Quo vadis Eesti motokross
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Quo vadis Eesti motokross
Lepiks äkki kokku, et postitaks edaspidi suhteliselt konkreetseid arvamusi ja ettepanekuid koos põhjendustega. selliste arvamustega nagu viimane võib siin kergelt 10 lk. täis tekkda aga kasu ikka ei midagi.
-
Teema algataja
Re: Quo vadis Eesti motokross
mx77 kirjutas:Lepiks äkki kokku, et postitaks edaspidi suhteliselt konkreetseid arvamusi ja ettepanekuid koos põhjendustega. selliste arvamustega nagu viimane võib siin kergelt 10 lk. täis tekkda aga kasu ikka ei midagi.
Märgitud arvamus nagu viimane oli ju piisavalt konkreetne, olgu neid siis kasvõi 40 lk. Kui sellest tulevikus mingi tulu sünnib, kah asi. Igal motokrossiga ja üldse motospordiga kursis persoonil võiks olla õigus oma arvamuse avaldamisel, kas siis anonüümselt või oma isikut avaldades. Kui asi rõvedaks kätte ära ei lähe, üksteist solvama ja sõimama ei hakata, võib ju arutleda sel teemal järgmise hooaja alguseni.
Niikaua kui vaidlustes tõde pole selgunud ja kuldset keskteed pole leitud, puudub ka igasugune mõte erinevate ettepanekutega EMF- i või krosside korraldajaid pommitama hakata. Arvestasin kiirelt kokku, Eestis korraldatakse võistlusi hetkel vist 12 erinevas klassis, selge see, et juba tänu sellele ei olegi võimalik sellist lahendust leida, milline kõigile meeltmööda oleks. Lisaks veel võistlejate taseme, vanuse ja majanduslike võimaluste suur erinevus.
Siin mainiti kusagil ära, et EMF ei korralda võistlusi, vaid annab ainult normatiivakte välja. Kui see tõesti on tegelikult nii, siis mille jaoks sellist organisatsiooni üldse vaja on? Vähemalt meistri- ja karikavõistluste etappide arv ja nende "jagamine" korraldajate vahel toimus küll kuni käesoleva hooaja alguseni EMF- eestvedamisel. No vähemalt see peaks ka edaspidi niimoodi jääma. Kas hetkel kehtiv võistluste liigitamine ja jagamine on vastuvõetav korraldajatele ja sportlastele, see on omaette asi.
Igatahes tundub väga kummaline, et 18-19.07 2009 toimuvatel meistrivõistlustel Jõgeval pole kavas 50cc, 65cc ja 85 cc sõitusid. No on teiste klassidega kuidas on, aga väikestele soolodele sobib Jõgeva rada nagu "rusikas silmaauku" (siis ohitakse, et järelkasvu pole). Noorte poiste sõidud peaks ikka igal krossil olema, kus profiil seda kannatab, olgu siis võistlejaid või 5 tükki stardis. 50cc-l muidugi omaette start ja võimalusel ka leebem rada, aga 65cc ja 85cc võib ju nende vähesuse korral ühte starti panna ja eraldis arvestust pidada (65cc poisid on kogu aega ju oma klassi puudumisel võistlusel 85cc B arvestust sõitnud). Need poisid koos sõites kujutavad üksteisele ikka kordades vähem ohtu kui praegused MX2, MX1 ja Open klassid.
Mismoodi neid EMV ja EKV etappe korraldajate vahel jagatakse, kas nagu vene ajal perioodikakirjandust, tahtsid "Loomingu" tellida, siis pidid ka mingi "punase" väljaande võtma - stiilis, tahad "suuri soolosid", siis võtad "korvid" ka!
Re: Quo vadis Eesti motokross
Fakt, et Eesti motokross kihutab allamäge, sai ilmselge kinnituse viimasel Türi etapil. Piletiraha küsisid korraldajad inimeselt, kes oli ujuba hommikul koos litsenseeritud võistlejaga boksialale sisenenud, pika võitluse peale tagastas Aavasalu selle 100.- eeku. Lisaks küsiti ühelt tuttavalt litsensiga inimeselt, kes tuli krossi lihtsalt vaatama, piletiraha, kuigi Motokrossi võistlustingimused 2009 on selgelt kirjas:
Võistlejal on õigus kaasa võtta kuni 2 abilist. Ühe võistlejaga võib olla kuni 2 autot. Peale registreerimise lõppemist pääseb võistlusele tasuta ainult võistlejalitsentsi omanik. Aavasalu kostis selle peale, et tingimusi on muudetud ja põristas oma traktoriga minema. Väga uskumatu, aga siiski reaalne juhtum.
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Quo vadis Eesti motokross
Tea kas see nüüd just Eesti krossi allakäik on aga väike ebameeldivus kindlasti .
-
- Postitusi: 809
- Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
- Tsikkel: Suzuki RM250K8
- Kontakt:
Re: Quo vadis Eesti motokross
Võistlejal on õigus kaasa võtta kuni 2 abilist. Ühe võistlejaga võib olla kuni 2 autot. Peale registreerimise lõppemist pääseb võistlusele tasuta ainult võistlejalitsentsi omanik. Aavasalu kostis selle peale, et tingimusi on muudetud ja põristas oma traktoriga minema. Väga uskumatu, aga siiski reaalne juhtum.
Pole uskumatut midagi.
Eelmisel hooajal oli endal ükskord ja sõbral kolm korda sama teema ja kahel korral asi lahenes enamvähem ära aga kahel korral jäigi õhku ,sõps võttis isegi EMF iga ühendust kuid sealt ei osatud ööd ega mütsi öelda aint,et paha lugu küll
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Quo vadis Eesti motokross
Palun, siin siis kõigile huvilistele võimalus oma arvamus konkreetsetele otsustajatele välja öelda
-
- Postitusi: 682
- Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
- Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
- Asukoht: Niinsaare
- Tänatud: 1 kord
Re: Quo vadis Eesti motokross
Mulle potsatas postkasti sellise sisuga tead:
EMF juhatus kutsub kokku 2009 a. kordus aastakonverentsi 3.09.2009
algusega kell 12.00
Koosoleku toimumise koht Hotell „Salzuburg”, Pärnu mnt. 555, Laagri.
Konverentsisaal MOZART
Juhatus teatab, et 25.08.2009 kokku kutsutud esmasel aastakonverentsile ühingu 83-st liikmest teatas osalemisest 19.augustiks 2009 5 (loe: VIIS) hääle- ja osalemisõigusega liiget ning sellega vajalikku kvooruminõuet ei täidetud. Vastavalt põhikirja punkt 4.1.4. on uus aastakonverents pädev vastu võtma otsuseid, sõltumata aastakonverentsil esindatud liikmete arvust, kuid üksnes juhul, kui aastakonverentsil on esindatud vähemalt kaks liiget.
Juhatus teatab, et EMF põhikirja p 4.1.1. tulenevalt on konverentsil hääleõigus neil liikmetel, kel puuduvad materiaalsed võlgnevused EMF ees.
Juhatuse poolt ettepandud päevakord on järgmine:
- koosoleku reglemendi kinnitamine;
- juhatuse ülevaade tehtud tööst;
- föderatsiooni liikmemaksu ning sisseastumistasu määra ja tasumise tähtpäeva kehtestamine;
- majandusaasta aruande kinnitamine;
- audiitori valimine.
Juhatus teatab, et kooskõlas MTÜ § 20 lg 3 ja lg 5 ning EMF põhikirja punktiga 4.1 võivad liikmed esitada omapoolseid ettepanekuid küsimuste päevakorda võtmiseks või päevakorra täiendamiseks juhatusega samas korras.
KONVERENTSIL OSALEJATEL PALUME REGISTREERIDA HILJEMALT
30.AUGUSTIKS 2009 MAILITSI INFO@MSPORT.EE VÕI FAX NR.6825274
Juhatus palub kõigil konverentsile saabunud liikmetel registreerida end konverentsile saabudes konverentsi protokollija juures, kinnitades oma osalemist konverentsil allkirjaga EMF nimekirjas, volitusega osalejatel palutakse esitada volikirjad.
Registreerunud osaletajele antakse hääletamiskaart vastavalt tema poolt esindatavate liikmete arvule.
Kuupäev ja kellaaeg on muidugi valitud sobivad, et vähe kaugem rahvas (kes ju tegelikult on mingid maakad ega tea motokrossist niikuinii muhvigi) kuidagimoodi ootamatult kohale ilmuda ei saaks. Minul jääb justnimelt sellel põhjusel sinna minemata, et aeg ei sobi kohe mitte kuidagimoodi.
Aga kõik, kellel on Eesti motospordi koha pealt sõna võtta ning on hääleõiguslikud, pange oma punt kokku, minge sinna kohale, võtke sõna, tehke ettepanekuid ja hääletage!
Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.