3. leht 4-st

Postitatud: 29 Okt 2007, 17:45
Postitas tali
Suzumen kirjutas:
bash kirjutas:

Meil siin Eestimaal nii lihtne töötajaid leida pole.

Spetsialiste veelgi raskem. Neid vendi, kes oskavad oma peaga mõelda ja miskit mõistlikku kokku keerata võib kahe käe näppudel kokku lugeda Eestis. Kuid enamus selliseid tegelasi ei lähe iial mingisse firmasse tööle, kellegile kasumit teenima. Neil endal tööd kuhjaga ja aeg ette planeeritud vähemalt 2-3 kuud. Kuid on sellega kuidas on. Probleem on selles, et isegi selliseid töölisi, kes suudaksid mõistlikult esmahooldust teha napib (loe ei tekita oma tegevusega rohkem kahju kui kasu). Pole harvad juhused, kus teada firma "spetsialist" on sellise kala kokku keerand, mille parandamine võtab topelt aja ja maksumuse.

Juuuube OT küll, aga ei saa mitte vaiki olla. Suzu asjadega kursis oleva inimesena tead äkki seda "geeniust" ka, kellele peaks soojad tänusõnad saatma Lääne PP Busa ärakäkkimise eest. Varakevadel soetatud tutikas ratas sel hooajal remondi vahet jooksma jäigi...


Postitatud: 30 Okt 2007, 11:22
Postitas tali

No jah, aga kes siis selle käki eest vastutama peaks? Ega ometi töö tellija???


Postitatud: 30 Okt 2007, 16:09
Postitas Nigga

Jube pikk jutt, aga ikkagi ei tea kes on paigaldaja...


Postitatud: 30 Okt 2007, 17:47
Postitas termopasta
Suzumen kirjutas:

Sina aga mine osta see ratas nüüd ilusti lõpuks Veldi käest ära. Kaua sa ikka niimoodi siin ainult juttu teed. Järgmine aasta ainult ära tule ust kraapima, kui teenindusjärjekorrad kuudes ja garantii kehtib ainult Veldi juures (ülejäänud euroopa esindused saadavad su pikalt) :wink:

Ma ei ole küll süvenenud paberisse, aga tahad sa väita, et Veldi müüdud rattad Eestist väljaspool garantii alla ei lähe? Kui nii, siis tõsine värk.


Postitatud: 30 Okt 2007, 18:11
Postitas CB500
termopasta kirjutas:
Suzumen kirjutas:

Sina aga mine osta see ratas nüüd ilusti lõpuks Veldi käest ära. Kaua sa ikka niimoodi siin ainult juttu teed. Järgmine aasta ainult ära tule ust kraapima, kui teenindusjärjekorrad kuudes ja garantii kehtib ainult Veldi juures (ülejäänud euroopa esindused saadavad su pikalt) :wink:

Ma ei ole küll süvenenud paberisse, aga tahad sa väita, et Veldi müüdud rattad Eestist väljaspool garantii alla ei lähe? Kui nii, siis tõsine värk.

Mitte väljaspool eestit, vaid mina sain aru, et garantiid teebki ainult Velt ise sealt ostetud ratastele. Ametlikku diilerit (Ramo, yamu keskus, Bikeworld) ei ole mõtet garantiiküsimustes väsitada.


Postitatud: 31 Okt 2007, 09:11
Postitas tali
Nigga kirjutas:

Jube pikk jutt, aga ikkagi ei tea kes on paigaldaja...

Jepp! Käki kokku keeraja on kivi all, ega mõtlegi sealt välja tulla...


Postitatud: 01 Nov 2007, 10:51
Postitas arx805

Kirjutan mitte kiusu pärast aga lihtsalt tunnetest, mis tekkisid eile, et siis AS Ramo-s ei ole aastatega ikka mitte mõmmigi muutunud.
Käisin eile uut Hayabusat vaatamas. Täitsa seisab ukse kõrval ja kenake. Pole midagi öelda, siinkohal müts maha. Märgi esindus on suutnud uudismudelid Eestisse tuua ja neid ka müüma hakata.
Kummaliseks teeb asjaolu aga, et salongi sisenedes olin ma siis ainus inimene müügisaalis. Herr Raudsepp lobises telefoniga ja ootasin seni kuni ta lõpetab. Küsisin viisakalt kas ka võin istuda uue ratta selga mida mulle mokaotsast lubati. Sellega kogu suhtlemine piirdus.
Kummaline oli see, et ei tundnud keegi huvi minu vastu, et asuks nagu ka müügitööd tegema, et tuleks tutvustaks ratast või midagigi. Ühesõnaga kas läheb tsikliesindustel siga hästi, või on midagi siga valesti. Ronisin siis hetke pärast ratta seljast maha, vaatasin ja imetlesin veel ja lahkusin.
Kummaline tunne aga jäi sisse ja miskipärast ei kisu mind Ramosse oste sooritama minna. Hoolimata, et siin räägitakse garantiidest ja mis iganes. Oma praeguse rattaga olen käinud Velti juures hoolduses ja ausalt pettuma ei ole pidanud kordagi. Tähtajad on normaalsuse piires. Töö on olnud korralik ja ei näe nurisemiseks põhjust. Mis aga on kõige olulisem, sinuga tegeletakse, sinuga suheldakse. Müügimehed on nagu hagijad küljes, kui jääd mõnda isendit pikemaks ajaks silmitsema. Korralik müügitöö kokkuvõttes. Kutsub nagu tagasi, mitte ei peleta eemale.


Postitatud: 01 Nov 2007, 11:31
Postitas joel
arx805 kirjutas:

Mis aga on kõige olulisem, sinuga tegeletakse, sinuga suheldakse. Müügimehed on nagu hagijad küljes, kui jääd mõnda isendit pikemaks ajaks silmitsema. Korralik müügitöö kokkuvõttes. Kutsub nagu tagasi, mitte ei peleta eemale.

Nii palju kui on inimesi, on ka erinevaid arvamusi. Mulle näiteks ei meeldi, kui poes müüja tilpneb nagu takjas küljes ja püüab kõike võimalikku ja võimatut pähe määrida. Kui mul midagi teada on tarvis, siis on endal ka suu peas, et küsida.


Postitatud: 01 Nov 2007, 11:43
Postitas scryth
joel kirjutas:

Nii palju kui on inimesi, on ka erinevaid arvamusi. Mulle näiteks ei meeldi, kui poes müüja tilpneb nagu takjas küljes ja püüab kõike võimalikku ja võimatut pähe määrida. Kui mul midagi teada on tarvis, siis on endal ka suu peas, et küsida.

BS! Mõlemad kirjeldatud tüübid on s*tad müüjad. Hea müügiesindaja on selline, kes on olemas, kui sul vaja, samas pole pealetükkiv. Annab nõu aga laseb ka ise näppida ja uurida.
Ja neid on olemas.


Postitatud: 01 Nov 2007, 12:51
Postitas Vidget
Suzumen kirjutas:
arx805 kirjutas:

Herr Raudsepp lobises telefoniga ja ootasin seni kuni ta lõpetab. Küsisin viisakalt kas ka võin istuda uue ratta selga mida mulle mokaotsast lubati. Sellega kogu suhtlemine piirdus.

Eks mõningad asjad ei muutu. Ülo on vanakooli mees, kes vastab kui küsitakse, teadmisi küllaga. Eriti, mis puutub krossikatesse. Kuid sellist müügimehe "tühja loba" ta ajada ei oska ega vist tahagi. Niipalju kui inimesi, niipalju arvamusi. Mulle näiteks ei meeldi kauplustes need üliaktiivsed müügimehed, kes ei lase rahulikult asja vaadata ja tüütavad. Ramos saaks paremaks teha paljutki. Kuid kuna mina seal ei tööta, siis otseselt midagi muuta ei saa. Saan vaid aidata, kui probleeme peaks tekkima. Tean vaid, et otsitakse uusi ruume. Kus saaks müügisaali korraliku teha ja töökoja ruume suuremaks (kui kellelgi pakkuda Tartu mnt või Peterburi mnt läheduses 500+ m2 ruume, andke palun teada ES-ga). Yamahal uued ilusad ruumid. Honda kolib varsti uutesse ruumidesse. Kuid ei Hondas ega Yamahas jooksta sinu juurde. Kliendil peab olema võimalus valida. Kui soovib informatsiooni, siis pöördub müüa poole. Selline käitumine on mulle rohkem südamelähedane :roll:

Räägin enda kogemustel:
Niikaua kuni ma ringi jalutan ja midagi konkreetset ei vaata, siis mul pole ühtegi müügimest kõrvale vaja.
Samas, kui ma küsin juba mingit konkreetsemat ratast proovida, siis järelikult on mul huvi selle vastu. Seega peaks klienditeenindaja tulema ja tegelema minuga. Mingit pähemäärimist ei ole vaja teha, piisab kui räägitakse põhiline ära.


Postitatud: 01 Nov 2007, 13:29
Postitas arx805

Sama seisukoht siin mis eelkõneleja räägib, et kui ikka juba klient niiöelda tsikli seljas aeleb, siis ju huvi peaks olemas olema :-) Olen aastaid autonduses olnud ja näinud nii erinevaid müügimehi, kui ka kliente. Üks mis on kindel, müügimees autonduses läheneb kliendile, kui klient kauaks auto juurde seisma jäänud, või juba roolitaga nuppe näppimas. See on signaal, et kodanikul on huvi juba tekkinud ja üldjuhul on ka juba mida küsida.
Meie kliimavööndis ilmselt agressiivsed müügimehed tekitavad vastureaktsiooni mitte positiivset. Kuid jah minu lugu Ramo kohta oli pigem minu arvamus ja ootasin ehk jah müüja poolset sekkumist, kui ma juba ratta seljas istusin. Ei osanud ju kohe küsimusigi välja nuputada, kui sulle toodet ei tutvustata :-) Aga las ta jääb, eks kõikjal vigu ja niipalju kui on inimesi on ka eri arvamusi.


Postitatud: 01 Nov 2007, 15:46
Postitas HeitiKender

teemasse ka, üks väga pädev jutt asja kohta:

http://www.superbikeplanet.com/2007/Oct ... satest.htm


Postitatud: 01 Nov 2007, 16:08
Postitas Nigga
Vidget kirjutas:

[... Mingit pähemäärimist ei ole vaja teha, piisab kui räägitakse põhiline ära.

Kustmaalt hakkab pähemäärimine ja lõpeb põhilise rääkimine?


Postitatud: 01 Nov 2007, 18:49
Postitas errorcode12

OT: tundub et mõlema kirjeldatud case puhul oli müügimeestel "empaatia võimega" nii nagu meil eestlastel ikka :wink:, ei ole seda ugrimehe veres just liiga palju :| .


Postitatud: 01 Nov 2007, 19:44
Postitas bash

Üliaktiivne müügimees võib minupuhul tekitada just tunde, et see vist ikka ei ole õige asi, muidu ei oleks nii suur pushimine vajalik.
Hea toode räägib enda eest ise.


Postitatud: 01 Nov 2007, 20:19
Postitas Nigga

mina ka kunagi deitisin ja siis hängisime tsillides ringi ja käisime paartidel jne...

saiepiis


Postitatud: 01 Nov 2007, 23:30
Postitas kõrtsmikumolu

Kummaline oli see, et ei tundnud keegi huvi minu vastu, et asuks nagu ka müügitööd tegema, et tuleks tutvustaks ratast või midagigi. Ühesõnaga kas läheb tsikliesindustel siga hästi, või on midagi siga valesti. Ronisin siis hetke pärast ratta seljast maha, vaatasin ja imetlesin veel ja lahkusin.

Arx, ära imesta midagi, see on selvepood. Võta kaup, maksa ja kõnni minema ja ei mölise :idea:
Suzuselver?


Postitatud: 02 Nov 2007, 11:20
Postitas Vidget
Suzumen kirjutas:
Vidget kirjutas:

Mingit pähemäärimist ei ole vaja teha, piisab kui räägitakse põhiline ära.

OK, no räägi mulle midagi "põhilist" Suzukist mida ma ei teaks ja mis oleks mulle huvitav kuulata ning ei tunduks häiriva pininana :evil:
Miks eeldatakse, et automüüja peab olema selgetnägija? Kes koheselt teab, kui kodus on ostja ja mida talle peaks rääkima? Jään ikkagi oma arvamuse juurde, et kui on huvi siis pöördutakse ja esitatakse konkreetseid küsimusi, mille kohta huvi tuntakse.

Huvitav, kui sinul on huvi siis sa küsid. Samamoodi saab müüja küsida, et kas on huvi ja kui pädev ostja on. Miks peaks automüüja olema selgeltnägija ja saama aru, et ostja on heade teadmistega ja ei vaja teenindust?
Sinu Subaru näite kohta ei suutnud sa ilmselt teenindajale ütelda, et tänan teid, aga ma soovin ise vaadata ja uurida.


Postitatud: 02 Nov 2007, 11:36
Postitas Pihelgas
Nigga kirjutas:

mina ka kunagi deitisin ja siis hängisime tsillides ringi ja käisime paartidel jne...

saiepiis

:lol:

aga teemasse. Raudsepp ei muutu, see on selge. Mees on tegija omal alal, aga mitte müügialal. Selleks võiks seal keegi asjapulk olla küll, kes saab õigel ajal asjadest õigesti aru - ehk teeb noka siis lahti kui vaja ja paneb kinni siis kui vaja. Enamus rattaostjaid tahavad siiski müügimehe toetavat arvamust kuulda.

Kui juba uut müügipinda otsitakse, siis arvatavasti tehakse suured sammud müügitingimuste parandamiseks ja arvatasti saab ka tööjõudu rohkem olema - jõudu igatahes!


Postitatud: 02 Nov 2007, 11:45
Postitas Pikk

Peaks olema iseeneset mõistetav, et kliendile pakutakse igakülgset abi. Keelduda saab ühe sõnaga, viisakamad ütlevad paar sõna veel. Üleeile seisin nagu tola Key kaubamaja elektriosakonnas ja põrnitsesin harutoosi katteid, oodates, et üks kolmest mutist suvatseks oma pe**e tõsta, et neid mulle ulatada.
Pole ma veel klienditeenindajat kohanud, kes peale viisakat abist keeldumist ennast ikka peale pressima hakkaks (neegrid on erandid), seega pädev/abivalmis klinditeenindaja on meie sõber.


Postitatud: 26 Mär 2008, 21:21
Postitas arx805

Minul nüüd küsimus, täiesti teemasse. Kes on endale siis uue Busa ära muretsenud ja kas keegi ka juba esimesed tiirud enne siberi talve teha saanud. Ootaks kommentaare. Suzumen sina elumoto messil rõõmsalt lavale ja tagasi ratsutasid antud isendiga, ehk kommenteerid esmamuljeid.

OT:Lugesin ka kogu eelneva jutu läbi, nii Ramost, kui ka Velti müügipunktist jne. Vaatasin ka enda pandud jutukesed teemasse ja tahaksin nüüd öelda, et fakt on see Ramo teeb Velt Motocentrist sellel aastal paremaid pakkumisi. Lisaks on Ülo Raudsepp täiesti oma suhtlemises kannapöörde teinud. Ütlen ausalt viimasel kahel nädalal väga positiivne kogemus.


Postitatud: 07 Apr 2008, 12:06
Postitas arx805

Niisiis, sai endale antud isend ära soetatud. Valik langes valget värvi ratta kasuks. Ostu sooritasin AS Ramo`st ja tahan siinkohal Tänada Ramo kollektiivi kiire ja asjaliku teeninduse eest.
Uue tsikli omanikuks sain eelmisel reedel ja esimene 40 km. ring kodusuunas ka tehtud. Esmamuljed on suur ja võimas. Linnaliikluses väga hea manööverdamisvõimega. Tänu pikale teljevahele mugav, ei loe kõiki tee konarusi ja auke üles. Võimsust on rattal palju, seega 100 km/h on väga kiire spidoka peale tulema ja linnaliikluses vaja silm pidevalt spido peal hoida, et kaaned ikka tasku jääksid, kui sinikuue mees põõsast peaks välja hüppama.
Kokkuvõtvalt esmamuljed on positiivsed ja ise olen ostuga väga rahul :-)
Tundub, et hetkel esimene antud isend eestimaa registris.


Postitatud: 07 Apr 2008, 12:15
Postitas Laisaar
arx805 kirjutas:

Niisiis, sai endale antud isend ära soetatud. Valik langes valget värvi ratta kasuks. Ostu sooritasin AS Ramo`st ja tahan siinkohal Tänada Ramo kollektiivi kiire ja asjaliku teeninduse eest.
Uue tsikli omanikuks sain eelmisel reedel ja esimene 40 km. ring kodusuunas ka tehtud. Esmamuljed on suur ja võimas. Linnaliikluses väga hea manööverdamisvõimega. Tänu pikale teljevahele mugav, ei loe kõiki tee konarusi ja auke üles. Võimsust on rattal palju, seega 100 km/h on väga kiire spidoka peale tulema ja linnaliikluses vaja silm pidevalt spido peal hoida, et kaaned ikka tasku jääksid, kui sinikuue mees põõsast peaks välja hüppama.
Kokkuvõtvalt esmamuljed on positiivsed ja ise olen ostuga väga rahul :-)
Tundub, et hetkel esimene antud isend eestimaa registris.

palju õnne :) sorry, et sind ära rikkusin :P


Postitatud: 07 Apr 2008, 13:16
Postitas arx805

Jah Motokas sinu karuteene see oli, et Hayabusa müügi jaoks siia eestimaa pinnale vedasid ja ma sellega sõita sain :-)
Peale proovisõitu oli minu jaoks otsus küps, vajan sellist ratast ja kuna sellel hetkel oli ka teada, et uus Busa peaks kohe kohe tulema siis nii see idee küpseski kuni realiseerus.


Postitatud: 07 Apr 2008, 13:36
Postitas 417

igaljuhul õnnitlused uue "armukese" puhul.
ja vaata et sa kellegile sõita ei anna , muidu saab veel mõni
pisiku külge


Postitatud: 07 Apr 2008, 13:57
Postitas K2bi

ONU ONU ... anna söita :roll:


Postitatud: 07 Apr 2008, 14:19
Postitas piloot
arx805 kirjutas:

Kokkuvõtvalt esmamuljed on positiivsed ja ise olen ostuga väga rahul :-)
Tundub, et hetkel esimene antud isend eestimaa registris.

Õnnitlused :bsmile: Mul kargas ka üksvahe kiiks kallale - õnneks läks üle :wink:
Et valge valisid siis on vist maalinguid oodata?

Selle esimese jutu peale tuli kohe järgnev teema meelde:

Suzu-poiss kirjutas:

No nii Suzuki hayabus 2008 seisab ramos saalis. kellel soovi võite ktsuma minna. Aga mina ostan selle ära. Mis ma sokan ütelda. ILus võimas ja täpselt minu egoga ühte mõõtu. Ramos seisab se Punane :P vägagi kõva. homme saan hinnapakumise ja siis kappan ostu sooritama :P

Ema vist keelas ära - koolitükid õppimatta :twisted:


Postitatud: 07 Apr 2008, 14:40
Postitas harimal

Arx, oled sa mõne Blackbirdiga ka sõitnud?
Oskad võrrelda?

Endal viimatinimetatud pill puhtjuhuslikult soetatud, aga Busa on kogu aeg hinges olnud.


Postitatud: 07 Apr 2008, 16:40
Postitas arx805

Kahjuks Harimal ei ole mul Bläku kogemusi olemas, kuigi Pärnakal antud isend istumise all juba teist hooaega vist. Seega, ei oska võrdlust öelda.

Maalingud on minu jaoks out teema, valge värv on ise liiga ilus ja puhas, et seda veel sodima peaks hakkama. Uuel Busal valge värv ei ole ka päris blanco valge, vaid ikkagi metallik ja pisut elevandiluu rohkem. Päikse käes on näha õrna metallitera sees.


Postitatud: 07 Apr 2008, 16:45
Postitas Alwayslate

Kuskilt on jäänud riiulisse vedelema hallid Busa kirjadega rutskad :D
Kes endale tahab saab nelipaki vastu vahetada :P