Re: 2x scrambler Domikat (nx650)
Võrratu erootika
Inimene kohe oskab ilusaid asju teha - mi laik it
Deiv
Võrratu erootika
Inimene kohe oskab ilusaid asju teha - mi laik it
Deiv
Deiv kirjutas:Võrratu erootika
![]()
Inimene kohe oskab ilusaid asju teha - mi laik it![]()
Deiv
Hell yeah!
Kiida lolli ja loll teebki - rahva soovil siis rohkem juttu ja veel rohkem pilte vahele. Mitte et see nüüd nii hakkakski olema aga ju siis oli tore päev Pildid küll kahjuks natukene kehvema kvaliteediga.
Täna sai külastatud Smartshop´i, kus domika (tänasest hoopis Donna) amordid uuele elule ärkasid.
Kahju, et ei teinud varem tagumisest amordist fotot, sest see enne-ja-pärast oleks ikka tõsine kontrast olnud. Kui aus olla, siis ega väga ei uskunud, et sellest roostes känkrast veel midagi meeldivat välja võlub. Aga näe, natukene värskeid detaile, vedru pulbervärvimist ja peale tegijate käe alt läbi käimist, päris kena sai. Ja mis kõige tähtsam - peaks töötama ka nii nagu peab. Showa embleemgi ilmus miski kihi alt nähtavale.
Esiamordid said lisaks uuele värvile ka pisikese tuuningu osaliseks. Esiteks, kuna scramblerile omase joone tekitamine nõuab väheke madalamat esiotsa ning mulle endale ei istu traaverisist pikalt väljaulatuvad amordiotsad visuaalselt (samas mõned ülipikalt väljaulatuvad on jällegi omamoodi üle võlli ja päris äge vaadata) siis sai amordid pisut lühemaks tehtud, ilma, et miskit saagima oleks pidanud. Seest sai minema visatud korgi all olevad puksid ning alumisse otsa treialilt uued plastpuksid :
Need detailid siis jäid üle.
Ja need valged siis uued plastpuksid.
Teiseks, parandatud maailma kõige lihtsamate amortide tööd. Alloleval pildil on näha avad, läbi mille amordis asuv õli liigub. Kõigile vast selge, et sõltumata sellest kui suur on janu, tuleb pudelist ikka täpselt nii palju vedelikku välja kui suur on parasjagu pudelikael, mitte aga janu jargi. Sama siin.
Selleks, et amort töötaks vastavalt teeoludele või siis janule pisut paremini ja erinevalt, sai vahele paigaldatud Racetech´i emulaator, milles olev seib ja vedru töötavad vastavalt survele mis amordile mõjub ehk siis emulaatoris asuv klapp avaneb ja laseb õli läbi sõltuvalt jõust kas vähem või rohkem. Eelnevalt vaja muidugi need originaalavad suuremaks puurida.
Kuldne detail siis pildil Racetech emulaator. Etteruttavalt olgu öeldud, et komplektis kaasas erineva jäikusega vedrud ning hilisem seadistamise võimalus ka olemas. Seadistamine pole küll nii lihtne nagu tänapäevastel masinatel korgi pealt timmides, mis võtab mõne sekundi, vaid vaja ikka amort uuesti lahti võtta.
Komplektis kaasas kleepekas ka - saab vajadusel midagi kinni kleepida
Kui kellelgi peaks miskit küsimust amortidega tekkima siis ilma igasuguse kõhkluseta, olgu siis endurokas või bike (krossimehed teavad isegi), sammud Smartshop´i. Mul on kahju, et varasemalt kokkupuudet ei omanud. Üks hea ratas sai mahagi müüdud, sest amorti - nii hästi kui vaja - tööle ei saanudki ja ei tahtnud Ö-le ka nii väga kulutada.
Ja nii ta siis algab - valgete kinnaste aeg, nii, et peale töö lõppu ikka veel kindad valged on.
Mitte, et töökojas keegi selle eest suurt raha nõuaks. Et saaks ise ikka rohkem tehtud/nähtud.
Kasutades ära insenertehnilist taipu, saab kodustes tingimustes jalgrattahoidjate ja puuklotside abil velje naksti sirgeks. Koha -
[youtube][/youtube]
Heh, päris hea. Ma korra mõtlesin oma tsikkli veljel ka kodarad ise ära vahetada, kuid lõpuks ikka loobusin, kuna tundus liiga palju tööd. Hea näha, et sa nii lihtsalt alla ei anna. Ise tehtud, hästi tehtud
Teisest Domikast siis ka pilti. Nagu näha siis saba hakkab juba looma.
Väga hea
Velgede värv ja rehvi protektor jätavad hea traktori mulje. Edu!
M.
Sai täna tunnikese jagu jälle edasi.
Oli plaan ratastele saada aga väike tagasilöök. Kiige on tõnäoliselt värvimiseelse kukkumise üle elanud ja ei pannud seda vigastust enne võllipuksi paigaldamist tähelegi. Kuna viimane aga enam sisse ei mahtunud siis sai natukene lähemalt vaadatud. Paar-kolm millimeetrit enne nõellaagri serva enam edasi ei liikunud, seega laagripesa ka muljuda saanud.
Freesiga seestpoolt mõlk maha?, tundub et mõra kaoks ka sellega. Ei näe muidugi kui sügavale sisse jookseb.
Õnneks on see mõraga ots eraldi seisev puks/flants/või mis iganes krae. Sellega on lihtne - poest uus. Aga kuna laagripesa on ka kannatada saanud siis jah, frees võib päästa küll. Sedasorti töö tuleb usaldada jällegi RM-Motors´i hoolde.
Elekter peal ja mootor juba surises. Hea, et tabureti pealt alla ei kukkunud
Kiige kenasti korras, kõik paigas ning ratas taburetilt maas. Tänud Martti!
Varsti võib juba värsket õhku hingama minna.
Üks udusem pilt tänasest seisust. Suurematest detailidest on pildilt veel puudu ovaalid, mis on Victoria juures ning põhjakaitse. Tankituli vajab veel korralikku kinnitust, porikad värvimist ja peaks olemagi selleks korraks kõik. Saab sügise poole mudasema ilmaga fighterile vaheldust, asfaldilt kruusale. Porikate kinnitused said tehtud nii, et saaks paari minutiga eemaldatud - ilusama ilma korral ka kodulähedasse kohvikusse.
Peegeldasin viimase foto ja panin kõrvuti plaanituga - sai sarnane küll.
Väga seff
Mahe disain ning stiilsed värvid.
Sõidu ootel.
Väga ilus.Värvi kombo on lahe.
Ahah, värvid meeldivad. Keerame siis volüümi juurde.
Mõnus, kui ehitatakse ! Tulemus vãga hea, mis järgmine projekt on ?
Väga vinge tulemus
Mõtteid on... Aga kahjuks hakkab ruumiga kitsaks jääma. Vaja tiba suuremat pinda enne kui miskit uut ette võtta.
Tagant kah pilti.
Olen huviga jälginud sinu mõlemat projekti. Kiitus ja au, sinu pädevus ja stiilitunnetus on märkimisväärsed!
Lugupidamisega,
Ain
No mis saab parem olla sellisest tagasisidest - tänud.
Ilus.
Mis sellest teisest domikast sai/saab?
Natukene on saanud ja kindlasti saab edasi ka. Kui veel aasta tagasi kannatas kahte ratast korraga pusida, siis täna on selge ruumipuudus. Talv on märksõna.