3. leht 10-st

Postitatud: 05 Apr 2008, 22:24
Postitas NewCustomer

Õlipumpa peaks üks tross minema ka, kui õieti mäletan. Gaasi andes peaks tross liikuma.


Postitatud: 06 Apr 2008, 10:18
Postitas KillerBee
NewCustomer kirjutas:

Õlipumpa peaks üks tross minema ka, kui õieti mäletan. Gaasi andes peaks tross liikuma.

jah see tross määrab õlikoguse palju ta peab peale andma.


Postitatud: 06 Apr 2008, 10:25
Postitas Kalapea
madis kirjutas:

kas seda õlipumpa õhutada ei saa? üldiselt on õlipumbad sellised asjad et nad naljalt katki ei lähe. lihtsa ja lollikindla ehitusega.
ning õlipump ikka pumpab mootorisse õli, mitte mootor ise ei tõmba

Muideks imeb küll, sest teatavasti tekib hõrendus ka ju karburaatoris, mis peaks kaasa aitama pumbale.


Postitatud: 06 Apr 2008, 10:36
Postitas KillerBee

kas kellegil manuaalis midagi kirjas ei ole (endal manuaali ei ole) , või äkki kellegi on enne ka jamanud õlipump.


Postitatud: 06 Apr 2008, 18:12
Postitas Erkko
Erkko kirjutas:

Tervist.
See on vist kellegi teise probleemi arutelu, kuid küsin vahele, et kust oleks võimalik soetada Rs 125'le spidomeetri tigu ?
Velt motocentris küsitakse suht kirvest hinda ! :cry:

Kuid mis oleks siis kõige mõistlikum lahendus ?
On veel neid kohti kust seda tigu oleks võimalik soetada ?


Postitatud: 06 Apr 2008, 18:25
Postitas NewCustomer

Ausalt öeldes ei. Väljaarvatult siis kui tuttav on Saksas, täpselt mingis poes, kus saaks tutika kätte hea hinnaga ja toob ära.
Aga seda ei juhtu eriti :) . Mõtekam ikka osta Eestist, ise ma pean ka varsti ostma...


Postitatud: 07 Apr 2008, 22:22
Postitas KillerBee
sulu13 kirjutas:
Piats kirjutas:

alguses mootor soojaks, siis 15 min sõitu ja lasta pöördeid max 7,5-8k ning siis maha jahutada ning seejärel uuesti 15 min ja pöördeid kuni 9,5-10k ning maha jahutada ja sissesõit valmis, kohe ei tasu mingeid tippkiiruseid proovima minna.

Sinu jutust ei saaks ma mitte midagi aru kui ma asjaga kursis ei oleks. Kõigepealt tasuks tsikkel 3x kohapeal soojaks lasta tühikäigupööretel, miskine 50-60C. Peale igat soojaks laskmist tuleb lasta täitsa maha jahtuda mootoril. Siis tuleb esimesed 15min "jõnkustada" gaasiga, st lased mingi 7k pöördeni ja siis lased pöörded jälle 2 k peale umbes ja jälle edasi, ja järgmised 15min samamoodi, kuid siis juba mingi 8k ni. Ära seda asja muidugi 1se käiguga tee. Soovitav oleks kusagil vaiksel maanteel sedasi teha, kust liiklust ei takista. Ja peale igat 15min jällegi mootor las jahtub täiesti maha. Enne sõitma minemist kindlasti lasta mootor soojaks korralikult. Edu!

mul see kõik tehtud, kuidas edasi teen? Täna sa 40 km ära lastud ja pole üle 7 k lasnud(tavaliselt oli 6k ja umbes 85km/h)


Postitatud: 07 Apr 2008, 22:41
Postitas Kämbu

Edasi... no sa võid kusagile ringrajale näiteks minna...
Kui eelnev tehtud siis sissesõit on läbi. Juhul kui sõitsid sujuvate pööretega, mitte korduvalt kiirendades võid rahulikult mõnisada km veel sõita...


Postitatud: 07 Apr 2008, 23:29
Postitas KillerBee
Kämbu kirjutas:

Edasi... no sa võid kusagile ringrajale näiteks minna...
Kui eelnev tehtud siis sissesõit on läbi. Juhul kui sõitsid sujuvate pööretega, mitte korduvalt kiirendades võid rahulikult mõnisada km veel sõita...

kas sa mõtled sissesõidul siis ma pidin ju 2k- 7 k vahel laskma(aga täna lasin rahulikult)


Postitatud: 07 Apr 2008, 23:32
Postitas KillerBee

küsiks siis veel mis see kütte ja õli segu peab olema kas 1:50 või 1:100 . sry kui väga puuse panen.8sest praegu pean ise õli segama kuna õlipump ei tõõta)


Postitatud: 07 Apr 2008, 23:50
Postitas Kämbu

1:40 on suht ok.

2-7k tähendas seda, et kiirendad 7000-ndeni ja siis lased pööretel langeda madalaks, 2k päris ei pea laskma, aga mingi 3-4 tuhandeni võiksid lasta pööretel langeda... ja siis järsult kiirendama kuni 7000 ja siis lased jälle langeda pööretel.... ja nii 15 minutit, peale seda lased mootoril maha jahtuda ja siis kordad sama 8-9 tuhandeni.

Kui sa sõidad rahulikult, ja ühtlaste pööretega näiteks 7000 pöördega jääb soovitud effekt saavutamata.


Postitatud: 07 Apr 2008, 23:53
Postitas 3m

1:100 on ikka vähe, tõenäoliselt jah 1:50. Parandage,kui vaja, kogemused õli segamisega pärinevad vene ratastelt mis 1:40ga ilusti sõitsid.


Postitatud: 07 Apr 2008, 23:58
Postitas KillerBee
Kämbu kirjutas:

1:40 on suht ok.

2-7k tähendas seda, et kiirendad 7000-ndeni ja siis lased pööretel langeda madalaks, 2k päris ei pea laskma, aga mingi 3-4 tuhandeni võiksid lasta pööretel langeda... ja siis järsult kiirendama kuni 7000 ja siis lased jälle langeda pööretel.... ja nii 15 minutit, peale seda lased mootoril maha jahtuda ja siis kordad sama 8-9 tuhandeni.

Kui sa sõidad rahulikult, ja ühtlaste pööretega näiteks 7000 pöördega jääb soovitud effekt saavutamata.

ja sissesõitu tegin nõnda aga kui täna sõitmas käisin siis lasin rahulikult.


Postitatud: 08 Apr 2008, 03:26
Postitas Piats
NewCustomer kirjutas:

100% kindlusega teine pilt, kuna ise mitu korda uurinud, mis pidi ikka tuleb sisse panna.

Oleneb kummalt poolt pilti vaadata.... :roll:


Postitatud: 08 Apr 2008, 08:07
Postitas Kämbu
Piats kirjutas:
NewCustomer kirjutas:

100% kindlusega teine pilt, kuna ise mitu korda uurinud, mis pidi ikka tuleb sisse panna.

Oleneb kummalt poolt pilti vaadata.... :roll:

SA OLED LOLL.


Postitatud: 08 Apr 2008, 15:18
Postitas KillerBee
Kämbu kirjutas:
Piats kirjutas:
NewCustomer kirjutas:

100% kindlusega teine pilt, kuna ise mitu korda uurinud, mis pidi ikka tuleb sisse panna.

Oleneb kummalt poolt pilti vaadata.... :roll:

SA OLED LOLL.

(lol) (lol) (lol) (lol)
miks siis kohe nii karmilt


Postitatud: 10 Apr 2008, 17:34
Postitas KillerBee

tere

täna sai arvele võetud ja ÜV ära tehtud.


Postitatud: 10 Apr 2008, 21:44
Postitas KillerBee

tere

kas kellegil aprilia rs-i starterit ei ole pakkuda? Ja kas rotax123 ja rotax125 starterid on samad?


Postitatud: 10 Apr 2008, 21:53
Postitas sulu13
KillerBee kirjutas:

tere

kas kellegil aprilia rs-i starterit ei ole pakkuda? Ja kas rotax123 ja rotax125 starterid on samad?

Tere, kas Teil selle tsikli juures midagi tervet ka leidub :D?


Postitatud: 10 Apr 2008, 21:58
Postitas KillerBee

nüüd kõik peale starteri (mis ei taha hästi toimida)
mis teha kui on vana masin ja mina olen see loll kelle käes laguneb ja taon ainult raha siisse ja kui enam vähem korras siis läheb järgmine asi :D


Postitatud: 10 Apr 2008, 22:00
Postitas NewCustomer
KillerBee kirjutas:

tere

kas kellegil aprilia rs-i starterit ei ole pakkuda? Ja kas rotax123 ja rotax125 starterid on samad?

Sa mõtled ikka rotax 122 (uutematel) ja rotax 123 (vanematel umbes 96).
Starterid peaks ikka erinevad olema neil.


Postitatud: 10 Apr 2008, 22:05
Postitas KillerBee
NewCustomer kirjutas:
KillerBee kirjutas:

tere

kas kellegil aprilia rs-i starterit ei ole pakkuda? Ja kas rotax123 ja rotax125 starterid on samad?

Sa mõtled ikka rotax 122 (uutematel) ja rotax 123 (vanematel umbes 96).
Starterid peaks ikka erinevad olema neil.

sry, jah läks sassi

tänud


Postitatud: 10 Apr 2008, 23:59
Postitas Kämbu

Mis sellel starteril viga on?

Tihti peitub viga kas väga kehvas akus, või kulunud starteri harjades\kollektoris. Selle saab korda nii, et võtad starterist rootori välja, ja siis treipingis lased kerge laastu maha, nii et see on jälle ühtlaselt sile. Ma arvan, et mingi sümboolse summa eest tehakse see sul suvalises metallitöökojas ära. Esindusest starteri mootori hind on suhtkoht naljanumber... kusagile 4 tonni tuuri jääb see.

Kui kollektori pind on lihtsalt must, ja pole väga ära kulunud, võid proovida seda kustutuskummiga puhastada, ja pärast bensuga pesta, ja kui harjad pole väga kulunud käi need peene liivapaberiga üle.

Starterid on nendel mootoritel erinevad jah.


Postitatud: 11 Apr 2008, 00:05
Postitas KillerBee
Kämbu kirjutas:

Mis sellel starteril viga on?

Tihti peitub viga kas väga kehvas akus, või kulunud starteri harjades\kollektoris. Selle saab korda nii, et võtad starterist rootori välja, ja siis treipingis lased kerge laastu maha, nii et see on jälle ühtlaselt sile. Ma arvan, et mingi sümboolse summa eest tehakse see sul suvalises metallitöökojas ära. Esindusest starteri mootori hind on suhtkoht naljanumber... kusagile 4 tonni tuuri jääb see.

Kui kollektori pind on lihtsalt must, ja pole väga ära kulunud, võid proovida seda kustutuskummiga puhastada, ja pärast bensuga pesta.

Starterid on nendel mootoritel erinevad jah.

aku just ostsin uue , ma arvan et on starteri pendiks aga ma lõhun homme laiali siis saab teada. Viga seisneb selles et ei võta starterit järgi enam ainult käib tühjalt ringi.


Postitatud: 11 Apr 2008, 12:57
Postitas KillerBee

tere kas keegi teab kus oleks võimalik saada Aprilia rs 125 94a.Starteri pendiksit.
Ap motors-ist küsisin aga sealt jäi küll selline mulje et kas nii vana tsikkel veel sõidab sest kõigepealt hakkas naerma ja siis lubas vaadata.Ütles et nende ajaarvamine hakkab 1997 aastast. :shock:


Postitatud: 17 Apr 2008, 22:50
Postitas KillerBee

Postitatud: 17 Apr 2008, 23:10
Postitas NewCustomer
KillerBee kirjutas:

tere kas keegi teab kus oleks võimalik saada Aprilia rs 125 94a.Starteri pendiksit.
Ap motors-ist küsisin aga sealt jäi küll selline mulje et kas nii vana tsikkel veel sõidab sest kõigepealt hakkas naerma ja siis lubas vaadata.Ütles et nende ajaarvamine hakkab 1997 aastast. :shock:

Sama mure oli, pendiks käis tühjalt (kuna nukid olid kulunud), sai siis lahti võetud ja paar seibi vahele pandud ( et kaugemale ulatuks ja tühjalt ringi ei käiks). Enam pole muret olnud sellega. Esialgu mõtlesin uue osta, aga küsiti naeruväärset hinda ~ 2.5k pendiksi eest.


Postitatud: 18 Apr 2008, 00:09
Postitas KillerBee
NewCustomer kirjutas:
KillerBee kirjutas:

tere kas keegi teab kus oleks võimalik saada Aprilia rs 125 94a.Starteri pendiksit.
Ap motors-ist küsisin aga sealt jäi küll selline mulje et kas nii vana tsikkel veel sõidab sest kõigepealt hakkas naerma ja siis lubas vaadata.Ütles et nende ajaarvamine hakkab 1997 aastast. :shock:

Sama mure oli, pendiks käis tühjalt (kuna nukid olid kulunud), sai siis lahti võetud ja paar seibi vahele pandud ( et kaugemale ulatuks ja tühjalt ringi ei käiks). Enam pole muret olnud sellega. Esialgu mõtlesin uue osta, aga küsiti naeruväärset hinda ~ 2.5k pendiksi eest.

kuhu vahele sa need saibud panid :oops:


Postitatud: 19 Apr 2008, 15:56
Postitas Unlegal

ise kasutasin ka seibi tehnikat, seibid paned pendiksi otsa(tahapoole) ja lükad sinna oma auku ta tagasi, niimoodi ulatub pendiks kaugemale välja.


Postitatud: 24 Apr 2008, 22:38
Postitas Matu991

Sai eelmine kolmapäev saksast ratas toodud. Kerge 300 kilomeetrit sai ära lastud ja nüüd on kellad. Palju läheb maksma uus silinder koos kolvi ja muu mõlluga? :?