Õnnetused mootorratastega
Moderaator: Moded
-
- Mode
- Postitusi: 758
- Liitunud: 13 Mai 2006, 11:30
- Asukoht: 5013912
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 5 korda
Mis siin ikka öelda, hea, et niigi läits ja peale õnnelikku õnnetust aru said, et tuleb kanda sõiduriietust.heimland kirjutas:no nii minu esimene kukkumine. Täna ja valus oli küll!!! Veereni tänavas ja pauk oli kõva. Järsk pidurdus ja ratas läks alt ära ning....
Mis ma okan öelda -
TULEB KANDA SÕIDURIIETUST!!!!!!!!!
Ratta eluküünal kahjuks kustus.Ikka väga puru peale mootori pole midagi võtta.
Aga nüüd lahkunu mälestuseks väike naps.
Igatahes paranemist ja sadulasse uuesti ronimist!
oi oi oi oi oi
Täna hommikul oli üks roheline bike rapla mk`s viljandi mnt`l urge tankla juures pilbasteks....
Täna hommikul oli üks roheline bike rapla mk`s viljandi mnt`l urge tankla juures pilbasteks....
Elukooli õpilane
pole just viiemees!
VEOKITE VARUOSAD!
Käin meeleldi mülkas!
56 940 571
Omal poolearuline IZ planeta 350ccm krutitud ja puuritud ning kontaktivaba. -kärnadega! `65a.
... rääkimata JAWA`dest
pole just viiemees!

VEOKITE VARUOSAD!
Käin meeleldi mülkas!

56 940 571
Omal poolearuline IZ planeta 350ccm krutitud ja puuritud ning kontaktivaba. -kärnadega! `65a.
... rääkimata JAWA`dest
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
mis tsikkel oli ? Ja mis täpselt hävis ?
heimland kirjutas:no nii minu esimene kukkumine. Täna ja valus oli küll!!! Veereni tänavas ja pauk oli kõva. Järsk pidurdus ja ratas läks alt ära ning....
Mis ma okan öelda -
TULEB KANDA SÕIDURIIETUST!!!!!!!!!
Ratta eluküünal kahjuks kustus.Ikka väga puru peale mootori pole midagi võtta.
Aga nüüd lahkunu mälestuseks väike naps.
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
-
- Postitusi: 241
- Liitunud: 14 Aug 2006, 17:43
- Tsikkel: cbr600rr
- Asukoht: eesti tallinn
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 1 kord
sikliks OLI kawa ikka aga vanem zx900b. Mis aga juhtus ei tea isegi.Aga võimalik et taga pidurit liiga sai ,kuigi kasutan harva.Väga kiiresti viskas ... Ise ikka kihutasin ka 100+ hea et niigi läks
5280088
zx9r-zx9r-cbr600rr....cbr600rr.....
http://www.motodepoo.ee
http://www.motoringrada.ee
https://www.facebook.com/motodepoo.team.green
zx9r-zx9r-cbr600rr....cbr600rr.....
http://www.motodepoo.ee
http://www.motoringrada.ee
https://www.facebook.com/motodepoo.team.green
-
- Postitusi: 293
- Liitunud: 11 Mär 2005, 15:04
- Tsikkel: KTM 250 EXC-F
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
juhtus
Nii ta oli(kawa zx6r). Autojuht ei märganud ja sõitis peateele ette. Algul jäi seisma, seisis tükk aega ja siis sõitis ette, pidurdasin, a kuskilt jäi meetrike puudu nii et tagumisse tiiba, õhulend ja maandumine asfaldil. Varustusest oli ikka väga palju kasu. Püksid jope kiiver küll puru aga ise täiesti terve. Ainult selg ja kael valutavad hirmsasti. Siklil esiosa puru, mahlad väljas, ei ole veel jõudnud vaadata kas raami ka väänas. Loodan et mitte. Eks siis tuleb oodata mida kindlustus pakub, kas teevad korda v tuleb uus soetada.JohnDoe kirjutas:oi oi oi oi oi
Täna hommikul oli üks roheline bike rapla mk`s viljandi mnt`l urge tankla juures pilbasteks....
eelmise nädala lõpus ühel õhtupoolikul juhtusin nägema kuidas kaks tsiklit haapsalu-tallinn mnt.'l harutee silla alust kurvi sooritasid et linna poole edasi kiirendada, kui äkki üks laternatest õhtuhämaruses taevapoole näitas..teine ratas jäi eemal seisma, liikusime sõbraga sisi koheselt sinna poole, tegemist oli taanlastega, ratas(diversion) libises kruusal külili. rattur pääses vaid kriimustuste ja ehmatusega. puuduvad sealt siis hoiatusmärgid 

Real Hot Rods don't leak oil.
They mark their territory.
They mark their territory.
Täna kella 14.-14.15 paiku oli Järvevana teel pauk. Miski punane baik (marki ei pannud külili tsiklil tähele aga äkki oli 1000 GSX-R?) oli natuke maad peale raudteed (suund siis Järvelt Ülemiste poole) Kadettile päris korralikult tagant sisse lajatand. Tsiklist tundus õnneks enamvähem OK olevat, toetas ennast sõiduradade vahel olevale metallpiirdele. Opeli saba oli suht lötsis ja baigil olid plastikud purud jms - väga täpselt ei näinud. Teab keegi äkki lähemalt mis seal täpsemalt juhtus ?
tondi tänaval sõites sai täna miskit valesti tehtud, küllap vähese kogemuse tõttu kahekesi sõidul ja mitte päris oma rattaga, võis ka olla, et tagumine kumm liiga tyhi, aga ringil sõites ratas alt ära läks.kiirus polnud suur ja jõudsin ainult imestada, et mis toimub?lohisesime mööda sfalti nii umbes 5 meetrit .tagant kedagi õnneks ei tulnud. vaatamata varustuse puudumisele olid vigastused tühised, kahe peale kokku kaks marraskil põlve, kaks marraskil küünarnukki, üks põrutatud ja kriimustatud peopesa,kaks pisut kanget vasakut jalga, muud kahjud:katkine varrukas , 2katkist püksipõlve, kriimustused peeglil, sidurihooval, suunatulel. lugedes teisi postitusi, ei tasuks nagu see juhtum mainimistki, aga statistika pärast panin kirja. PS kaaslannat viisin tema esimesele a-kat sõidutunnile...
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Astusin just klubisse.
Tulin Tulikast ja tahtsin üle Kristiine ristmiku Tondi tänvale sõita. Foor läks roheliseks ja andsin gaasi... ainult et roheline oli ta vaid PAREMALE (st Sõpakale) pöörajate jaoks. Kurat, see võiks vähemalt siis roheline NOOL olla.
Ühesõnaga, üks õnnetu hing oma uue BMWga lajatas mulle küljelt sisse ja tegi Aprilia katki, natuke mu jala kah... ja muidugi oma BMW.
Tänada tahaks oma kaitseinglit, kes laskis mul nii õnnelikult pääseda ja Roleff sõidujopet, mis lubas mul end asfaldil rulludes üpris mugavalt tunda.
Selline ebameeldiv hooaja lõpetamine.
Vabandan tsiklistide ees, sest selline idiootne prohmakas ei näita meid just kõige stiilsema külje pealt.
Tulin Tulikast ja tahtsin üle Kristiine ristmiku Tondi tänvale sõita. Foor läks roheliseks ja andsin gaasi... ainult et roheline oli ta vaid PAREMALE (st Sõpakale) pöörajate jaoks. Kurat, see võiks vähemalt siis roheline NOOL olla.
Ühesõnaga, üks õnnetu hing oma uue BMWga lajatas mulle küljelt sisse ja tegi Aprilia katki, natuke mu jala kah... ja muidugi oma BMW.
Tänada tahaks oma kaitseinglit, kes laskis mul nii õnnelikult pääseda ja Roleff sõidujopet, mis lubas mul end asfaldil rulludes üpris mugavalt tunda.
Selline ebameeldiv hooaja lõpetamine.
Vabandan tsiklistide ees, sest selline idiootne prohmakas ei näita meid just kõige stiilsema külje pealt.
Aprillis Pegasuses!!!
-
- Postitusi: 774
- Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 5 korda
Sõitsin eile mööda seal. Tundub, et tsikkel mingeid suuri vigastusi ei saanud?jami kirjutas:Astusin just klubisse.
Tulin Tulikast ja tahtsin üle Kristiine ristmiku Tondi tänvale sõita. Foor läks roheliseks ja andsin gaasi... ainult et roheline oli ta vaid PAREMALE (st Sõpakale) pöörajate jaoks. Kurat, see võiks vähemalt siis roheline NOOL olla.
Ühesõnaga, üks õnnetu hing oma uue BMWga lajatas mulle küljelt sisse ja tegi Aprilia katki, natuke mu jala kah... ja muidugi oma BMW.
Tänada tahaks oma kaitseinglit, kes laskis mul nii õnnelikult pääseda ja Roleff sõidujopet, mis lubas mul end asfaldil rulludes üpris mugavalt tunda.
Selline ebameeldiv hooaja lõpetamine.
Vabandan tsiklistide ees, sest selline idiootne prohmakas ei näita meid just kõige stiilsema külje pealt.
Jawa 634 (15kw); Jawa 638 (17kw); Suzuki GS500E (34kw); Hyosung GT650 (60kw); BMW F800S (63kw)
Pisiõnnetus
Eile paldiski maanteel juhtus minuga ka õnnetus, milles olin ise süüdi. Juhtus see nii: Minu ees sõitsid kolm autot, jõudsime loomaaia peavärava juures asuva trollipeatuseni, kui esimene auto otsustas teha äkkpidurduse, et lasta peatusest välja trollibussi, mis polnud veel liikuma hakanud. Kuna aga ma olin viimane ja polnud rahul autode liikumiskiirusega vaatasin parajasti tagasi teisele rajale, et näha kas peegli pimedas kohas pole autot. kui pilgu ette pöörasin nägin eesolevat autot lähenemas hämmastavalt kiiresti. Teadsin, et kõrval olev rada on tühi ja tegin kõrvalepõike. kahjuks oli ruumi liialt vähe ja mu saabas riivas eesõitnud mazda pamperit.
Praegu jääb üle vaid õnnelik olla, et ostsin korraliku sõiduvarustuse, sest jalg jäi "kivi ja kõva koha" vahele. saabas päästis jala (mingeid kahjusid mul ei olnud) jalg polnud valus isegi. ainuke tõsine kahjukannataja oli mazda kriimustatud pamper ja nati ka minu närvid.
Esimese auto juhile: Liiklusviisakus on tore nähtus (ja seda maksab harrastada), aga ei maksa ka seda viimasel hetkel ette võtta, eriti kui sabas on palju autosid ja see kellele liiklusviisakust viimasel hetkel osutatakse ei liigu.
Praegu jääb üle vaid õnnelik olla, et ostsin korraliku sõiduvarustuse, sest jalg jäi "kivi ja kõva koha" vahele. saabas päästis jala (mingeid kahjusid mul ei olnud) jalg polnud valus isegi. ainuke tõsine kahjukannataja oli mazda kriimustatud pamper ja nati ka minu närvid.
Esimese auto juhile: Liiklusviisakus on tore nähtus (ja seda maksab harrastada), aga ei maksa ka seda viimasel hetkel ette võtta, eriti kui sabas on palju autosid ja see kellele liiklusviisakust viimasel hetkel osutatakse ei liigu.
Küsija suu pihta ma ei löö!
________
FJ 1100 -->Kawasaki GPZ 1100
________
FJ 1100 -->Kawasaki GPZ 1100
tuleb umbusaladada igat liikuvat asja teel.
tervis kõigile!
minu tuju sai rikutud peale seda kui üks maamees otsustas vasakpöörde teha,ilma suunamärguandeta ja ka nagu ma aru sain üldse taha vaatamata.Loomulikult jäi tal märkamata möödasõitu sooritav tskilist.õnneks oli kiirus väike ja sai pea pidama,tsikkel kriimus kraamus väheke,midagi väga hullu pole.Ise pääsesin ehmatusega suuremalt jaolt.
Nii et tasub maakohtades olla ettevaatlik üksikute autode suhte,nimelt ollakse seal harjutud pea olematu liiklusega,ju ka sellest meeletu enesekindlus,et ollakse valmis lausa teed enda omaks pidama.õnnetus juhtus kusagil peipsi kandis ...
minu tuju sai rikutud peale seda kui üks maamees otsustas vasakpöörde teha,ilma suunamärguandeta ja ka nagu ma aru sain üldse taha vaatamata.Loomulikult jäi tal märkamata möödasõitu sooritav tskilist.õnneks oli kiirus väike ja sai pea pidama,tsikkel kriimus kraamus väheke,midagi väga hullu pole.Ise pääsesin ehmatusega suuremalt jaolt.
Nii et tasub maakohtades olla ettevaatlik üksikute autode suhte,nimelt ollakse seal harjutud pea olematu liiklusega,ju ka sellest meeletu enesekindlus,et ollakse valmis lausa teed enda omaks pidama.õnnetus juhtus kusagil peipsi kandis ...
-
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
sain ka täna oma nätaka kätte.
Läksin end vähe tuulutama õhtal ja tegin väikese Tapa-Rakvere-Tapa otsa.
Poolel tagsiteel kerge vihma ja nurgataha kukkuva päikesega lasin ühes kurves pidurdamise hiljaks.
Kadrina juures ümbersõidul on üks järsk vasakpööre , pikk sirge künkast üles ja kohe peale langust järsk vasak. Lasin nigu paar korda varemgi korraks 150 ja laskumisel pidurdades sain aru et pidamist lihtsalt pole (odavama hinnaklassi tagarehv ja järsk temperatuurilangus tegid oma töö ) .
kurve saabudes oli selge et et sllise pidamisega ma kurve läbi ei kalluta ja pidasin paremaks hädapiduriga otse lasta. Kui kruusani jõudsin siis ei jõudnud ka nina enam kinni hoida, lasin bike vasakule küljele ja üritasin ise ennast eemale lükata. Ise tegin eduka lohisemise põllule ,aga bikele jäi ette üks kivi mis esikondli kergelt pilbastas.
endal pole rohkem kui parem käsi ja põial veitsa paistes ja vasak õlg kuidagi hell. varustus aga kaitsmete kohalt kraabitud ja kiiver veitsa kriimuline.
Bike aga natsa nutusem - esikondel vasakult poolt puru.
Aga õnneks juhtus asi hooaja lõpus ja ülevärviminne ( ühe tuntud riigiasutuse värvidele sarnaseks ) oli nigunii plaanis
Tänud Boobile kes jummala juhuslikult mööda sõitis ja seisma jäi et asja uurida
Läksin end vähe tuulutama õhtal ja tegin väikese Tapa-Rakvere-Tapa otsa.
Poolel tagsiteel kerge vihma ja nurgataha kukkuva päikesega lasin ühes kurves pidurdamise hiljaks.
Kadrina juures ümbersõidul on üks järsk vasakpööre , pikk sirge künkast üles ja kohe peale langust järsk vasak. Lasin nigu paar korda varemgi korraks 150 ja laskumisel pidurdades sain aru et pidamist lihtsalt pole (odavama hinnaklassi tagarehv ja järsk temperatuurilangus tegid oma töö ) .
kurve saabudes oli selge et et sllise pidamisega ma kurve läbi ei kalluta ja pidasin paremaks hädapiduriga otse lasta. Kui kruusani jõudsin siis ei jõudnud ka nina enam kinni hoida, lasin bike vasakule küljele ja üritasin ise ennast eemale lükata. Ise tegin eduka lohisemise põllule ,aga bikele jäi ette üks kivi mis esikondli kergelt pilbastas.
endal pole rohkem kui parem käsi ja põial veitsa paistes ja vasak õlg kuidagi hell. varustus aga kaitsmete kohalt kraabitud ja kiiver veitsa kriimuline.
Bike aga natsa nutusem - esikondel vasakult poolt puru.
Aga õnneks juhtus asi hooaja lõpus ja ülevärviminne ( ühe tuntud riigiasutuse värvidele sarnaseks ) oli nigunii plaanis
Tänud Boobile kes jummala juhuslikult mööda sõitis ja seisma jäi et asja uurida
Hälvik mootorratturhiir Zamundast
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
05 oktoobril kella 07,50 ajal toimus liiklusõnnetus Tallinnas Järveotsa tee, kus sõiduauto Nissan Micra, mida juhtis neiu sooritades vasakpööret ei andnud teed otse liikunud motoratturile, mida juhtus noormees. Motorattas – Yamaha.
Vot niimoodi see kõlab politsei liiklusõnnetuse kroonikas.
Olen pealtnägija. Mees lendas üle sebrat ja libises veel paar meetri . Ise tõusis püsti. Mees oli šokis.

Vot niimoodi see kõlab politsei liiklusõnnetuse kroonikas.
Olen pealtnägija. Mees lendas üle sebrat ja libises veel paar meetri . Ise tõusis püsti. Mees oli šokis.

-
- Postitusi: 1404
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Tulin praegu Pärnust ja nägin seal Portaka nurga juures Pikal tänaval pilbastunud tsiklit (sinine bike). Võis olla R1, aga ei ole kindel- ei saanud liiklusvoolus möödudes väga vahtida. Kas teab keegi asjast lähemalt? Kuidas lood juhiga? Tsiklimeest ei paistnud ennast läheduses olema.
18-aastane pereliige: "Äratuse helin on see n..ss, mis sul magada ei lase". 
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!

"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Mul juhtus augustis analoogne avarii nagu comeonee'l. Ainult et tln-pärnu mnt'l möödasõidu ajal tõmbas autojuht rooli vasakule hetkel, kui ma praktiliselt tal kõrval olin
. Õnneks "rammisime" küljed kokku, mitte polnud laupkokkupõrge.
Mina tegin tsikli pealt kohe minekut kõige kaduva teed mööda asfalti kuni kraavis pidama jäin. Tsikkel samamoodi.
Tsikkel kaks kuud varem ostetud ning taastamise hinnaks pakuti 5 k vähem kui poe müügihind. Raam kõver, bensupaak deformeerunud, tahhomeeter katki, piduripump, esituli, kondlid [Motobot: õige on "gondlid"] jne. Varustus päästis mind ennast hullemast ja seda kinnitati mulle ka arstide poolt haiglas - peapõrutus ja väike marrastus ning tuimad närvid.
Nüüd ootab autojuhti rahatrahv ning tema kindlustus hüvitab tsikli ja varustuse. Autojuhil ilmselt käed töid ja tegemisi täis, oli ta mõned tunnid varem oma auto parema külje maha sõitnud kui kellegile Keilas ette keeras.
Siinkohal tänangi kõiki toredaid mootorrattureid, kes sündmuskohal nõu ja jõuga abiks olid

Mina tegin tsikli pealt kohe minekut kõige kaduva teed mööda asfalti kuni kraavis pidama jäin. Tsikkel samamoodi.
Tsikkel kaks kuud varem ostetud ning taastamise hinnaks pakuti 5 k vähem kui poe müügihind. Raam kõver, bensupaak deformeerunud, tahhomeeter katki, piduripump, esituli, kondlid [Motobot: õige on "gondlid"] jne. Varustus päästis mind ennast hullemast ja seda kinnitati mulle ka arstide poolt haiglas - peapõrutus ja väike marrastus ning tuimad närvid.
Nüüd ootab autojuhti rahatrahv ning tema kindlustus hüvitab tsikli ja varustuse. Autojuhil ilmselt käed töid ja tegemisi täis, oli ta mõned tunnid varem oma auto parema külje maha sõitnud kui kellegile Keilas ette keeras.
Siinkohal tänangi kõiki toredaid mootorrattureid, kes sündmuskohal nõu ja jõuga abiks olid

Mul on väiksem kui Sul!
Benelli TNT 1130
Benelli TNT 1130
Kuna avarii tagajärjel tekkisid ka inimvigastused, siis algatati politsei poolt uurimine. Kohapeal autojuht enda süüd tunnistas (puudus suunatuli ja peeglitesse ta ei vaadanud), paberile läks tema poolt kirja juba sootuks teine teooria. Uurija juures oli ikkagi üles tunnistanud, et otsustas manöövri sooritada viimasel hetkel ega jõudnud suunatule ja peeglitega tegeleda
.
Avarii toimumisest kuni politsei otsuse jõustumisest läks aega täpselt 2 kuud. Autojuhi kindlustusselts on Salva (kui olin selle alguses välja selgitanud, oli minu esimene reaktsioon kah, et "ou mai gaad"). Kindlustus lähtub politsei otsusest ning pole otsust vaidlustanud. Hüvitama lubati asuda kohe kui politsei otsus jõustub.
Vastupidiselt varasemale eelarvamusele on selle juhtumi puhul nii Rapla politsei kui ka Salva kahjukäsitlus väga mõistlikult suhtunud ning käitunud

Avarii toimumisest kuni politsei otsuse jõustumisest läks aega täpselt 2 kuud. Autojuhi kindlustusselts on Salva (kui olin selle alguses välja selgitanud, oli minu esimene reaktsioon kah, et "ou mai gaad"). Kindlustus lähtub politsei otsusest ning pole otsust vaidlustanud. Hüvitama lubati asuda kohe kui politsei otsus jõustub.
Vastupidiselt varasemale eelarvamusele on selle juhtumi puhul nii Rapla politsei kui ka Salva kahjukäsitlus väga mõistlikult suhtunud ning käitunud

Mul on väiksem kui Sul!
Benelli TNT 1130
Benelli TNT 1130
Nii. nüüd võin siis natuke pajatada, mis peale õnnetust toimus. Laksu põhjustaja oli õnneks korralik mees ja läks samal päeval enda kindlustusse, tunnistas end süüdi ja täitis kõik vajalikud dokumendid.Nongrata kirjutas:Kuidas sa oma ratta terveks saad? Kas kindlustus suunab sind kuskile remonditöökotta või maksab jupid kinni või mismoodi.
Mina läksin kohale, täitsin paberid ja paluti koostada kahjunõude avaldus. Et varustuse hinnad saaksid õiged, mitte mälu järgi umbes, käisin poodides vaatamas ning otsisin täpselt samade asjade hinnad, andsin kindlustusse ka poodide nimed, kust konkreetset vidinat saab. Tuli kokku kuskil 16 tuhande juurde, välja maksti 15 tuhat. Öeldi kah, et kuna mul asjad olid juba aasta kasutatud, siis võetakse hinda natuke vähemaks, kui päris uute asjade puhul. Õnneks maha võeti raha nii vähe, et olen täiega rahul.
Kuna ratas oli nii sodi, et remontida oleks mõttetu, siis kuskile remondifirmasse hinnapakkumist küsima ei saadetud rattaga. Kuna selliseid rattaid müüakse praegu 30-35 tuhandega, siis ütlesin enda ratta hinnaks 33 ja sellega oldi kohe nõus, raha kah käes juba. Rattale tuli miski pamper järele ja viis minema. Kokkuvõttes kindlustusega läks väga ilusti kogu värk, tegemist oli Seesam kindlustusega. Võibolla oli abiks see, et kahjukäsitleja oli ise kah tsiklimees, a loodetavasti see ikka sellest ei sõltu.
Nalja sai aga politseis. Umbes kuu aega peale õnnetust kutsuti mind välja tunnistusi andma. Esimese asjana küsiti mult kas ma olin narkojoobes. Minu eitava vastuse peale öeldi, et narkotest näitas narkojoovet ja et mul on asjalood suht sitad. Ma seletasin, et ei saanud olla joovet, kuna isegi viimasest kanepitõmbamisest on 11 kuud möödas ja muud pole ma elus proovinudki. Sai siis natuke pabereid vaadatud ja selgus, et narkotest tehti mul miskist proovist, mis võeti päeval kell kolm, aga hommikul oli mind mõnuga valuvaigisteid täis pumbatud. Ja kiirabis kasutatavad valuvaigistid sisaldavad miskeid opiaate. A politseisse selle kohta muidugi pabereid ei saadetud. Lubas siis politseihärra haiglasse päringu teha, loodan, et seekord saavad kõik vajalikud paberid kätte. Siiamaani igatahes pole politsei mind rohkem tülitanud, nii et ehk said asjad korda.
Uhh, nii pikalt kirjutasin viimati vist keskkooli lõpukirjandit tehes..
Kotkapojad, TM, http://www.kotkapojad.ee
Hei,
Tahan ka statistikat täpsustada. Küll tagantjärgi!
Juuli alguses panin käbla endise kommivabrik Kalev, praeguse Politseimaja ristmikul.
Õhtul 8 ajal Järve poolt koju vurades oli tee suhteliselt puhas. Sõitsin teises reas +25km/h ja nägin kaugelt, et ristmikul punane tuli. Lasin vabalt veereda. Esimeses reas oli päevi näinud auto, mis juba ootas rohelist. Ristmikuni oli jäänud veel 40-50m kui lubav tuli süttis ja ma gaasi andsin.
Ristmikuni oli mul veel 20 m sõita, kui esimeses reas auto tasahilju, suund sisse ja minu ritta kalduma hakkas. Sel hetkel oli mul u. 70km/h sees ja vaatasin, et kas ta rsk ei näe mind... Autol suund sees ja aeglaselt reastub minu ette. Ja seal ma siis ülereageerisingi. Eesti moodi asfaltteeparandused - lapp peale ja peenkillustikuga ääristatud riba jäi mu esiratta alla, kui pidurdasin. Hopsassaa ja kui pilt ette tagasi tuli, lohisesin ja kukerpallitasin mööda teed 20-30 meetrit sealsest bussipeatusest mööda. Tõusin püsti ja tundsin, et õlg on paigast ära käinud... rippus veidi. Ilmselt maandusin õlale.
Kindlasti ei ole ma ainuke, kes vähegi lonkamisvõimelisena kohe tsikli juurde end veab ja oma klaasistunud silmadega kahjusid mõõtma hakkab. Tsikkel kukkus alguses paremale ja juhtraud sai sellise matsu, et väänas end paagi ümber. Ilmselt viskas seejärel end teisele poole, sest vasakul küljel oli libisemisjäljed paagil, tagakondlil, jalatoel ja käiguvahetushoob kõver.
Tüübid, kes siiski esimesse ritta IKKAGI jäid, jooksid autost välja selliste nägudega, et nad on mõrva sooritanud. Korjasid teepealt mu läbikulunud teksade taskutest väljakukkud moona kokku ja lubasid mu kohe haiglasse sõidutada. Juht seletas, et nägi mind küll ja suund oli sees aga ootas minu möödumist. Mulle tundus kangesti, et ta voolab aeglaselt mu ette. Võtsin siiski süü endale, sest reageerisin üle!
Mõne hetke pärast jõudis kiirabi kohale (keegi valvas pealtnägija ilmselt kutsus) ja puhastas mu marrastused.
Nagu alati ilmuvad sellistel hetkedel vanad tuttavad välja ja küsivad "Mis teed?" küsimusi. Väänasime tsikli lenksu sirgemaks ja transportisime tsikli lähedalasuvasse garaaži.
Ei ole olemas tsiklimeest, kes pole kukkunud.
Tõi mõistuse koju tagasi, sest vahepeal oli juba kuulikindel tunne.
Tänan tähelepanu eest!
Tahan ka statistikat täpsustada. Küll tagantjärgi!
Juuli alguses panin käbla endise kommivabrik Kalev, praeguse Politseimaja ristmikul.
Õhtul 8 ajal Järve poolt koju vurades oli tee suhteliselt puhas. Sõitsin teises reas +25km/h ja nägin kaugelt, et ristmikul punane tuli. Lasin vabalt veereda. Esimeses reas oli päevi näinud auto, mis juba ootas rohelist. Ristmikuni oli jäänud veel 40-50m kui lubav tuli süttis ja ma gaasi andsin.
Ristmikuni oli mul veel 20 m sõita, kui esimeses reas auto tasahilju, suund sisse ja minu ritta kalduma hakkas. Sel hetkel oli mul u. 70km/h sees ja vaatasin, et kas ta rsk ei näe mind... Autol suund sees ja aeglaselt reastub minu ette. Ja seal ma siis ülereageerisingi. Eesti moodi asfaltteeparandused - lapp peale ja peenkillustikuga ääristatud riba jäi mu esiratta alla, kui pidurdasin. Hopsassaa ja kui pilt ette tagasi tuli, lohisesin ja kukerpallitasin mööda teed 20-30 meetrit sealsest bussipeatusest mööda. Tõusin püsti ja tundsin, et õlg on paigast ära käinud... rippus veidi. Ilmselt maandusin õlale.
Kindlasti ei ole ma ainuke, kes vähegi lonkamisvõimelisena kohe tsikli juurde end veab ja oma klaasistunud silmadega kahjusid mõõtma hakkab. Tsikkel kukkus alguses paremale ja juhtraud sai sellise matsu, et väänas end paagi ümber. Ilmselt viskas seejärel end teisele poole, sest vasakul küljel oli libisemisjäljed paagil, tagakondlil, jalatoel ja käiguvahetushoob kõver.
Tüübid, kes siiski esimesse ritta IKKAGI jäid, jooksid autost välja selliste nägudega, et nad on mõrva sooritanud. Korjasid teepealt mu läbikulunud teksade taskutest väljakukkud moona kokku ja lubasid mu kohe haiglasse sõidutada. Juht seletas, et nägi mind küll ja suund oli sees aga ootas minu möödumist. Mulle tundus kangesti, et ta voolab aeglaselt mu ette. Võtsin siiski süü endale, sest reageerisin üle!
Mõne hetke pärast jõudis kiirabi kohale (keegi valvas pealtnägija ilmselt kutsus) ja puhastas mu marrastused.
Nagu alati ilmuvad sellistel hetkedel vanad tuttavad välja ja küsivad "Mis teed?" küsimusi. Väänasime tsikli lenksu sirgemaks ja transportisime tsikli lähedalasuvasse garaaži.
Ei ole olemas tsiklimeest, kes pole kukkunud.
Tõi mõistuse koju tagasi, sest vahepeal oli juba kuulikindel tunne.
Tänan tähelepanu eest!
-
- Postitusi: 241
- Liitunud: 14 Aug 2006, 17:43
- Tsikkel: cbr600rr
- Asukoht: eesti tallinn
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 1 kord
no näe peaaegu täpselt sama lugu oli minuga ka
5280088
zx9r-zx9r-cbr600rr....cbr600rr.....
http://www.motodepoo.ee
http://www.motoringrada.ee
https://www.facebook.com/motodepoo.team.green
zx9r-zx9r-cbr600rr....cbr600rr.....
http://www.motodepoo.ee
http://www.motoringrada.ee
https://www.facebook.com/motodepoo.team.green
See noormees olin mina. Pilt kadus pidurile vajutamisega ja tuli ette tagasi asfaldil lohisemisel. Lohisemise jookul jõudis veel peast läbi käia, et "Perse". Ei tea kuhu vastu end ära lõin. Praegu kõnnin ringi kepiga, jalale toetuda ei saa, luud jäid terveks aga vasak jalg sai kõvasti muljuda-põrutada ja sääreluu kohapealt lõi löögist naha puruks. Praegu jalas umbes sendine auk. Vanatüdruk (Ratas) läheb mahakandmisele ja kindlustus korvab selle mulle (nipet näpet vähem kui ostuhind aga pole vahe eriti märkimisväärne), samuti korvab kindlustus kiivri hinna, millel oli pisike mõra sees.Aleks kirjutas:05 oktoobril kella 07,50 ajal toimus liiklusõnnetus Tallinnas Järveotsa tee, kus sõiduauto Nissan Micra, mida juhtis neiu sooritades vasakpööret ei andnud teed otse liikunud motoratturile, mida juhtus noormees. Motorattas – Yamaha.
Vot niimoodi see kõlab politsei liiklusõnnetuse kroonikas.
Olen pealtnägija. Mees lendas üle sebrat ja libises veel paar meetri . Ise tõusis püsti. Mees oli šokis.
Peale õnnetust tundus, et ma olin adekvaatseim inimene platsil. Ilmselt šoki tõttu ei tundnud ka valu jalas. Igaljuhul paranen.
Loivasin ka siis Vanatüdruku juurde vaatama, kui hull lugu on, esiratas oli mootoris mootor vasaku külje pealt sodi. Lenks ja raam kõver.
Kaasbikerid: hankige endale seljakaitsmed, kel pole, täna hommikul päästis tööpabereid täis seljakott minu selja.
Sürreaalne hommik. Kui vaja kuskile videosse kukkuma minna, siis ma jätaks vahele.
Küsija suu pihta ma ei löö!
________
FJ 1100 -->Kawasaki GPZ 1100
________
FJ 1100 -->Kawasaki GPZ 1100
Mõuki, mul samad vigastused olid. Räme põrutus, jalg paistes nagu pakk ja päris suur nahapind maha hõõrutud. Pärast pauku ubisin kah ise tsikli püsti ja sain kuni õhtuni enam-vähem käia... no siis oli 3 päeva puhast voodireziimi, siis paar päeva lonkamist, aga tänaseks (st 8 päeva pärast litakat) on juba suht korras.
Kiiret paranemist!!!
Kiiret paranemist!!!
Aprillis Pegasuses!!!
Postimehest siis: "Pärnus mööda Pikka tänavat sõitnud mootorrattale Yamaha sõitis täna ette vasakpööret sooritanud Opel Ascona. Mootorrattur Raimo lendas kokkupõrke tagajärjel üle Opeli kapoti, kuid esialgsel vaatlusel sõidukijuhtidel tõsiseid vigastusi ei olnud."tali kirjutas:Tulin praegu Pärnust ja nägin seal Portaka nurga juures Pikal tänaval pilbastunud tsiklit (sinine bike). Võis olla R1, aga ei ole kindel- ei saanud liiklusvoolus möödudes väga vahtida. Kas teab keegi asjast lähemalt? Kuidas lood juhiga? Tsiklimeest ei paistnud ennast läheduses olema.

Postimehest siis: "Pärnus mööda Pikka tänavat sõitnud mootorrattale Yamaha sõitis täna ette vasakpööret sooritanud Opel Ascona. Mootorrattur Raimo lendas kokkupõrke tagajärjel üle Opeli kapoti, kuid esialgsel vaatlusel sõidukijuhtidel tõsiseid vigastusi ei olnud."kareelius kirjutas:tali kirjutas:Tulin praegu Pärnust ja nägin seal Portaka nurga juures Pikal tänaval pilbastunud tsiklit (sinine bike). Võis olla R1, aga ei ole kindel- ei saanud liiklusvoolus möödudes väga vahtida. Kas teab keegi asjast lähemalt? Kuidas lood juhiga? Tsiklimeest ei paistnud ennast läheduses olema.
Tsiklimehele: loodan, et luud-kondid terved ja head paranemist. tean mis tunne sul praegu olla võib.
Küsija suu pihta ma ei löö!
________
FJ 1100 -->Kawasaki GPZ 1100
________
FJ 1100 -->Kawasaki GPZ 1100