Re: ducati 749 või japsi toodang???
Kuule Vidget sinu loogika järgi puudub mu postis igasugune loogika.
Olen nüüd üsna õnnetu aga mitte löödud siiski
Kuule Vidget sinu loogika järgi puudub mu postis igasugune loogika.
Olen nüüd üsna õnnetu aga mitte löödud siiski
[quote="Oil-Cooled"]Ah, mis siin seletada. Ducati ebatöökindlust on võimalik ju parandada: kruvi Suzuki TL1000 mootor sisse:
mitte, et see TL mootor nüüd maailma töökindlaim oleks ![]()
aga pildil olev väljalase on äge (ja hea...)
Oil-Cooled kirjutas:Ah, mis siin seletada. Ducati ebatöökindlust on võimalik ju parandada: kruvi Suzuki TL1000 mootor sisse:
Sa võid ju seda teisest küljest ka vaadata: Suzuki raamide sagedasi probleeme on võimalik parandada - kruvi Suzukist ülejäänud mootor sobiva raami vahele ![]()
pacaan kirjutas:mitte, et see TL mootor nüüd maailma töökindlaim oleks
aga pildil olev väljalase on äge (ja hea...)
Oot nüüd.Suht OT aga mul ka otsapidi tl-i mootori järglane raami vahel.Ehk oskad öelda midagi millele ma peaks nüüdsest hakkama tähelepanu pöörama?
saabastegakass kirjutas:Oil-Cooled kirjutas:Ah, mis siin seletada. Ducati ebatöökindlust on võimalik ju parandada: kruvi Suzuki TL1000 mootor sisse:
Sa võid ju seda teisest küljest ka vaadata: Suzuki raamide sagedasi probleeme on võimalik parandada - kruvi Suzukist ülejäänud mootor sobiva raami vahele
aa et sa ei ole siis kuulnud Ducati raamide mõranemisest ![]()
korke kirjutas:korralikud ja head itaalia rattad on siga kallid
efendi kirjutas:Veider arusaam, et itaalia rattad on kallimad kui jaapanlased.
1098 R Bayliss Replica
hind: 567000
http://www.ducati.ee/mootorrattad.php?id=1098RTB
Burn7 - Desmosedici on veel kallim - mis siis? Uus V-Max maksab 312900.- nüüd on siis kõik Yamahad ka liiga kallid?
Teema on tegelikult ikka jube käest ära, aga vaatame siis kuhu see viib. Käes on ju veebruar - motofoorumi hapukurgihooaeg ![]()
tundub, et varsti läheb löömaks
mnjaaa, see uudis on muidugi siis mingist teisest margist ja tõenäoliselt on selle uudise ka itaallased koostanud http://www.motomaania.ee/?p=4317
huvitav, et mõni ei suuda mõne S-tähega margi kõrval mitte midagi muud näha.
Lgp hr Oil-Cooled, ehk lõpetaksite selle jora. ilmutage natuke ka tolerantsi. Huvitav, et Itaalia ja ka teiste Euroopa rataste omanikud suudavad taluda Jaapani rattaid enda kõrval ja ei materda neid maatasa.
Ma olen omanud Jaapani rattaid ja ma ei hurjusta neid, nad olid omamoodi head, nüüd on itaallased ja ma tunnen, et neis on midagi enamat. Võib-olla tõesti on itaallased kuskilt otsast (loe mõningases tehnilises osas) nõrgemad, kuid teeva selle mujal tasa. Ja nagu hr Pacaan ütles, nad on hingele. Seda ei saa mõista seda teksti lugedes või mingeid arvustusi piiludes ja kuskil mingit saunanaiste loba kuulates või ka mingi seeni närinud kelnerid halvast kogemusest järeldada. Neid rattaid peab omama. Apriliat 2 aastat omanud ei saa küll mingile kohutavale konstruktsiooniveale näidata, tõsi elektrisüsteemi kallal küll tiba noriks.
Messil käies sain tuttavaks ühte teist Euroopa brändi omavate ratturitega, kes kuuldes minu margieelistust, vangutasid pead ja ütlesid mulle kui kaaskannatajale, et nad teavad mida ma tunnen.
Seega paluks rohkem ilmutada lugupidamist teiste ratturite suhtes, kes sõidavad mingi teise margiga, on ta siis toodetud Jaapanis, Euroopas või Ameerikas.
Ja tegelikult veel üks üleskutse, selliseid arvamusavaldusi, nagu et paluks arvamust kumb rattast on parem, tundub siin foorumis olevat mõtetu teha. Seda on paljud ütelnud, et meie motokultuur on ääretult noor. Tihti on arvamuse avaldajad ainult suutnud pidada 1...3 (4) ratast, parimal juhul rohkem rattaid, aga sedagi margisiseselt. Samuti ei tee veel 10 km sõitu mingi rattaga veel sellest margist kõiketeadjat.
Mõne teema peaks tõlkima inglise keelde ja riputama kuskile välismaisele motofoorumi saidile ülesse, tõenäoliselt meie omavahelistest kemplemistest saaksid teised kõhutäie naerda.
Seega lugupeetud ratturid, nähkem teise margiga ratturit ka enda kõrval. Kätt tervituseks suudame tõsta, aga kas see ongi kõik või?
Vabandust teemaalgataja ja kõikide modede ja ratturite ees, et see post nii pikk ja OT oli, aga teema oli nagunii juba rabas omadega. ![]()
puhh kirjutas:tundub, et varsti läheb löömaks
![]()
![]()
mnjaaa, see uudis on muidugi siis mingist teisest margist ja tõenäoliselt on selle uudise ka itaallased koostanud http://www.motomaania.ee/?p=4317
huvitav, et mõni ei suuda mõne S-tähega margi kõrval mitte midagi muud näha.Lgp hr Oil-Cooled, ehk lõpetaksite selle jora. ilmutage natuke ka tolerantsi. Huvitav, et Itaalia ja ka teiste Euroopa rataste omanikud suudavad taluda Jaapani rattaid enda kõrval ja ei materda neid maatasa.
<snip>
Ehm, vaata mis rattaga ma sõidan. Tegemist on eurooplasega ![]()
Relax, annan lihtsalt infot. Loomulikult ei ole keegi mingil viisil sunnitud seda infot järgima.
Ka ei ole mul itaalia tsiklite vastu midagi, pole välistatud et kunagi saab omale ka üks itaallane muretsetud, samas ei kavatse ma ennast hakkama lollitama jutuga et ta on sama töökindel kui japsid. Ja kui tulevikus kunagi itaalia tsiklid muutuvad sama töökindlaks siis tore, aga präegu nad seda kahjuks pole.
efendi kirjutas:Burn7 - Desmosedici on veel kallim - mis siis? Uus V-Max maksab 312900.- nüüd on siis kõik Yamahad ka liiga kallid?
Teema on tegelikult ikka jube käest ära, aga vaatame siis kuhu see viib. Käes on ju veebruar - motofoorumi hapukurgihooaeg
Desmosedici on veel kallim. Nojah, ja mis siis? Tundsid ennast kuidagi puudutatuna? Ma ei ole seda väitnud, et Yamahad on kallid. Kui aus olla, siis on minu jaoks kõik uued mootorrattad kallid kui hiina junnid välja arvata
Remondi kulu sinna sisse ei arvesta ![]()
Alwayslate kirjutas:pacaan kirjutas:mitte, et see TL mootor nüüd maailma töökindlaim oleks
aga pildil olev väljalase on äge (ja hea...)
Oot nüüd.Suht OT aga mul ka otsapidi tl-i mootori järglane raami vahel.Ehk oskad öelda midagi millele ma peaks nüüdsest hakkama tähelepanu pöörama?
Äkki SV-l juba mingilmääral uuem parem? minu arvamus on lihtsalt spekulatsioon mis põhineb asjaolul, et aegajalt paluvad inimesed aidata mul mingeid juppe ja vidinaid otsida, tuua väljamaamaalt oma ratastele ja viimase aasta sees juhtus nende hulgas olema 2 Suzu TLR mootoririket (ühele läks terve uus mootor ja teisele vist alumine ots kui õieti mäletan).
Arvestades kui vähe neid TLR siin on (suhteliselt) siis juba vähemalt 2 kottilastud mootorit väikese vahega on lihtsalt väike indikaator (OK, on ka teistele ratastele mootoreid vaja olnud aga neid on ka siin kümneid või sadu kordi rohkem) - AGA võib olla ka puhas ja pime juhus, kokkusattumus noh. No ja juba 10a vanal rattal võib ju ka läbisõit juba sealmaal olla, et mootor oma loomuliku lõpu leidnud (ja üldjuhul on lihtsalt oluliselt odavam osta uus-kasutatud mootor kui remontida lõpulähedal asja)
nii et Kennu chill, ära pabista ![]()
Burn - ma ei saanudki aru mis su postituse mõte oli, seepärast mainisingi, et on veel kallimaid, ehk toob see sulle parema une vms?
Muideks, vean kihla et kui lähed Duci poodi ja oled ostuplaaniga mees siis tehakse sellele Baylissi´le sulle summaarselt suurem allahindlus kui levinud jaapani ratastele ![]()
Odavaim on Monster 696 - 127900 .-
Kalleim sinu nimetet 1098 R Bayliss Replica - 567000.-
Vaata kui laias hinnavahemikus pakuvad, mõnus, igaühele midagi ![]()
/me irvitab nagu nekrofiil surnukuuris
Väike täpsustus - Bayliss ei ole mitte Roy vaid Troy ehk siis 1098 T.Bayliss Replica ![]()
kotk kirjutas:Väike täpsustus - Bayliss ei ole mitte Roy vaid Troy ehk siis 1098 T.Bayliss Replica
Väike täpsustus, et see R ei tähendagi seal Roy'd.
efendi kirjutas:Burn - ma ei saanudki aru mis su postituse mõte oli, seepärast mainisingi, et on veel kallimaid, ehk toob see sulle parema une vms?
Mõte oli selles, et kinnitada korke lauset:
korke kirjutas:korralikud ja head itaalia rattad on siga kallid
racerx kirjutas:NImelt näiteks uus 600 klassi Ducati ehk siis 848 maksab 219 500.+ esinduse andmetel, samas selle klassi benchmark CBR600, esinduse andmetel 159 000.-
MIs loogikaga see 848 ducati 600 klassis on?
kotk kirjutas:Väike täpsustus - Bayliss ei ole mitte Roy vaid Troy ehk siis 1098 T.Bayliss Replica
R seal 1098 järel on mudeli nimi...
1098 - kõige lihtsam 1098
1098S - 1098 + paremad jupid
1098R - väga head jupid + mototuuning
1098F - rinkaratas... (pole keegi veel näinud) ![]()
Kommionu kirjutas:racerx kirjutas:NImelt näiteks uus 600 klassi Ducati ehk siis 848 maksab 219 500.+ esinduse andmetel, samas selle klassi benchmark CBR600, esinduse andmetel 159 000.-
MIs loogikaga see 848 ducati 600 klassis on?
Itaalia mototööstuses ja tema klassifitseerimises kuhugi puudub juba ammu igasugune loogika. Panin oma tabelisse, vana itaalia kombe järgi, lihtsalt nii on parem.
Aga see 1098 jääb lahjaks, ma arvan. Peaks ikka kohe 1198 vaatama ![]()
Millele tuleb tähelepanu pöörata kasutatud ducati 999 vaatama/ostma minnes? Kas kellegil on usaldusväärset ja kogemustega kontaktisikut Itaalias, kelle abi saaks x tasu eest kasutada?
Kunagi kuskilt kuulsin, et kui Ducatimeestel on kokkutulek siis kutsutakse seda ka p****s tsiklite kokkutulekuks kuna kõigi kuivsidurid kolisevad- see oli muidugi väike naljajutt ärge keegi isiklikku viha pidage ![]()
Duci sidur on p....s, kui see mingit (veidrat ainult D-le omast sahisevat) häält ei tee.
Kui osta 48 hambaga STM sidur (ca. 1500.-eur koos korvi ja ketastega) siis enam ei kolise ja sidurita käike maha vahetades ei loksuta sisikonda segamini... soovitan oma kogemusest. Kellelgi huvi siis Dragbike.ee - st saab.
või siis panna peale Ducati Racing Slipper sidur (originaal), hinnaga 1500.- EUR
. Kuid tulles tagasi peateema juurde, et mida jälgida eriliselt, siis peale selle siduri asja teeb kindlasti ka võõrast häält klapiajam. Kui tõsist kolinat pole, saab väiksema kõlksu klappide reguleerimisega likvideeritud. Muud asjad, mida jälgida, on nagu kõikidel muudel ratastelgi. Üks asi siiski veel. Läbisõidust olenevalt või ka iga 2 aasta tagant tuleb vahetada klapiajami rihmasid (vahetuse välp iga 20000km/2 aastat).
Eee.. kas see 1500eur originaal slipper on nagu tögamise mõttes või ma ei saa aru päris... Ma ju räägin, et 1500 eur müün STM Ducati Racing slipper siduri 48 hammast koos kõigi kapsastega... selle õige ikka millega AMA-l sõidetakse.. mis sealjuures selle originaaliga sama raha eest tarka teha on?