Nii 125 ccm motikas 16 aastasele poisile...
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Terv. Ei hakka uut teemat tegema, sest siin palju juttu sellest.
Ratas http://www.streetfighter.ee/Motikajubin ... ic_125.htm
Hind magus , kõik räägivad ostan , kuid juba kaua aega müügis seisnud.
Kas keegi vaatamas käinud ? Mis sel viga siis on ?
Muidu tavaliselt on sellise hinnaga rattad kohe müüdud.
Oskab keegi midagi öelda?
Veits teemast mööda ag njh.
Ratas http://www.streetfighter.ee/Motikajubin ... ic_125.htm
Hind magus , kõik räägivad ostan , kuid juba kaua aega müügis seisnud.
Kas keegi vaatamas käinud ? Mis sel viga siis on ?
Muidu tavaliselt on sellise hinnaga rattad kohe müüdud.
Oskab keegi midagi öelda?
Veits teemast mööda ag njh.
-
- Postitusi: 1421
- Liitunud: 10 Mai 2005, 20:44
- Tsikkel: God DAMN 950 Seiklus
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 62 korda
Vaatamas isiklikult ei ole käinud, kuid piltidel ja uuritud infost oskan öelda nii palju. Tegu on chopperiga, millel 2T Rotax 122 mootor. See juba vast ütleb ühe asjana, et miks ei osteta. Teiseks on tal vasakult poolt küljekarp kadunud. Ülejäänud tundub piltidelt olevat normaalne (hetkel on kommionu server maas, ei oska muud öelda). Ise kavatsesin ise selle ratta ära osta, kuid üks Pegaso trügis vahele.No_name kirjutas:Terv. Ei hakka uut teemat tegema, sest siin palju juttu sellest.
Ratas http://www.streetfighter.ee/Motikajubin ... ic_125.htm
Hind magus , kõik räägivad ostan , kuid juba kaua aega müügis seisnud.
Kas keegi vaatamas käinud ? Mis sel viga siis on ?
Muidu tavaliselt on sellise hinnaga rattad kohe müüdud.
Oskab keegi midagi öelda?
Veits teemast mööda ag njh.

Aga kui tuua MZ SX 125 vs Honda XR125 L
siis kumb üldse parem kokkuvõteks võib olla, eks mootor on kindlasti MZ'il parem, aga Honda pidi olema nagu jälle kergema juhitavusega.
Äkki keegi kes nendest ratastest midagi teab, oskab tuua mõned erinevused, ning plussid ja miinused. Endal plaan kumbki neist osta lähiajal.
siis kumb üldse parem kokkuvõteks võib olla, eks mootor on kindlasti MZ'il parem, aga Honda pidi olema nagu jälle kergema juhitavusega.
Äkki keegi kes nendest ratastest midagi teab, oskab tuua mõned erinevused, ning plussid ja miinused. Endal plaan kumbki neist osta lähiajal.
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Märkasin, et MZ liigub siin min kahes teemas päris mitu lk ja ühes teemas oodati minu kommentaare kah. Sry, aga ei märganud seda, oleks mudu pannud paar sõna sekka. See siin on hea teema... kuhu ka 2x16 aastane poiss siis kirjutab, et...
Võrdluse mõttes on mul raske sõna võtta, aga arvan, et Honda on alati väga tõsine valik, misiganes teemas. XR on selles osas väga tõsine argument.
Aga MZi kohta.. hetkel meil siis selline seis, et 03 aasta ratast on hetkel kasutatud u29000km. Seda on just nii parasjagu, kui arvestada, et tegu on siiski nö teise ehk abirattaga, mis tihti seisab.
Meie pere MZ on jah enamus oma km läbinud piiritaga, aga see rohkem vist minu hullumeelsus
(mulle on vähemalt siinsetest juttudest arusaam jäänud, mis on üks tõeline ratas)
Mis ma saan öelda peale seda 29k..hmm eks ühteist on pudenenud ja lapitud, aga ei midagi liiga hullu. Eks kasutusala ole ka kohati selline...mitte liiga sõbralik.. sõidud talvel ja matkad Venemaal jm, kus pakitud ratas ja teed
http://www.emmk.ee/janc/album/2005/russ ... get29.html
http://www.emmk.ee/janc/album/2005/russ ... get34.html
veits oma nõudnud. Mootor tundub siiski korralikult mõeldud ja tehtud olevat.. niiet kõik väiksed asjad on juhtunud nö lisaseadmetega.. (spido, lülitid, tuli)
Hooldust võtan kõikide minu "alluvuses" olevate ratastega väga tõsiseslt ja julgen loota selles osas kestvusele kaasa aidata. Kuluosad tavalises hinnaklassis ja saadavus eeskujulik.
2003 paiku oli MZil probleeme mootori tihendi materjalidega, aga see peaks nüüd ajalugu olema ja selle aja rattad garantiist läbi käinud selle asjaga. Mis veel mootorist.. hmm klapid püsivad regullis, õli ei võta ja nukad jm minu silma all olnud liikuvad siseorganid siiani nagu uued. Ja veel...veljed tunduvad korralikud ja tugevad, peaks valule vastu pidama küll.
Üks suurim pluss minu silmis on omadus kukkumistest pea tervene väljuda, kui just üle nipli ei rulli, aga plast on kasutusala vääriline.
Pidurid selle ratta üks suurim trump.
Miinusena mainiks tagaamordi, mis nt võrreldes esiotsaga on selgelt alamõõdetud ja teatud kasutuses võib pettumusi valmistada. Teiseks kui rääkida uuena ostetud rattast, siis on tunda, et tehas püüdnud kuluosade pealt hinda alla viia. Nt kett ja rattad on tehasest tulles isegi selle ratta kw ja iseloomu arvestades.. aru ma ei saa mis materjalist... kaugele nendega ei sõida.
Eks seda jutukest võiks siin pikalt veeretada, aga kokkuvõtteks ütleks et positiivne kogemus minu silmis. Eriti kui 16 aastane poiss viitsib hooldada ja laus lollusi ei korralda, julgen aravata, et sellest rattast saab talle hea stradipakk ja igati hea mälestus edaspidiseks.
ps. siiski väga oluline on hinnata seda ratast õiges elemendis, mitte võrrelda võrreldamatuid, nagu mõnkord juhtub.
Kui midagi veel vaja, siis äkki juba ES kui keegi peab vajalikuks.. samuti võin pakkuda ratst elusal kujul ka vaadata, hinnata, kui abi peaks olema..jällegi ES sel juhul.
Kk
Võrdluse mõttes on mul raske sõna võtta, aga arvan, et Honda on alati väga tõsine valik, misiganes teemas. XR on selles osas väga tõsine argument.
Aga MZi kohta.. hetkel meil siis selline seis, et 03 aasta ratast on hetkel kasutatud u29000km. Seda on just nii parasjagu, kui arvestada, et tegu on siiski nö teise ehk abirattaga, mis tihti seisab.
Kui see matkariist oli mõeldud MZi kohta, siis selle kohta ütleks nii, et olen endiselt seisukohal, et mis iganes tsikkel on just niipalju matkaratas, kui palju sa ta ise selleks sõidadRegula kirjutas:Üks vähe tõsisem matkariist, teine rohkem tavaline linna/metsa sõiduk.


Mis ma saan öelda peale seda 29k..hmm eks ühteist on pudenenud ja lapitud, aga ei midagi liiga hullu. Eks kasutusala ole ka kohati selline...mitte liiga sõbralik.. sõidud talvel ja matkad Venemaal jm, kus pakitud ratas ja teed
http://www.emmk.ee/janc/album/2005/russ ... get29.html
http://www.emmk.ee/janc/album/2005/russ ... get34.html
veits oma nõudnud. Mootor tundub siiski korralikult mõeldud ja tehtud olevat.. niiet kõik väiksed asjad on juhtunud nö lisaseadmetega.. (spido, lülitid, tuli)
Hooldust võtan kõikide minu "alluvuses" olevate ratastega väga tõsiseslt ja julgen loota selles osas kestvusele kaasa aidata. Kuluosad tavalises hinnaklassis ja saadavus eeskujulik.
2003 paiku oli MZil probleeme mootori tihendi materjalidega, aga see peaks nüüd ajalugu olema ja selle aja rattad garantiist läbi käinud selle asjaga. Mis veel mootorist.. hmm klapid püsivad regullis, õli ei võta ja nukad jm minu silma all olnud liikuvad siseorganid siiani nagu uued. Ja veel...veljed tunduvad korralikud ja tugevad, peaks valule vastu pidama küll.
Üks suurim pluss minu silmis on omadus kukkumistest pea tervene väljuda, kui just üle nipli ei rulli, aga plast on kasutusala vääriline.
Pidurid selle ratta üks suurim trump.
Miinusena mainiks tagaamordi, mis nt võrreldes esiotsaga on selgelt alamõõdetud ja teatud kasutuses võib pettumusi valmistada. Teiseks kui rääkida uuena ostetud rattast, siis on tunda, et tehas püüdnud kuluosade pealt hinda alla viia. Nt kett ja rattad on tehasest tulles isegi selle ratta kw ja iseloomu arvestades.. aru ma ei saa mis materjalist... kaugele nendega ei sõida.
Eks seda jutukest võiks siin pikalt veeretada, aga kokkuvõtteks ütleks et positiivne kogemus minu silmis. Eriti kui 16 aastane poiss viitsib hooldada ja laus lollusi ei korralda, julgen aravata, et sellest rattast saab talle hea stradipakk ja igati hea mälestus edaspidiseks.
ps. siiski väga oluline on hinnata seda ratast õiges elemendis, mitte võrrelda võrreldamatuid, nagu mõnkord juhtub.
Kui midagi veel vaja, siis äkki juba ES kui keegi peab vajalikuks.. samuti võin pakkuda ratst elusal kujul ka vaadata, hinnata, kui abi peaks olema..jällegi ES sel juhul.
Kk
KZ1000C3
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I
-
Teema algataja
uuri kasutajalt kaska14, ta omas seda.
Olen ise ka sõitaproovinud, jube mõnus kulgeda, meeletult mugav ning hea juhitavusega. Tundub tõesti olevat suurem motikas. Noh ainult kallutamine oli kahtlane, jalaraud kippus kohe maad puutuma, pikkadeks distantsidega ideaalne 125ccm ratas, üliväike bensukulu ka!
Olen ise ka sõitaproovinud, jube mõnus kulgeda, meeletult mugav ning hea juhitavusega. Tundub tõesti olevat suurem motikas. Noh ainult kallutamine oli kahtlane, jalaraud kippus kohe maad puutuma, pikkadeks distantsidega ideaalne 125ccm ratas, üliväike bensukulu ka!
Taku kirjutas:uuri kasutajalt kaska14, ta omas seda.
Olen ise ka sõitaproovinud, jube mõnus kulgeda, meeletult mugav ning hea juhitavusega. Tundub tõesti olevat suurem motikas. Noh ainult kallutamine oli kahtlane, jalaraud kippus kohe maad puutuma, pikkadeks distantsidega ideaalne 125ccm ratas, üliväike bensukulu ka!
Ise oman ka seda...Jalaraud ei lähe vastu vaid kollektori see plekkümbris vms.Aga pikka maad on jah head kulgeda. Kütusekulu keskmine on 4-4.5 l/100km
Honda XL125 Varadero
-
Teema algataja
Päris 5l/100km veel kätte saanud ei ole..Kirjutasin 4l-4.5l/100kmZidist kirjutas:Kui oliver ütleb, et 125ccm 4t masinal on 4,5 - 5l/100 km vähe, siis ma ütleksin, et seda ikka on. Cruiserid saaksid vabalt ka 3 - 3,5l/100 km hakkama. Kui rääkida hinnast, siis ostuhinnast võta tublisti u. 20k-...... alla, sest keegi ei osta lihtsalt nii kallilt kasutatud võrri.

Honda XL125 Varadero
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.