23. leht 33-st
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 10 Juun 2014, 16:32
Postitas kris.
Käisin kah mai lõpus ülevaatusel ning tehti "täis pakett": tühikäigul müra mõõtmine, ratta kõrguse mõõtmine (et kas vastab passis olevale numbrile - sain teada et selline number passis tõepoolest on
), pidurdusteekonna mõõtmine 30km/h kiiruselt pidurdades (eraldi esi ja tagapiduriga) jne. Lõpuks vormistati kõige selle kohta mõõtmiste akt millele alla kirjutasin. Ülevaataja jutu järgi olevat mõõteraporti vormistamine nüüd kohustuslik.
terv
Kris.
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 10 Juun 2014, 16:54
Postitas Hundiohakas
Sai ka mõned päevad tagasin ülevaatus ära tehtud.Seekor oli protseduur suhteliselt lühike.Vaatasime tuled viled üle,pidurite puhul piisas kiitmisest ja edasi vormistama.
Eelmine kord käisin Pärnus autobaasis,seal võttis küll ühe venna ühe jala pealt teise peale hüppama ja seletama et müra üle mõistuse.Andis ikka seletada et originaalpütad ja katakad ka veel sees,no ei saa inimene aru.No ega ma sinna enam ei lähe ka.
Terv
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 11 Juun 2014, 00:09
Postitas Loff
Täna käisin ühega ratastest TÜV-il, Rakveres, dokumendi kontroll, "Pane käima, näita tulesid, suunad, pidur käega, jalgpidur,...signaali palun, tulede vahetuse indikaator, jäta seisma!". Siis vaatas VIN-i ja uuris kaassõitja jalaraudasid ja kinnihoidmiskohti. Alguses vaatas rehvide mustri sügavust ka. Ja siis tipa-tapa sisse vormistama.
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 11 Juun 2014, 12:07
Postitas cossie
Rakveres on egestein kõige ladnam koht, mul käis sama lihtsalt asi. Uuris pikemalt ainult lenksuamordi kohta ja küsis 'kas aitab ka?' Natuke virises numbritule kohta, mis oli led riba ilma igasuguste tähistusteta.
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 15 Juun 2014, 17:17
Postitas fooniks
Loff kirjutas:Täna käisin ühega ratastest TÜV-il, Rakveres, dokumendi kontroll, "Pane käima, näita tulesid, suunad, pidur käega, jalgpidur,...signaali palun, tulede vahetuse indikaator, jäta seisma!". Siis vaatas VIN-i ja uuris kaassõitja jalaraudasid ja kinnihoidmiskohti. Alguses vaatas rehvide mustri sügavust ka. Ja siis tipa-tapa sisse vormistama.
Loff kirjutas:Siis vaatas VIN-i ja uuris kaassõitja jalaraudasid ja kinnihoidmiskohti.
Küsimus, mida selle all mõeldakse? Kas kaassõitja jaoks peab olema tema selja taga eraldi konnihoidmis koht? Mul GsXF-il olemas küll selline asi(originaalis) kuid hetkel selline vidin puudu. Kui seda ei ole kas siis probleeme?
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 15 Juun 2014, 18:23
Postitas Kirs
Ei pruugi aga võib tulla probleeme selle tagaistuja käepideme-rihma puudumisel. Nõutud see seaduse järgi on.
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 15 Juun 2014, 18:48
Postitas Loff
fooniks kirjutas:Loff kirjutas:Täna käisin ühega ratastest TÜV-il, Rakveres, dokumendi kontroll, "Pane käima, näita tulesid, suunad, pidur käega, jalgpidur,...signaali palun, tulede vahetuse indikaator, jäta seisma!". Siis vaatas VIN-i ja uuris kaassõitja jalaraudasid ja kinnihoidmiskohti. Alguses vaatas rehvide mustri sügavust ka. Ja siis tipa-tapa sisse vormistama.
Loff kirjutas:Siis vaatas VIN-i ja uuris kaassõitja jalaraudasid ja kinnihoidmiskohti.
Küsimus, mida selle all mõeldakse? Kas kaassõitja jaoks peab olema tema selja taga eraldi konnihoidmis koht? Mul GsXF-il olemas küll selline asi(originaalis) kuid hetkel selline vidin puudu. Kui seda ei ole kas siis probleeme?
Selja taga mingid sangad või üle sadula rihm, oleneb kuidas tehasest välja tulnud on.
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 15 Juun 2014, 20:00
Postitas Margusxx
Kas kellelgi on infot selle kohta, et kas 02 hayabusa tuleb tehasest kaassõitja sangaga või ei? Ratas registreeriti ühekohaliseks kuna seda polnud, netist loen välja, et oem varustusena tuli see alles 2008
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 18 Juun 2014, 13:21
Postitas pühak
Loff kirjutas:Täna käisin ühega ratastest TÜV-il, Rakveres, dokumendi kontroll, "Pane käima, näita tulesid, suunad, pidur käega, jalgpidur,...signaali palun, tulede vahetuse indikaator, jäta seisma!". Siis vaatas VIN-i ja uuris kaassõitja jalaraudasid ja kinnihoidmiskohti. Alguses vaatas rehvide mustri sügavust ka. Ja siis tipa-tapa sisse vormistama.
Käisin eile samuti Rakveres. Üsna sarnane värk Loffi kirjeldatuga. Tõenäoliselt on suhtumine veits juhtumipõhine, sest mul raske ratas ja kohe uuriti ka esiotsa lõtke. Ehk siis "hoia esipidurit!" ja hakkas esirattast edasi-tagasi loksutama. Aga tegevus oli normaalne, ei mingit "kogu ihurammuga rappimist". Lubamatuid lõtke ei tuvastatud, küsiti natuke raha, löödi tempel reg tunnistusele ja kästi aasta pärast tagasi tulla.
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 17 Juul 2014, 20:50
Postitas KuldarA
XL1000 kirjutas:Ma panin oma rattale numbri aluse alumisse serva,kleebitava helkuri,mis on muidu ettenähtud veokatele taha furgooni-tendi servadesse.Liim on ülikõva ja minu arust on seal helkiva osa sees ka mingid kirjad ehk äkki ka mingi E vastavus.Helgib igaljuhul väga hästi.Siiani viitasin koguaeg kohvri küljes olevatele helkuritele ja olen läbi saanud.
Mis kleepsu taha soovitatate ja kust saab? Olen internetis lolliks otsinud ennast selle jaoks. Ülevaatusel leiti 3 asja, 5dB liiga kõva sumpa, puudu helkur ja UK tuli, esimese kahega oleks niisama noominud, aga kolmas tingis korduva, öeldi, et siis helkuri ka paneks, kleeps pidavat sobima.
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 17 Juul 2014, 21:05
Postitas Tuono
Pane see veokatele kleebitav helkurkleeps ja pakun, et saab veokate varuosi müüvast poest, ise ostsin www.allright.eu ümmarguse kleebitava helkuri (sobis lihtsalt mu tsiklile ilusti (2 tk. maksis 7€.)
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 18 Juul 2014, 01:31
Postitas AzA
xl1000: kas sul mõõdeti mingi seadeldisega müra?
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 18 Juul 2014, 08:49
Postitas KuldarA
AzA kirjutas:xl1000: kas sul mõõdeti mingi seadeldisega müra?
Minul mõõdeti seadmega, sumpsi pool, ratta kõrval seistes, seadet inimese kõrva kõrgusel hoides. Lubatud on 88dB.
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 18 Juul 2014, 09:06
Postitas spike
Siin on Maitene OÜ juhataja kirjutanud (küll 2007. aastal) müra mõõtmisest:
http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php?tid=97743
Olen kõigi oma liikuritega seal ülevaatusel käinud ja kui mul rattal veel lärmav pütt oli, siis küsisin spetsiaalselt, et kuidas selle müraga on. Tol hetkel sain aru, et õigusnormid on selles osas nii puudulikult sõnastatud, et tegelikult seda eriti mõõta ei saagi.
Igatahes - ma usun, et kui varem pidi mõõtma mootorratta taga väljalasketoru otsaga samal kõrgusel, siis see ratta kõrval inimese kõrva juures mõõtmine on selline kummaline. Aga ratta taga oleks vast müra veel rohkem olnud:)
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 18 Juul 2014, 09:19
Postitas Takel95
Tere!
Selline küsimus et kas kedagi rehvimustri pärast on kordusülevaatusele ka saadetud? Asi selles et mu rattal tagarehv suht sile umbes kulumispiiri juures et kas lastakse l2bi v mitte?
Terv.
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 18 Juul 2014, 09:47
Postitas Margusxx
Ma käisin eelmine aasta ülevaatusel oma õlipõletajaga, ilmselgelt oli veidi valju see heli, ülevaataja uuris ratast, ütles, et kuna detsibelli kleepsu nii vanal rattal pole, siis suht savi mis häält see sumpa teeb.
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 18 Juul 2014, 10:14
Postitas KuldarA
Sileda rehviga kukub läbi ilmselt jah. Enda turvalisuse pärast juba vaheta ära.
Ega mul ütles ka, et see 5dB rohkem pole midagi, et sellega laseks läbi küll.
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 28 Juul 2014, 14:58
Postitas ainarh
Sain Räpina A-ülevaatuses seadust tunda, kuna mootorratta esirehvil puudus E tähis. Sõidan peamiselt pehmet teekatet 250 ccm KTMiga ja mõtlen nüüd, kuidas korduvaks ülevaatuseks E tähisega kärna saada. Tuttava rattal on all uus DUNLOPi GEOMAX, millel puudub ka imeline E. Loomulikult kurioosne on ka see, et sõidukil varasemalt Eestis ülevaatust polnud ja põhimõtteliselt lubati korduva ülevaatusega mul ikkagi remondikohta kõlbmatu esirehviga sõitta. Kui rehv ülevaatuse silmis vale on, kas siis üldse oleks pidanud ülevaatus raha võtma ja korduvat andma? Sõiduk tuli Rootsist kohaliku kehtiva ülevaatusega. Kaalun ka suvalist tänavarehvi peale venitada ja siis korduvale minna niimoodi, et ees tänav ja taga E-ga kärn. Eks saab koomiline olema. Kas korduvat ülevaatust ka mõnes teises ülevaatuses teha saab?
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 28 Juul 2014, 18:55
Postitas pühak
Ei saa. Aga kui tahad, võid praegused paberid minema visata ja mõnda teise punkti täie rauaga ülevaatust tegema minna. Iseasi, kas tulemus parem saab.
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 28 Juul 2014, 19:12
Postitas urmas66
AzA kirjutas:xl1000: kas sul mõõdeti mingi seadeldisega müra?
Mul pole seda kunagi tehtud,aga mul mõlemal rattal ka originaal sumpad.
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 28 Juul 2014, 21:31
Postitas reimps
Minu silmis Tallinna parimas ülevaatuses biker24 kõrval (Kadaka tee 1 kandis, Tehnokonsuldi-nimeline koht) vaadatakse absoluutselt kõiki asju pluss sumpalärmi mõõtmine toimub ka mingi taadeldud asjandusega. Viis pluss töö - tänu neile pidin ratta isegi enne korda tegema, sest nad ju "kotivad". Parim 13 euri, mis ma viimasel ajal kulutanud olen 
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 28 Juul 2014, 22:22
Postitas KuldarA
Ma käisin samal põhjusel ehitajate teel Profidiagnostikus(tehnoülevaatus.ee)
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 20 Aug 2014, 09:07
Postitas illuminaat
Käisin eile Põltsamaa lähedal Võhmanõmme külas ülevaatusel ära ja positiivseks üllatuseks sain üsna kiirelt ja kergelt läbi. Vaadati rehvid üle, kuulati signaali, kontrolliti kas tuled töötavad ja vaadati, et kuskilt ei lekiks. Kogu protseduur kestis ülevaatuse algusest kuni lõpuni maksimaalselt 10 minutit. Kui dokumendid tagasi anti, sai veel vanadega paar sõna juttu räägitud ja oligi tehtud. Ise valmistusin hullemaks, kuna autoga on päris palju näritud pea igal aastal.
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 20 Aug 2014, 10:04
Postitas piloot
ainarh kirjutas:Sain Räpina A-ülevaatuses seadust tunda, kuna mootorratta esirehvil puudus E tähis. Sõidan peamiselt pehmet teekatet 250 ccm KTMiga ja mõtlen nüüd, kuidas korduvaks ülevaatuseks E tähisega kärna saada.
Mitase C19 peaks maanteelegaalne olema.
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 22 Aug 2014, 13:07
Postitas voyager
Käisin täna Tallinnas Ehitajate teel Profidiagnostikus.
Positiivne oli see, et kontrolliti reaalselt mootorratta tehnoseisundit - lõtkusid, ketti jne. Kiivri E-tähis, visiiri toon ja tagaistme sangad ei pälvinud mingit tähelepanu (samas paljude ülevaatajate arvates on need vaat et kõige tähtsamad).
Summuti müra eraldi ei mõõdetud, küll aga vaadati üle summuti peal olevad tähised. Aga mul on ta originaalsummutiga ka ning väga valjusti ei lärma.
Kõige lõpus tõi ülevaataja omale tagaruumist kiivri ning tegi platsi peal ka paar pidurduskatset.
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 16 Apr 2015, 18:47
Postitas KorK
Kas keegi saaks soovitada Tallinnas tehnoülevaatuspunkti, kus häälele nii palju tähelepanu ei pöörata. Nimelt ostsin ratta nii, et on tühjaks tehtud seest pütt.
Sõita tahaks, kuid ilma ülevaatuseta ei taha.
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 16 Apr 2015, 20:00
Postitas puna
KorK kirjutas:Kas keegi saaks soovitada Tallinnas tehnoülevaatuspunkti, kus häälele nii palju tähelepanu ei pöörata. Nimelt ostsin ratta nii, et on tühjaks tehtud seest pütt.
Sõita tahaks, kuid ilma ülevaatuseta ei taha.
Sa oled ikka naiivne kui loodad, et keegi siin nii kirjutab, et kus seadusest mööda vaadatakse.
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 16 Apr 2015, 20:09
Postitas KorK
Pigem ootasin, et saadetakse sõnumitesse nagu ikka selliste asjadega tehakse.
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 16 Apr 2015, 23:55
Postitas Elbastardo
Pigem tee oma ratas korda ennem kui ülevaatusele lähed ! Pärast endal vähem muresid...
Re: Tehnoülevaatus
Postitatud: 17 Apr 2015, 09:23
Postitas Vulcan500
voyager kirjutas:Kõige lõpus tõi ülevaataja omale tagaruumist kiivri ning tegi platsi peal ka paar pidurduskatset.
Eelmise aasta ülevaatusel tegi ülevaataja ka minu tsikliga platisll paar ringi aga ilma kiivrita.
Peaaegu oleks pilti teinud aga kuna kõik muidu laabus, siis ei hakka norima 