Kasutatud krossika ost

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

hellcruiser
Postitusi: 134
Liitunud: 19 Juul 2007, 14:45
Asukoht: Viljandimaa

Re: Kasutatud krossika ost

Lugemata postitus Postitas hellcruiser »

kes yz 125 kohta midagi öelda oskab? Kui tihti vaja hooldada ja mida? Küsin sellepärast, et ei tea krossikatest suurt midagi ja tahaks seda kevadeks omale osta. Oleks vaja arvestada kui kulukas ta tuleb.

A-team builds, Chuck Norris destroys, McGuyver repairs.
I dont crash, I stop with style.
4 strokes are like seeds....every fruit has them.
Kasutaja avatar

virkostein
Postitusi: 432
Liitunud: 28 Okt 2004, 20:06
Tsikkel: why ze
Tänanud: 1 kord

Re: Kasutatud krossika ost

Lugemata postitus Postitas virkostein »

korralik krossitsikli hooldamine nõuab alati palju raha, kolbi vaja kõigil 125cc krossikatel sama tihedasti vahetada, ehk siis umbes 20 tunni tagant

Eat your veggies, little people

s3rza
Postitusi: 173
Liitunud: 22 Apr 2007, 22:25
Asukoht: Haapsalu

Re: Kasutatud krossika ost

Lugemata postitus Postitas s3rza »

virkostein kirjutas:

korralik krossitsikli hooldamine nõuab alati palju raha, kolbi vaja kõigil 125cc krossikatel sama tihedasti vahetada, ehk siis umbes 20 tunni tagant

See jutt kehtib 2T tsikli kohta, tõesti tuleb tihedamini kolbi vahetada.
4T tsikli kolb näiteks kestab 80 tundi ilusti ära, kui just mootorist viimast pole võetud. Seda muidugi siis kui ka korralikult hooldada, õigel ajalõli vahetada, filtrit pesta jne...

Kasutaja avatar

virkostein
Postitusi: 432
Liitunud: 28 Okt 2004, 20:06
Tsikkel: why ze
Tänanud: 1 kord

Re: Kasutatud krossika ost

Lugemata postitus Postitas virkostein »

ta küsis yz 125 kohta, tõin kohe konkreetse näite.

Eat your veggies, little people

s3rza
Postitusi: 173
Liitunud: 22 Apr 2007, 22:25
Asukoht: Haapsalu

Re: Kasutatud krossika ost

Lugemata postitus Postitas s3rza »

125cc on tõesti mõtekam osta 2T, 4 taktiline on väike ja uimasem.
Kahe taktilisega parem sõitma ka õppida. :)

Kasutaja avatar

2stroketaliban
Postitusi: 809
Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
Tsikkel: Suzuki RM250K8
Kontakt:

Re: Kasutatud krossika ost

Lugemata postitus Postitas 2stroketaliban »

täitsa huvitav millise 4taktilise kolb 80 tundi vastu paneb eriti veel 250f oma.

http://www.ehkk.ee
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8463
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 341 korda
Tänatud: 439 korda
Kontakt:

Re: Kasutatud krossika ost

Lugemata postitus Postitas mx77 »

2stroketaliban kirjutas:

täitsa huvitav millise 4taktilise kolb 80 tundi vastu paneb eriti veel 250f oma.

Yamahal ja väga edukalt

Vanemat tüüpi mootoriga KTM 450 - 160 tundi probleemideta ja oleks võinud veel lasta.

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Kasutatud krossika ost

Lugemata postitus Postitas mella »

mx77 kirjutas:
2stroketaliban kirjutas:

täitsa huvitav millise 4taktilise kolb 80 tundi vastu paneb eriti veel 250f oma.

Yamahal ja väga edukalt

Vanemat tüüpi mootoriga KTM 450 - 160 tundi probleemideta ja oleks võinud veel lasta.

Vastu peab harrastaja käes kindlasti, selles pole küsimus. iseasi, kas seal vahepeal rõngaid ei tule vahetada ning milline on selle 160h juures on kompressioon ning õlikulu ;)

Kasutaja avatar

2stroketaliban
Postitusi: 809
Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
Tsikkel: Suzuki RM250K8
Kontakt:

Re: Kasutatud krossika ost

Lugemata postitus Postitas 2stroketaliban »

Eks ta ole kui veab siis peab samas läheb paduharrastajatel 40 tunni pealt kolb pooleks ja mitte ükskord,kusjuures hoolduse pealt ei koonerdata.ja 450 ja 520 siin ei räägitud kuigi ka neil peaks 160tunniga keps ammu otsas olema rääkimatta kolvist.

http://www.ehkk.ee
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8463
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 341 korda
Tänatud: 439 korda
Kontakt:

Re: Kasutatud krossika ost

Lugemata postitus Postitas mx77 »

2stroketaliban kirjutas:

Eks ta ole kui veab siis peab samas läheb paduharrastajatel 40 tunni pealt kolb pooleks ja mitte ükskord,kusjuures hoolduse pealt ei koonerdata.ja 450 ja 520 siin ei räägitud kuigi ka neil peaks 160tunniga keps ammu otsas olema rääkimatta kolvist.

Peaks, peaks, aga näed ei ole.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8463
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 341 korda
Tänatud: 439 korda
Kontakt:

Re: Kasutatud krossika ost

Lugemata postitus Postitas mx77 »

mella kirjutas:
mx77 kirjutas:
2stroketaliban kirjutas:

täitsa huvitav millise 4taktilise kolb 80 tundi vastu paneb eriti veel 250f oma.

Yamahal ja väga edukalt

Vanemat tüüpi mootoriga KTM 450 - 160 tundi probleemideta ja oleks võinud veel lasta.

Vastu peab harrastaja käes kindlasti, selles pole küsimus. iseasi, kas seal vahepeal rõngaid ei tule vahetada ning milline on selle 160h juures on kompressioon ning õlikulu ;)

Ehk võib olla oleks võinud rõngad ära vahetada. Aga kui ise 160 tunni pealt lahti võtsin ja kolvi ära vahetasin, siis sai ka rõngaste lukupilud ära mõõdetud ja midagi hullu ei olnud - tankimootor on ikka tankimootor :D.


Teema algataja
vx360

Re: Kasutatud krossika ost

Lugemata postitus Postitas vx360 »

Alates aastast 2000, kui ma nelaritega sõitma hakkasin on ainult korra juhtunud kolviga midagi. 2000. aasta yz250f liikus 120h ühe kolviga. CRf450-ga olen tavaliselt sõitnud ühe kolviga ca 40h ja pole probleeme. Kui te korralikult õli vahetate ja liiva küünlaaugust sisse ei vala, siis pole põhjust karta.

Kasutaja avatar

hellcruiser
Postitusi: 134
Liitunud: 19 Juul 2007, 14:45
Asukoht: Viljandimaa

Re: Kasutatud krossika ost

Lugemata postitus Postitas hellcruiser »

Sooviks veel sellest 125 2t masinast teada saada. Õlid ja mis muud kuluosad veel?

A-team builds, Chuck Norris destroys, McGuyver repairs.
I dont crash, I stop with style.
4 strokes are like seeds....every fruit has them.

Kasjok
Postitusi: 351
Liitunud: 04 Sept 2005, 21:51
Tsikkel: YZ450F

Re: Kasutatud krossika ost

Lugemata postitus Postitas Kasjok »

Ma soovitaks sul hoopiski 250 2 takti poole vaadata, kui kindlalt 2 taktilist tahad. Saad mootorikulumise suhtes pisut kauem läbi ja võimsusest ei jää ka vajaka nagu 125sega võib juhtuda.

“The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten” - Benjamin Franklin
Uudishimu tapab
Kasutaja avatar

hellcruiser
Postitusi: 134
Liitunud: 19 Juul 2007, 14:45
Asukoht: Viljandimaa

Re: Kasutatud krossika ost

Lugemata postitus Postitas hellcruiser »

kahtlen, et väheks jääb.

A-team builds, Chuck Norris destroys, McGuyver repairs.
I dont crash, I stop with style.
4 strokes are like seeds....every fruit has them.

Teema algataja
crom

Re: Kasutatud krossika ost

Lugemata postitus Postitas crom »

võimsust nyyd kyll 2t 250ga väheks ei jää

Kasutaja avatar

hellcruiser
Postitusi: 134
Liitunud: 19 Juul 2007, 14:45
Asukoht: Viljandimaa

Re: Kasutatud krossika ost

Lugemata postitus Postitas hellcruiser »

crom kirjutas:

võimsust nyyd kyll 2t 250ga väheks ei jää

kahtlen, et 125 cc masinast väheks jääb :D

A-team builds, Chuck Norris destroys, McGuyver repairs.
I dont crash, I stop with style.
4 strokes are like seeds....every fruit has them.

matti
Postitusi: 638
Liitunud: 16 Juun 2007, 18:17
Asukoht: Tartumaa

Re: Kasutatud krossika ost

Lugemata postitus Postitas matti »

hellcruiser kirjutas:

Sooviks veel sellest 125 2t masinast teada saada. Õlid ja mis muud kuluosad veel?

Mis sa nende kuluosade pärast põed, hinnad ei ole midagi nii ulmelised ja nagu ma juba aru olen saanud on kõike võimalik parandada ja taastada, halvimal juhul pead esindusest uue ostma.
Kõik kulud tekivad sõitmise käigus, kui sa käiks ainult iga pühapäev 2 Tundi sõitmas siis tõenäoliselt saad sa sõita 15 nädalat ehk 4 kuud ühe kolviga ja kuluosasid vahetamata. :roll:
2T täissünt õlid sinna 170kr liiter kanti jäävad ja käigukasti õli 100 krooni kanti.
Samas ise võtaks küll 250cc 2-taktilise, mitte, et 125st väheks jääks, kuid veidike lisavõimsust ei tee paha, koguaeg põhjagaasiga sõita pole ka just eriti nauditav...

Viimati muutis matti, 08 Nov 2008, 00:11, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

2stroketaliban
Postitusi: 809
Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
Tsikkel: Suzuki RM250K8
Kontakt:

Re: Kasutatud krossika ost

Lugemata postitus Postitas 2stroketaliban »

kui ratas korralik siis 2taktilisel läheb õhufiltriõli ja pesuaine ,seguõli(u200.-/l),käigukastiõli (75.-/l) iga 6 tunni tagant,kolb (1500-2000.-)20 maks 30 tundi,aegajalt vaja määrida tagaamordi lingi süsteemi(ktm il liiga lihtne).
Juhul kui meeldib poris mütata siis kipuvad ära kuluma ka kett,ketijuhid,hammakad,piduriklotsid kettad, kui ei siis suhtkoht sõidurõõm :)
mx77:
Ehk võib olla oleks võinud rõngad ära vahetada. Aga kui ise 160 tunni pealt lahti võtsin ja kolvi ära vahetasin, siis sai ka rõngaste lukupilud ära mõõdetud ja midagi hullu ei olnud - tankimootor on ikka tankimootor .


Kood: Vali kõik

Järelikult tahmakiht kolvil hoidis asja koos  :D
http://www.ehkk.ee
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
Kasutaja avatar

hellcruiser
Postitusi: 134
Liitunud: 19 Juul 2007, 14:45
Asukoht: Viljandimaa

Re: Kasutatud krossika ost

Lugemata postitus Postitas hellcruiser »

Aga kas mootoris mingid filtrid värgid on, mis vajavad kontrollimist vahetamist? Kuskilt lugesin, et 4T vajab tunduvalt rohkem hooldust kui 2T.

A-team builds, Chuck Norris destroys, McGuyver repairs.
I dont crash, I stop with style.
4 strokes are like seeds....every fruit has them.
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Kasutatud krossika ost

Lugemata postitus Postitas mella »

4t ja 2t hooldus on korra sratat puhul samas hinnajärgus. 2T on jupid odavamad ja vahetad tihedamalt.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8463
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 341 korda
Tänatud: 439 korda
Kontakt:

Re: Kasutatud krossika ost

Lugemata postitus Postitas mx77 »

2stroketaliban kirjutas:

mx77:
Ehk võib olla oleks võinud rõngad ära vahetada. Aga kui ise 160 tunni pealt lahti võtsin ja kolvi ära vahetasin, siis sai ka rõngaste lukupilud ära mõõdetud ja midagi hullu ei olnud - tankimootor on ikka tankimootor .


Kood: Vali kõik

Järelikult tahmakiht kolvil hoidis asja koos  :D[/quote]

Mis asja? Kuule taliib, kas sa tead kuidas rõnga pilu mõõdetakse? Ja lennukikütusega ei teki seda tahma kohe üldse erinevalt 2taktilisest haisupommist :).

Kasutaja avatar

fotek
Postitusi: 637
Liitunud: 26 Mai 2005, 09:42

Re: Kasutatud krossika ost

Lugemata postitus Postitas fotek »

kahetaktisel õlifiltreid pole.

hellcruiser kirjutas:

Aga kas mootoris mingid filtrid värgid on, mis vajavad kontrollimist vahetamist? Kuskilt lugesin, et 4T vajab tunduvalt rohkem hooldust kui 2T.

Siim
#609
Kasutaja avatar

Vidget
Postitusi: 982
Liitunud: 26 Mai 2007, 19:55
Tsikkel: Kawasaki Z900
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Kasutatud krossika ost

Lugemata postitus Postitas Vidget »

Ja 4taktise õlifilter maksab alla 100kr

fotek kirjutas:

kahetaktisel õlifiltreid pole.

hellcruiser kirjutas:

Aga kas mootoris mingid filtrid värgid on, mis vajavad kontrollimist vahetamist? Kuskilt lugesin, et 4T vajab tunduvalt rohkem hooldust kui 2T.

Let the good times roll.

Kasutaja avatar

2stroketaliban
Postitusi: 809
Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
Tsikkel: Suzuki RM250K8
Kontakt:

Re: Kasutatud krossika ost

Lugemata postitus Postitas 2stroketaliban »

Rääkida võib kõike aga kui hoida ratast ideaalses korras siis 4takti hooldamine u 1,5-2 korda kallim olenevalt margist.Samuti tuuning 4 taktilisel oluliselt kallim.Aga kui võtta 4t ja kallata aint bensiini paaki ja löristada midagi vahetamatta siis võib küll mulje jääda,et tegu eriti soodsalt ülalpeetava pilliga.loomulikult on nii 4t kui 2t rattaid mis sõitnud a 200 tundi ühe kolviga aga seal ei ole ka enam mingist heast korrasolekust mõtet rääkida.Eks see juba rohkem õnne küsimus kui nii kaua koos seisnud.
Filtrid 4t ei ole kallid u 70-130eeki tükk ja võimalus osta ka pestav filter mida siis vastavalt õli vahetuse ajal läbi vaja loputada aga filter on kõige väiksem mure sellise ratta juures.
Muidugi vaidlus teemal 4t või 2t on mõtetu teema ratas tuleb osta selline mis endale meeldib mitte kellegi rumala jutu taustal :)

http://www.ehkk.ee
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
Kasutaja avatar

overboost
Postitusi: 198
Liitunud: 15 Apr 2008, 14:16
Asukoht: Tartu

Re: Kasutatud krossika ost

Lugemata postitus Postitas overboost »

Küsiks siinkohal ära, kas eelistada Yamu või Kawasaki`t (kx250f vs yz250f)?

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Kasutatud krossika ost

Lugemata postitus Postitas mella »

overboost kirjutas:

Küsiks siinkohal ära, kas eelistada Yamu või Kawasaki`t (kx250f vs yz250f)?

Aasta milline?

2007 -2008 mina võtaks nendest kxfi.
yamu kohta öeldakse, et "no balls". Tegelikult vahet pole, maitseasi.

Kasutaja avatar

2stroketaliban
Postitusi: 809
Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
Tsikkel: Suzuki RM250K8
Kontakt:

Re: Kasutatud krossika ost

Lugemata postitus Postitas 2stroketaliban »

Kawal üks nõrk koht kolb,kipub pooleks minema.Aga arvatavasti kui panna mitte originaal näit:wössner,prox vms siis peaks sellest veast üle saama.

http://www.ehkk.ee
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
Kasutaja avatar

hellcruiser
Postitusi: 134
Liitunud: 19 Juul 2007, 14:45
Asukoht: Viljandimaa

Re: Kasutatud krossika ost

Lugemata postitus Postitas hellcruiser »

http://www.youtube.com/watch?v=4aMQphFol4c

selle järgi sain aru, et yamaha ainus jaapanlane kes 2009a 2t krossikaid teeb. Tõde?

A-team builds, Chuck Norris destroys, McGuyver repairs.
I dont crash, I stop with style.
4 strokes are like seeds....every fruit has them.
Kasutaja avatar

2stroketaliban
Postitusi: 809
Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
Tsikkel: Suzuki RM250K8
Kontakt:

Re: Kasutatud krossika ost

Lugemata postitus Postitas 2stroketaliban »

peaks nagu olema jah.Kuid inglased väidavad et suzu ka 2009 teeb kuid mujalt kinnitust eii leia võibolla müüvad 08 a ülejäänud mudeleid 09 pähe.

http://www.ehkk.ee
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”