Kiirendusvõistlus Speedest Dunlop Nightrace 5.juunil Raadil
Moderaator: Moded
Re: Kiirendusvõistlus Speedest Dunlop Nightrace 5.juunil Raadil
KAs kuskil kirjas ka et klotsiga mõõdetakse kui sõitja peal?
-
- Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Kiirendusvõistlus Speedest Dunlop Nightrace 5.juunil Raadil
See on kohtunike asi millega nad mõõdavad. Sõitja asi on viia (või lasta mehaanikul viia) oma ratas reeglitega vastavusse. Nii lihtne see ongi.
copi/paste:
Kliirens – mootorratta madalaima vedrustatud osa kaugus maapinnani. Mõõdetakse stardimassis (koos juhi, kütuse jms.).
Stardimass – võistlusmasina mass koos juhi, kütuse jms.
-
- Postitusi: 513
- Liitunud: 23 Jaan 2008, 17:01
- Asukoht: Tallinn, Tartu
Re: Kiirendusvõistlus Speedest Dunlop Nightrace 5.juunil Raadil
mgm kirjutas:KAs kuskil kirjas ka et klotsiga mõõdetakse kui sõitja peal?
Kliirens on ikka väga valus teema... Üldiselt tundub, et seda ei mõõdeta, lase nii madalale kui tahad.
Deivi anuma saaga olid muidugi epic, irw. Surm kindlalt kohtunik raius, et anum peab olema läbipaistev ja see tehnilises ka kirjas Kahjuks pole sõnagi sellest.
-
- Postitusi: 93
- Liitunud: 27 Veebr 2005, 10:41
- Tsikkel: BMW S1000RR 2012
- Asukoht: lääne-virumaa
Re: Kiirendusvõistlus Speedest Dunlop Nightrace 5.juunil Raadil
korke kirjutas:Starti läksin mitte lekkiva tsikliga ! Gondli pealt sai veel viimased piisad maha pühitud ,et ei tilguks mitte midagi ning ülevoolu potsis tühjaks peaegu kallatud.
Rajale ei läinud mitte ühtegi tilka jahutusvedeliku !
Pidurdusmaa lõppus kuhu mitte ükski nii kaugele ei sõida jäin seisma ääres ning suri välja mootor tühikäigul ja summutist jooksis natuke jahutus vedeliku.Jahutusvedelikuna on kasutatud spetsiaalselt võidusõidu jahutusvedeliku mis aurustub täpselt samamoodi nagu vesi.
Ülevoolu potsik oli suurem kui reeglites kirjas. Tsikkel vastas 100% reeglitele ning sai tehtud veel mõned muudatused millele viitas Raul.Tsikkel ei lekkinud aga lekkiv kaane tihend peksis survet jahtususüsteemi ning jahtussüsteemist läks jahutusvedelik ülevoolu potsikusse.
Jah lekkiva kaane tihendiga on ka väga ohtlik sõita aga sellest me saime pärast mu viimast sõitu aru ,et mootorkaane tihend andis otsad sest algul pidasime süüdlaseks nippukaid millega oli ülevoolu voolik kinni tõmmatud tsikli külge ,et liiga tugevalt kinni tõmmatud ja jaksab ainult välja lükkata jahutusvedeliku aga tagasitõmmata enam ei jaksanud.Mitte keegi ei oodanud minu järgi ! Mina olin stardis ennem kui teised sõitjad ! Siis kui seisin stardis jarmo vastu juba. Jõudis mehaanik joosta boxi ning tuua veel kuivatus paberid millega sai veel IGAKSJUHUKS käidud kõik kohad üle kus võiks olla jahutusvedelik.
Et, võiks lõppetada selle kuulujuttu ,et stardis oli lekkiv tsikkel !
Nimegakasutaja kirjutas:Arusaamatu on tõesti miks lasti lekkiv ratas rajale, karteripõhjapühkimisest siinkohal on vähe peale pühkimist oleks tulnud tehnilisel ratas uuesti üle vaadata ja siis otsustada kas lastakse rajale või mitte.
Minu järgi sa ka ootama ei pidanud, tegin samal ajal burnouti kui sinagi, ja olin kohe valmis startima. Minul sulle mingeid etteheiteid pole, suured tänud abi eest ratta ettevalmistamisel!
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Re: Kiirendusvõistlus Speedest Dunlop Nightrace 5.juunil Raadil
Sry. Ei märganud sind seal lihtsalt stardi kaare all ning arvasin ,et ajavõttu vend ootas millal sina ilmud. juu siis ajavõttu vend ootas miskit muud kui meid.
Teine kordki aitan
skiiboy kirjutas:Minu järgi sa ka ootama ei pidanud, tegin samal ajal burnouti kui sinagi, ja olin kohe valmis startima. Minul sulle mingeid etteheiteid pole, suured tänud abi eest ratta ettevalmistamisel!
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
-
- Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Kiirendusvõistlus Speedest Dunlop Nightrace 5.juunil Raadil
pacaan kirjutas:Eriti suur
Belkule kelle 600cc aeg ja sõidud olid muljetavaldavad - trammil oleks nüüd küll viimane aeg tulla ja oma püha püssi mainet taastama kiirendusel hakata
Nats läheb veel aega - veel alles kere kokkukeevitamine-sirgestamine käib, edasi läheb ka natuke aega, et ise üles ärgata aga ühes osas väike parandus - mitte mainet taastama vaid meelde tuletama suzuki-pensionäri kelle käes Eesti kiirendusajaloo rekordid siiani üldse läbi aegade on selle lühikese 5-e aasta jooksul
Kui aga tõsiselt rääkida siis asi näeb välja suht närb - paistab, et kere saab sõidukorda alles kusagil kesksuvel... ja kõik muu veelgi hiljem kahjuks.
Suht tabav vanasõna see, et kes see ikka katkiste kingadega käib kui mitte kingsepp...
Belku aeg on otseloomulikult ulme-impressiv - õnnitlused! Ise plaanin küll pool sekundit kiirem olla aga nats läheb veel aega IRWW
Re: Kiirendusvõistlus Speedest Dunlop Nightrace 5.juunil Raadil
Korke saad oma video
PS! vedas, et kuulsusega sõitsin sain ka telksi
Minu start on ikka väga jube ja nüüd hakkan selle kallal tööd tegema
Re: Kiirendusvõistlus Speedest Dunlop Nightrace 5.juunil Raadil
korke kirjutas:Eks endalgi jääb krippeldama ,et mis oleks saanud kui oleks sõitnud 100 hp nitro laksuga aga mitte 60 hp ning sõitnud 6 käiguga. Lisaks veel üritada saada 60 jala aeg 1,5.
Nimegakasutaja kirjutas:Aga Korke tubli! Ikkagi 4. käiguga alla 9 aega esimese eestlasena märkimistväärt saavutus niimõnigi on vaeva näinud selle nimel aga tulutult. Palju, palju õnne! Kuigi siinkohal tekib väike mõte, et mis siis veel oleks võinud olla kui kõik käigud oleksid töödanud
Minu arvamus siis see: vb oligi hea, et sul see ainult neli käiku oli ja ülekandega mängima hakkasid. Kõrvalt vaadates just sellepärast nii hea aja saidki. Kuna esimene käik oli mõnusalt pikk ja pidid siduriga libistama. (oleks esimene käik lühem olnud, siis oleks vb hakanud otsa üles katkuma või ratast ringi rebima) aga see oli just ilusti paras busa jaoks. Said kenasti väände maha panna. Ja edasi kolm käiku just paras 400 meetri peale;) Muidu hakka neid seal veel vahetama ja selle peale aega raiskama.
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Re: Kiirendusvõistlus Speedest Dunlop Nightrace 5.juunil Raadil
6 käiku ära kasutada on ikkagi parem.
Ma isegi tahaks ,et esimene käik oleks lühem kui originaalis ,et saaks võimalikult kiirsti tsikli optimaalsete pöörete peale. Siduri libistamine isegi optimaalsete pöörete peal ei anna ikkagi kõike võimsust.
westel kirjutas:Minu arvamus siis see: vb oligi hea, et sul see ainult neli käiku oli ja ülekandega mängima hakkasid. Kõrvalt vaadates just sellepärast nii hea aja saidki. Kuna esimene käik oli mõnusalt pikk ja pidid siduriga libistama. (oleks esimene käik lühem olnud, siis oleks vb hakanud otsa üles katkuma või ratast ringi rebima) aga see oli just ilusti paras busa jaoks. Said kenasti väände maha panna. Ja edasi kolm käiku just paras 400 meetri peale;) Muidu hakka neid seal veel vahetama ja selle peale aega raiskama.
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.