Re: Kasutatud krossika ost
kes yz 125 kohta midagi öelda oskab? Kui tihti vaja hooldada ja mida? Küsin sellepärast, et ei tea krossikatest suurt midagi ja tahaks seda kevadeks omale osta. Oleks vaja arvestada kui kulukas ta tuleb.
kes yz 125 kohta midagi öelda oskab? Kui tihti vaja hooldada ja mida? Küsin sellepärast, et ei tea krossikatest suurt midagi ja tahaks seda kevadeks omale osta. Oleks vaja arvestada kui kulukas ta tuleb.
korralik krossitsikli hooldamine nõuab alati palju raha, kolbi vaja kõigil 125cc krossikatel sama tihedasti vahetada, ehk siis umbes 20 tunni tagant
virkostein kirjutas:korralik krossitsikli hooldamine nõuab alati palju raha, kolbi vaja kõigil 125cc krossikatel sama tihedasti vahetada, ehk siis umbes 20 tunni tagant
See jutt kehtib 2T tsikli kohta, tõesti tuleb tihedamini kolbi vahetada.
4T tsikli kolb näiteks kestab 80 tundi ilusti ära, kui just mootorist viimast pole võetud. Seda muidugi siis kui ka korralikult hooldada, õigel ajalõli vahetada, filtrit pesta jne...
ta küsis yz 125 kohta, tõin kohe konkreetse näite.
125cc on tõesti mõtekam osta 2T, 4 taktiline on väike ja uimasem.
Kahe taktilisega parem sõitma ka õppida.
täitsa huvitav millise 4taktilise kolb 80 tundi vastu paneb eriti veel 250f oma.
2stroketaliban kirjutas:täitsa huvitav millise 4taktilise kolb 80 tundi vastu paneb eriti veel 250f oma.
Yamahal ja väga edukalt
Vanemat tüüpi mootoriga KTM 450 - 160 tundi probleemideta ja oleks võinud veel lasta.
mx77 kirjutas:2stroketaliban kirjutas:täitsa huvitav millise 4taktilise kolb 80 tundi vastu paneb eriti veel 250f oma.
Yamahal ja väga edukalt
Vanemat tüüpi mootoriga KTM 450 - 160 tundi probleemideta ja oleks võinud veel lasta.
Vastu peab harrastaja käes kindlasti, selles pole küsimus. iseasi, kas seal vahepeal rõngaid ei tule vahetada ning milline on selle 160h juures on kompressioon ning õlikulu
Eks ta ole kui veab siis peab samas läheb paduharrastajatel 40 tunni pealt kolb pooleks ja mitte ükskord,kusjuures hoolduse pealt ei koonerdata.ja 450 ja 520 siin ei räägitud kuigi ka neil peaks 160tunniga keps ammu otsas olema rääkimatta kolvist.
2stroketaliban kirjutas:Eks ta ole kui veab siis peab samas läheb paduharrastajatel 40 tunni pealt kolb pooleks ja mitte ükskord,kusjuures hoolduse pealt ei koonerdata.ja 450 ja 520 siin ei räägitud kuigi ka neil peaks 160tunniga keps ammu otsas olema rääkimatta kolvist.
Peaks, peaks, aga näed ei ole.
mella kirjutas:mx77 kirjutas:2stroketaliban kirjutas:täitsa huvitav millise 4taktilise kolb 80 tundi vastu paneb eriti veel 250f oma.
Yamahal ja väga edukalt
Vanemat tüüpi mootoriga KTM 450 - 160 tundi probleemideta ja oleks võinud veel lasta.
Vastu peab harrastaja käes kindlasti, selles pole küsimus. iseasi, kas seal vahepeal rõngaid ei tule vahetada ning milline on selle 160h juures on kompressioon ning õlikulu
Ehk võib olla oleks võinud rõngad ära vahetada. Aga kui ise 160 tunni pealt lahti võtsin ja kolvi ära vahetasin, siis sai ka rõngaste lukupilud ära mõõdetud ja midagi hullu ei olnud - tankimootor on ikka tankimootor .
Alates aastast 2000, kui ma nelaritega sõitma hakkasin on ainult korra juhtunud kolviga midagi. 2000. aasta yz250f liikus 120h ühe kolviga. CRf450-ga olen tavaliselt sõitnud ühe kolviga ca 40h ja pole probleeme. Kui te korralikult õli vahetate ja liiva küünlaaugust sisse ei vala, siis pole põhjust karta.
Sooviks veel sellest 125 2t masinast teada saada. Õlid ja mis muud kuluosad veel?
Ma soovitaks sul hoopiski 250 2 takti poole vaadata, kui kindlalt 2 taktilist tahad. Saad mootorikulumise suhtes pisut kauem läbi ja võimsusest ei jää ka vajaka nagu 125sega võib juhtuda.
kahtlen, et väheks jääb.
võimsust nyyd kyll 2t 250ga väheks ei jää
crom kirjutas:võimsust nyyd kyll 2t 250ga väheks ei jää
kahtlen, et 125 cc masinast väheks jääb
hellcruiser kirjutas:Sooviks veel sellest 125 2t masinast teada saada. Õlid ja mis muud kuluosad veel?
Mis sa nende kuluosade pärast põed, hinnad ei ole midagi nii ulmelised ja nagu ma juba aru olen saanud on kõike võimalik parandada ja taastada, halvimal juhul pead esindusest uue ostma.
Kõik kulud tekivad sõitmise käigus, kui sa käiks ainult iga pühapäev 2 Tundi sõitmas siis tõenäoliselt saad sa sõita 15 nädalat ehk 4 kuud ühe kolviga ja kuluosasid vahetamata.
2T täissünt õlid sinna 170kr liiter kanti jäävad ja käigukasti õli 100 krooni kanti.
Samas ise võtaks küll 250cc 2-taktilise, mitte, et 125st väheks jääks, kuid veidike lisavõimsust ei tee paha, koguaeg põhjagaasiga sõita pole ka just eriti nauditav...
kui ratas korralik siis 2taktilisel läheb õhufiltriõli ja pesuaine ,seguõli(u200.-/l),käigukastiõli (75.-/l) iga 6 tunni tagant,kolb (1500-2000.-)20 maks 30 tundi,aegajalt vaja määrida tagaamordi lingi süsteemi(ktm il liiga lihtne).
Juhul kui meeldib poris mütata siis kipuvad ära kuluma ka kett,ketijuhid,hammakad,piduriklotsid kettad, kui ei siis suhtkoht sõidurõõm
mx77:
Ehk võib olla oleks võinud rõngad ära vahetada. Aga kui ise 160 tunni pealt lahti võtsin ja kolvi ära vahetasin, siis sai ka rõngaste lukupilud ära mõõdetud ja midagi hullu ei olnud - tankimootor on ikka tankimootor .
Kood: Vali kõik
Järelikult tahmakiht kolvil hoidis asja koos :D
Aga kas mootoris mingid filtrid värgid on, mis vajavad kontrollimist vahetamist? Kuskilt lugesin, et 4T vajab tunduvalt rohkem hooldust kui 2T.
4t ja 2t hooldus on korra sratat puhul samas hinnajärgus. 2T on jupid odavamad ja vahetad tihedamalt.
2stroketaliban kirjutas:mx77:
Ehk võib olla oleks võinud rõngad ära vahetada. Aga kui ise 160 tunni pealt lahti võtsin ja kolvi ära vahetasin, siis sai ka rõngaste lukupilud ära mõõdetud ja midagi hullu ei olnud - tankimootor on ikka tankimootor .
Kood: Vali kõik
Järelikult tahmakiht kolvil hoidis asja koos :D[/quote]
Mis asja? Kuule taliib, kas sa tead kuidas rõnga pilu mõõdetakse? Ja lennukikütusega ei teki seda tahma kohe üldse erinevalt 2taktilisest haisupommist
.
kahetaktisel õlifiltreid pole.
hellcruiser kirjutas:Aga kas mootoris mingid filtrid värgid on, mis vajavad kontrollimist vahetamist? Kuskilt lugesin, et 4T vajab tunduvalt rohkem hooldust kui 2T.
Ja 4taktise õlifilter maksab alla 100kr
fotek kirjutas:kahetaktisel õlifiltreid pole.
hellcruiser kirjutas:Aga kas mootoris mingid filtrid värgid on, mis vajavad kontrollimist vahetamist? Kuskilt lugesin, et 4T vajab tunduvalt rohkem hooldust kui 2T.
Rääkida võib kõike aga kui hoida ratast ideaalses korras siis 4takti hooldamine u 1,5-2 korda kallim olenevalt margist.Samuti tuuning 4 taktilisel oluliselt kallim.Aga kui võtta 4t ja kallata aint bensiini paaki ja löristada midagi vahetamatta siis võib küll mulje jääda,et tegu eriti soodsalt ülalpeetava pilliga.loomulikult on nii 4t kui 2t rattaid mis sõitnud a 200 tundi ühe kolviga aga seal ei ole ka enam mingist heast korrasolekust mõtet rääkida.Eks see juba rohkem õnne küsimus kui nii kaua koos seisnud.
Filtrid 4t ei ole kallid u 70-130eeki tükk ja võimalus osta ka pestav filter mida siis vastavalt õli vahetuse ajal läbi vaja loputada aga filter on kõige väiksem mure sellise ratta juures.
Muidugi vaidlus teemal 4t või 2t on mõtetu teema ratas tuleb osta selline mis endale meeldib mitte kellegi rumala jutu taustal
Küsiks siinkohal ära, kas eelistada Yamu või Kawasaki`t (kx250f vs yz250f)?
overboost kirjutas:Küsiks siinkohal ära, kas eelistada Yamu või Kawasaki`t (kx250f vs yz250f)?
Aasta milline?
2007 -2008 mina võtaks nendest kxfi.
yamu kohta öeldakse, et "no balls". Tegelikult vahet pole, maitseasi.
Kawal üks nõrk koht kolb,kipub pooleks minema.Aga arvatavasti kui panna mitte originaal näit:wössner,prox vms siis peaks sellest veast üle saama.
http://www.youtube.com/watch?v=4aMQphFol4c
selle järgi sain aru, et yamaha ainus jaapanlane kes 2009a 2t krossikaid teeb. Tõde?
peaks nagu olema jah.Kuid inglased väidavad et suzu ka 2009 teeb kuid mujalt kinnitust eii leia võibolla müüvad 08 a ülejäänud mudeleid 09 pähe.