Kuidas käivitad talvel seisnud tsikli?
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
- Postitusi: 349
- Liitunud: 22 Juul 2003, 22:24
- Tsikkel: Ural Solo '06
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Kuidas käivitad talvel seisnud tsikli?
JanaR1 kirjutas:mõni mees on küll täitsa soe peast mis see ratta käivitamine kevadel on mingi tuumafüüsika või
Jah.
Re: Kuidas käivitad talvel seisnud tsikli?
piloot kirjutas:No nüüd on täitsa kellad! Minu puhul ei saa vist olla küsimustki, et kuidas kevadel käivitada, nimelt tekib küsimus, kas üldse võib käivitada. Türi küll, aku peal, üks juhe küll maas, midagi oleks ehk päästnud, kui oleks teise ka maha võtnud. Selle õlietvahetusega on aga täitsa p*tsis, hooaja jooksul sai vist viis vahetust tehtud, nüüd vist õlivahetuse aeg ammu möödas. Paanika!
Huvitav mille järgi sa otsustasid Gabrieli ratta aku tüübi üle?
Tegelikult, ei viitsi tarkadega, kes iga õli- ja akumüüja juttu püha tõena kuulutavad, mõtetult vaielda. Ma lähtun omadest kogemustest tehnikaga, mis on "raketiteadus", tsiklite juures kasutatava"tuumafüüsika" kõrval ja mis tarbivad nii, suurtes kogustes õli, kui ka nii happe- kui ka geelakusid ja seda ühe masina peal korraga. Pole kunagi korras akut ööiseks või talviseks lapihoolduseks tuppa tassinud ja pole kunagi mõnekuulise seismise pärast ühtegi õli vahetanud. Koer lakub kah mune sellepärast, et ta SAAB seda teha, lõpuks saab harjumuseks ja siis juba PEAB seda tegema.
Eks see koer ikka kiunatab kelle pihta kaigas lendas
Re: Kuidas käivitad talvel seisnud tsikli?
Eelnevat teemat lugedes jääb mulje, et olete jube heade masinate otsa juhtunud, a la "seisku või terve talve, kevadel annan nuppu ja käib".
Minu kogemus on, et kaherattalised on käivitumise osas ikka vägagi kapriissed masinad. Näiteks üks masin ei saanud kätte, ei aidanud ka tooreklapi täiesti põhja tõmbamine, no lihtsalt ei luba ka mitte, ujutamisvõimalus ka puudub. Küünlad maha- sorts bensiini silindrisse, siis sai käima. Kui sai pidevalt kasutada käivitus ideaalselt. Nagu seisis paar nädalat või rohkem oli käivitamisega peavalu. Teisel jälle kui natukenegi vale gaasirutska asend või muu vale liigutus ja kohe tõmbas täis (kusjuures küünla maha saamiseks tuli enne paak ja sadul maha võtta!)
Just käivitasin ületalve seisnud Hiina 4T rollerit. Tambi ja tambi ja võid tampima jäädagi- mitte üks mats! Lõpuks sain käima kui olin õhupuhasi eemaldanud ja süstlast topkat andnud.
Unistan just et kust saaks sellise "blondiinikindla" mopeedi või rolleri mis käivitub nagu kaasaegne auto- vajutad nuppu ja käib. Igasugune kraani avamine ja tooreklapi õige asendi leidmine ja selle timmimine soojeneval mootoril on näiteks mu naise jaoks täiesti ületamatu
Re: Kuidas käivitad talvel seisnud tsikli?
Kraan lahti, minut ootamist, kaks laksu gaasiga, toores peale, vänta. Kui 2 pauguga käima ei jää, veel korra gaasi ja vänta. Hiljemalt 4. korraga käib.
Pole ju mingi raketiteadus
Re: Kuidas käivitad talvel seisnud tsikli?
Ei juhtu selle akuga õues midagi kui just purutühjana pole vedelema jäetud ja talvel 60 kraadi külma ei tule. Kui aku on juba vana ja nõrguke, siis tasub küll sisse tuua, aga mitte sooja tuppa vaid jahedasse kohta nagu akumeistrid seda soovitavad. Esimese kümne kraadi sees plussi on vast elektrimeeste väitel akule kõige mõnusam talveune koht.
Purutühjaks käiatud aku võib mingi -20 kraadi või madalama juures seest ära jäätuda ja siis on küll "kellad", aga täielt seisma jäetud aku jaksab kevadel veel mootorigi tööle vändata ja elab üsna krõbedad pakased muretult üle.
-
- Postitusi: 280
- Liitunud: 08 Veebr 2006, 14:58
- Tsikkel: Honda XR600r Honda CRF450
- Asukoht: viljandi
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Kuidas käivitad talvel seisnud tsikli?
Kas äkki kõik need tarkpead,kes arvavad,et aku laadimine on talvel täiesti mõttetu tegevus ja panevad oma tsikli kevadel mõne sekundiga käima oskavad äkki head nõu ka teistele anda? Mis on siis nendel tsiklitel katki, mis korras ja laetud akuga nii sama lihtsalt ei käivitugi?
Küsimus polegi selles kas akus on ka kevadeks piisavalt voolu tsikli käivitamiseks vaid aku maha kruvimine ja talvel paar korda laadida on kõige lihtsam ja odavam viis aku eluea pikendamiseks. Mitte,et ma ise alati nii usin oleks olnud.
PUUPAADID
Re: Kuidas käivitad talvel seisnud tsikli?
Ei vaidle sm. Soni seisukohale sugugi vastu ! Arvamuse vastu, et kui akut talveks tuppa ei too või bensu sisse stabilisaatorit ei vala, siis on kõik läbi ja lõpnud ning aitab ainult hädatapp, vaidlen küll
-
- Postitusi: 130
- Liitunud: 02 Jaan 2006, 19:19
- Tsikkel: Suzuki DR 650/Bmw R1200 GS/KTM
- Asukoht: Austraalia/nõmme
- Tänatud: 2 korda
Re: Kuidas käivitad talvel seisnud tsikli?
soni kirjutas:Kas äkki kõik need tarkpead,kes arvavad,et aku laadimine on talvel täiesti mõttetu tegevus ja panevad oma tsikli kevadel mõne sekundiga käima oskavad äkki head nõu ka teistele anda? Mis on siis nendel tsiklitel katki, mis korras ja laetud akuga nii sama lihtsalt ei käivitugi?
Küsimus polegi selles kas akus on ka kevadeks piisavalt voolu tsikli käivitamiseks vaid aku maha kruvimine ja talvel paar korda laadida on kõige lihtsam ja odavam viis aku eluea pikendamiseks. Mitte,et ma ise alati nii usin oleks olnud.
Hõmm ,tark tsikklist valmistub juba sügisel kevadeks ,ostes sügisel automaat akkulaadija ,mille siis sügisel ühendab, ratta akkule järgi ,isegi pole vaja akkut maha võtta.kuna komplektis juhe koos kiirpistikuga akkut laetakse siis 24/7 vastavalt vajadusele ,jääb ära igasugune peavalu,et kas kevadel akku veel funnkab või kas äkki oleks vaja laadida iga 2-3 kuutagant,et akku säiliks.Kevadeks jääb vaid mure kas bensiini paagis on ja kas rattakummi rõhud on normis,
kevadel karpa mootori käivitamiseks ,natuke etrit,õhu filtrisse pritsungi pillid lähevad, ise esimesest mastsust käima
Simpson Desert french line 2014 1100 sand dunes
Tasmania and australia east coast 10200km 14
Vetnam-Laos 3600 km 2013.
Tai-Kamboza-Malaisia-austraalia 2011-2013 20000km
Nordkinn-Nordkapp 2011
-
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
Re: Kuidas käivitad talvel seisnud tsikli?
lugedes läbi veelkorra hakkan tajuma et osad räägivad aiast osad aiaaugust
Uuema põlvkonna japs või lollikindel lC 4 läheb ilma mingi ajugümnastikata käima
ja ei jää sidurid ja trossid kinni eeldusel et on kaustatud inimlikult ja hooldatud
korrapäraselt ja probleemide ilmnedes välja vahetatud aku või muud probleeme
tekitavad detailid.
Vanemad masinad ( miks mitte ka uuemad) mille eelnev ajalugu on väga segane,
millel 5 erinevat Jaan Tatikat on teinud superhüpr sisseväljalasketuuningut paigaldanud
mittemargikohaseid detaile , vedanud tohutul hulgal lisajuhtmeid - need masinad EI PEAGI NORMAALSELT KÄIMA MINEMA
Vanemad masinad millega aeg, loomulik kulumine ja suur läbisõit on teinud oma töö - need masinad EI PEAGI NORMAALSELT KÄIMA MINEMA
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
Re: Kuidas käivitad talvel seisnud tsikli?
Tõsi on ikka see kui korralikult hooltatud ja ikka väljas lumehanges ei seisa siis peaks iga ratas käima minema. Minu 1986a pill mille läbisõit on üle 100 tuhande läks küll esimese korraga käima aga muidugi olen ma seda ratast korralikult hooldanud ka!!
Edu!
Markku
Re: Kuidas käivitad talvel seisnud tsikli?
See talv mis oli rohkem kui jahe sügis, kui aega ajalt mõned pluss kraadid olid sai motikas garaazis käima pandud ja töötas kenasti. Eelmine kevad sai uus aku peale kruvitud ja see pidas kenasti motika peal talve vastu.Eks enne kevadist sõidu algust tuleb teine üle laadida, värske õli sisse ja tuld.
-
- Postitusi: 373
- Liitunud: 16 Mai 2006, 17:08
- Asukoht: Tallinn/Merivälja
- Kontakt:
Re: Kuidas käivitad talvel seisnud tsikli?
Rattad on siia maani küll kõik ilusti käima läinud.Ainuke asi mis on jama on see,et akud kipuvad minu kätte sõudes oma viimaseid hingetõmbeid tegema
Krt kahe viimase ratta patareid on mõlemad talvel soojas toas seistes surma saand
A nuh mis sa ikka teed.Elu on selline.Talve seisnud sv igatahes tegi paar ringi peale ja põristas ennast käima.No problem.TL talve minu käes ei näinud,niiet ei oska kommenteerida.Dragu ja XJ mõlemad karpa pillid läksid ka kevadel ilusti käima.Veits rohkem tahtsid võibolla käiamist,aga käima nad läksid.Dragul käis muidugi mootor maha talvel ja karpad olid bensust täitsa kuival.
-
- Postitusi: 127
- Liitunud: 16 Sept 2004, 18:47
- Tsikkel: R6 00.a
- Asukoht: Tartu:::
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Re: Kuidas käivitad talvel seisnud tsikli?
Minu R6 aku ei vajanud küll talve jooksul kordagi laadimist. Seisis toas, klemm oli maas. Kui nüüd juhtme külge tagasi panin polnud midagi aru ssaada et tühjemaks oleks jäänud. Teinekord jällegi kui suvel ratas seisab 2 nädalat on naksti aku tühi...
Re: Kuidas käivitad talvel seisnud tsikli?
omal keldris vedelemas vana ziguli-aegne akulaadia. Seal ka start funktsioon. Kas seda kasutada võib, või on sellega oht, et kärsatab pingeregulaatori või midagi sarnast läbi?
Kui panna aku laadima, siis mitu amprit võiks olla laadimisvool? Akuks on vana korkidega happeaku.
vabandan, kui mõnda asja vale nimega nimetasin - pole kunagi varem lihtsalt aku temaatikaga kokku puutunud.
Ja et väga OT ei oleks, siis omal sai selle aasta esineme sõit pühapäeval ära tehtud. Veidi sai laadijaga lisa antud ja 3-4 starterit käiata ning läks ilusti tööle, aga kuna aku ikka väga kustunud oli, siis tahaks panna pikemaks laadima.
Ette tänades.
Re: Kuidas käivitad talvel seisnud tsikli?
jup kirjutas:omal keldris vedelemas vana ziguli-aegne akulaadia. Seal ka start funktsioon. Kas seda kasutada võib, või on sellega oht, et kärsatab pingeregulaatori või midagi sarnast läbi?
Kui panna aku laadima, siis mitu amprit võiks olla laadimisvool? Akuks on vana korkidega happeaku.
vabandan, kui mõnda asja vale nimega nimetasin - pole kunagi varem lihtsalt aku temaatikaga kokku puutunud.
Ja et väga OT ei oleks, siis omal sai selle aasta esineme sõit pühapäeval ära tehtud. Veidi sai laadijaga lisa antud ja 3-4 starterit käiata ning läks ilusti tööle, aga kuna aku ikka väga kustunud oli, siis tahaks panna pikemaks laadima.
Ette tänades.
Ladimisvool ca 1/10 aku mahutavusest.
-
- Postitusi: 280
- Liitunud: 08 Veebr 2006, 14:58
- Tsikkel: Honda XR600r Honda CRF450
- Asukoht: viljandi
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Kuidas käivitad talvel seisnud tsikli?
Ma tahaks hoopis arvamui kuulata tsikli kallutamise kasulikkusest või siis kahjulikkusest (keerad kraani PRI asendisse, kallutad tsikli maa ligi ning ootad kuni ülevoolu voolikust bensiini nirisema hakkab. Tõstsd tsikli püsti ja käivitad). Kindlasti ei anna see meetod pritsungi ja pensiinipumbaga varustatud tsiklitele mitte midagi.
PUUPAADID
Re: Kuidas käivitad talvel seisnud tsikli?
Kui ratas kuidagi aku pealt käima läheb ei pruugi see ju tähendada, et aku on heas seisus. Võtke tester kätte ja mõõtke palju pärast pikka seismist seal tablool neid voldikesi näha on. Siis mõõtke veel üks kord, kui olete oma motika käima saanud.
Siin tabel Exide motoakude kataloogist:
12,6V või enam - 100% laetud
12,4V - 75% laetud
12,1V - 50% laetud
11,9V - 25% laetud
11,8V - tühi
Võib mõõta ka vähemalt 30 min pärast laadimist (mitte kohe, siis võib ka vana aku OK tunduda).
Veel samast allikast akude isetühjenemise kohta: happeakudel 0,5-1% nädalas, uuematel tehnoloogiatel 0,15 - 0,3% nädalas. Isetühjenemine on suurem soojas ja väiksem jahedas. Isetühjenemise ja vananemise vähendamiseks tuleks hoida akut jahedas (mitte miinuses) ja TÄIS LAETUD olekus. Kui jätad pikemaks ajaks seisma pooltühja aku, siis tuleb hiljem arvatavasti uus osta. Uuemad tehnoloogiad on happeakuga võrreldes kordi robustsemad ja andeks andvamad.
Omast kogemusest võin lisada, et olen üle talve laadinud kahte Yuasa hooldusvaba akut kodus iga kuu aja tagant. Kuu aega pärast "intelligentse laadijaga" laadimist näitab voltmeeter isetühjenemise tõttu 12,4V. Seega reaalne isetühjenemine toatemperatuuril tundub olema veel kiirem, kui eelpool nimetatud allikas väitis. Peaks võrdluseks proovima külmutuskapis hoida.
-
Teema algataja
Re: Kuidas käivitad talvel seisnud tsikli?
Palju erinevaid tsikleid, palju erinevaid inimesi, palju erinevaid käivitusviise, palju erinevaid arvamusi.
Küsimus:
On kinnine aku, arvatavasti happeaku. Talvel seisis paari sooja kraadi juures, kevadel oli voolu piisavalt et tsiklit käiata. Siiski sisse vaadates on 6 potsikust 5-el vedeliku tase madalam plaatidest. Tundub et tuleb täita - peale kirjutatud "SULETUD AKU, MITTE LISADA VETT".
Aku töötab aga siiski mida ma lisama peaksin, et aku otsad ei annaks liiga madala vedeliku tasemega kasutades?
-
Teema algataja
Re: Kuidas käivitad talvel seisnud tsikli?
Teema jätkuks niipalju, et tõenäoliselt uuematel pritsungiga tsiklitel peale talve käivitusega suuri probleeme ei tohiks olla kui aku enam vähem täis ja kütus päris ära auranud pole paagist. Keerasin üks paar kuud tagasi korra oma k3 gsxr-ile hääled sisse ja läks esimesest nupuvajutusest. Aku on ka sügisest saati kogu aeg peal olnud ja ratas ise seisab soojendamata kuuri all, nii, et põhimõtteliselt õues, ainult katus on peal ja seinad ümber.
Pigem huvitaks mind aga selline natuke mõtetu mõttevälgatus mis mul tuli, et kuna peaks nüüd õli ära vahetama enne kevadet, siis kas rattal mis on vana õliga terve talve seisnud on üldse mingit mõtet seda hariliku soovituse korras üldse kuumaks laskma hakata enne vahetamist, idee korras peaks seistes just kogu vana õli karterisse ära vajunud olema tuleks lihtsalt vana külmalt välja lasta ja uus sisse kallata. MIs selle mootori soojaks laskmise idee üldse enne ülivahetust oleks?
Nagu olen kuulnud, et soovitatakse ikka lasta ennem rattal natuke töötada kui vana õli välja valatake.
-
- Postitusi: 1458
- Liitunud: 17 Juun 2005, 14:36
- Tsikkel: VX 800
- Asukoht: Läänemaa, Lihula; Kasari
- Kontakt:
Re: Kuidas käivitad talvel seisnud tsikli?
userman kirjutas:Teema jätkuks niipalju, et tõenäoliselt uuematel pritsungiga tsiklitel peale talve käivitusega suuri probleeme ei tohiks olla kui aku enam vähem täis ja kütus päris ära auranud pole paagist. Keerasin üks paar kuud tagasi korra oma k3 gsxr-ile hääled sisse ja läks esimesest nupuvajutusest. Aku on ka sügisest saati kogu aeg peal olnud ja ratas ise seisab soojendamata kuuri all, nii, et põhimõtteliselt õues, ainult katus on peal ja seinad ümber.
Pigem huvitaks mind aga selline natuke mõtetu mõttevälgatus mis mul tuli, et kuna peaks nüüd õli ära vahetama enne kevadet, siis kas rattal mis on vana õliga terve talve seisnud on üldse mingit mõtet seda hariliku soovituse korras üldse kuumaks laskma hakata enne vahetamist, idee korras peaks seistes just kogu vana õli karterisse ära vajunud olema tuleks lihtsalt vana külmalt välja lasta ja uus sisse kallata. MIs selle mootori soojaks laskmise idee üldse enne ülivahetust oleks?
Nagu olen kuulnud, et soovitatakse ikka lasta ennem rattal natuke töötada kui vana õli välja valatake.
Eks selle vana õli kaua seismisega tekib selline jama, et kogu saast on mootori põhjale sadestunud ja kui nüüd õli lihtsalt ära vahetada ei taha saast sealt välja tulla. Kui mootor käima lasta siis peaks saasta lendu lööma ja siis seda lihtsam kätte saada. Ise olen odava õliga mootori läbi pesnud kui õlivahetusega kauemaks on jäänud, mingi pool normi õli sisse, mootor mõneks minutiks tuksuma ja siis nõrutad asja ilusti kuivaks, peale seda uus värske õli ja filter ja asi peaks ok olema..
http://www.krracing.ee/
-
- Postitusi: 1112
- Liitunud: 13 Jaan 2006, 11:54
- Tsikkel: BMW R1150R , K-650
- Asukoht: Harku
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
Re: Kuidas käivitad talvel seisnud tsikli?
Mootori käiamise mõte enne õlivahetust on põhiliselt tema viskoossuse vähendamine- voolab hoogsamalt välja. Kui leiad mõne mooduse õli kuumaks laskmiseks ilma käivitamata, siis võib nii teha küll, aga see talvel koguneva saasta probleem on ehe linnalegend- saasta kinnipüüdmiseks on filter.
-
- Postitusi: 557
- Liitunud: 09 Juun 2004, 14:44
- Tsikkel: v2
- Asukoht: westestonia ....finland
- Tänatud: 1 kord
Re: Kuidas käivitad talvel seisnud tsikli?
kõige uskumatum käivitamine on mul olnud mõni aasta tagasi vene m ehk siis ratas oli seisnud väljas nii 5 aastat kindlasti ilma et keegi olex isegi vahepeal vänta löönud...tegin patareidest aku puhastasin kyynlad,õhu filter nats puhtamax...bensiin ja vänta...mingi 10 minti ja asi käis aga sidur oli aint kinni see kästi põllupeal lahti sõita mis ka aitas...vot sellised tsiklid
-
- Postitusi: 1112
- Liitunud: 13 Jaan 2006, 11:54
- Tsikkel: BMW R1150R , K-650
- Asukoht: Harku
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
Re: Kuidas käivitad talvel seisnud tsikli?
See ratas oli aastaid seisnud kütmata angaaris, kuhu ta oli toodud müüja juurest treilal, kelle juures ta oli omakorda aastaid seisnud. Esmase käivitamise protseduur oli järgmine: tuhkkuiva paaki paar liitrit bensiini, õlivahetus, aku külge, ujukite uputamine, 4-5 laksu tühjalt vänta ja kuuendal korral koos süütega- ja asi töötas. Vähe sellest, et töötas, tõi mind ka ca 160 km koju, seda ilma probleemideta. Loomulikult- ega vana "pommikindlat" vene bokserit ei saa võrrelda kaasaegsete pirtsakate ratastega, aga moraal on sama- pole mõtet mingit räiget voodood aretada- hoia ratas korras ja käivita kui vaja!
-
- Postitusi: 72
- Liitunud: 01 Juul 2005, 11:50
- Tsikkel: Suzuki Intruder 800
- Asukoht: Tallinn / Türi
Re: Kuidas käivitad talvel seisnud tsikli?
-
- Postitusi: 797
- Liitunud: 18 Juul 2005, 00:52
- Tsikkel: XT660R, GasGas EC250
- Asukoht: Saue
- Tänatud: 9 korda
Re: Kuidas käivitad talvel seisnud tsikli?
Gilera 180 kirjutas:Ega muud kui karpa ja õhufiltri vahelisse lõdvikusse naaskliga auk sisse ja siis eetrit sisse.
Tule TAEVAS APPI!!!
Villem aka Villu aka Madis

Re: Kuidas käivitad talvel seisnud tsikli?
Gilera 180 kirjutas:Endal on sõiduvahediks Suzuki Intruder VS 800 GL. Varasematel aastatel ei ole käivitamisega mingeid probleeme olnud. Päev varem aku laadima ja siis natukese "käiamist" ja masin töötab. Aga sel aastal olin väheke kärsitum. Lasin paar tundi laadida ennem kui üritasin käivitada. Algul natukese "lubas" kuid siis oli vaikus. Ainult garaaž oli bensiinihaisu täis. Ega muud kui karpa ja õhufiltri vahelisse lõdvikusse naaskliga auk sisse ja siis eetrit sisse. Käivitus kohe. Ainult garaaž oli momentaalselt musta suitsu täis. Natukese paukus küll kuid peagi olid õiged "toonid" üleval.
-
- Postitusi: 373
- Liitunud: 16 Mai 2006, 17:08
- Asukoht: Tallinn/Merivälja
- Kontakt:
Re: Kuidas käivitad talvel seisnud tsikli?
margus014 kirjutas:akusi tuleb ikka talvejooksul laadida ka...
Ma usun,et aku on ikka surnd kui laed täis ja vaatad kuidas testri peal numbrid ilusti maha käivad.Kõiki olen talvel laadind ilusti.Lihtsalt 2 akut on minu kätte jõudnud oma eluteekonna lõpus.
-
- Postitusi: 475
- Liitunud: 12 Aug 2008, 19:33
- Tsikkel: Honda Transalp
- Asukoht: Tallinn
Re: Kuidas käivitad talvel seisnud tsikli?
Gilera 180 kirjutas:Endal on sõiduvahediks Suzuki Intruder VS 800 GL. Varasematel aastatel ei ole käivitamisega mingeid probleeme olnud. Päev varem aku laadima ja siis natukese "käiamist" ja masin töötab. Aga sel aastal olin väheke kärsitum. Lasin paar tundi laadida ennem kui üritasin käivitada. Algul natukese "lubas" kuid siis oli vaikus. Ainult garaaž oli bensiinihaisu täis. Ega muud kui karpa ja õhufiltri vahelisse lõdvikusse naaskliga auk sisse ja siis eetrit sisse. Käivitus kohe. Ainult garaaž oli momentaalselt musta suitsu täis. Natukese paukus küll kuid peagi olid õiged "toonid" üleval.
Kas sa selle lõdviku ära vahetasid, või jääd "õigeid" toone ootama?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.