22. leht 46-st
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 20 Jaan 2016, 23:05
Postitas RasmusL
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 22 Jaan 2016, 22:53
Postitas RasmusL
Nii hakkab see tagupidur olema, tagaplaanil näha ka tagumise amordi vedru eelpinge regull,millele sai väike kronsa tehtud. Jalaraudadena kasutan mingeid hayabusa billet tükke.

Ja pildike pooleli olevatest prillidest...mõõtmised näitasid,et mõlema vahele jääb paar cm ruumi

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 23 Jaan 2016, 14:15
Postitas RasmusL
Täna sai proovitud esiotsa kokku sättida, vähemalt nii et sain pidurivoolikud ära mõõta.

Aeg peksab ikka julmalt kuklasse. 4ndal veebruari õhtul tuleb juba ära viia petrol circusesse Helsinki mp-16 messile. Veel on vaja teha esipiduri ketastele flantsid, tagumisele ka ja siis need koos reiseritega mustaks värvida.
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 25 Jaan 2016, 09:37
Postitas Deiv
Kevad tuleb ikka ruttu onju
Päris palju juba ju tehtud nii,et tiba veel ja asi timm
Deiv
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 25 Jaan 2016, 12:16
Postitas RasmusL
Ikka jõhkralt kiiresti. Korralikult teha siis võtab iga asi meeletult aega..suur töö on veel ees ju. Mootor veel seest vaja ära teha, aga see umbes märtsi kuus. 
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 25 Jaan 2016, 17:24
Postitas KIBU
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 25 Jaan 2016, 22:26
Postitas RasmusL
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 26 Jaan 2016, 12:28
Postitas RasmusL
Filtrist rääkides siis pole väga jõudnud sellele môelda. Peab olema 100mm ûhendusega, et otse peale läheks. Vb panen BMC topeltkoonusega filtri.
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 26 Jaan 2016, 13:01
Postitas puna
See asi mis ma talle algul kohe rääkisin millest ma ise sellist projekti alustaks 
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 27 Jaan 2016, 20:46
Postitas RasmusL
Pump ja boostitoru paigas, siis kui pill koos,käin veel eraldi poleermasinaga kõik puhta alumiiniumi üle. Niiöelda viimane lihv siis.

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 31 Jaan 2016, 22:20
Postitas RasmusL
Prillid enamvähem valmis, ülemisega tuli kerge tagasilöök. Vaja uuesti masinasse visata ja freesida ûlemistele laagrikinnitustele sûvis, saab 14mm ûlemisi prille allapoole.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 01 Veebr 2016, 08:36
Postitas Janar.R1
Väga julm näeb välja
Tubli ettevõtmine! Pea vastu.
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 01 Veebr 2016, 08:39
Postitas Janar.R1
Tagumine kiik on hetkel täitsa võõras detail ja ei lähe esi otsa massiivsusega kokku... torude vahele plaadid ja ära poleerida oleks viimase peal 
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 01 Veebr 2016, 09:58
Postitas RasmusL
Kiiget ei jõua kahjuks enne Mp-16 messi teha,aga peale seda võtan kohe ette. Plaanis teha 3 toruga+muud tugevdused. Algul oli plaan, et keevitaks pleki peale ja samas mulle torukiige väga meeldib,siis jätan selle tegematta.
Poleerida ei kannata,kuna tavalisest metallist tehtud,läheb rooste ilmselt kohe 
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 01 Veebr 2016, 10:54
Postitas pühak
Tee kahe toruga, mu meelest stiilsem. Kolmega on justkui dressinimene vanade Adidase dressipükstega.
Aga pane torud sama jämedad, nagu esihargi need pealmised, jämedamad torud (ärge lööge, ma ei tea, kuidas neid nimetatakse). Siis on torumajandus minu meelest justkui proportsioonis. Kui see väga keeruline pole, võib võtta esihargist veidi peenemad torud ja need pressi all natuke lapikuks suruda, et asi külgsuunas väga laiaks ei läheks, aga jämeduse efekti kätte saaks.
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 01 Veebr 2016, 13:25
Postitas RasmusL
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 01 Veebr 2016, 16:36
Postitas pühak
Võimalik jah, et tuleks hull monstrum. Ma arvutis eriti joonistada ei oska, püüdsin vaid ette kujutada, aga oma peas tekib üldjuhul soovunelm, mitte reaalsus. Rv plekiga kaetult on kindlasti samuti stiilne. Ma mõtlesin lihtsalt, kuidas seda võõrkehana tunduvat peenikest toru millegi muuga asendada.
Kui aga endale just torukiige meeldib, nagu ülevalpool kirjutasid, siis võiks proovida küll ovaalsetest torudest varianti esmalt arvutis modelleerida. Ovaali mõõt ühtepidi 50 ja teistpidi näiteks 25mm. Eks siis on igal juhul näha, millise saaks.
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 03 Veebr 2016, 01:49
Postitas RasmusL
ei andnud süda rahu,seega sai ülemine prill ikkagi uuesti masinasse visatud ja uputasin segukella prillide sisse. Amordid lähevad ikka prillidega tasa.

Tagumisele pidurikettale tuli selline flants..

Ja maskikinnituse lahendasin nii..roostevabast, ja mis peamine, väljapoole pole näha kinnitusi mis oli tähtis.

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 03 Veebr 2016, 09:20
Postitas Janar.R1
Uputatud kell annab koostekvaliteedile ikka kõvasti juurde ... väga hea.
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 04 Veebr 2016, 17:07
Postitas KIBU
prillid on ilusad
. tagakiigest... kui nüüd ratast meenutada päriselus, see torust kiige just nii nagu ta on, tegi selle ratta suuresti selleks mis ta on. pildipealt vaadates selle torukonstrui efekt välja ei tule. päriselus on hooopis ägedam. kui toruvahe täis panna oleks tulemus ju sama kui laiendatud bike i alu kiige. toru teeb! mulle meenutas esmasel nägemisel dragi rataste pikki toruraamist kiigesid.
Jõudu 
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 04 Veebr 2016, 20:19
Postitas RasmusL
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 04 Veebr 2016, 21:30
Postitas UncleOvi
See must toru tagakiige on väga vinge ja sobiv selle kompotiga, ise ei muudaks sellejuures midagi 
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 04 Veebr 2016, 21:39
Postitas urmas66
Väga ilus.Esiots nende uute putkede ja prillidega ning muidugi kogu turbo krempel, on väga muljet avaldav.
Tagakiige ei riiva minu silma kohe kuidagi.Pigem võib see, peale pandav roostevaba,fake jääda.Aga see ei tähenda,et seda proovida ei võiks.Asjad on paigaldatuna üsna tihti hoopis teised,kui ettekujutuses.
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 04 Veebr 2016, 22:00
Postitas RasmusL
Tänud teile
Tegelikkuses tahaks jah kuidagi toru välimust jätta, kuna kiige oli esimene asi mis selle projektiga alustades(2013a) valmis sai. Aga, tugevdama peab see on 100% kindel. Originaal väänet silmas pidades sai see tehtud, kuid eelmise turbo setiga paindus see läbi, uuega läheks ilmselt pooleks
Eks ma järgmine nädal hakkan kohe tegelema kiigega. Hetkel on kõik lihtsalt välimiselt koos, suur viimistluse töö on ees, juhtmestik korrastada, trossid jne. Orig spidokat ka ei pane enam,kuna hetkel prillide pealne on ilus puhas, eelmine aasta oli nagu mustlaslaager( segukell,orig spido,boosti kell,lenksuamort) Ilmselt tuleb teha cnc-s uus reiserite pealmine osta, kuhu siis uputada motogadgeti näidik. Ja muidugi see esiporikas vaja valmistada. Ahjaa ja siis on vaja veel mootor lahti võtta ja tugevad jupid panna 
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 04 Veebr 2016, 22:27
Postitas puna
Tagakiik selle ratta üks olemusest mis oli ka algselt plaanis nagu ka ilmselt ise tead, et seda muuta ja tugevdada taas mõttetu
Tee parem kohe uus piisavalt tugev varuga säästad kõike kaasaarvatud närve, aga siiski torukiige senikaua saad näitustel vana kasutada.
Sami juurde ratas veel ju ei lähe seega kiigega vähe aega veel niikaua kui valmib saad mootoriga tegeleda
Porikat valatakse vist päris pikalt juba sinna carbonisse tundub, et vaja ka vist uus tegija leida
Kaablid trossid ja muu peitu kaasaarvatud sabaalune ehk siis metanoolipaak saba sisse number otse teibiga saba alla kinni kaovad kinnitused ära.
Muidu juba väga viis liigub sinna suunas kus minu nägemus algul oli, sellest rattast tuleb loom

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 04 Veebr 2016, 23:47
Postitas RasmusL
Krt sa andsid mulle pika nimekirja mida muuta, ma ei jõuagi nii sõitma
, mul ju vaja sidurikaanele teha vähemalt 3cm kõrgendus flants jne..Saab tugedada ilusti, alla 1 toru juurde, ettepoole risti toestused, ilusad keevised ning värvi. Perse alusega pole plaane olnud, mulle meeldib see hetkel, kûll aga tahaksin esiosa juhtme majanduse teha nii et kestaks ka pilke, mitte ei suruks hunniku juhtmeid maski taha. Seadistama veel ei lähe, loodan et saaks maikuus asja paika. Porika teen ise, olen varemgi neid teind, lihtsalt mõtlesin pääseda kergemalt kui keegi teine teeks, aga näed..kui on vaja saada tehtud tuleb ikka ise teha nagu eestis kombeks. 
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 05 Veebr 2016, 09:14
Postitas Deiv
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 05 Veebr 2016, 11:18
Postitas pacaan
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 05 Veebr 2016, 19:50
Postitas RasmusL
Tänud !
Regasin tln ka ära, vedage siis persed kohale ja ajab paska ja joob viina 
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Postitatud: 11 Veebr 2016, 23:48
Postitas RasmusL
MP-16 ja Petrol Circus käidud, fighterite 1. koht võetud ning aeg tagasi garaasi kolida. Plaanis oli kohe esimese asjana kiige kallale asuda ning nii ma selle lahti kakkusingi täna. Eelnevalt sai pead kratsitud ja môeldud ja otsustasin ikka, et sellele rattale jäãb toru ning must. Kuid tuleb alla 1 juurde ning risti toestused ette. Metanoli pump läheb kiige sisse ning saba all olev paak liigub pumba vanale asukohale. Eks nãis mis sellest kombost välja tuleb.
