3. leht 3-st

Postitatud: 22 Veebr 2006, 16:02
Postitas madone
Keegi võiks teema kokku võtta jah, ennastki huvitab!

Postitatud: 22 Veebr 2006, 16:59
Postitas StreetMoto
Küll veidi vanaks jäänud (2002 tegime seda) aga kunagi sai testitud ja tulemused siin http://www.pm.ee/bikehelp/artiklid/alarmitest.html

Vaadake ja sobrage üldse siin http://www.pm.ee/bikehelp/ ringi. See on tänuväärt tegevus sellist infokegumist viitsida teha ja ritta panna :)

Postitatud: 22 Veebr 2006, 18:03
Postitas joel
Selle www.pm.ee lehega on sihuke kurb lugu, et vähemalt Tartust Elioni ADSL ühenduse otsast sinna ligi ei saa juba oma aasta aega vähemalt. Samas tundub, et masin ise on püsti, sest aeg-ajalt viidatakse sellele endiselt ja järelikult on inimesi, kes sealt siiski midagi kätte saavad.

Postitatud: 22 Veebr 2006, 19:10
Postitas StreetMoto
Ega ainult www.pm.ee ei lasegi ligi. Laseb võõraid ligi ainult .../bikehelp kataloogile.

Postitatud: 22 Veebr 2006, 19:49
Postitas joel
Ei, selle www.pm.ee tulemüür (või siis gateway t1000-gw-ge0-2.uninet.ee oma) on ikka mingil põhjusel selliselt konfigureeritud, et vähemasti Tartust Elioni ADSL-i masinad sinna üldse ligi ei pääse. Ka pingile see masin ei vasta. Samas EENETi võrgust saab nii pingida kui ka bikehelp kataloogist lehti vaadata.

Postitatud: 23 Veebr 2006, 02:04
Postitas mella
joel kirjutas:
Ei, selle www.pm.ee tulemüür (või siis gateway t1000-gw-ge0-2.uninet.ee oma) on ikka mingil põhjusel selliselt konfigureeritud, et vähemasti Tartust Elioni ADSL-i masinad sinna üldse ligi ei pääse. Ka pingile see masin ei vasta. Samas EENETi võrgust saab nii pingida kui ka bikehelp kataloogist lehti vaadata.
Ei ole küll selle foorumi teema, aga praeguseks on viidud pm.ee teise masina peale. Kui ikka Tarust ligi ei saa, anna teada, torgin ISP-d.

Aga isegi eenetist ei peaks too masin pinguv olema :P

Postitatud: 12 Mär 2008, 11:02
Postitas mux2hot

Soojendaks vana teemat. Diskussioonist on veidi aega möödas ning selle ajaga ehk natuke kogemusi tekkinud.

Tundub, et hetkel on valida selliset mudelite vahel

DefCom3 http://www.ryda.com.au/Meta-System-DEFC ... efcom3.htm
DEFA MC Security http://www.kgk.ee/est/tooted/s_lisav/al ... _defa.html
GT 970 & GT 971 http://www.autoalarm.ee/web/index.php?gtmoto
Secure 2-Way MOTO http://www.autoalarm.ee/web/index.php?2waymoto
G7854 http://www.gemini.ee/index.php?id=4&rti ... 6&jrknr=10
HT-2005A http://www.vajalik.ee/shop.php?more=7

Loomulikult igaüks kiidab enda oma ja kirjaoskus võimaldab lugeda tootja/müüja poolt toodud reklaame kuid ootaks kastutajate kommentaare, millised on head ja halvad küljed.


Postitatud: 12 Mär 2008, 14:18
Postitas zod

Ise panin kõige odavama euroseci autoalarmi + kallutus + kaheastmeline põrutus. Mahuandurit ei soovitatud - pidi oluliselt vähem närve kuluma.
Silikooniga veekindlaks ning igati rahul. Hinnaks ilma aleta oli 1k+.2+.25=ca. 1.5keek


Postitatud: 12 Mär 2008, 16:10
Postitas mart211

Kas keegi sellist HT-2005A http://www.vajalik.ee/shop.php?more=7 ka kasutab. Hind hea ja selle eest saab kõikke mis vaja, kuid kas asi töötab ka?


Postitatud: 12 Mär 2008, 16:10
Postitas Tar

Scorpio SR-i500/SR-i600 http://www.scorpioalarms.com/products/m ... i500_trs6/
Scorpio SR-i900 http://www.scorpioalarms.com/products/m ... e/sr-i900/

Plug & play ühendused ka olemas: http://www.scorpioalarms.com/products/a ... connectors

eBay kaudu tuleks SR-i500S (koos varutoite ja perimeter sensoriga) tellimine koos tolli ja saatmisega 4k.

Märksõnad: SR-i500, SR-i500S, SR-i500SE, SR-i500SW, SR-i600, SR-i600S, SR-i600SE, SR-i900


Postitatud: 12 Mär 2008, 17:24
Postitas Artemide

öelge mulle nüüd palun. Ma ei ole siit foorumist kunagi vastust leidnud. Kuhu ma saaksin oma ratta viia, kus ühendataks kõige pealt ära aku laadimis süsteem ja seejärel paigaldatakse signa. Ehk siis mida ma peaksin tegema, kui tahan rattale singa, aga akut veel peal pole. Muidu kõik akud kohad ja akud värgid särgid olams. :shock:


Postitatud: 12 Mär 2008, 18:56
Postitas CB500

Artemide, ole nüüd nii tubli ja pöördu selle küsimusega KTMi esinduse poole, kui nemad saadavad su p**se, siis on sul valida kahe võimaluse vahel: a)teha see asi ise ära, abiks see ääretu internet.. või b)osta endale ratas, millega ei ole vaja hakata "eeslit naiseks opereerima". Kuna sa siit vastust pole saanud, siis järelikult Eestis veel nii kõva Macgyverit ei ole.


Postitatud: 12 Mär 2008, 19:46
Postitas Artemide
CB500 kirjutas:

Artemide, ole nüüd nii tubli ja pöördu selle küsimusega KTMi esinduse poole, kui nemad saadavad su p**se, siis on sul valida kahe võimaluse vahel: a)teha see asi ise ära, abiks see ääretu internet.. või b)osta endale ratas, millega ei ole vaja hakata "eeslit naiseks opereerima". Kuna sa siit vastust pole saanud, siis järelikult Eestis veel nii kõva Macgyverit ei ole.

Kas sa tahad mulle tõesti öelda, et ei ole eestis ühetgi ratast, millele oleks aku peale pandud/ehitatud, millel seda originaalis polnud?! :)


Postitatud: 12 Mär 2008, 20:35
Postitas Leiutaja
mux2hot kirjutas:

GT 970 & GT 971 http://www.autoalarm.ee/web/index.php?gtmoto

Loomulikult igaüks kiidab enda oma ja kirjaoskus võimaldab lugeda tootja/müüja poolt toodud reklaame kuid ootaks kastutajate kommentaare, millised on head ja halvad küljed.

Üks soovitus. Minu ratta GT 971 alarmi märgutuli paigaldati mingil põhjusel numbrimärgi lähedusse. Ei soovitaks seda teha, kuna aastaga roostetasid läbi märgutule juhtmed (need mis otse märgutule lambist tulevad), põhjuseks ilmselt tagaratta alt lendav pori ja vesi. Iseenesest see signa tööd ei sega, kuid minul ntx ei tööta enam nn. hädaabivõti, ei teagi kas seoses sellega või mitte...
Pult on tõesti veekindel, pesumasinat ei kartnud :P


Postitatud: 13 Mär 2008, 11:10
Postitas sang

Leidsin huvitava turvalahenduse pakkumise tsiklile: Guard Dawg. Tegemist ei ole mitte küll alarmi, aga omaniku tuvastuse süsteemiga, põhimõtteliselt autodelt tuntud võtmevaba süsteem. Nimelt vahetad starterirelee välja relee vastu, mis tunneb ära su taskus asuva võtme. Äralükkamist see ei takista, aga juhusüritajad hoiab eemale ja ka võtme unustamine tsikli külge ei ole enam nii suur traagika.


Postitatud: 13 Mär 2008, 11:39
Postitas joel

See pidas vastu ca 2000 km Eesti teid, seejärel murdus aku plaadi küljest lahti. Jootsin tagasi ja toppisin korpuse ohtralt kustutuskummi, kuuma liimi jms käepäraseid vahendeid täis. Rohkem pole uuesti lahti murdunud. Pult levib päris kaugele, üle 50 meetri küll.


Postitatud: 13 Mär 2008, 13:27
Postitas saqu
Artemide kirjutas:
CB500 kirjutas:

Artemide, ole nüüd nii tubli ja pöördu selle küsimusega KTMi esinduse poole, kui nemad saadavad su p**se, siis on sul valida kahe võimaluse vahel: a)teha see asi ise ära, abiks see ääretu internet.. või b)osta endale ratas, millega ei ole vaja hakata "eeslit naiseks opereerima". Kuna sa siit vastust pole saanud, siis järelikult Eestis veel nii kõva Macgyverit ei ole.

Kas sa tahad mulle tõesti öelda, et ei ole eestis ühetgi ratast, millele oleks aku peale pandud/ehitatud, millel seda originaalis polnud?! :)

Mul pole sinu ratta elektriskeemi, aga 2006a 125EXC skeemi järgi ühenda regulaator/alaldi kollane/punane juhtme külge aku + ja pruuni juhtme külge miinus ja peaks asi toimima. Kui aga ei ole selline skeem ja on ainult regulaator ilma alaldita, (nagu 2006 300XC-W skeemil) siis pead ostma veel Tevalost ühe alaldi silla ja selle ühesuguste märgistustega otsad kollase ja pruuni regulaatorist väljuva juhtme külge ja selle alaldi + ja - tähistusega klemmid siis edasi aku külge. Enne võid testriga ikka hinnata pinget ja selle omadusi, enne kui aku külge paned.
Lihtsalt ma ei saa aru, mis mõte on sellele rattale signat külge panna, kui selle võib sülle võtta ja kuuti visata 10 sekundiga. :roll: Kui sul on garaaži vaja valvet, siis võin sulle ühe GSM autovalve(mitte GSM koduvalvega segi ajada) seadme müüa (saab paigaldada ka kinnisvarale) koos hands-free varustusega (saad kuulata ja rääkida objektil viibivate inimestega) :wink: