Kui kaua teie sõitma õppisite?
Moderaator: Moded
Oot-oot-oot, meest ma nüüd küll ei otsi juKipub sarnaseks teemaks, nagu oli "vallaline naine"
Täis A-d teen. Harjutamiseks veel võimsam? Minu loogika ütleb just, et mida nõrgem, seda kergemkas sa teed täis A-d või piiranguga? vend mul sõitis õppesõitu xj600ga ja kui minu banditiga platsil korra käis ütles, et palju mugavam on sõita. niiet soovitaks vedi võimsam ratas leida endale harjutamiseks, kuna sel tühikäigul rohkem võimsust ja ei sure nii lihtsalt välja. saab rahulikult platsil ringi jöristada.
Aga nüüd harjutama varsti, ehk täna tuleb paremini välja- pea ju värset tarkust täis ja pealegi eelmise vihmase ilmaga tegin oma parima sõidu üldse!
Sellel on tulevases praktikas omad riskid. Kunagi Jawa aegadel jäin Tähetorni ristil hätta. Autoturu poolt tulles punase taga ( või oli seal üleüldse anna teed tol ajal) seisis veok ja mina aekusin talle taha. Viimae hoo pealt võtsin käigu veel välja ja jäin ootama. Kui sõiduks läks, siis ilmnes tõsiasi, et ma ei saa käiku sisse. Nii kui jalgpiduri lahti lasin hakkas ratas esiratta lohisedes tagasi vajuma, kaela sõiduautole, kes oli vahepeal taha tekkinud ja niikui needus, olematu pikivahega. Kahte jalga korraga ka õhku ei saanud, tagumine minu hädast aru ka ei saanud, et oleks pisut tagasi andnud ja mulle tiba lohisemismaad jätnud. Oleks end vähemalt teega risti saanud keerata. Ja nii ma seal siis hädas olingi, kuni lõpuks pika võimlemise ja taga seisja signaalitamise saatel mingi akrobaatilise võimlemisega minema sain...c kirjutas:oma tuttavale õpetasin kallakut just võtma esipiduriga
Suzuki GSX 750 Inazuma
Vat see spinna lugu on küll pärit minu hirmuunenägudest
Tegelikult olen ise ka pisut hädas tõusudel tee andmise ja minema saamisega. Kasutan samuti platsiõpetaja poolt saadud teadmisi st jalapiduri kasutamist. Minu viga see, et liiga vähe gaasi keeran ja siis lihtsalt sureb välja hetkel kui piduri vabaks lasen. Nii ma siis seal ukerdangi
Samas on asi kõik õpitav kui viga näidatakse ja seletatakse, kuidas peaks õigesti tegema. Ja rohkem harjutamist. Tundub, et täna tuleb jälle üks tõusude päev 
lahjem ratas nõuab pidevalt gaasi keeramist ja pöörete peal hoidmist.Putukas kirjutas:Harjutamiseks veel võimsam? Minu loogika ütleb just, et mida nõrgem, seda kergemAga eks ma võin oma loogikaga täiesti metsa ka panna- teadmised suht algelised veel
![]()
veidi võimsam suudab tühikäigul edukalt töristada platsil (ei pea olema mingi 100+kw ratas lihtsalt mingi 50-60kw on parem kui need õppesõidu 36 kw-sed)
Spinna - alguses õpetasin esipiduriga, eks pärast kui oma ratta ostab, millega rohkem aega õppida ja harjuda küll siis ka tagapiduriga hakkama saab. algul kui seda gaasi ja siduritunnetust pole nii head, siis on esipiduriga kergem. minumeelest
Ei-ei-ei, ma pidasin ikka rohkem seda silmas, et kaua läks kooliga aega enne kui load kätte said (mul pole ju miskit selge kui ma platsi peal veel olen). Ja sellega nõustun ma 100%, et elu aeg on midagi uut juurde õppidaEe...teema järgi ma saan aru, et sõitmine on mingil hetkel nii selge, et rohkem ple midagi õppida. mul läheb selle õppimisega kuues aasta ja ei ütleks, et selge on
-
Kallev
- Postitusi: 93
- Liitunud: 07 Juul 2007, 00:08
- Tsikkel: Yamaha FZS600 -03
- Asukoht: Tallinn-Tabasalu
Minu kogemus oli selline, et eelmise aasta oktoobri lõpuks sain ühe (platsisõidu) lisatunniga koolieksamid tehtud. Lootus oli veel samal aastal luba kätte saada, aga ARK ei võtnud enam eksamijärjekorda - ega nemad ei osanud aimata, et sõiduilma veel jaanuarini jätkus
Seega tuli kevadet ootama jääda ja samas hakkasin endale ratast otsima.
FZS600 leidsin endale aprilliks, siis käisin igal võimalusel omal käel platsisõitu tegemas ja oma rattaga "tutvumas" - oma rattaga on ikka kindlam eksamile minna. Ühel kevadiselt jahedal õhtul panin platsi pidurdusharjutusel ka ratta korraks külili - asfalt oli veel jahe ja eks ma läksin liiga julgeks ka
Edasi sujus paremini ning juuni alguses sain ARKis esimesel katsel asjaga lõpuks ühele poole.
Seega ma olen siin ilmselt üks värskemaid loaomanikke ja ehk kõige värskem liitunu hetkel. Ja sõites on nägu naerul...
FZS600 leidsin endale aprilliks, siis käisin igal võimalusel omal käel platsisõitu tegemas ja oma rattaga "tutvumas" - oma rattaga on ikka kindlam eksamile minna. Ühel kevadiselt jahedal õhtul panin platsi pidurdusharjutusel ka ratta korraks külili - asfalt oli veel jahe ja eks ma läksin liiga julgeks ka
Seega ma olen siin ilmselt üks värskemaid loaomanikke ja ehk kõige värskem liitunu hetkel. Ja sõites on nägu naerul...
Sõidan nagu vana mees. Nagu väga vana mees...
B-kat.oli eelnevalt 18a.Läksin autokooli 1aprill 2007 õppisin 2kuud.Lisaks tuli võtta 13 sõidutundi.
Motikat hakkasin vaatama 2006 mais ja ostsin 2007 jaanuaris.
Millegipärast loodetakse autokooli varustusele,õigem on kogu vajalik varustus juba varem valmis osta.Oma varustuses on õppida tunduvalt mugavam!
Autokoolis sõitsin oma varustuses,kiiver,kiivrisukk,kindad ja motoriided.Saapad tuleb varsti osta,autokoolis sain kogemuse,et saapad peavad olema korralikud mototarbeks siis jalad ka kuivad!Õnnestus 4sõidutundi sõita laus vihmas ja olin peaaegu kuiv.Kui jalad käisid korda viis loigust läbi,ei olnud enam kuigi kuiv tunne.
Koolis õpetati,esipiduriga hoiad paigal ja sidurit annad järgi kuni tunned veab ja lased vaikselt piduri järgi,seda peaks keegi ettenäitama siis oleks lihtsam.Täis A-kat. motikas üldiselt veab üsna tugevalt ja ei tohiks ära surra,kui siis hitsid pidurit liiga kõvasti.Mingit tagasi lohisemise ohtu ei tekkinud!
Edu harjutamisel!
Jan.
Motikat hakkasin vaatama 2006 mais ja ostsin 2007 jaanuaris.
Millegipärast loodetakse autokooli varustusele,õigem on kogu vajalik varustus juba varem valmis osta.Oma varustuses on õppida tunduvalt mugavam!
Autokoolis sõitsin oma varustuses,kiiver,kiivrisukk,kindad ja motoriided.Saapad tuleb varsti osta,autokoolis sain kogemuse,et saapad peavad olema korralikud mototarbeks siis jalad ka kuivad!Õnnestus 4sõidutundi sõita laus vihmas ja olin peaaegu kuiv.Kui jalad käisid korda viis loigust läbi,ei olnud enam kuigi kuiv tunne.
Koolis õpetati,esipiduriga hoiad paigal ja sidurit annad järgi kuni tunned veab ja lased vaikselt piduri järgi,seda peaks keegi ettenäitama siis oleks lihtsam.Täis A-kat. motikas üldiselt veab üsna tugevalt ja ei tohiks ära surra,kui siis hitsid pidurit liiga kõvasti.Mingit tagasi lohisemise ohtu ei tekkinud!
Edu harjutamisel!
Jan.
Viimati muutis jan22, 14 Veebr 2008, 13:13, muudetud 1 kord kokku.
BMW R1100RT
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.
