SAQU

WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.

racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Lugemata postitus Postitas racerx »

See TM test :D :D :D :D

Lugesin seda ka kunagi ja suu kukkus nii lahti, et VS ettekandja tuli murelikult küsima mis juhtus ....

nii lolli juttu pole eales lugenud, imestan, et keegi neid selle debiilsuse eest kohtusse pole kaevanud. Igatahes sellesse ajakirja suhtun nüüdsest nii, et ei loe kui võimalik. Sest kui teistel teemadel (mida ma ise ei tunne, kuid ehk sooviks lisateadmisi saada) on kompetents sama siis parem juba hankida eluks vajalikku infot näiteks nelli teatajast. Seal on vähemalt anektoodi osa ja muretu meel teinekord aitab mõnest apsakast üle saada ;)
Kasutaja avatar

fotek
Postitusi: 637
Liitunud: 26 Mai 2005, 09:42

Lugemata postitus Postitas fotek »

Kas kellegil oleks 4T 250ccm endurot proovida anda Tallinna/Harjumaa piirkonnas?
Siim
#609
Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2464
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 205 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

Kes oli see kodanik, kes Rennese Yamu ära ostis? See oli ju 250-ne.
StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Kasutaja avatar

Rennes
Postitusi: 893
Liitunud: 07 Juul 2003, 10:44
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Rennes »

Madis oli see härra aga ma tulen teie suureks õnneks laupäeval männikule selle rattaga. Seal saab katsuda karmi jälgiva pilgu all :D
Rennes aka Pröksuga Mülka
Kasutaja avatar

saqu
Postitusi: 1051
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:05
Tsikkel: Yamaha WR400F
Asukoht: Saku

Lugemata postitus Postitas saqu »

Mõned huvitavad pillid veel:

http://www.blocket.se/vi/10463862.htm?ca=11_s
30 tundi sõitnud?
http://www.blocket.se/vi/10267008.htm?ca=11_s
Rootsis arvel + supermoto veljed
http://www.blocket.se/vi/10544825.htm?ca=11_s
Enduro, krossi ja veel mingid rehvid kaasa, hind tingitav
Kas neid Eestis registrisse ikka saab? :roll:
SAQU

WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

põhjus, miks ma ei vaadanud Husaberge välismaalt, oli juhtnimelt kahtlus registrisse saamisel. Aga VIN kood ja EU tüübikinnituse kood küsida ja ARK-i helistada, saab kontrollida.

http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=27776

Ja teine põhjus - need 500+ husad on juba parajad püssid. Sel juhul oleks ju võinud ka EXC525 osta ;)
Kasutaja avatar

randel
Postitusi: 673
Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
Tsikkel: Beta 390
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 204 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas randel »

Mina tõin omale just saksast Husabergi FE501, võeti arvele ilma probleemideta. Saksa passis olid kõik vajalikud tüübikinnituse numbrid sees olemas.
Ratas oli registreerimiseelse ülevaatuse ajal ilma suunatuledeta, mainiti et need peaks küljes olema, kuid mingeid takistusi registreerimiseks ei tehtud.
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

Mis aasta husaberg? karmiks läheb asjaajamine kusagil 2004 aasta kandis, kus nõutakse EU tyybikat.
Kasutaja avatar

randel
Postitusi: 673
Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
Tsikkel: Beta 390
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 204 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas randel »

Minu ratas on aastast 2001, aga EU tüübikinnituse number oli küll ilusti passis sees. e5*92/61*0001*01 :D

lauri86

Lugemata postitus Postitas lauri86 »

Minu Husaberg fe600 on ka eelmise omaniku poolt justnimelt Rootsist toodud, probleeme ei olevat ka selle arvelesaamisega olnud (aastaks 98 )
Viimati muutis lauri86, 07 Veebr 2007, 22:22, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

Teema algataja
paarn
Postitusi: 559
Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
Asukoht: TLN - Võru
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas paarn »

Tere jälle

Kirjutan, sest minu krossienduuro soetamine jõudnud lõpule ja olen nüüd kasutaja Foteki 97 aasta KTM LC4 õnnelik omanik. Eks masin tahab veidi hoolt saada, aga seda saab talve jooksul korraldada. Ei ole tal ka el. starterit aga ka see mind ei heiduta. Miks ma selle valisin, põhimõtteliselt sellepärast:
- 5000km hooldevälp
- hea pöördemoment madalatel pööretel
- müüja lubas lahkelt ratast proovida
- tundus WR400F-ga võrreldes sutsu suuremate mõõtmetega ja minu kerele ehk sutsu mugavam
- ilus oranž :)

Tänud kõigile kes avaldasid arvamust ja aitasid sellega kaasa ratta valimisele.

Ja kõige kummalisem on see, et ostsin ratta, millesse ma algul suhtusin sügavate kahtlustega ja eelarvamustega. See vist näitab seda, et mul oli sellest foorumist kasu. Tänud veelkord!

Päärn
Moto-orineteerumine: http://www.villamoto.ee

mayhem
Postitusi: 136
Liitunud: 14 Mai 2006, 20:12

Lugemata postitus Postitas mayhem »

õnnitlen! lisaks veel juurde et rattal on ülihead amordid. just peamine erinevus minumeelest võrreldes teiste analoogidega dr, tt, kl, nx, gs. piisav et hardendurost aimu saada ja vajaduse korral ka sirgemaid teid valida. algajale parim.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”