Re: Trans Euro Trail - TET
Kas rada on läbitav ka korviga sõitjatele? Pean silmas just laiuse suhtes.
Kas rada on läbitav ka korviga sõitjatele? Pean silmas just laiuse suhtes.
Milleks??? LK alal võib jätkuvalt mööda teid sõita... Kui keegi väljaspool teed läbu püsti paneb või vahele jääb, siis on see tema probleem mitte rajameistri.
Moto orienteerumisel sama juhus - paned punkti kohta kuhu saab kaardi järgi mõlemalt poolt ligi, keegi tuleb kolmandast küljest ja siis annab maaomanikule rajameistri numbri nagu see oleks süüdi...
G
Selleks, kui rada läheb sealt, mis ametkondadele ei meeldi.
ranel kirjutas: ↑05 Mai 2021, 20:01Eelmine nädalavahetus saime keskkonnaametnikega natuke juttu puhuda, kui meie telkimiskoht polnud päris meelt mööda. Autodega veekogu ääres olijad jäeti samas puutumata
TET-i rahvas/mootorratturid tekitab neile kergelt peavalu inimeste näol, kes on natuke rajalt kõrvale kaldunud looduskaitsealale.
Andsime Randeli kontaktid ja saavad otse ise suhelda, kui mingi koht probleemseks osutub. Aga jah, igasugu üleskündjad tekitavad probleeme ka rahulikult sõitjatele.
Kus? Hiiumaal?
grahv kirjutas: ↑05 Mai 2021, 21:33Milleks??? LK alal võib jätkuvalt mööda teid sõita... Kui keegi väljaspool teed läbu püsti paneb või vahele jääb, siis on see tema probleem mitte rajameistri.
Moto orienteerumisel sama juhus - paned punkti kohta kuhu saab kaardi järgi mõlemalt poolt ligi, keegi tuleb kolmandast küljest ja siis annab maaomanikule rajameistri numbri nagu see oleks süüdi...
G
Täpselt selline asi juhtus eelmine aasta. Inimesed sõitsid hoovi kaapima ja siis andsid rajameistri numbri, kuigi ise sõitsid keelumärgi alt läbi. Ebanormaalne....
Ma ei ole ka päris rahul, kui selle asemel, et oma telkimiskoha ilmselt ebasobiv valik ise ametnikega ära klaarida, hakatakse oma probleeme lahendama kellegile teisele viidates. See pole absoluutselt oluline, kas “ametkondadele” meeldib mingi rada või mitte. Ainuke küsimus saab olla, kas konkreetsel teel tohib seaduse järgi sõita või mitte, ei rohkemat.
Ühtlasi juhin tähelepanu, et TET pole minu projekt, TETi taga on Trans Euro Trail Community Interest Company https://transeurotrail.org/community-interest-company/ ja kui ametnikud tahavad kellegiga suhelda, siis soovitavalt ametlikke kanaleid pidi.
Ja samuti võtab iga raja kasutaja selle allalaadimisega omale kohustuse ise oma tegude eest vastutada:
Before downloading this file, please read the following.
By continuing to the download and in using the Trans Euro Trail® files, you are accepting and
agree to everything below.
c. Navigation can be challenging, especially without practicing using GPS or maps on
the move, on the “wrong" side of the road or with signposts in an unfamiliar script.
d. Mechanical issues easily sorted out in one's own garage or home city can become
much more of a challenge away from home in an area with poor infrastructure or
dealer knowledge.
e. Local adults and children (and animals!) may be unfamiliar with motorcycles or their
capabilities and misjudge situations. Driving standards and discipline vary hugely and
often the perception is “might is right” with scant regard being paid to the little guy
on a motorbike.
f. Local wildlife both domestic and wild can pose risks. Bears and wolves are present in
some areas, snakes in others, wild roaming reindeer in the far north and cattle and
dogs are all over.
g. Laws and regulations are always changing across the continent, so a trail that
contributors thought was legal, may not now be so. This may lead to conflict with
the authorities, communities, landowners or other users - anything from a glance, a
shout or a waved fist to arrest, prosecution, litigation, bike confiscation, fine or loss
of licence or liberty.
h. Concepts and practice of sanitation and hygiene vary immensely and medical
facilities can be scarce, suboptimal or distant.
i. The seedier side of humanity can also impact on you through theft, assault or fraud.
j. Be aware that some areas of eastern Europe also have heightened awareness of
mobile populations following the influx of refugees so you may come across
desperately poor people or wary authorities.
k. In Bosnia, Croatia and other locations the detritus of war still exists in the form of
uncleared mine-fields. Snow, water and soil creep all shift these so that straying
from established well used trails can be dangerous and, needless to say, stupid.
Oh Jeesus Mariia, kuidas te nii lihtsaid asju ei tea - kui sa oled oma tsikli või muu kaadervärgiga kuskil ebasobivas kohas kinni ja kellelegi näppu jääd, siis korrektne reaktsioon on teha selline kurb nurka pissinud kutsika nägu pähe ja ohata, et "ei mina tea, kuidas ma siia sattusin, GPS juhatas". Järgneb tavaliselt pikk heietus GPS-idest ja heal juhul ka vanaisa Jawast, halvimal juhul näidatakse nõudlikult suunurki prunditades suund kätte ja saad tasahilju minema aurata, koos lubadusega mitte kunagi naasta. Hundid söönud, punktid võetud ja Randel ning teised kolmandad isikud terved.
Töötab ka rahvusvaheliselt, testitud-proovitud. Muidugi seda peab mainima, et täispurjes AT-ga lendab see jutt vähe lihtsamini kui võistlusnumbritega EXC-ga, anoh viimane õnneks jääb väga harva kinni
Võiks ehk jah mitte tõmmata negatiivset tähelepanu sellele projektile. Kui mingid ametnikud mind metsas misiganes põhjusel peatavad ja muuhulgas küsivad, et "sõidad seda TET-i või?" siis ma ilmselt vastaks, et mul ei ole õrna aimugi millest nad räägivad. Rääkimata mingitest kontaktide jagamisest..
Ma sõnastasin end ikka päris halvasti. Andsime lingi TET-i kodukale, kust saavad ise vaadata, kus rada jookseb ja kui raja kulgemisega probleeme, siis näitasime, et kellega ühendust võtta, et omapoolseid täiendusi pakkuda.
Vales kohas sõitmine ja telkimine oli täiesti eraldi teema ja ei puuduta rajameistrit.
Mis see TET asjasse puutub, miks selle linki jagama pidi?
ranel kirjutas: ↑06 Mai 2021, 12:05Ma sõnastasin end ikka päris halvasti. Andsime lingi TET-i kodukale, kust saavad ise vaadata, kus rada jookseb ja kui raja kulgemisega probleeme, siis näitasime, et kellega ühendust võtta, et omapoolseid täiendusi pakkuda.
Vales kohas sõitmine ja telkimine oli täiesti eraldi teema ja ei puuduta rajameistrit.
Kas see oli Hiiumaal?
ranel kirjutas: ↑06 Mai 2021, 12:05Ma sõnastasin end ikka päris halvasti. Andsime lingi TET-i kodukale, kust saavad ise vaadata, kus rada jookseb ja kui raja kulgemisega probleeme, siis näitasime, et kellega ühendust võtta, et omapoolseid täiendusi pakkuda.
Vales kohas sõitmine ja telkimine oli täiesti eraldi teema ja ei puuduta rajameistrit.
Okei. See kõlab ikka palju paremini.
Aga kokkuvõttes oleks vist tõesti lollikindlam juhmi nägu teha, nagu siin soovitati.
Käisime aprilli alguses laupäeval korra Hiiumaa TET-l Ilmaga vedas, lõunal praamist maha, ring peale ja samal õhtul 20:30 praamiga suts tagasi. Sisse mahtus seiklusi, millest paar tükki videos ka
Kindlasti juba varem küsitud ning ehk kõlbaks ka ühte teise teemasse aga - mis on need kiirused, millega te seal liivas ja puude vahel tuiskate? Kaamerapilt raudselt moonutab seda arusaama.
Tuuletallaja kirjutas: ↑07 Mai 2021, 10:45Kindlasti juba varem küsitud ning ehk kõlbaks ka ühte teise teemasse aga - mis on need kiirused, millega te seal liivas ja puude vahel tuiskate? Kaamerapilt raudselt moonutab seda arusaama.
Oleneb sektsioonist, kui kõigil krossirehv all ei oleks siis lihtsalt viskaks külgsuunas kurvist välja. Videopilt on Wide, mitte Superview vms, mis kiirust lisab, kaamera ei ole maa lähedal ka. Pigem näeb videos aeglasem välja
grahv kirjutas: ↑07 Mai 2021, 10:59
Ohooo, hea teada
Ok, peaaegu nagu poliitiku vastus . Mingid säilinud instinktid ei luba päris põhjagaasiga metsas/kruusal paarutada, sest mine tea, millal on vaja veel juurde keerata või vastupidi enne kurvi pidama saada.
Tuuletallaja kirjutas: ↑07 Mai 2021, 12:02Ok, peaaegu nagu poliitiku vastus
. Mingid säilinud instinktid ei luba päris põhjagaasiga metsas/kruusal paarutada, sest mine tea, millal on vaja veel juurde keerata või vastupidi enne kurvi pidama saada.
Noh mis sa togid? Arvad, et ma mäletan või? Ütle mingi lõigu sekund, proovin vaadata source video gepsu ekraanilt
Telefon niikuinii spidoka ees. Üldiselt oli kiire sõit ehk liigagi kiire, sai 2n haavu lakutud pärast, kiivrist jupid puudu ja juhtus palju muud kui selles videos
Edit: näiteks sel hetkel sai esiratas plokki lastud korraks, sest künkast alla kurv keeras jasuur kivi vaatas vastu. Esimene hoiatas, kõik on Packtalkis sees ja pidevalt käib suhtlus, et kus kivi, palk, auk, auto jne rajal, ilma sellise sideta sõidaks aeglasemalt grupp
No hea küll võtame näiteks umbes 0:32..0:38 puude vahel ja siis seal mingi pikem lõik pehmema peal umbes 3. minutil?
Metsavahel lennates ajab suvalise seenelise ka metsavahel vihaseks, rääkimata maaomanikest. Meil läheb ka TET oma maa pealt läbi (Tuhalaane, Viljandimaa) ja kui tuleks mingi kamp siia meie metsateedele 100-ga lendama ja, siis läheks tee kohe kinni. Ise töristame ka oma kambaga ringi, aga rõhk looduse nautimisel ja avastamisel.
Kui mõni TETi seltskond tahaks päeva lõpus normaalset ööbimist ja kuuma sauna siis võib minuga kontakteeruda.
Kopra.ee näeb võimalusi
Muudetud 08.05:
Mõte on ja oli, et osade indiviidide käitumine tekitab neid keelumärke ja piiranguid, mis mõjutavad lõpuks kõiki.
Eratee silt ja keelumärk üks minev kaup. See, et ükski märk kiirust ei piira metsateel, ei tähenda, et see on nüüd koht kus enda ja ratta piire kombata.
aadu kirjutas: ↑07 Mai 2021, 12:35No nii lennates ajab suvalise seenelise ka metsavahel vihaseks, rääkimata maaomanikest. Meil läheb ka TET oma maa pealt läbi (Tuhalaane, Viljandimaa) ja kui tuleks mingi kamp siia meie metsateedele 100-ga lendama, siis läheks tee kohe kinni. Ise töristame ka oma kambaga ringi, aga rõhk looduse nautimisel ja avastamisel.
Õige märkus, piire kombake mujal.
Sain eelmine aasta Ohami kandis (Palli ja Ristna vahel) mereäärsel vanal venelaste teel keskkonnaametilt trahvi ainult selle eest, et seisin teest 2 meetrit kõrval. Kui tahame edaspidi ka neid radu sõita, tuleb võtta mõistusega.
Edu, L
Metsavahel üldiselt hindaks, et olenevalt oludest kiirused 30-100. RMK trassil saab kiiruskatseid teha, need nii sirged ja laiad (pls don't quote me), kitsamad, liivasemad kohad umbes nagu Hiiumaal ma pakuks, et meil oli keskmine 40-60. Päris Kõpu Dakari ma sõitsin üldiselt esimese käiguga punn põhjas, ehk miski 35-40?, seal pold häid kohti käiguvahetuseks ja kitsamatel aladel oli teise käigu peale lükkamiseks liiga palju teravaid risti ja põiki oksi sees. Teine asi ka see, et käiguvahetuseks quickshifterita siduri tõmbamine kohe tõmbab jõu tagant ja nina alla ja läeb raskemaks kulgemine. Kui nagu üldse liikuda tahad, peab seal hoog sees olema ja vedu taga, eriti kui tagarehv suht slikk, nagu mul reisi lõpuks oli.
aadu kirjutas: ↑07 Mai 2021, 12:35Metsavahel lennates ajab suvalise seenelise ka metsavahel vihaseks, rääkimata maaomanikest. Meil läheb ka TET oma maa pealt läbi (Tuhalaane, Viljandimaa) ja kui tuleks mingi kamp siia meie metsateedele 100-ga lendama ja, siis läheks tee kohe kinni. Ise töristame ka oma kambaga ringi, aga rõhk looduse nautimisel ja avastamisel.
Kui mõni TETi seltskond tahaks päeva lõpus normaalset ööbimist ja kuuma sauna siis võib minuga kontakteeruda.
võimalused siin lehel olemas: www.kopra.ee
Näed sa, et kuskil inimeste juures nii sõidetud? Miks peab sellist paska alati eeldama? EDIT(viisakamaks) Loomulikult kui inimene, maja, kass, koer, muud loomad alati enne hoog ja rutska maha.
Kui tõesti Sul on SINU metsateed, millest TET läheb läbi ja sind hirmsasti häirib nende kiirus, pane palun viisakas silt, et max 30km/h või mis iganes tempo sulle sobib, usun et enamusel k.a. seltskond, kellega sõitsin, ei ole selle järgimine probleemiks. Sõida ise ja lase teistel sõita.
Prets kirjutas: ↑07 Mai 2021, 12:48Metsavahel üldiselt hindaks, et olenevalt oludest kiirused 30-100. RMK trassil saab kiiruskatseid teha, need nii sirged ja laiad (pls don't quote me), kitsamad, liivasemad kohad umbes nagu Hiiumaal ma pakuks, et meil oli keskmine 40-60. Päris Kõpu Dakari ma sõitsin üldiselt esimese käiguga punn põhjas, ehk miski 35-40?, seal pold häid kohti käiguvahetuseks ja kitsamatel aladel oli teise käigu peale lükkamiseks liiga palju teravaid risti ja põiki oksi sees. Teine asi ka see, et käiguvahetuseks quickshifterita siduri tõmbamine kohe tõmbab jõu tagant ja nina alla ja läeb raskemaks kulgemine. Kui nagu üldse liikuda tahad, peab seal hoog sees olema ja vedu taga, eriti kui tagarehv suht slikk, nagu mul reisi lõpuks oli.
Igaks juhuks vastan siia,et Prets ei ole antud videoga seotud Esimese käiguga liiva me ei sõitnud
villy kirjutas: ↑07 Mai 2021, 13:14Prets kirjutas: ↑07 Mai 2021, 12:48Metsavahel üldiselt hindaks, et olenevalt oludest kiirused 30-100. RMK trassil saab kiiruskatseid teha, need nii sirged ja laiad (pls don't quote me), kitsamad, liivasemad kohad umbes nagu Hiiumaal ma pakuks, et meil oli keskmine 40-60. Päris Kõpu Dakari ma sõitsin üldiselt esimese käiguga punn põhjas, ehk miski 35-40?, seal pold häid kohti käiguvahetuseks ja kitsamatel aladel oli teise käigu peale lükkamiseks liiga palju teravaid risti ja põiki oksi sees. Teine asi ka see, et käiguvahetuseks quickshifterita siduri tõmbamine kohe tõmbab jõu tagant ja nina alla ja läeb raskemaks kulgemine. Kui nagu üldse liikuda tahad, peab seal hoog sees olema ja vedu taga, eriti kui tagarehv suht slikk, nagu mul reisi lõpuks oli.
Igaks juhuks vastan siia,et Prets ei ole antud videoga seotud
Esimese käiguga liiva me ei sõitnud
Ma sõitsin
Teeks selle asja nüüd selgeks, et TET on ainult kaardile tõmmatud triibud, mis on julgelt soovituslikud, kuid mitte kohustuslikud. Kui sa metsavahel/külavahel/rabas ringi kärutad, siis see on kõik ikka su enda vastutada. Kui te tahate, et asjaarmastajad viitsiksid selle arendamisega edasi tegeleda, siis sõidu ajal unustage see väljend üldse ära. teisitisõnu, TET-i ei eksisteeri kellegi maa peal, vaid ainult kaardi peal / kaardirakenduses ja sinna võiks ta ka jääda.