Kiirusekaamerad - asukohad, statistika, müüdid ja tegelikkus

See on kommuuni see osa, kus saab motovaba juttu ajada.

Moderaator: Moded


rein113
Postitusi: 151
Liitunud: 15 Veebr 2008, 17:27
Tsikkel: Suzuki GSX750
Asukoht: Pärnu

Re: Kiirusekaamerad - asukohad, statistika, müüdid ja tegelikkus

Lugemata postitus Postitas rein113 »

Kaamerate täpsed asukohad on üsna avalik info: http://www.mnt.ee/atp/failid/kaamerad.jpg

5273938
Kasutaja avatar

Teema algataja
M2
Postitusi: 607
Liitunud: 24 Mai 2007, 11:47
Tsikkel: CB1000R
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: Kiirusekaamerad - asukohad, statistika, müüdid ja tegelikkus

Lugemata postitus Postitas M2 »

Nulltolerants! 1km/h = 50 kr. Möödasõidud võib ära unustada. :mrgreen:

ELUST TULEB LÄBI MURDA, MITTE PUGEDA!
http://www.animalistika.ee
Kasutaja avatar

miu
Postitusi: 731
Liitunud: 30 Juul 2008, 15:21
Tsikkel: Ducati
Asukoht: Tartu
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Kiirusekaamerad - asukohad, statistika, müüdid ja tegelikkus

Lugemata postitus Postitas miu »

M2 kirjutas:

Möödasõidud võib ära unustada. :mrgreen:

Nii hull nüüd vast ka ei ole, kui just ise ekstreemsusi ei otsi. Joonisel on ju kirjas, et kaamerad asuvad möödasõidukeelu alades, enne piiratud nähtavusega või pimedaid kurve.

Midnight bugs taste best.
Kasutaja avatar

Teema algataja
M2
Postitusi: 607
Liitunud: 24 Mai 2007, 11:47
Tsikkel: CB1000R
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: Kiirusekaamerad - asukohad, statistika, müüdid ja tegelikkus

Lugemata postitus Postitas M2 »

miu kirjutas:
M2 kirjutas:

Möödasõidud võib ära unustada. :mrgreen:

Nii hull nüüd vast ka ei ole, kui just ise ekstreemsusi ei otsi. Joonisel on ju kirjas, et kaamerad asuvad möödasõidukeelu alades, enne piiratud nähtavusega või pimedaid kurve.

Hullu polegi midagi, aga eks sa katsu täpselt lubatud kiirust hoida. Ultramoodsate mugavusteta (püsikiirusehoidja) on +1 kiire tulema. Samas, kui sõidad ettenägelikult pisut aeglasemalt, siis langed vihavalangute küüsi.

Tegelikult olen kiirusekaamerate kasutusele võtmise poolt ega arvagi, et neid 50krooniseid arveid kuigi kaua välja kirjutada viitsitakse. ;)

ELUST TULEB LÄBI MURDA, MITTE PUGEDA!
http://www.animalistika.ee
Kasutaja avatar

Hurt
Postitusi: 735
Liitunud: 18 Okt 2006, 16:22
Asukoht: Tartu

Re: Kiirusekaamerad - asukohad, statistika, müüdid ja tegelikkus

Lugemata postitus Postitas Hurt »

Selline rumal küsimus, et kui sa saad seal +1 või mis iganes eest pildi peale ja hiljem ka trahvi ja kui neid kordi tuleb veel kas lubade kallale ei kiputa? Mul on kuidagi meelde jäänud kuskilt et kui kiiruse eest trahvid kipuvad korduma ja neid koguneb 3 siis kiputakse lubade kallale? Või oleneb see rikkumise ulatusest? Päev paar tagasi sähvis üks kaameratset ka minu peale kui sõitsin nagu ikka +10 kuid tjahh õnneks prooviperiood.

Riga - Paus - XJ600S - XJ600S - Honda CBR600FS - GSXR 750 M
Kasutaja avatar

goal
Postitusi: 345
Liitunud: 12 Aug 2008, 13:11
Tsikkel: Kawa VN 1500 Mean Streak
Asukoht: Tartu

Re: Kiirusekaamerad - asukohad, statistika, müüdid ja tegelikkus

Lugemata postitus Postitas goal »

Hurt kirjutas:

Selline rumal küsimus, et kui sa saad seal +1 või mis iganes eest pildi peale ja hiljem ka trahvi ja kui neid kordi tuleb veel kas lubade kallale ei kiputa? Mul on kuidagi meelde jäänud kuskilt et kui kiiruse eest trahvid kipuvad korduma ja neid koguneb 3 siis kiputakse lubade kallale? Või oleneb see rikkumise ulatusest? Päev paar tagasi sähvis üks kaameratset ka minu peale kui sõitsin nagu ikka +10 kuid tjahh õnneks prooviperiood.

Ma sain ka teisip pildi peale, ilus punane välk oli :D

Jawa, Voshod, Kawa VN 750, Kawa Mean Streak
Kasutaja avatar

Martin.
Postitusi: 143
Liitunud: 20 Mai 2006, 22:40
Asukoht: Tallinna ümbrus.

Re: Kiirusekaamerad - asukohad, statistika, müüdid ja tegelikkus

Lugemata postitus Postitas Martin. »

Selline rumal küsimus, et kui sa saad seal +1 või mis iganes eest pildi peale ja hiljem ka trahvi ja kui neid kordi tuleb veel kas lubade kallale ei kiputa?

telekastis räägiti et ei pidavat mingit märget jääma sellest kaamera-trahvist. et neid võid koguda kui palju tahad ära ei võte lube. Kuigi vist mingi teatud suure ületamisega on võimalik, ala 180.

Kurvis näeme . kahepoolene
Kasutaja avatar

pyramiid
Postitusi: 1043
Liitunud: 27 Mär 2008, 09:57
Tsikkel: Kawasaki Versys 650
Tänanud: 6 korda

Re: Kiirusekaamerad - asukohad, statistika, müüdid ja tegelikkus

Lugemata postitus Postitas pyramiid »

Martin. kirjutas:

Selline rumal küsimus, et kui sa saad seal +1 või mis iganes eest pildi peale ja hiljem ka trahvi ja kui neid kordi tuleb veel kas lubade kallale ei kiputa?

telekastis räägiti et ei pidavat mingit märget jääma sellest kaamera-trahvist. et neid võid koguda kui palju tahad ära ei võte lube. Kuigi vist mingi teatud suure ületamisega on võimalik, ala 180.

Esialgu tehakse tõepoolest HOIATUSTRAHVE, mis on selline trahviliik, mis ei kanta karistusregistrisse. Seega sinu "leht" jääb puhtaks.
Hoiatustrahvi rahaline karistus on suurusjärgus 25-200 krooni, mitte rohkem.
Selge on see, et selline hoiatussüsteem väga kauaks kestma ei jää, üleminekuvärk ma usun..
Kogu see eelnev jutt siis peaks käima tõesti nende pisikeste ületamiste kohta.

Keretööd
Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Re: Kiirusekaamerad - asukohad, statistika, müüdid ja tegelikkus

Lugemata postitus Postitas sang »

Vastuseid küsimustele vt siit: http://www.epl.ee/artikkel/479986

Iga lubatud kiirust ületatud kilomeetri eest tuleb politseile tasuda 50 krooni. Maksimumtrahv on 3000 krooni.

Foto tehakse kõigist sõidukitest, mille kiirus on 97 km/h või enam. „See sekkumiskünnis kehtib testperioodil. Kas ta nii ka hiljem jääb, ei ole praegu veel kindel, aga tõenäoliselt küll,”

Üldiselt ei kanta kaamera abiga tehtud trahve karistusregistrisse, nii et neid ei võeta teiste seadustest üleastumiste korral arvesse.

Kui kiirust ületatakse 60 km/h ja rohkem, alustatakse üldmenetlust, mis tähendab, et karistused on karmimad ja neist jääb ka jälg maha.

Kõik kastid peaksid paigaldatud olema oktoobri lõpuks, november on seadistamiseks ja testimiseks ning detsembrist peab süsteem reaalselt tööle hakkama.

Kasutaja avatar

bigdog
Postitusi: 1314
Liitunud: 11 Sept 2005, 21:43
Tsikkel: HD
Asukoht: Euroopa
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Kiirusekaamerad - asukohad, statistika, müüdid ja tegelikkus

Lugemata postitus Postitas bigdog »

Ajendatuna http://doseng.org/v_mere/41549-video-ka ... ossii.html artiklist tekkis mul huvi et mismoodi on meil VIPpide kiirustrahvidega asi lahendatud? Istub ehk samamoodi kuskil kontoris üks "mutrike" ning filtreerib teatud lukssõidukite rikkumised? Või saavad kõik liiklejad ühe mõõdupuu järgi karistada?

Your choice is Your half chance.

pezz
Postitusi: 173
Liitunud: 23 Sept 2008, 21:49
Tsikkel: CRF1000L
Asukoht: Tartu

Re: Kiirusekaamerad - asukohad, statistika, müüdid ja tegelikkus

Lugemata postitus Postitas pezz »

oldmaniac kirjutas:

Peab tunnistama, et pagana ebamugav on kui see va kaamera keset kottpimedust sulle välku vastu vahtimist teeb. Ma olen neid mujal maailmas ennegi näinud ja kippusin peale päevase sõidu ajal tehtud pilti öösel juba kahtlustama, et see põrguline võtab kätte ja pimestab ära. Samas kui miski algaja juht, kes sellist asja oodatagi ei oska saab ikka väga nunnu üllatuse osaliseks. Järgmised 20 sekundit ei näe midagi, kui ta juhtub sinna otse sisse vaatama...

Kui tasuta saab, siis tuleb proovida. Ei olnud see välgulaks sugugi niiii hirmus, pigem tavaline. Vahtisin ette ja spidokat ja tunne umbes sama kui oleks keegi tee äärest tavalise fotokaga kuid punase välguga pildistanud, nii et ei pimestanud hetkekski. Kui arvestada, et kastid on topitud ohtlike kurvide ette, siis võib samuti eeldada, et tegeled pigem teekonna jälgimise kui kasti jõllitamisega.


motopall

Re: Kiirusekaamerad - asukohad, statistika, müüdid ja tegelikkus

Lugemata postitus Postitas motopall »

1.Minu arust kui kaamera on pandud ohtlike kurvide ette siis tõenäosus, et selle välgu ehmatuse peale läheb see kurv veel ohtlikumaks on päris suur.
2.Ja see on loll jutt mida aetakse, et kaamera on ohtliku kurvi peal jne.. niipalju kui mina nende asukohta jälginud olen on nad enamasti just sirge lõpus kus enamasti lõpetatakse möödasõit ja seega kiirus lubatust suurem.
3.Need trahvimäärad (50 krontsi km) hakkavad aastas vähemalt kaks korda tõusma - reaalsuses piisab ühest suuremast liiklusõnnetusest tln-tartu maanteel kui juba räägitakse, et on vaja tõsta trahvimäärasid.
4.Asja kõige parem külg on see, et teiste riikide registris olevaid sõidukeid ei trahvita. Lõuna - Eestis sõidavad väga paljud autod läti numbritega (enamasti USAkad või sealt toodud eurooplased)Põhjuseks odavam kindlustus, ülevaatus, toonklaasi lubamine ka ees, ning probleemivaba registrisse saamine jne. Seega auto läti registrisse ja pauguta palju jõuad.
5.Kaamerad ei ole liiklusohutuse teema vaid juba varem riigieelarvesse sissekirjutatud tuluallikas ( selle aasta eelarves oli juba sees). Kuidas on keegi võimeline laua taga prognoosima nende "tulusust" kui Eestis selline praktika üldse puudub???
6.Naljakas olnud alati trahvide tõstmine juures vastavate organite seletus, et on vaja karmistada karistusi sest kiiruseületajaid, roolijoodikuid, lubadeta juhte, tuledeta jne... on liiga palju ja karmistuvad trahvimäärad peaks seda arvu tuntavalt vähendama. Kuid sama trahvide tõusuga on alati kirjutatud riigieelarvesse trahvidest saadava tulude ridadele numbreid juurde ja niimoodi aastast aastasse.

  1. Samas kui vaadata ntx Soomet siis ma ei usu, et miinimum palka saavalt inimeselt on võimalik ära võtta iga ületatud kilomeetri eest 2 tunnipalka.
  2. Meele teeb ka mõruks, et koos trahviotsusega ei saadeta inimesele koju fotot vaid seda saab näha kuskil x jaoskonnas või ametis. Mis on selle asja mõte??? Et kui inimese nägu ei ole pildil korralikult näha siis autonumbri järgi saab ikka ära väänata. Suht tõenäoline, et selliseid "väikseid" trahve keegi üldse vaidlustama hakkab on üks sajast.
    9.Võtame näiteks, et sõidan reede õhtul Võrust -Tln, et lennujaamast kuuks ajaks reisile minna. Teepeal teeb kaamera mõne klõpsu. Reisil olles lihtsalt avastad, et su arved ja pangakaart on arestitud ning sa ei üheski söögikohas isegi maksta mõnesaja krooni pärast kuna politsei või maanteeamet on sulle koju trahvi saatnud ja kohtutäitur on selle täitmisele määranud ning sinna mõnusa BOONUSE ka lisanud. Sama kehtib ka ntx Soome tööle minnes või potsitöötaja eksimuse pärast jne... Ise olen kasutanud sellist moodust ( kui ntx trahviotsust ei tehta kohapeal vaid tehakse jaoskonna poolt ntx Narvas ja ma peaks sellele järgi minema ka Narva kuigi ma satun sinna üks kord 3 aasta jooksul) siis olen alati saanud sellisele kokkuleppele , et trahviotsus saadetakse maili peale ja ma saan seda ükskõik millises maailma otsas tasuda.

Need on minu arvamused sellest värgist

Kasutaja avatar

kraut
Postitusi: 228
Liitunud: 09 Juun 2007, 10:53
Tsikkel: XT660Z
Kontakt:

Re: Kiirusekaamerad - asukohad, statistika, müüdid ja tegelikkus

Lugemata postitus Postitas kraut »

http://www.geoape.com/tracklogs/tallinn ... -1465#desc
-- eilse seisuga paigaldatud kaamerate ja vundamentide asukohad.

Pilt
Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Re: Kiirusekaamerad - asukohad, statistika, müüdid ja tegelikkus

Lugemata postitus Postitas sang »

motopall kirjutas:

Need on minu arvamused sellest värgist

Lahendus lihtne: ära kihuta :).

Kui sekkumise st pildistamise kiirus on 97km/h, siis sinu spidokas näitab sel hetkel mitte vähem kui 105-110 seega ei saa selline ületamine olla juhuslik või kogemata, vaid teadlik (ülemäärase) kiiruse valik. Seega ei saa see olla juhuslik, kogemata saadud trahv.

Ja üldse, kui palju aega sa võidaksid/kaotaksid, kui 110 asemel oleks kiirus umbes 100? Mõned minutid, võibolla 10 minutit, mis on kogu sõiduaja suhtes (2h15min Tln-Trt) täiesti mõttetu aeg.

Lisaks, kiirusekaamerad on vaid suht väikesel lõigul maanteest, kusjuures mu arust kõige rõvedamal osal sellest trassist, kus nagunii on üldiselt pimedad kurvid ja 90kmh piirang. Pärast Mäod võid kuni Võruni tuld anda ja kogu "kaotatud" aja kuhjaga tagasi võita.

Sõidan seda trassi suht tihti ja mind nende kaamerate paigutamine ei kõiguta grammivõrdki. Ei, ma ei ole vanamees mossega, kes sõidab kramplikult 80kmh võimalikult rea vasakus servas :)

Kasutaja avatar

kraut
Postitusi: 228
Liitunud: 09 Juun 2007, 10:53
Tsikkel: XT660Z
Kontakt:

Re: Kiirusekaamerad - asukohad, statistika, müüdid ja tegelikkus

Lugemata postitus Postitas kraut »

sang kirjutas:

Pärast Mäod võid kuni Võruni tuld anda ja kogu "kaotatud" aja kuhjaga tagasi võita.

Ma siiski soovitaks Adavereni tuleandmisega oodata ;)

Pilt
Kasutaja avatar

Hurt
Postitusi: 735
Liitunud: 18 Okt 2006, 16:22
Asukoht: Tartu

Re: Kiirusekaamerad - asukohad, statistika, müüdid ja tegelikkus

Lugemata postitus Postitas Hurt »

sang kirjutas:

Kui sekkumise st pildistamise kiirus on 97km/h, siis sinu spidokas näitab sel hetkel mitte vähem kui 105-110 seega ei saa selline ületamine olla juhuslik või kogemata, vaid teadlik (ülemäärase) kiiruse valik. Seega ei saa see olla juhuslik, kogemata saadud trahv.

Sõitsin Spido järgi 100 ja punane välk sähvis. Reaalselt võis olla siis -3 (ma loodan et nendel masinatel ka veapiir nagu käsitsimõõtes) plus siis veel spidoka veaprotsent ehk siis vast 90 ja kopikaid peale kindlasti alla 97. Tea kas lihtsalt testiperiood ja pimedas sähvib iga peale et vaadata kuidas peale jääb või sõidan ma autoga millel spido vastupidi valetab kui muidu.

Riga - Paus - XJ600S - XJ600S - Honda CBR600FS - GSXR 750 M

siil_udus
Postitusi: 161
Liitunud: 25 Mai 2009, 09:24

Re: Kiirusekaamerad - asukohad, statistika, müüdid ja tegelikkus

Lugemata postitus Postitas siil_udus »

Hurt kirjutas:
sang kirjutas:

Kui sekkumise st pildistamise kiirus on 97km/h, siis sinu spidokas näitab sel hetkel mitte vähem kui 105-110 seega ei saa selline ületamine olla juhuslik või kogemata, vaid teadlik (ülemäärase) kiiruse valik. Seega ei saa see olla juhuslik, kogemata saadud trahv.

Sõitsin Spido järgi 100 ja punane välk sähvis. Reaalselt võis olla siis -3 (ma loodan et nendel masinatel ka veapiir nagu käsitsimõõtes) plus siis veel spidoka veaprotsent ehk siis vast 90 ja kopikaid peale kindlasti alla 97. Tea kas lihtsalt testiperiood ja pimedas sähvib iga peale et vaadata kuidas peale jääb või sõidan ma autoga millel spido vastupidi valetab kui muidu.

Mul huvitav lugu nende linna piiri tähistavate ja kiirust näitavate märkidega (eriti Pärnu mnt omaga). Teiste autodega sõites pole kohanud, aga igapäevase liikuri 2001a Passatiga näitavad need märgid üsna tihti aiateibaid. Spido on sellel üsna täpne (näitab 60 peal +2..+3km/h), kuid märk näitab mõnikord ulme suuri numbreid ja mõnikord jälle oluliselt vähem. Näiteks 60-ga märgist mööda sõites olen näinud nii 49km/h kui ka 73km/h. Esineb sellist jama umbes korral-paaril mõnekümnest.


c
Postitusi: 88
Liitunud: 13 Aug 2006, 14:05
Asukoht: keila-tln
Tänatud: 1 kord

Re: Kiirusekaamerad - asukohad, statistika, müüdid ja tegelikkus

Lugemata postitus Postitas c »

Omadest kogemustest siis niipalju et:
Ca kell pool neli öösel tartupoolt tulles, peale varemtoimunud äkkpidurdust teelejooksnud kitsede pärast ja väiksemat pidurdust rebase pärast mõjus punane välk näkku suht karmilt.
Õnneks oli tee piisavalt lai ja kedagi vastu ei tulnud.

Kasutaja avatar

kraut
Postitusi: 228
Liitunud: 09 Juun 2007, 10:53
Tsikkel: XT660Z
Kontakt:

Re: Kiirusekaamerad - asukohad, statistika, müüdid ja tegelikkus

Lugemata postitus Postitas kraut »

c kirjutas:

Ca kell pool neli öösel tartupoolt tulles, peale varemtoimunud äkkpidurdust teelejooksnud kitsede pärast ja väiksemat pidurdust rebase pärast ...

Peale kirjeldatud sündmusi võiks ju gaasipedaaliga veidi tagasihoidlikum olla?

Pilt

rein113
Postitusi: 151
Liitunud: 15 Veebr 2008, 17:27
Tsikkel: Suzuki GSX750
Asukoht: Pärnu

Re: Kiirusekaamerad - asukohad, statistika, müüdid ja tegelikkus

Lugemata postitus Postitas rein113 »

Tänud, Kraut, kiirusekaamerate asukohtade gpi-faili eest! Loodan, et see ka zümo 550-s toimib.

5273938
Kasutaja avatar

kraut
Postitusi: 228
Liitunud: 09 Juun 2007, 10:53
Tsikkel: XT660Z
Kontakt:

Re: Kiirusekaamerad - asukohad, statistika, müüdid ja tegelikkus

Lugemata postitus Postitas kraut »

:) toimib küll, just testisin.
Ehk et siis: Eesti Teejuhi registreeritud kasutajaile on pakkuda GPI-formaadis fail, mis sisaldab kõiki kiiruskaameraid ja hoiatab neile lähenemisel vastavalt kaamera asukoha piirkiirusele ja tegelikule lähenemiskiirusele. Samuti kuvab ekraanil kaamera ikooni.

Pilt

motopall

Re: Kiirusekaamerad - asukohad, statistika, müüdid ja tegelikkus

Lugemata postitus Postitas motopall »

Krt sain ka eile öösel välgu näkku ära kui oodata ei tea siis ehmatab ikka päris korralikult. Imelik tundus nagu see, et alguses proovisin vaikselt meelega 100 ja isegi vähe peale (spido järgi sõita) ja ei teinud ühtegi välku kuigi väga ootasin. Lõpuks loobusin sellest üritusest ja panin 95 autopiloodi peale (gps näitas 88 km) ning siis käis 90 alas sähvakas ära.

Tõesti vist alles testivad...

Viimati muutis motopall, 16 Okt 2009, 15:17, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

Raiki
Postitusi: 1986
Liitunud: 30 Mai 2006, 11:36
Tsikkel: Suzuki Boulevard 1800 M109R
Asukoht: Eesti

Re: Kiirusekaamerad - asukohad, statistika, müüdid ja tegelikkus

Lugemata postitus Postitas Raiki »

motopall kirjutas:

Lõpuks loobusin sellest üritusest ja panin 95 autopiloodi peale (gps näitas 88 km) ning siis käis 90 alas sähvakas ära.

see küll imelik
nad peaks ikka õige kiiruse järgi seda välku laskma mitte auto spido järgi :shock:

Suzuki Boulevard 1800 M109R

www.estparts.ee - Parima hinnaga varuosad.

gs
Postitusi: 181
Liitunud: 21 Mär 2003, 13:27

Re: Kiirusekaamerad - asukohad, statistika, müüdid ja tegelikkus

Lugemata postitus Postitas gs »

Varsti on eelarvepuudujäägi tõttu timmitud need 70km/h pealt juba pilti tegema ja pärast tõesta siis, et sa pole eesel. ... :ner:


siil_udus
Postitusi: 161
Liitunud: 25 Mai 2009, 09:24

Re: Kiirusekaamerad - asukohad, statistika, müüdid ja tegelikkus

Lugemata postitus Postitas siil_udus »

gs kirjutas:

Varsti on eelarvepuudujäägi tõttu timmitud need 70km/h pealt juba pilti tegema ja pärast tõesta siis, et sa pole eesel. ... :ner:

Huvitav kas terve tee sees olnud GPS-i logi oleks piisavaks argumendiks, kui ikka GPSi 88km/h pealt väidetakse et oli 97km/h ja enam?


rein113
Postitusi: 151
Liitunud: 15 Veebr 2008, 17:27
Tsikkel: Suzuki GSX750
Asukoht: Pärnu

Re: Kiirusekaamerad - asukohad, statistika, müüdid ja tegelikkus

Lugemata postitus Postitas rein113 »

siil_udus kirjutas:

Huvitav kas terve tee sees olnud GPS-i logi oleks piisavaks argumendiks, kui ikka GPSi 88km/h pealt väidetakse et oli 97km/h ja enam?

See on huvitav küsimus... Oletame, et isegi kui see logi on sind kaitsvaks argumendiks, mis saab siis, kui samast logist avastatakse, et sa mujal, mingil ainult sulle teada oleval teelõigul oled kogemata kiirusepiirangut ületanud? :wack:

5273938
Kasutaja avatar

scryth
Postitusi: 1094
Liitunud: 26 Apr 2006, 09:18
Asukoht: Tallinn

Re: Kiirusekaamerad - asukohad, statistika, müüdid ja tegelikkus

Lugemata postitus Postitas scryth »

Ei usu, et suvaline GPS logi on tõendi väärtusega. Küll aga võib juhtuda, et sellest piisab mõnele mõtlemisvõimega inimesele, kui selline juhtub süsteemis olema.

kus viga näed laita, seal mine ja hakka mölisema
Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Re: Kiirusekaamerad - asukohad, statistika, müüdid ja tegelikkus

Lugemata postitus Postitas sang »

motopall kirjutas:

Krt sain ka eile öösel välgu näkku ära kui oodata ei tea siis ehmatab ikka päris korralikult. Imelik tundus nagu see, et alguses proovisin vaikselt meelega 100 ja isegi vähe peale (spido järgi sõita) ja ei teinud ühtegi välku kuigi väga ootasin. Lõpuks loobusin sellest üritusest ja panin 95 autopiloodi peale (gps näitas 88 km) ning siis käis 90 alas sähvakas ära.

Tõesti vist alles testivad...

Hmm, ma sõitsin nädalavahetuse mõlemad suunad läbi, spidokal umbes +10 lubatust ja ühtki välku ei näinud.

Ma ise hakkasin mõtlema seda, et kas intensiivsed sademed võivaid kuidagi selle aparaadi tööd mõjutada? Et radarkiir näiteks hajub vihmas oluliselt rohkem äkki vä? Samuti on kuidagi kõrvust mööda lennanud teadmine, kui kaugelt nad autot mõõdavad ja pilti teevad?


motopall

Re: Kiirusekaamerad - asukohad, statistika, müüdid ja tegelikkus

Lugemata postitus Postitas motopall »

Järjest haigemaks läheb. Auto omanik või vastutav kasutaja on seaduse järgi kohustatud säilitama andmed kellele ta on oma sõidukit sõita andnud vähemalt 3 kuud. Andmetes peavad sisalduma Nimi, elukoht, kuupäev ja juhilubade nr. Nii, et kui annate korraks sõbrale autot siis need 4 asja tuleb ülesse kirjutada ja säilitada vähemalt 3 kuud. Ja kui te seda ei tee siis trahv kuni 3000 eeku.

Kasutaja avatar

Ivoonu
Toetajaliige
Postitusi: 1498
Liitunud: 27 Sept 2007, 18:06
Tsikkel: Harley-Davidson FLHTCUI
Asukoht: Tartu
Tänanud: 109 korda
Tänatud: 65 korda

Re: Kiirusekaamerad - asukohad, statistika, müüdid ja tegelikkus

Lugemata postitus Postitas Ivoonu »

Mina installisin omale navisse kaamerate asukohad koos 800m eelhoiatussignaaliga ja sellega peaks rahu maa peal olema.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”