Aprilia Tuono 1000 II gen.

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Re: Aprilia Tuono 1000 II gen.

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Kellale "service" ka kuvab, kui jeblab? Klapikambrikaas ikka ühe korraga paigaldatakse. Kui sul leegitoru peale midagi tilgub, siis kas ikka korralikult kaanepoldid pingutasid. Mis see muu ikka tilkuda saab, kui õli. Muud varianti seal pole ju :roll:

SERTÃO
Kasutaja avatar

Andrea
Postitusi: 741
Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Aprilia Tuono 1000 II gen.

Lugemata postitus Postitas Andrea »

Tuono kirjutas:

Nii, 40kg kellal ja hakkavad need jamad pihta, enamus tarkasi soovitas küljejala anduri ära vahetada, et see jebib, vahetatud aga viga ikka alles, nimelt jätab sõites vahele, mida veel vaadata/vahetada (vist tsikkel)!?
Kas peale klapikambrikaane tihendi vahetust peaks natuke sõitma ja siis uuesti poldid üle pingutama (küsimus sellepärast, et kusagilt hakkas mingit kärssavat ollust tagumise leegika peale nirisema :roll: :roll: :wack:

Paras aeg siis Tuono V4R ligi võtta :D

Suzuki SV650 S 2001 -> Yamaha YZF750R 1995 -> Aprilia RSV 1000 Tuono 2003 -> Ducati 999 Biposto 2005 -> Ducati 1098 Streetfighter S 2009 -> Ducati Diavel Carbon 2011 -> Aprilia Tuono V4R APRC 2012 -> KTM SuperDuke 1290 R 2015 -> Kawasaki KX250F 2008 -> Aprilia Tuono V4R APRC ABS 2014 -> Aprilia Tuono V4 1100 RR 2017 -> KTM Superduke 1290 R 2020 -> Ducati Streetfighter V4 2020 -> Ducati Streetfighter V4S 2021

Teema algataja
Tuono

Re: Aprilia Tuono 1000 II gen.

Lugemata postitus Postitas Tuono »

holma kirjutas:

Kellale "service" ka kuvab, kui jeblab? Klapikambrikaas ikka ühe korraga paigaldatakse. Kui sul leegitoru peale midagi tilgub, siis kas ikka korralikult kaanepoldid pingutasid. Mis see muu ikka tilkuda saab, kui õli. Muud varianti seal pole ju :roll:

Ei kuva kellale midagi ja poldid pingutasin kõik momenti.
Andrea, V4 ei tee nii mõnusat häält, kui V2 :D

Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Re: Aprilia Tuono 1000 II gen.

Lugemata postitus Postitas Kirs »

No eks siis tuleb kõikvõimalikud juhtmepistikud kriitiliselt üle vaadata. Kui vahele jätab, siis kas näidikuplokk samuti samal ajal vilgub-pimedaks viskab?
Suretusnupust alustaks ise.
See kustkohast ja mida tilgub leegitorule on ju kergelt tuvastatav.

SERTÃO

Teema algataja
Tuono

Re: Aprilia Tuono 1000 II gen.

Lugemata postitus Postitas Tuono »

holma kirjutas:

No eks siis tuleb kõikvõimalikud juhtmepistikud kriitiliselt üle vaadata. Kui vahele jätab, siis kas näidikuplokk samuti samal ajal vilgub-pimedaks viskab?
Suretusnupust alustaks ise.
See kustkohast ja mida tilgub leegitorule on ju kergelt tuvastatav.

Ei vilgu, suretusnupp võib küll jebida, sest ma ei kasuta seda üldse, ehk on ära mädanenud juba :D , homme võtan peegli ja panen käima vaatan, kus krdi p... seda õli tuleb.


Teema algataja
Tuono

Re: Aprilia Tuono 1000 II gen.

Lugemata postitus Postitas Tuono »

Kas esiamortidel on all ka mingi kruvi, kust võib õli välja tulla, õli niriseb sealt alt august, ei viitsi võlli niisama välja kiskuda, olid küll amordid alt ära aga ei vaadanud sinna alla :wack:

Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Re: Aprilia Tuono 1000 II gen.

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Jah, seal all on polt tõesti. Selle eemaldamisel saab amordisisu kätte. Küll aga ei mäleta, kas sealt õli välja tuli :roll: Loogiliselt võttes peaks tulema. Mingi mopi USD amorti kunagi lammutasin.

SERTÃO

Teema algataja
Tuono

Re: Aprilia Tuono 1000 II gen.

Lugemata postitus Postitas Tuono »

holma kirjutas:

Jah, seal all on polt tõesti. Selle eemaldamisel saab amordisisu kätte. Küll aga ei mäleta, kas sealt õli välja tuli :roll: Loogiliselt võttes peaks tulema. Mingi mopi USD amorti kunagi lammutasin.

Ja uurisin ise ka, seal on 8-ne polt ning seal võib olla keere ära rikutud ja sellepärast läbi lasebki, kisun täna alt ära vaatan, mis värk on, see võibki olla põhjus, miks hooldusest mulle enam minu uusi amorte ei antud vaid kellegi vanad käkid :wack:

Edit: Põhjus oli selles, et lödikäpast" remondimees" ei olnud suutnud seda kruvi kinni keerata korralikult ja oli vana väsinud vaskseib ka veel jäetud :wack:


Teema algataja
Tuono

Re: Aprilia Tuono 1000 II gen.

Lugemata postitus Postitas Tuono »

Kas Eestis tehakse kusagil pritsungite seadistust?

Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Re: Aprilia Tuono 1000 II gen.

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Ma usun, et ametliku diileri juures. AP-MOTO siis.

SERTÃO

Teema algataja
Tuono

Re: Aprilia Tuono 1000 II gen.

Lugemata postitus Postitas Tuono »

Kuna ühe väikese vooliku ots on katki siis tahaks selle välja vahetada aga ei tea kuskohast sellist voolikut leida, AP-Motos maksab see mingi 15€. (cm hinnaks tuleb 1,50€ :wack: ), sisemõõt peaks olema mingi 3mm. ehk.
Vaja oleks max. 15cm. juppi, pildil ristipidi olev peenike voolik: http://fotoalbum.ee/photos/Tuono/105431457/
Tänan!

Kasutaja avatar

poison
Mode
Postitusi: 1004
Liitunud: 03 Veebr 2004, 12:49
Tsikkel: sporta 1200
Asukoht: Rapla
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 12 korda

Re: Aprilia Tuono 1000 II gen.

Lugemata postitus Postitas poison »

Tislade ülevoolu voolik? 3,2 mm, igas endast lugupidavas autojunnipoes peaks olema.

Kasutaja avatar

Vint
Toetajaliige
Postitusi: 1967
Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
Asukoht: Soome- Tavastia
Tänanud: 149 korda
Tänatud: 186 korda

Re: Aprilia Tuono 1000 II gen.

Lugemata postitus Postitas Vint »

Motonetis oli müügil, kunagi ostsin oma diisel- igiliikurile, hinda ei mäleta. Muud kraami oli samuti too kord vaja.


Teema algataja
Tuono

Re: Aprilia Tuono 1000 II gen.

Lugemata postitus Postitas Tuono »

Kuna hullud teevad nii, et üks vooliku ots peab olema jämedam siis paraku need hangitud voolikud ei sobi.
Vahe siis korralik: http://fotoalbum.ee/photos/Tuono/sets/1397335?page=3
Edit: Leidsin siiski motonetist 2mm bensuvooliku ja see läks käiku :D


Teema algataja
Tuono

Re: Aprilia Tuono 1000 II gen.

Lugemata postitus Postitas Tuono »

Kui siduripump lekib siis selle vastu aitab ainult uus pump?
Tänan :bsmile:

Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Re: Aprilia Tuono 1000 II gen.

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Kas ajab õli sealt välja, kus heebli küljes olev julla pumba kolvile surub?
Pumba sisule remondikitti ei ole. Uus pump kui lekib.

SERTÃO

Teema algataja
Tuono

Re: Aprilia Tuono 1000 II gen.

Lugemata postitus Postitas Tuono »

holma kirjutas:

Kas ajab õli sealt välja, kus heebli küljes olev julla pumba kolvile surub?
Pumba sisule remondikitti ei ole. Uus pump kui lekib.

Just nii, uus pump juba tellitud ka aga kindluse mõttes küsisin veel üle, pump kestis pea 50t. km.

Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Re: Aprilia Tuono 1000 II gen.

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Aprilia kataloog pumba remondikitti paku, aga siiski on sellele murele odavamat rohtu. Pump ju Brembo ja paljud teised tootjad oma kataloogides pakuvad ka 12mm kolvile remondikitte. Vaja just tihendeid.
Sobib KTM 50313061000 koodiga piduripumba kiti tihendid. Ülejäänud kiti mudru vaja ei ole. Mingi 20.- eurtsi.

SERTÃO

Teema algataja
Tuono

Re: Aprilia Tuono 1000 II gen.

Lugemata postitus Postitas Tuono »

Kui teha sumpad 10cm. lühemaks,kas hakkab kõrvadele, on kellegil kogemusi :?:

Kasutaja avatar

Vint
Toetajaliige
Postitusi: 1967
Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
Asukoht: Soome- Tavastia
Tänanud: 149 korda
Tänatud: 186 korda

Re: Aprilia Tuono 1000 II gen.

Lugemata postitus Postitas Vint »

Kas too aparaat oli sissepritse- ja lambda anduriga?
Kui torudest on liiga hea läbipuhumine, läheb ka segu moodustamine metsa.


Teema algataja
Tuono

Re: Aprilia Tuono 1000 II gen.

Lugemata postitus Postitas Tuono »

Vint kirjutas:

Kas too aparaat oli sissepritse- ja lambda anduriga?
Kui torudest on liiga hea läbipuhumine, läheb ka segu moodustamine metsa.

See on nagunii juba nii metsas, paugub nii, mis kole :D

Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Re: Aprilia Tuono 1000 II gen.

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Tuono kuule, sul ju korralikud akrad küljes. Otsisid vist neile isegi db killereid. Neid tahad nüsida või? Milleks? Ma annan sulle enda originaalid ja lõika neist seibe palju tahad:-) Aga enda akrad annad siis mulle :P
Kas mitte otseläbi pütte külge kruvides pea ka map2 sellega kaasas käima. Siis lambda üldse võid maha kruvida.

SERTÃO

Teema algataja
Tuono

Re: Aprilia Tuono 1000 II gen.

Lugemata postitus Postitas Tuono »

holma kirjutas:

Tuono kuule, sul ju korralikud akrad küljes. Otsisid vist neile isegi db killereid. Neid tahad nüsida või? Milleks? Ma annan sulle enda originaalid ja lõika neist seibe palju tahad:-) Aga enda akrad annad siis mulle :P
Kas mitte otseläbi pütte külge kruvides pea ka map2 sellega kaasas käima. Siis lambda üldse võid maha kruvida.

Mul on map2 peal ja peale seda hakkaski see paukumine nagu gaasi maha lasen tuleb sumpadest "paugulaadung" :D
Panin db-killerid sisse, hääl on nii vaikne, et ei kuulegi midagi, ainult mootori häält, ostsin uued villad ja vahetan ära ning kisun killerid välja tagasi, kas originaalid käivad ka neetidest lahti!?

Kasutaja avatar

tali
Postitusi: 1404
Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda

Re: Aprilia Tuono 1000 II gen.

Lugemata postitus Postitas tali »

Mis krdi eide kisa selle paukumisega on kogu aeg? Las paugub, lahe ju :twisted:

18-aastane pereliige: "Äratuse helin on see n..ss, mis sul magada ei lase". :)
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!

Teema algataja
Tuono

Re: Aprilia Tuono 1000 II gen.

Lugemata postitus Postitas Tuono »

tali kirjutas:

Mis krdi eide kisa selle paukumisega on kogu aeg? Las paugub, lahe ju :twisted:

Tule sõida 500km. minu taga siis enam nii ei arva, mind ennast väga ei häiri, rohkem on tegelikult lahe, kui paugub, eriti kaherea vahel sõites :bsmile:


Tonis_T
Postitusi: 147
Liitunud: 03 Dets 2012, 10:05
Tsikkel: GSF1250SA
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 14 korda

Re: Aprilia Tuono 1000 II gen.

Lugemata postitus Postitas Tonis_T »

Tuono kirjutas:
holma kirjutas:

Tuono kuule, sul ju korralikud akrad küljes. Otsisid vist neile isegi db killereid. Neid tahad nüsida või? Milleks? Ma annan sulle enda originaalid ja lõika neist seibe palju tahad:-) Aga enda akrad annad siis mulle :P
Kas mitte otseläbi pütte külge kruvides pea ka map2 sellega kaasas käima. Siis lambda üldse võid maha kruvida.

Mul on map2 peal ja peale seda hakkaski see paukumine nagu gaasi maha lasen tuleb sumpadest "paugulaadung" :D
Panin db-killerid sisse, hääl on nii vaikne, et ei kuulegi midagi, ainult mootori häält, ostsin uued villad ja vahetan ära ning kisun killerid välja tagasi, kas originaalid käivad ka neetidest lahti!?

Ma ei tea, kas seda apriliale üle kanda saab kuid mul on suzuki bandit ja sellel on nii, et kui paned miskid muud summutajad peale kui originaalid, siis hakkab gaasi maha lastes paukuma nagu sulgi. Põhjus on PAIR (PULSED SECONDARY AIR INJECTION) süsteemis. Vähemalt mul asuvad silindri kaane peal kaks jurakat ja need lasevad väljalaskegaasidele lisaõhku juurde. Miski heitegaaside saastenormide täitmise teema. Banditil on kaks võimaluslt paukumise vältimiseks. Üks on Pair-i vooliku täis toppimine (läheb õhufiltri korpusesse) ja teine on "pair block off plates" Ehk siis eemaldatakse kogu süsteem. Võetakse solenoidid välja ja augud kaetakse plaatidega kinni. Suure tõenäosusega võiks sul miskit sarnast olla. Ehk google aitab.

Kasutaja avatar

tali
Postitusi: 1404
Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda

Re: Aprilia Tuono 1000 II gen.

Lugemata postitus Postitas tali »

tali kirjutas:

Mis krdi eide kisa selle paukumisega on kogu aeg? Las paugub, lahe ju :twisted:

Miks ma pean 500 km Sinu taga sõitma? :roll:
Aga saan aru küll. Olen sõitnud grupis sellise kahuri taga, väsitab ära tõesti. Mu oma ratas (suht seest tühi Laser) paugub ka päris vallatult. Tal tegelt oleneb tujust, vahel ei paugu ka. A mulle meeldib :Dtegelikult tahaks hoopis järve ääres zumiseda praegu, aga ei saa paraku :( , ju vaatab järgmine kord seda asja

18-aastane pereliige: "Äratuse helin on see n..ss, mis sul magada ei lase". :)
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!

Teema algataja
Tuono

Re: Aprilia Tuono 1000 II gen.

Lugemata postitus Postitas Tuono »

holma kirjutas:

Aprilia kataloog pumba remondikitti paku, aga siiski on sellele murele odavamat rohtu. Pump ju Brembo ja paljud teised tootjad oma kataloogides pakuvad ka 12mm kolvile remondikitte. Vaja just tihendeid.
Sobib KTM 50313061000 koodiga piduripumba kiti tihendid. Ülejäänud kiti mudru vaja ei ole. Mingi 20.- eurtsi.

Tegelikult ikka ei sobi või müüdi mulle vale remondikitt, sest kood oli ise teibiga peale pandud (selle ktm poega on ikka väga halb asju ajada).
Paar pilti ka: http://fotoalbum.ee/photos/Tuono/106657717
Alles nüüd märkasin, et oled andnud piduripumba koodi :roll:

Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Re: Aprilia Tuono 1000 II gen.

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Mitte piduripumba vaid piduripumba remontkomplekti kood. Kas siis tihend ei sobi?
Kurjam, kas siis Tuono-l kolb ikkagi pole 12mm :roll:
http://www.moto-abruzzo.com/page/4/

SERTÃO
Kasutaja avatar

renXx
Postitusi: 361
Liitunud: 31 Mär 2007, 21:57
Tsikkel: Aprilia Tuono RSV 1000r
Asukoht: Karjamaa

Re: Aprilia Tuono 1000 II gen.

Lugemata postitus Postitas renXx »

Tuono kirjutas:

.... kas originaalid käivad ka neetidest lahti!?

Ei käi. Aga kui otsad maha lõigata, siis neetidega saab ilusti kokku küll panna. Tegin ise originaalidest ja väga hea hääl on.

Pilt

Pilt
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”